Olenko kateellinen

minävain97

En tiedä onko tämä normaalia kateutta vai olenko jotenkin persoonallisuushäiriöinen,mutta kuitenkin kirjoitan. Saatan kirjottaa jotenkin sekavasti,mutta saatte jotain selkoa.

Olen 17 vuotias poika, jonka elämä on ollut myrskyistä. Olen saanut alkuni keinohedelmöityksen ansiosta, joten en saa tietooni biologista isääni selville. Sain kuulla alustani äidiltäni 14 vuotiaana, että isäpuoleni jota luulin aluksi isäkseni ei ollutkaan isäni. Tuo tieto oli helpotus, sillä kyseinen isäpuoli usein minua aliarvioi ja haukkui minua usein pöljäksi ja että minusta ei ole mihinkään. Nämä tapahtui hänen ollessa humalassa,mutta selvinkinpäin hän usein kitisi kuin pikkupentu. Muutin äitini luokse toiselle paikkakunnalle 8 vuotiaana, jossa olin koulukiusattu.Lukuisat kaverini paljastuivat kusipäiksi. Jouduin pettymään. Koulukiusauksen ansiosta vetäydyin omaan mielikuvitusmaailmaani. Eristäydyin, enkä tullut toimeen kuin sellaisten ihmisten kanssa,jotka minut huomioi. Kuitenkin lopetin turhan haaveilun ja päätin tutustua kunnolla muihin ihmisiin. Yksin en halua jäädä!! Nautin jotenkin siitä,kun joku kanssani puhuupi. Jos ei joku puhu,niin aloitan oma alotteisesti keskustelun. Jos juttelemaani porukkaan tulee joku vieras ihminen joka alkaa kans höpistä ja kaikki kiinnittävät huomion häneen. Iskee minulle olo: "Mitä tuokin tulee tohon höpöttämään. Minä tässä haluan olla se seurapiirien ykkönen". Yleensä jos porukassa sanon jotain hauskaa ja kaikki nauravat, niin tulee olotila, että en olekkaan tylsä ihminen, mutta jos porukassa on joku toinen vitsiniekka sama olo tuleepi mikä hauskuuttaja toikin luulee olevansa. Alan niin sanotusti mököttämään. Jos luokseni tulee ihmisiä jotka kehuvat minua tulee nautinnollinen tunne, että minut huomioidaan. Pidän myöskin siitä, kun nainen tai mies paijailee tai taputtaa selkään tai halaileepi. Pidän siitäkin,kun minulle hymyillään tai puhutaan kauniisti. Jos en sitä saa koitan itse olla tuttavallinen, jotta minullekkin oltaisiin sellaisia. Jos teen jotain työtä niin pidän kehuista, mutta jos minua aliarvioidaan tai muuten kielteisesti arvostetaan saatan suuttua hyvinkin pahasti: Eräässä harjoittelupaikassa työtoveri sanoi minua epäpäteväksi. Niinpä menin työpaikan taukohuoneeseen leikkelin pöydällä olevat kukat ja jonkun kortin. Enkä kadu!!! Jos olen jonkun seurueen kanssa jossa minua kehutaan, niin ajattelen:"Olisipa se kaikki tietävä täällä, niin näkisi kuinka hyvä olen". Enkä pidä ulkopuoliseksi tulemista. Yleensä jos ulos porukasta tunne tulee koitan keksiä jotain puhuttavaa. Jos se ei auta menen tuttuun porukkaan, jossa minua ei unohdeta.

1

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minävain97

Jatkan vielä. Eli yleensä tuttujen ihmisten kanssa puhun heille ihmisestä,joka on minua loukkannut, jotta saisin nämä ihmiset tätä minua loukattua vastaan. Jos jollain ihmisellä on jotain parempaa jota minulla ei ole, niin hankin jotain jota hänellä ei ole. Suorastaan nautin siitä,kun kyseinen "parempi" ihminen kärvistelee huonossa itsetunnossansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      149
      13168
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9621
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      95
      9103
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      7746
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6724
    6. 148
      6148
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      15
      3124
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      391
      1199
    9. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1154
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      84
      990
    Aihe