Koko aika yksin ja lähes aina kotona olen ollut.
Tää kesä meni ihan hukkaan
34
1416
Vastaukset
- Keissa
No kesä on läsnä yksinkin ollessa. Voit lähteä ulos, luontoo, kunnela suven ääniä. Älä jää sinne sinne neljän seinän sissään.
- hjkhjk
jaa,mulla on vaikeeta päästä edes kauppaan,saati olla missään..ulos luontoon kaipaisin mutta en saa ovea auki,iso kynnys lähteä kävelylle..aristelee ihmisiä ja pitää itseään arvottomana muiden rinnalla,ei voi edes verrata kun niin down..
- vielä on kesää jälje
ens vuonna sama uudestaan
- Yksinäinen.
Ulkona parhaat ilmat 30 ja minä sisällä kotona. Ei minua huvita ulos lähteä kun ei sielläkään mitään tekemistä ole.
- Yksinäiselle
No olisihan siellä vaikka mitä tekemistä, mutta ei viitsi/jaksa yksin mitään tehdä.
- poiuytrftgyhujik
Oma valintasi. Luultavasti lapsena olit jatkuvasti äitisi helmoissa valittamassa, että "mulla ei oo mitään tekemistä, keksi mulle jotain tekemistä". Ehkä hän keksikin mutta aikuisena sitä on keksittävä ihan itse.
Tälläkin palstalla on ehdotettu niin paljon harrastuksia ja tekemistä eri ketjuissa että jos ei kelpaa niin tukehtukaa kämppiinne.- Zei-Zei
Itse Humanisti äänessä?
Se jonka toinen silmä kattoo vitt*uun ja toinen kattoo kattoon ja kukaan ei tiedä että mihin vitt*uun se oikein kattoo... - hjkhjk
urpo,ei tässä nyt tekemisestä ole kyse vaan siitä että kykenisi lähtemään tekemään.tsennaatko pahvi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- nohöh
Ota peite mukaan ja mene nurmikolle ottamaan arskaa, ja joku kirja mukaan.
- testasin, jäin yksin
Jos yksinäisyys on oikeasti asia josta haluaa eroon on profiilin perustaminen yksi hyvä keino. Pelkkä asian toteaminen ei riitä.
Yksinäisyyspalstalla voisi olettaa että seuraa kaivataan kuten deittipalstallakin. Vaan pitää täältä ITSE yrittää etsiä se oikea, ei kuka tahansa sovi kaveriksi. Ja yksinäiseksi päätyy ellei ole valmis olemaan aloitteentekijä, eikä pidä alkaa laskemaan kuinka yksipuolisia ne ovat kunhan juttu toimii.
Yksipuolisuudessa on se etu että saa lopuksi itse valita kuka on se paras kaveri, ne muut jäävät silloin pois aikalailla automaattisesti. Ja jos testaa kuka alkaa pitämään yhteyttä voi olla ettei kukaan, eivät edes ne joita "rakasti". - Hyvin surullinen
Hei sinulle"tää kesä meni ihan hukkaan".
Minulla myös ongelmana yksinäisyys ja juuri nyt kun kesäloma!
Aina sama juttu. Minä menen aktiivisesti ulos, kahville, kirjastoon, virastoihin, uimaan ja ties minne! Mutta kun ei ole oikeaa ystävää joka lähtisi kanssani minnekkään!
Tunnen arvottomuuden ja avuttomuuden tunteen samaan aikaan!
Tunnen olevani erilainen kuin muut.
Olen asiakaspalvelutyössä ja päällisin puolin olen iloinen ja erittäin
seurallinen..ihmiset eivät tiedä kuinka hirveän onneton ja yksinäinen olen!
Koko elämäni olen tuntenut ettei kukaan tarvitse minua eikä rakasta...ahdistus on aivan suunnatonta etten taida jaksaa kauaakaan...tulkaa ystävät vastaan...- mjtaz
no mistä päin oot !! mennään vaikka kahville (NO SIIDERILLE ) mä olen ukkeli [email protected] jos kiinnostaa ! ! !
- nainen 51
moi..
sama ongelma..mistäpäin olet ja minkä ikäinen - Hyvin surullinen
nainen 51 kirjoitti:
moi..
sama ongelma..mistäpäin olet ja minkä ikäinenOlen Itä-Uusimaa alueelta ja mullakin samat 51v.
Ihan karseeta tää yksinäisyydentunne! - Hyvin surullinen
mjtaz kirjoitti:
no mistä päin oot !! mennään vaikka kahville (NO SIIDERILLE ) mä olen ukkeli [email protected] jos kiinnostaa ! ! !
Olen Itä-Uusimaalainen nainen....ja kiitos...kahville lähtisin mielelläni!
- Dejavu.
Yksin ei huvita mitään tehdä kun kaikki tekemiset on tehty ennen moneen kertaa.
- joku yksinäinen
Kesä on aina sosiaalisessa mielessä hukka-aikaa kun kaikki muut vain viettävät aikaa keskenään ja yksinäinen saa olla yksin. Mihinkään ei ole kiva mennä, kun joka paikassa on onnellisia ihmisiä.
- tosi erakko
Eli nimimerkkisi on huonosti valittu. Oikea erakko viihtyy yksin.
- lonely 28
En kyllä tehnyt mitään järkevää tänä kesänä. Makailin kotona ja siinä se olikin.
- tough luck, patna
No sitä se teettää ku oot itsellesi miestissit kasvattanut olutta lipittämällä.
Sun olis pitänyt talvella jo aloittaa terveemmät elämäntavat, jättää alkoholi tyystin poies, alkaa liikkua enemmän, syödä terveellisemmin ja vähemmän.
Eli toisin sanoen olut pois, ja että kuluttaisit enemmän kaloreita kuin nautit.
Ihan noinkin yksinkertaisesti olisit voinut tästä kesästä nauttia.
Mutta kun ei.
Oma oli valintasi
Nyt itket tissit hiessä kotonas. - vdpy
Mulla on ainakin tekemistä ... vaikka mitä ... hieno kesä ollu !! vähemmän työtä enemmän elämää !! ! No ei ne kaikki ole onnellisia miehet´ naiset tappelee kaupassa ... mitä ostetaan pienille ihanille palleroille ... akat tiuskii ja sylkee melkein kuin laamat konsanaan ... Nautin yksin olosta ja seuraakin on tarvittaessa !? ei niitä urpojakaan aina jaksa kuunnella ... kun osa vaan kitisee kuinka elämä fudii daijuun !! FUDIS TAKAS VIELÄ KOVEMPAA ....
- Vajakit uhoo
Muillakin on näköjään mielenvikaispiiri taloyhtiön nokkimispaikalla...
Personallisuushäiriöiset heiluvat keskenään kovaäänisesti ja arvostelevat muita, jotka ei ole samanlaisia kuin he itse.... mä olen kanssa, ihan sisällä ja kaikki tapahtumat hukkaan... ja nää "hienot" ilmat (oon vähän herkkä auringolle, mutta toki sekin on tekosyy kun aurinkosuojat on niin hyviä nykyään) oon viimeset viis kesää ollut töissä ja sen takia missannut kaikki hienot kesäfestarit yms.... mutta tänä kesänä on ollut työtön, enkä silti käynyt sit kuitenkaan missään...
ääää kai oon vaan huono ihminen...
Missä päin oot? Lähetäänkö ulos?- hjkhjk
mä oon e-suomesta näin varovasti,heteromies,50v. mutten mikään pervo tyrkyttäjä..
- fdabgsd
taas näitä minäkuvan hukanneita immeisiä. mihin hiiteen sitä muita tarvitsee. etsii sen selkärangan kaapinnurkasta ja painuu ihmisten ilmoille. kämpässäs voivotellessa ei tule muuta kuin masennuskoplekseja. parin kuukauden päästä on taas pimiätä kuin mörön pyllyssä ja vettä sataa vaakasuuntaisesti. nauti näistä hetkistä kun viellä voit. :D
Sisällä on kuuma ja happanee. Kesää on kuitenkin vielä jäljellä ja hellettä. Liikaakin.
- AP:lle
Jos yhtään lohduttaa niin ihan sama juttu mulla... :(
- juoppo yksinäinen
Juokaa alkoholia. se lohduttaa
- ...
Se masentaa vaan lisää. Kokemusta on liikaakin.
- Klassikko
Moi kaikki! Kylmä suihku helpottaa. Viikon kohokohtani on kun käyn yksin saunasa.
- shadowspawn
Sama.
Mut sain luettua Robert Jordanin Ajan Pyörä -sarjan :) - Elämän Pausettaja
Kokonainen vuosi tässä mennyt melkolailla hukkaan. En oo saanu pelattuu ees pelejä niinku suunnitelma "välivuoteen" oli. Aivan liiaksi kyllä kylven itsesäälissä ja aikaani hukkaan näiden kaikenlaisten foorumeiden lukemiseen muka lohdutukseksi (jolla ajalla jo oisin saanu useemmanki pelin kolutuksi). Puhelinki 4/5 ajasta lentomoodissa "mielenrauhan parantamiseksi".
Käyny jo ajatuksia mielessä, että näinku jatkas vielä ~50 vuotta, nii alkas kuolemaki jo kolkutteleen saamatta juurikaan mitään elämässään aikaseksi. Elikkä jospa tää perspektiivi tois jotain lohtua alottajalle, ettei sen yhen kesän menetys niin maata kaatavaa ole :D- 11+2
Mistäpäin oot?
- toinen erakko
Niin olen minäkin ollut, mutta ihan vapaasta tahdosta. En ole tahallaan ottanut yhteyttä kenenkään, olen silti nauttinut suunnattomasti tästä kesästä, kuten muistakin kesistä. Olen duunannut kaiken laista, olen maalannut WC:n, suihkutilan ja kodinhoitotilan ovet, hoitanut puutarhan, käynyt mökillä useita kertoja, shoppaillut kaikkea kivaa sekä vaatetta että sisustustavaraa, maannut lukemattomia tunteja puutarhakeinussa hyvin kirjan parissa, ottanut aurinkoa, pessyt kaikki taloni ikkunoita (15 kpl), lenkkeillyt iltasin. Kesäni varmaan kuulostaa tylsältä jonkun mielestä, mutta minä olen nauttinut joka hetkestä, viihdyn parhaiten yksin vapaa-aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793