Olenko kateellinen

minävain97

En tiedä onko tämä normaalia kateutta vai olenko jotenkin persoonallisuushäiriöinen,mutta kuitenkin kirjoitan. Saatan kirjottaa jotenkin sekavasti,mutta saatte jotain selkoa.

Olen 17 vuotias poika, jonka elämä on ollut myrskyistä. Olen saanut alkuni keinohedelmöityksen ansiosta, joten en saa tietooni biologista isääni selville. Sain kuulla alustani äidiltäni 14 vuotiaana, että isäpuoleni jota luulin aluksi isäkseni ei ollutkaan isäni. Tuo tieto oli helpotus, sillä kyseinen isäpuoli usein minua aliarvioi ja haukkui minua usein pöljäksi ja että minusta ei ole mihinkään. Nämä tapahtui hänen ollessa humalassa,mutta selvinkinpäin hän usein kitisi kuin pikkupentu. Muutin äitini luokse toiselle paikkakunnalle 8 vuotiaana, jossa olin koulukiusattu.Lukuisat kaverini paljastuivat kusipäiksi. Jouduin pettymään. Koulukiusauksen ansiosta vetäydyin omaan mielikuvitusmaailmaani. Eristäydyin, enkä tullut toimeen kuin sellaisten ihmisten kanssa,jotka minut huomioi. Kuitenkin lopetin turhan haaveilun ja päätin tutustua kunnolla muihin ihmisiin. Yksin en halua jäädä!! Nautin jotenkin siitä,kun joku kanssani puhuupi. Jos ei joku puhu,niin aloitan oma alotteisesti keskustelun. Jos juttelemaani porukkaan tulee joku vieras ihminen joka alkaa kans höpistä ja kaikki kiinnittävät huomion häneen. Iskee minulle olo: "Mitä tuokin tulee tohon höpöttämään. Minä tässä haluan olla se seurapiirien ykkönen". Yleensä jos porukassa sanon jotain hauskaa ja kaikki nauravat, niin tulee olotila, että en olekkaan tylsä ihminen, mutta jos porukassa on joku toinen vitsiniekka sama olo tuleepi mikä hauskuuttaja toikin luulee olevansa. Alan niin sanotusti mököttämään. Jos luokseni tulee ihmisiä jotka kehuvat minua tulee nautinnollinen tunne, että minut huomioidaan. Pidän myöskin siitä, kun nainen tai mies paijailee tai taputtaa selkään tai halaileepi. Pidän siitäkin,kun minulle hymyillään tai puhutaan kauniisti. Jos en sitä saa koitan itse olla tuttavallinen, jotta minullekkin oltaisiin sellaisia. Jos teen jotain työtä niin pidän kehuista, mutta jos minua aliarvioidaan tai muuten kielteisesti arvostetaan saatan suuttua hyvinkin pahasti: Eräässä harjoittelupaikassa työtoveri sanoi minua epäpäteväksi. Niinpä menin työpaikan taukohuoneeseen leikkelin pöydällä olevat kukat ja jonkun kortin. Enkä kadu!!! Jos olen jonkun seurueen kanssa jossa minua kehutaan, niin ajattelen:"Olisipa se kaikki tietävä täällä, niin näkisi kuinka hyvä olen". Enkä pidä ulkopuoliseksi tulemista. Yleensä jos ulos porukasta tunne tulee koitan keksiä jotain puhuttavaa. Jos se ei auta menen tuttuun porukkaan, jossa minua ei unohdeta.

1

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minävain97

      Jatkan vielä. Eli yleensä tuttujen ihmisten kanssa puhun heille ihmisestä,joka on minua loukkannut, jotta saisin nämä ihmiset tätä minua loukattua vastaan. Jos jollain ihmisellä on jotain parempaa jota minulla ei ole, niin hankin jotain jota hänellä ei ole. Suorastaan nautin siitä,kun kyseinen "parempi" ihminen kärvistelee huonossa itsetunnossansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe