Tänään oli eka hyvä luotsipäivä: Olen iloinen luotsi

Halusin nyt välillä kertoa hyviä uutisia, kun mulla on ollu ne sarvet päässä ja lieskat silmissä.

Sain luotsin ohjekirjan ja luin sen. Totesin että jokaisessa meissä kenties asuu pieni luotsi, koska yllätyin että olin osannu jotain sentään oikein ihan omin nokkinenikin! :D Sitä kyllä tasotti semipuukotukset liittyen esimerkillisyyteen (auts, auts!).

Mutta tänään kun palasin työmaalleni Kosteusvauriot-palstalle, niin ekaan kertaan pariin kuukauteen ei ollut ainuttakaan provoviestiä ja muutama ihminen oli uskaltanut oikeasti avautua, ilman pelkoa haukuista. Ja eikä siinä vielä kaikki! Kun vastasin niihin omalta osaltani - kukaan ei haukkunut pystyyn! :D

Muistuttakaa mua sitten tästä päivästä!! Elän tällä ehkä loppuviikon! Huomenna tuskin enää autuutta ;D ...Liekö tänäänkään enää uskaltaa mennä sinne ettei pety :P

Myönnän hiukan tuhahtaneeni kun ohjekirjassa sanottiin jotenkin että luotsin homma olis parhaimmillaan palkitsevaa. Taitaa se ihan joskus ainaski olla :)

Äklöhempeet onnenhalit kaikille

13

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää huomenta Miss 007, ilmeisesti nukuit erittäin hyvin ja makoisasti, kun ottaa huomioon kuorsaamisen ja unissa puhumisen. Höpötit jotain ihmeellistä keskustelupalstaa viittaavaa ja naureskelit kääntäen kylkeä.

      Otathan kahvia jotta piristyt ja jaksat käydä kosteusvaurio-palstallasi? =)

      Hieno homma jos on palsta rauhoittunut ja siellä uskalletaan kertoa omia huolia, murheita ja ongelmia. =) Toivotaan että on pysyvä muutos, ettei vain provosoivilla henkilöillä ole netti nurin tai tietokone rikki. =D

    • Hihi xD Ei se ollu unta, kävin siellä jo! Ja tän hetkinen pääprovoilija kirjottelee pelkällä asiantuntemus-nicillään. Vähän hän oli tarkentanu mun käyttämää sanaa kumminkin (eristys -> routaeristys), mutta jos hän sai siitä nyt miehekkään ja hyvän olon niin suotakoon se ilo hänelle :D

      Ne puhui ittensä vissiin pussiin. Ensin kun menin sinne pari kk sitten, siellä oli täys kaaos ja apinat kiipeili seinillä. Sitten luovin joukossa yrittäen jutella huumorilla sävytettynä. Se oli heistä kivaa, mutta pelleily ei loppunut. Sitten astuin luotsiksi ja alkoi se valtava pakokauhu. En saanut enää vitsailla mistään, enkä ylipäätään puhua koska se oli "jatkuvaa itsensä esilletuomista". Olin hetken taka-alalla ja nyt he yrittää täpönä olla asiallisia ja viisaampia kuin minä - toimii!!!! xD

      Tää lähtee huomenna reissulle ilman nettiä, joten saas nähdä millanen ZoO on kun palaan :P

      Mä en muuten muista missä sä lindqvist luotsaat...? Olen käyny kyttäämässä vähän joka puolella muitten luotsien toimintaa ja keräilly winkkejä :)

      • Se on hienoa, ettei ollut unta, olithan varmasti omalla palstalla? =D

        Toivottavasti siellä loppuu tuo häiriköinti, ilmeisesti kannattaa olla sen asiantuntijan kanssa vähän varovainen niistä ilmaisuista, ettei vain pääse takaisin vanhoihin tottumuksiinsa.

        Onko mahdollista, että ne häiriköt (miehet), on tajunnu et ne on väärässä ja nyt nolona hiljaa, ettei vaan nimimerkki pala palstan keskuudessa kaikille käyttäjille? =)
        Niillä on ilmeisesti kilpailuvietti, useilla miehillä sama ongelma monessakin paikkaa, valitettavasti ja edelleen. Hyvä jos varpaillaan yrittävät nyt kaiken mahdollisen, pitävät varmaan googlea auki, jotta voivat tarvittaessa googlettaa asiat wikipedian kautta. =D

        Täytyy toivoa ettei käyttäjät kyttää paikalla-oloa. Muuten se yksi kokeillee ja loput villiintyy, joten toivottavasti jää se kokeilu. Kivahan se olisi, jos ei olisi heinä kasvanut koko hiekkalaatikolle.

        Hauskaa reissua etukäteen, veikkaan kyllä että se netti tulee mukana sen älypuhelimen tai laitteen mukana, etkä malta olla vilkaisematta Suomi24:sen palstaa kesken reissun. :P

        Viimeiseen, ihan hyvä että et muista, mulla on usea hautausmaa ja yksi hypermarket. Oma toiminta ei anna hyödyllisiä vinkkejä, koska olen ottanut härskejä käänteispsykologia kokeiluja käyttöön, eri käyttäjätyypeissä, jotka toivottavasti tuo haluttua tulosta.

        Halutessaan kun haluaa järkyttyä niin kaikki ne löytyy tiede ja teknologia osiosta joko internet tai tietotekniikka ja käyttöjärjestelmät.


    • Täällä on kyllä niin hauskoja ja sanavalmiita tyyppejä koko luotsiporukka :`D Mua välillä vieläki naurattaa kun Velkavelho käytti yhestä häiriköstä kuvausta "vilistää kuin kahdeksanjalkainen saunakauha" - eipä taida aueta muille kun tän palstan vakkarikävijöille :D

      Kyllä mä yritän nyt pysyä erossa netistä, koska ensinnäkin mun pitäis vissiin olla naimisissa miehen, eikä suomi24sen kanssa ja toiseks, en aio olla toutali selvinpäin xD Tulis muuten kenkää luotsin hommista ku saattais karata motuska käsistä. Meil on muuten kymppihääpäivä tänään, enkä edes tiedä mihin huomenna matkustan :O Pikku weekendireissu vaan - sen saattaa kestää juuuust ja just. Kädet kyl ehkä hippasen hikoo jo pelkästä nettilakko ajatuksesta, mut eiköhän viekkarit katoa kun saa ekat relaxoivat hömpsyt ;)

      Mä kävin sun hypermarketissa ja havaattin tämä käänteisen. Havaattin myös notta samanlaista rimpulointia kun joka puolella. Sulla on kuitenki leppoisa tatsi :D Sit ku meinaa mennä hermot ni mua aina auttaa kun käyn toisten luotsien osastoilla ja näen miten he (ehkä näennäisen) kylmähermoisuuden avulla selättävät haasteet.

      Jaahas. Täytyy kattoo mitä se Q on tällä kertaa suunnitellut mukaan pakattavaksi. Taskumatti laskuvarjolla?

      Pitäkää saitti pystyssä! Kuulumisiin! :)

      • Onnea Missille ja sen Q:lle!
        "..ja tämä hetki - saa minut - ihan kosteusvaurioon.."


      • velkavelho kirjoitti:

        Onnea Missille ja sen Q:lle!
        "..ja tämä hetki - saa minut - ihan kosteusvaurioon.."

        muahahah!!! xD Kiitos!!!

        *hän vetäisee syvää henkeä ja yrittää lähteä täältä somesta näillä näppäimillä*

        Hyppy tuntemattomaan (tosielämään) hiiii - oppp!!!


    • Kiva miss.007 salainen agentti. :-)
      Voin tuurata sinua ilmoittamalla viestejä asiattomaksi jos tarvetta
      Minä haluaisin tietää mistä tuo saunakauha on saanut alkunsa aikoinaan se aromipesä oli kova juttu ja minä pidin siitä mutta menihän sekin liioitteluksi.

      Hauskaa viinkonloppua
      terveisin,
      ML

    • Kuulostaa hyvältä, harva pystyy enään olemaan ilman nettiä, vuorokausi saattaisi tehdä tiukkaa, viikonloppuhan on maailmanloppu. =D

      Onneksi olkoon pyöreistä hääpäivistä, toivottavasti viikonloppureissu sisältää muutakin kuin jonkun hikisen ABC-huoltoaseman ja halvan mökin, surkealla äänieristyksellä, isoilla lauta-aukoilla ja kaamealla hetekalla, eli toivottavaa on, että on muistanut panostaa asiaan ajatuksella. =)

      Mä jäin vähän miettimään tuota epävarmuutta, eli et ole varma, menitkö naimisiin miehen vai Suomi24:sen kanssa *Irstaat Suomi24:sen ylläpidon miespuoliset jäsenet huutaa kuorossa; minä, minä*... Toivotaan että asia muistuu parhaiten mieleen, kun et ole selvä, tosin kuka täällä selvinpäin muka käy? :O
      Heti alkuunsa juot kaikki / kaikkien juomat, jotta se hääkumppani näyttää samalta kuin silloin 10 vuotta sitten, tosin aina parempi jos se mieli tekee tepposet ja näkyy vain Bruce Willis. :P

      (Tässä on tätä näkymätöntä tekstiä, mitä muut ei näe, vai mitä muut?... Ymmärrän hyvin, että eniten odotat sitä rentouttavaa ryyppyä, kuka sitä omaa enään yli 10 vuoden jälkeen selvinpäin jaksaa =D =D... Itse lopetin laskemisen, kun sormet ei riitä ja varpaat ei taivu, päivät kyllä muistaa hyvin teflonista tai kaulimesta)

      Mitä palstoihin tulee, niin mietin miten voi mennä hermot, okei onhan se tuskastuttavaa jos joku toimii koko ajan samalla tavalla, mut jotenkin itse oon pystynyt sisällyttämään yli noista häiriköistä, eli sama mitä ja milloin tekee, ei tunnu missään, mutta tuo taas ei vie sitä nautintoa pois siitä, kun ne itse tajuaa hölmöytensä tai heidän toimintansa ei saa enään kannatusta joiltakin muilta hörhöiltä. :D Eli siis pelkkää suunnatonta mielihyvää voin saada noista palstan ongelmatapauksista.

      Voi Q, pitäisi päästää eläkkeelle.

      Pitäisi olla paidanalle piilotettava viinavatsa pillillä, myös tarvittaessa kravatti viinasäiliöllä. Kuulakärkikynä jonka sisälle rakennettu säiliö viinalle.

      Viinatyyny, jonka voi sitten juoda ja täyttää tämän jälkeen vedellä, meikkipussi tai muut hygieniavälineet, joiden oikea sisältö on korvattu viinalla.

    • Kiitos ml77! :) Minä en tunne löylykauhamiehen historiaa täällä, se ollee vivahteikas... Minä en taas tiiä mistään aromipesästä! :D Hupaisaa viikonloppua sullekkin!!!

      lindqvist joutuukin sitten koetukselle kun täällä on kohta se huoltokatko x) Kiitos onnitteluista! Sain ainaskin äsken vuosia vastaavan määrän ruusuja, joten odotan tosiaan että kyseessä ei ole naapuripaikkakunnan (kylläkin kelpo) pizzeria. Toisaalta, maisemanvaihdos on aina maisemanvaihdos. Varsinki kun pääsen täältä rempan keskeltä.

      Muistuttanen vielä, että Bruce _ilman hiuksia_ kelpaa vain, vaikkakin näkynä, mutta silti. Daniel Craig kelpaa vain hiuksilla, kun taas Brad Pitt voi pysyä Angelinansa kanssa (Angelina näyttelee sitten joskus mua kun musta tehään leffa).

      "pelkkää suunnatonta mielihyvää voin saada noista palstan ongelmatapauksista". Sulla taitaa olla itseskin kanssa se käänteinen käytössä :D Sit kun mulla meinaa kilahtaa ni voin kutsuu sut paikalle nautiskelemaan *tirskahtaa nauruun*

      Q yllätti tällä kertaa! Push upit salmari täytteillä, pilli menee hands free - mikki yhdistelmänä! Cool!

      • En viitsinyt tähän heti 7. päivä vastata, ettei teidän pieni lomamatka naapurikunnan essolle mene pilalle sen takia, että puhelimella jäät kommentoimaan vastauksia. =P
        Tiedän että kävit, heti 8. päivän aamuna ja vielä 9. päivän yöllä luotsit palstaa lukemassa. =P

        Itsellenikin kelpaisi Danielilta vain hiukset. =P Brucen kanssa meillä on yhteistä vain kalju, Brucella on huomattavasti enemmän rahaa, mutta itse en ole vielä rupsahtanut. =P

        Pakonomainen tarve mainita tässä asiayhteydessä Jeremy Irons ja John Malkovich. Ja mitä noihin Bondeihin tulee, niin Roger Moore ja Timothy Dalton pesee Graigilla pyykkiä. ;) (Pierce ei siis pärjännyt arvostelussa)
        Siihen näyttelijävalintaan suosittelen harkitsemaan Milla Jovovichia.

        Mulla on joo käänteinen käytössä koko ajan, kyllä se välillä tuskastuttaa, kun jotkut käyttäjät elää samaa päivää uudelleen ja uudelleen, ainakin kaikki samat aiheet ja ruinkaukset tulee uudelleen ja uudelleen. Oravanpyörässä joutuu välillä käyttämään käänteisenkäänteistä. =P

        Ihan älyttömät tuskat tulee kyllä tuosta kahden päivän huoltokatkosta, joutuu varmaan oikeasti tekee töitä.... Mitenköhän sitä oikein pystyy, vielä 2 päivää kokonaisuudessaan. Toivottavasti häiriköt ei harkitse itsemurhaa, sen verran pitkä tovi on, että saattavat jopa kokonaan vieraantua sivustosta ja lopettaa kaiken toimintansa... Kai se pitää keskittyä sitten vain työntekoon.... not... Angry Birds, here i come. =P


    • Mun poika kysyi miks repesin nauramaan, mutta heti perään tajusin että taisin sekottaa 2 henkilöä: Luulin lukeneeni että sulla oli pakonomainen tarve mainita asianyhteydessä Ron Jeremy :`D En selittänyt asiaa kumminkaan.

      Milla on on ihan supersöpö Leeloona! Mutta sen henkilön tars olla mun näkönen. Mun oikee käsi ja hiukset on samantapaset ku Angelinalla.

      Enkä käyny luotsipalstalla! Sulla on nyt väärät inhvot :D Mä kävin Tallinnassa, Virun sviitissä :) No pörräsin mä muuallakin. Mutta alkoholinkäyttö oli hillittyä, kuten aina.

      Mulla jatkuu mun remppaurakka täällä kotona, joten saanen hyvin huoltokatkon kulumaan. Ihan totali somelakkoa ei tullu, koska fb:ssä kävin lukemassa sentään. Täällä en käyny ollenkaan, enkä rakent... öö nakertajissa.

      En oo ikänä pelannu ängriböördsiä. Toi miäs munki edestä :P Hän sanoo sitä viiksipossua itäsuomen possuks, koska itäsuomalaisil on kuulemma semmoset viikset... :D

      Ja nopee pyörähdys kosteusvaurioissa ja sit hommiin!

      • Ron Jeremy kuulostaa jotenkin tutulta, mutta en jostain syystä tahdo tietää enempää, enkä aijo varmistaa luulojani ja googlettaa tuota nimeä. =)
        Pitää varmaan antaa enemmän Jeremy vaihtoehtoja, kun teillä näyttäisi olevan vain yksi Jeremy, minkä tiedätte. =P Jeremy Brett ja Jeremy Gilbert.

        Nyt täytyy googlettaa Angelina Jolien oikea käsi, onko se niin kuin "Arskalla" oli nuorempana? :P Onko nyt hiusmallista kyse, nukuin pompula päässä vai kävin kampaajalla tyyli?

        Oliko tuo hotelli juuri se Suomalaisten rakentama, jossa Anu Sagimia otettiin jo tuulikaapissa, muistaakseni ennen kuin nus... Marimekon, ei kun Ristomatti Ratian rahat?

        Onko kovakin remonttiurakka? Rakennatko koko asunnon uusiksi vai kokonaisen talon vai yksittäistä huonetta? Itse en tuosta "naamakirjasta" juurikaan perusta, mutta ilmeisesti ne nakertajapalstan uutismediat tulee suoraan sinne etusivulle ja niitä voi sitten sitäkin kautta käydä kommentoimassa? Värit tosin taitaa olla samat, eli olitko nyt varmasti "naamakirjassa"? =P (Kannattaa varoa mustasukkaista Suomi24:sta, huoltokatko kestää vielä sun osalta viikon).


        Täytyykin käydä tarkistamassa itäsuomi ja huudella kaikille sopiville viiksisika. :D


    • "pompula" - kuka mies käyttää sanaa pompula??? Tai edes tietää? xD Päivän hekotus!

      Mikä huoltokatko mulla on pidempään? :D Nakertajien takia? Mulla on nyt niitten kanssa huoltokatko koska niillä on mun kanssa *hakkaa nousevia sarvia takas päähän* :P Jostain syystä ei vastata mun kysymyksiin ja tekniikka pettää just mun kohdalla >:(

      Kyllä. Rakennetaan käytännös taloa uusiks *phuuuuh*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4171
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2357
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1693
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1475
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1423
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1277
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1255
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1016
    Aihe