😊
Vastaukset 50
- Anonyymi00001
Mä tulin juttelemaan sulle salilla 🫣
- Anonyymi00002
Muistat kyllä että sinä teit. Se oli jännä se ihan eka ilta kun enemmän juteltiin. Ensin musta tuntui että olit mulle tosi v*ttumainen ja myöhemmin samana iltana pitelit mua jo kädestä kiinni ja flirttasit!
- Anonyymi00009
Kuulostaa jännältä. Millä lailla v* ttumainen?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuulostaa jännältä. Millä lailla v* ttumainen?
Minusta tuntui että hän piikitteli minua, arvosteli minua ja oli tympeän oloinen ensin. Voi olla että luulin vain, mutta alkuvaikutelma oli negatiivinen. Sen jälkeen hän on kyllä ollut mulle aina mukava.
- Anonyymi00020
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minusta tuntui että hän piikitteli minua, arvosteli minua ja oli tympeän oloinen ensin. Voi olla että luulin vain, mutta alkuvaikutelma oli negatiivinen. Sen jälkeen hän on kyllä ollut mulle aina mukava.
Naiset testaa sillä tavoin miestä alitajuisesti. Että kestätkö sanailua ja haastamista, pysytkö seurassa, vaikka hän ei yritä miellyttää. Jos pääset testin läpi, sua voi yrittää lähestyä. "Kuinka äkäpussi kesytetään"-tyyli.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Naiset testaa sillä tavoin miestä alitajuisesti. Että kestätkö sanailua ja haastamista, pysytkö seurassa, vaikka hän ei yritä miellyttää. Jos pääset testin läpi, sua voi yrittää lähestyä. "Kuinka äkäpussi kesytetään"-tyyli.
Ei pidä paikkaansa. Kaverisuhteeseen ehkä muttei romanttiseen rakkauteen. Sinun kirjoitus antaa ahdistelijoille vaan toivoa.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mä en naisena testaile mitään, että turhaanpa siinä nyt yleistät.
Haluan että asiat sanotaan suoraan ilman mitään kiertoilmaisuja. En jaksa semmosta. Enkä lähde edes arvuuttelemaan.
- Anonyymi00003
Hän aloitti olemalla vastustamaton 😍 Minä taisin jatkaa kertomalla sen hänelle.
- Anonyymi00004
Mä soittelin sulle kännissä.
T.ääliö
https://m.youtube.com/watch?v=48bYVhwkDR8 - Anonyymi00005
Meidän tapauksessa nainen.
- Anonyymi00006
Se en ollut minä.
- Anonyymi00007
Mies toljotti.
- Anonyymi00023UUSI
Iltaisin olohuoneesi ikkunan ulkopuolelta?
- Anonyymi00008
Hän teki👍
- Anonyymi00010
molemmat teki pari kolme kertaa ja aina meni puoleen.
Ollaan me varsinaisia chicken outteja - Anonyymi00012
Se ei ollut hän.
- Anonyymi00013
Olet hassu...😄
- Anonyymi00014
Mies lähestyi
- Anonyymi00031UUSI
Joo, naisena ymmärrän nyt, vihdoin, että, kun mies lähestyy jotenkin epämääräisesti ja mönkään menee sellaiset, lähestymiset, on syytä vaan; googlettaa’; ’He’s just not that into you’. Ja toinen esimerkki, mies kaverinsa kanssa naureskelee naiselle, hänen läsnäollessa samassa tilassa, ei kiva ( turn off), mitä naisen siitä pitäisi ajatella. Miettikää vähän miten lähestytte, jos tosissanne olette. Voitte tuosta itseänne sivistää. Ei ihme, että naisten käytös muuttuu neg. vältteleväksi hoi! 🙄
Sitäpaitsi miehet testailee.
Sivu 💔
- Anonyymi00015
Mies lähestyi lähestymistään...
- Anonyymi00016
Hän. Ja aika kummallinen lähestyminen olikin.
Ja kummallisena jatkui myös. Täytyy hänen tajuta se itsekin. Tai sitten jatkaa vettämistä.- Anonyymi00017
Vedättämistä.
- Anonyymi00018
aika vtuiksi meni oltiin pitkään paussilla
- Anonyymi00026UUSI
Kuka oli, kuka ei!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kuka oli, kuka ei!
Ross was.
- Anonyymi00019
🫵Sinä. Oltiinko sovittu jotain? 😇
Oltiin! - Anonyymi00021
Mistäpäin lähestyi?
Ilmansuunta - Anonyymi00022
Ei kumpikaan.
Mies ehkä vihjasi jotain treffeihin liittyvää, mutta vihjailuja ei lasketa. - Anonyymi00024UUSI
Nainen teki aloitteen, lähestyi viestillä.
- Anonyymi00042UUSI
Luin ensin, että lähestyi vitsillä. 😂
- Anonyymi00025UUSI
Mä. Kepillä jäätä ja pakit tuli. Ei sikäli olisi pitänyt jäädä jossiteltavaa. Jäi vain unelmat päivästä toiseen.
- Anonyymi00028UUSI
mies teki aloitteen muttei osannut lopettaa
- Anonyymi00029UUSI
Luulis vituttavan
- Anonyymi00030UUSI
Nainen teki aloitteen tai oikeastaan tyttö silloin vielä.
- Anonyymi00040UUSI
Näin kävi. ❤️
-yksi nainen
- Anonyymi00032UUSI
Mies teki aloitteen, mutta liukeni nopeasti. Taisi löytää muita naisia.
- Anonyymi00034UUSI
Aloitteen mihin mulla yleensä aloitteen seksiin joudun tekemään itse vaikka nainen sitä on aina enemmän halunnu johtuu yleensä mistä nainen ei halua antaa itsestään huoran vaikutelmaa tulee ristiriita mies joutuu aina tekemään aloitteen ja si aletaan syyttelemään eikö sulla mikään muu mielessä ole pätee ihan sama kuin miehilläkin pitää pystyä samaan mihin itse puolisonsa totuttaa kohta jossa kostautuu naisille kun yrittävät pillulla miehen pitää halu vähenee saanti kerrat vähenee liian äkisti ja ette huomaakkaan kun mies käykin jo vieraissa se "oma" kotona ei enään kiinnosta syitä miksi olen aina tehny selväksi että pillun saanti menee siihen että mun tarvii vinkua loppuu seurustelu vaatimuksena kostautuu miehille jossain kohtaa kun alkaa potenssi vaikeudet asetelma muuttuu naiselta tuskin halut loppuu koskaan jos seksi on edes tyydyttävää potenssivaikeudet ovat kuulemma väistämätön tosiasia
- Anonyymi00035UUSI
Ettekö te uskovaiset osaa käyttää mielikuvitusta?
Toisaaltaan hyväkin jos miehellä ei seiso nimittäin tehty tutkimus jos miehellä on hirmu himot on sillä nainen jossain toisaalla.
- Anonyymi00036UUSI
Mies, antamalla ymmärtää, että on kiinnostunut.
- Anonyymi00037UUSI
Eikö sinua enään se Ranskalainen kiinnostakaan? Pitäsköhän minun ilmoittaa siitä kiinnostus niin alkaisit sitte sitä arvostaan?
Nääh, en pysty valitettavasti koska olen yhden miehen nainen. - Anonyymi00038UUSI
Minä mies tein aloitteen ja nainen teki yllättäen lopetuksen.Luulen että hänen puolelta iski pelot kun kiintymistä liikaa.Ehdin rakastua jo häneen .Hän oli parasta mitä olin saanut pitkään aikaan kokea.Kunnioitan toista ja myös osata luopua terveellä tavalla on rakkautta.Toivon sydämmestäni hänelle kaikkea hyvää.Olin onnellinen niistä hetkistä ja ne säilyvät aina sisälläni❤️
- Anonyymi00043UUSI
Ei nainen lopeta suhdetta sen takia, että on ”liikaa” kiintymystä. Tuo on miesten käyttämä tekosyy, kun ei ole varma haluaako sittenkään alkaa suhteeseen. Yleensä silloin suolletaan tuo lause, kun päätetään jatkaa paremman etsintää. Nainen lopettaa suhteen, jos ei kiinnosta, on kyllästynyt, et herätä tunteita.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ei nainen lopeta suhdetta sen takia, että on ”liikaa” kiintymystä. Tuo on miesten käyttämä tekosyy, kun ei ole varma haluaako sittenkään alkaa suhteeseen. Yleensä silloin suolletaan tuo lause, kun päätetään jatkaa paremman etsintää. Nainen lopettaa suhteen, jos ei kiinnosta, on kyllästynyt, et herätä tunteita.
Aika vähän tiedät aiheesta.Asia voi olla myös toisinpäin.Lukeminen kannattaa aina.
- Anonyymi00039UUSI
Sama teki aloitteen ja lopetteen.
- Anonyymi00044UUSI
Sun ei tarvinnut tehdä mitään. Ehkä se oli osasyy, ettet tehnyt. 🤭
- Anonyymi00041UUSI
Minä tein aloitteen ja hän lopetteen.
- Anonyymi00046UUSI
meillä ei vielä lopetettu, r-tarina jatkuu 57 vuosi.
- Anonyymi00047UUSI
Ai kumpi? No Ninni.
- Anonyymi00048UUSI
Ei kiinnosta muistella sellaisia enää, ei merkitystä.
- Anonyymi00050UUSI
älä kalastele, oikea ihminen tietää sen kysymättäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051294Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja123573Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31487