Kumpi teki aloitteen silloin joskus?

Anonyymi-ap

😊

50

761

Vastaukset 50

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä tulin juttelemaan sulle salilla 🫣

• Anonyymi00002

Muistat kyllä että sinä teit. Se oli jännä se ihan eka ilta kun enemmän juteltiin. Ensin musta tuntui että olit mulle tosi v*ttumainen ja myöhemmin samana iltana pitelit mua jo kädestä kiinni ja flirttasit!

• Anonyymi00009

Kuulostaa jännältä. Millä lailla v* ttumainen?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kuulostaa jännältä. Millä lailla v* ttumainen?

Minusta tuntui että hän piikitteli minua, arvosteli minua ja oli tympeän oloinen ensin. Voi olla että luulin vain, mutta alkuvaikutelma oli negatiivinen. Sen jälkeen hän on kyllä ollut mulle aina mukava.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minusta tuntui että hän piikitteli minua, arvosteli minua ja oli tympeän oloinen ensin. Voi olla että luulin vain, mutta alkuvaikutelma oli negatiivinen. Sen jälkeen hän on kyllä ollut mulle aina mukava.

Naiset testaa sillä tavoin miestä alitajuisesti. Että kestätkö sanailua ja haastamista, pysytkö seurassa, vaikka hän ei yritä miellyttää. Jos pääset testin läpi, sua voi yrittää lähestyä. "Kuinka äkäpussi kesytetään"-tyyli.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Naiset testaa sillä tavoin miestä alitajuisesti. Että kestätkö sanailua ja haastamista, pysytkö seurassa, vaikka hän ei yritä miellyttää. Jos pääset testin läpi, sua voi yrittää lähestyä. "Kuinka äkäpussi kesytetään"-tyyli.

Ei pidä paikkaansa. Kaverisuhteeseen ehkä muttei romanttiseen rakkauteen. Sinun kirjoitus antaa ahdistelijoille vaan toivoa.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mä en naisena testaile mitään, että turhaanpa siinä nyt yleistät.
        Haluan että asiat sanotaan suoraan ilman mitään kiertoilmaisuja. En jaksa semmosta. Enkä lähde edes arvuuttelemaan.

• Anonyymi00003

Hän aloitti olemalla vastustamaton 😍 Minä taisin jatkaa kertomalla sen hänelle.

• Anonyymi00004
    • Anonyymi00005

Meidän tapauksessa nainen.

• Anonyymi00006

Se en ollut minä.

• Anonyymi00007

Mies toljotti.

• Anonyymi00023
        UUSI

Iltaisin olohuoneesi ikkunan ulkopuolelta?

• Anonyymi00008

Hän teki👍

• Anonyymi00010

molemmat teki pari kolme kertaa ja aina meni puoleen.

Ollaan me varsinaisia chicken outteja

• Anonyymi00012

Se ei ollut hän.

• Anonyymi00013

Olet hassu...😄

• Anonyymi00014

Mies lähestyi

• Anonyymi00031
        UUSI

Joo, naisena ymmärrän nyt, vihdoin, että, kun mies lähestyy jotenkin epämääräisesti ja mönkään menee sellaiset, lähestymiset, on syytä vaan; googlettaa’; ’He’s just not that into you’. Ja toinen esimerkki, mies kaverinsa kanssa naureskelee naiselle, hänen läsnäollessa samassa tilassa, ei kiva ( turn off), mitä naisen siitä pitäisi ajatella. Miettikää vähän miten lähestytte, jos tosissanne olette. Voitte tuosta itseänne sivistää. Ei ihme, että naisten käytös muuttuu neg. vältteleväksi hoi! 🙄
        Sitäpaitsi miehet testailee.
        Sivu 💔

• Anonyymi00015

Mies lähestyi lähestymistään...

• Anonyymi00016

Hän. Ja aika kummallinen lähestyminen olikin.
      Ja kummallisena jatkui myös. Täytyy hänen tajuta se itsekin. Tai sitten jatkaa vettämistä.

• Anonyymi00017

Vedättämistä.

• Anonyymi00018

aika vtuiksi meni oltiin pitkään paussilla

• Anonyymi00026
        UUSI

Kuka oli, kuka ei!

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kuka oli, kuka ei!

Ross was.

• Anonyymi00019

🫵Sinä. Oltiinko sovittu jotain? 😇

Oltiin!

• Anonyymi00021

Mistäpäin lähestyi?
      Ilmansuunta

• Anonyymi00022

Ei kumpikaan.
      Mies ehkä vihjasi jotain treffeihin liittyvää, mutta vihjailuja ei lasketa.

• Anonyymi00024
      UUSI

Nainen teki aloitteen, lähestyi viestillä.

• Anonyymi00042
        UUSI

Luin ensin, että lähestyi vitsillä. 😂

• Anonyymi00025
      UUSI

Mä. Kepillä jäätä ja pakit tuli. Ei sikäli olisi pitänyt jäädä jossiteltavaa. Jäi vain unelmat päivästä toiseen.

• Anonyymi00028
      UUSI

mies teki aloitteen muttei osannut lopettaa

• Anonyymi00029
      UUSI

Luulis vituttavan

• Anonyymi00030
      UUSI

Nainen teki aloitteen tai oikeastaan tyttö silloin vielä.

• Anonyymi00040
        UUSI

Näin kävi. ❤️
        -yksi nainen

• Anonyymi00032
      UUSI

Mies teki aloitteen, mutta liukeni nopeasti. Taisi löytää muita naisia.

• Anonyymi00034
      UUSI

Aloitteen mihin mulla yleensä aloitteen seksiin joudun tekemään itse vaikka nainen sitä on aina enemmän halunnu johtuu yleensä mistä nainen ei halua antaa itsestään huoran vaikutelmaa tulee ristiriita mies joutuu aina tekemään aloitteen ja si aletaan syyttelemään eikö sulla mikään muu mielessä ole pätee ihan sama kuin miehilläkin pitää pystyä samaan mihin itse puolisonsa totuttaa kohta jossa kostautuu naisille kun yrittävät pillulla miehen pitää halu vähenee saanti kerrat vähenee liian äkisti ja ette huomaakkaan kun mies käykin jo vieraissa se "oma" kotona ei enään kiinnosta syitä miksi olen aina tehny selväksi että pillun saanti menee siihen että mun tarvii vinkua loppuu seurustelu vaatimuksena kostautuu miehille jossain kohtaa kun alkaa potenssi vaikeudet asetelma muuttuu naiselta tuskin halut loppuu koskaan jos seksi on edes tyydyttävää potenssivaikeudet ovat kuulemma väistämätön tosiasia

• Anonyymi00035
        UUSI

Ettekö te uskovaiset osaa käyttää mielikuvitusta?
        Toisaaltaan hyväkin jos miehellä ei seiso nimittäin tehty tutkimus jos miehellä on hirmu himot on sillä nainen jossain toisaalla.

• Anonyymi00036
      UUSI

Mies, antamalla ymmärtää, että on kiinnostunut.

• Anonyymi00037
      UUSI

Eikö sinua enään se Ranskalainen kiinnostakaan? Pitäsköhän minun ilmoittaa siitä kiinnostus niin alkaisit sitte sitä arvostaan?
      Nääh, en pysty valitettavasti koska olen yhden miehen nainen.

• Anonyymi00038
      UUSI

Minä mies tein aloitteen ja nainen teki yllättäen lopetuksen.Luulen että hänen puolelta iski pelot kun kiintymistä liikaa.Ehdin rakastua jo häneen .Hän oli parasta mitä olin saanut pitkään aikaan kokea.Kunnioitan toista ja myös osata luopua terveellä tavalla on rakkautta.Toivon sydämmestäni hänelle kaikkea hyvää.Olin onnellinen niistä hetkistä ja ne säilyvät aina sisälläni❤️

• Anonyymi00043
        UUSI

Ei nainen lopeta suhdetta sen takia, että on ”liikaa” kiintymystä. Tuo on miesten käyttämä tekosyy, kun ei ole varma haluaako sittenkään alkaa suhteeseen. Yleensä silloin suolletaan tuo lause, kun päätetään jatkaa paremman etsintää. Nainen lopettaa suhteen, jos ei kiinnosta, on kyllästynyt, et herätä tunteita.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ei nainen lopeta suhdetta sen takia, että on ”liikaa” kiintymystä. Tuo on miesten käyttämä tekosyy, kun ei ole varma haluaako sittenkään alkaa suhteeseen. Yleensä silloin suolletaan tuo lause, kun päätetään jatkaa paremman etsintää. Nainen lopettaa suhteen, jos ei kiinnosta, on kyllästynyt, et herätä tunteita.

Aika vähän tiedät aiheesta.Asia voi olla myös toisinpäin.Lukeminen kannattaa aina.

• Anonyymi00039
      UUSI

Sama teki aloitteen ja lopetteen.

• Anonyymi00044
        UUSI

Sun ei tarvinnut tehdä mitään. Ehkä se oli osasyy, ettet tehnyt. 🤭

• Anonyymi00041
      UUSI

Minä tein aloitteen ja hän lopetteen.

• Anonyymi00046
        UUSI

meillä ei vielä lopetettu, r-tarina jatkuu 57 vuosi.

• Anonyymi00047
      UUSI

Ai kumpi? No Ninni.

• Anonyymi00048
      UUSI

Ei kiinnosta muistella sellaisia enää, ei merkitystä.

• Anonyymi00050
      UUSI

älä kalastele, oikea ihminen tietää sen kysymättäkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1294
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      797
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      123
      573
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      541
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      183
      500
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      487
    Aihe