..ja ostin halvan sieniveitsen..tasapainopilkkejä..superliimaa ja teippirullan..pakkohan sitä jotain oli ostaa. Oikeastaan etsin uimakenkiä ja akkuhappoa(rikkihappoa) kumma kun ei biltemasta löytynyt. Onhan se sentään varsinainen miesten tiimari. No pilkille ajattelin mennä ja sienimetsään..ja uimaan vaikkei kenkiä löytyiskään. Harmi vaan ettei oo samanhenkistä seuraa. Tuntuu että tulis hyvät sieniajat.
Harmi että poimijakortti puuttuu..ei voi tarjota myyntiin. Sais vähän lisätienestii siitäkin.
Kävin miesten tiimarissa..
10
219
Vastaukset
Oiskohan viikonloppuna uimakelit? Voisi vähän pilkkii uusilla tasapainopilkeilläkin. Tahtosin tehdä ruokaa itse pyydystetystä kalasta. Merikin on kävelymatkan päässä.
- yksinäinenn
syö särkee se kasvattaa järkee
yksinäinenn kirjoitti:
syö särkee se kasvattaa järkee
Purkkisärkee ei enää saa mistään. Särjet syö madot pilkistä.
Uintikengät... Uusi asia minulle... =)
uunounelmaerakko kirjoitti:
Sellaset lätyskät jotka sopii kivikoisille rannoille tai pelkää lasinsiruja.
Täytyypä pistää mieleen...
- sddsgsd
Sieniä voit myydä ilman poimijakorttejakin. Mihin tarvitset rikkihappoa?
- piä sekkoo
Olen varmaan ihan sekaisin itse, mutta tuo ostoslista kuulosti joltain köyhän miehen itsariviritykseltä :D
Mut voiko tarjota välittäjille, valiolle? Aika monet vaatii ettei tuu myrkkysienii mukana. Itse en ala missään torilla myymään. Liian sosiaalista toimintaa.
Rikkihappoo tartten ehkä kun mietin emalointihommia. Jos nyt saa aikaiseksi.piä sekkoo kirjoitti:
Olen varmaan ihan sekaisin itse, mutta tuo ostoslista kuulosti joltain köyhän miehen itsariviritykseltä :D
Siitä ei ole kyse. Liian paljon tekemistä että itsemurhaamiset ois mielessä. Sääkin lämpenee enkä oo käyny vielä uimassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2934553Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3552647Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1292524Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1712413Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1992314Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a5151315Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4071199Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121161Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38963- 94949