LASTEN ITKU.

lasten tähden

Menkää itseenne te häpeämätön kansa, sillä lastenne itku on ainaisesti minun korvissani. Alati minä kuulen tuskan huudon ja valituksen äänen: ” Miksi me emme saaneet nähdä päivän valoa, te pahat äidit annoitte meidät pois. Miksi te isät ette antaneet meidän elää, kun te meidät tapoitte. Elin- tasonne alttarilla te meidät uhrasitte, viattomat lapsi raukkanne tapoitte. Meitä on satoja miljoonia, jotka valitamme kovaa kohtaloamme. Taivaskaan ei meisstä huolta pitäneet, vaan myivät meidät elintasonsa alttarilla, vanhojen johtajien hengen uudistamiseen. Puhkoen meidän sielumme ja pannen vanhan sielunsa niin uudistumaan, jotta ainaisesti eläisivät meidän lapsi parkojen kautta. Me valitamme ainaisesti kovaa kohtaloamme. Älkää hyvät vanhemmat antako meidän kuolla valoa saamatta. Elämä on se valo, jota me kaipaamme ainaisesti. Ajatelkaa... te häpeämätön ihmis suku, sillä meidän veremme aina syyttää vanhempien suurta julmuutta. Ymmärtäkää...se viaton veri, joka huutaa oikeutta. Mitä on Jeesuksen veri ja viattomuus meidän sielujemme viatonmaan vereemme nähden? Satojen miljoonain lasten henki ja veri huutaa oikeutta, kautta aika kausien tuskan ja vaivan. Naama voiteillanne te naiset voitelette itseänne, ne on tehty meidän lasten ruumiistamme, tiesittekö sitä? Hävetkää, hävetkää, te kauheat voiteiden tekijät ja käyttäjät!
Me lapset kysymme? Missä on se vanhurskas Jumala ja se vanha Luoja ja se rakastava Jeesus kuningas, joka valkealla valheella ( Joh. Ilm. Valkea hevonen ) ratsastaa? Kirjoitus perkele meidät petti, kautta aikojen antaen toivon, valheen vallan itselleen. Nuo vanhat, hävetkää te ihmissuvun johtajat. Missä ovat vanhurskaat sielu, missä uskon sankarit, jotka eivät koskaan auttaneet, sillä pahuus oli saanut niin suuren vallan? Paavali setä kirjoitti oikein: ” Maa ja taivas ja kaikki mitä niissä on, on pahuuden pieksämänä ollut kautta aikojen." ( Alkuperäinen kirjoitus )

Kirjoitin Taivaan lasten sanelemana, aitona yhteytenä.

10

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukija maan päällä

      lasten tähden
      28.12.2013 14:59

      Kotiväkivalta huolestuttaa taivaassa asti. Toivottavasti ensi vuosi tuo siihenkin jotain apua.
      Kummallista vain että Taivaassa ei osata suomen oikeinkirjoitusta. Johtuneeko siitä että enkeleitä on liian vähän eikä ne jaksa olla tarkkoja vai onko liian monta kieltä maailmassa? Mitä tämä kertoo Taivaan tilasta?


      Jos kirjoitit sanelun mukaan, etkö olisi voinut huomauttaa sanelijalle tästä ongelmasta? On vaikeaa lukea tekstiä jossa vilisee virheitä.

    • kummasta oli kyse?

      Eikös ne hedelmöittyneet munasolut pääse suoraan taivaan ikuisiin iloihin, koska tuskinpa ne olivat syntiäkään ehtineet tekemään saati jumalaa kieltämään.

      Vai oliko aloitus sarkasmia?

      • pukija maan päällä

        "Naama voiteillanne te naiset voitelette itseänne, ne on tehty meidän lasten ruumiistamme, tiesittekö sitä? Hävetkää, hävetkää, te kauheat voiteiden tekijät ja käyttäjät! "

        Tämä on uutta! Naama voiteilla naiset voitelee itsensä! Naama peruslukemilla on vaikeaa lukea tällaista, olipa nainen tai mies. Kohta kai saamme kuulla että saippua jota käytämme, on keitetty ruumiiden rasvoista.


    • kirjoittajalta

      Miksi te lukiat ette kiinnitä huomiotanne itse asiaan, kun te etsitte virheitä kieli opillisista muodoista? Huom. lapset eivät ole kieli maistereita, enkä minäkään sanelujen mukaan kirjoittaja. Saan kirjoituksia Taivaan puolelta avoimen yhteyden kautta, en itse keksi todellakaan.

      Kirjoittajan huomautus.

      • Punainen Risti apuun

        kirjoittajalta
        28.12.2013 16:02

        Kuka odottaa että lapset olisi kieli maistereita? Jos tekstisi on suoraan Taivaasta, niin huonostipa siellä on asiat, kuten jo sanoin. Pikkulintukin tulee jouluaamuna Taivaasta hakemana murua joka joulu mutta vieläkään sen muonitusta ei hoideta kuntoon!!

        Sivumennen, mitä kuuluu serkulle? Hänhän on nyt jumalana ja kiinnostaisi kuulla terveiset.


    • uskotoivorakkaus

      @ lasten tähden
      "Kirjoitin Taivaan lasten sanelemana, aitona yhteytenä."

      Aitona yhteytenä keneen? Ettei vaan tuo yhteys yritä eksyttää sinua puolitotuuksillaan?

    • jo on jutut

      Jo on jutut! Hullujenhuoneellako tämmöistä keskustelua syntyy?

      • Api meni perille

        jo on jutut
        28.12.2013 16:34

        "Kirjoitin Taivaan lasten sanelemana, aitona yhteytenä"

        Yhteys pätkii tai Taivaan lapset on menneet iltapesulle kun viestit loppui näin äkisti.


      • pankaas miettien
        Api meni perille kirjoitti:

        jo on jutut
        28.12.2013 16:34

        "Kirjoitin Taivaan lasten sanelemana, aitona yhteytenä"

        Yhteys pätkii tai Taivaan lapset on menneet iltapesulle kun viestit loppui näin äkisti.

        Oletteko koskaan ajatelleet, kuinka paljon vuosittain tehdään abortteja maailmassa ja suomessakin? Varmaankin on kysymys kymmenistä miljoonista lapsi raukoista?
        Lapsi ajattelee ja elää jo äidin kohdussa se on varmaa. Antakaa pienten suojattomien lastenne elää.


    • pannaan miettien

      pankaas miettien
      28.12.2013 20:06

      "Lapsi ajattelee ja elää jo äidin kohdussa se on varmaa."

      Joo, niin tekee. Sillä on valmis poliittinen mielipide ja se on ehtinyt päättää ammatistaan. Siksi muutaman viikon aikainen sikiökin saattaa huudella kaikkea äidin kohdun läpi niin että puistot raikaa. Mene siinä kauppaan kun sikiö kajauttaa että "eläköön Marxilainen vallankumous". Saa kassajonossa hävetä kun kaikki ovat luulleet perhettä persuiksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1659
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1076
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      141
      1007
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      96
      870
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      867
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      22
      842
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe