Dog Dating Suomi? - Tulisko jenkkien tapaan the juttu?

Löysin artikkelin

23

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menisin tällä sekunnilla Dog Datingeille, jos olisi mahdollisuus. Niin paljon helmpompi puhua ihmisille, kun on eläin läsnä. Voisi myös olla varma siitä, että vastapuoli pitää eläimistä, kun kerran eläimiä mukana. =)

• Ei huono idea

Oikeestaan aika yllättävää ettei tollasta täällä suomessa tehdä, kun koira sopii treffeille tosi hyvin jos vaan molemmat tykkää koirista! Vaikka mikä estää tekemästä sellasta profiilia jossa sanoo etsivänsä koiratreffejä? Mutta sitten nuo profiilit pitäisi vielä löytääkin.. Toivottavasti joku treffisivu herää asiaan.

• miehelle etu

Miehelle tuollainen tarjoaa loistavan tilaisuuden, koska koira tuo automaattisesti sympatiapisteitä sekä naiset olettavat, että tuollainen mies on muutenkin paljon kunnollisempi ja parempi. Samalla tavalla etu näkyy kaikissa lemmikeissä kissoista jne., mutta koirien kohdalla etu voi olla suurin.

• ei mulle

Mies, jolla on kissa, on tosiseksikäs. Mies, jolla on koira, on joko metsästäjä tai tappelukoiraharrastaja. Yäk.

• Min chi
        ei mulle kirjoitti:

Mies, jolla on kissa, on tosiseksikäs. Mies, jolla on koira, on joko metsästäjä tai tappelukoiraharrastaja. Yäk.

No aikalailla samaa mieltä mutta rajan takana on ihan seurakoiria harrastavia hetero miehiäkin. Eikä meinaa pahan näköisiä edes, uh ;)
        Seurakoirissa on kanssa aika kissamaisia rotuja ja samaa kokoa olevia eli jos tekee vaikeeta päättää kissa vai koira ottaa kissan kokoisin ja luonteisen niin saa molemmat aikalailla. Toki jos ulkoilu ei kiinnosta niin kissa ehdotomasti.

Mun parhaat sänkykumppanit on olleet kissanomistajia jostain syytä ja toisena tulee ''rottien'' omistajat. Isojen koirien pitäjät jää sinne pohjalle: paljon ääntä vähän taitoa

• noista vaihtoehdoist
        ei mulle kirjoitti:

Metsästäjät vetoavat moniin naisiin. On toki pieni vähemmistö, joka ei heitä suvaitse, mutta enemmistölle se voi tuoda etua. Eikä nainen saata koiran edessä ajatella, että haittaako se metsästys vai ei... Metsästys onkin varsin kunniallinen harrastus nykyisin.

Tappelukoirat ovat harvinaisempi ilmiö. Tietysti jokin rottweiler kertoo yleensä miehestäkin jotakin. Omien näköhavaintojen perusteella tuollaiset miehet ovat yleensä enemmän ja vähemmän vaarallisia kumppanilleenkin. Tosin näille "miehille" ovat sitten ne omat naiset, jotka eivät välitä tuleeko turpiin ja kuinka monta kertaa.

• Jari-niminen nainen
        ei mulle kirjoitti:

No mulla on munat ja uroslabbis, en metsästä, ja tuo koira tekee pahaa vain kärpäsille. Näin ollen minun täytyy siis olla nainen :)

• ei se aina mene niin
        noista vaihtoehdoist kirjoitti:

Metsästäjät vetoavat moniin naisiin. On toki pieni vähemmistö, joka ei heitä suvaitse, mutta enemmistölle se voi tuoda etua. Eikä nainen saata koiran edessä ajatella, että haittaako se metsästys vai ei... Metsästys onkin varsin kunniallinen harrastus nykyisin.

Tappelukoirat ovat harvinaisempi ilmiö. Tietysti jokin rottweiler kertoo yleensä miehestäkin jotakin. Omien näköhavaintojen perusteella tuollaiset miehet ovat yleensä enemmän ja vähemmän vaarallisia kumppanilleenkin. Tosin näille "miehille" ovat sitten ne omat naiset, jotka eivät välitä tuleeko turpiin ja kuinka monta kertaa.

Vai, että rottweilerin omistaja on joku tappaja? Sitten minäkin olisin vissiin joku pahoinpitelijä tv : kiltti ja ujo, mutta "vaarallisen tappajakoiran" omistava nainen.

Ei koirarodun perusteella voi hirveästi ihmisiä luokitella. Tietysti on niitä, jotka ottaa koiran egonsa jatkeeksi, mutta ei kaikkia isojen koirien omistajia voi niin leimata. Minulla syy koiran ottoon oli se, että olen liikunnallinen ja on kokemusta koirista, lisäksi pidin kyseisesti rodusta ja kaipasin vähän haastetta koulutukseen, mitä ei minusta joku chihuahua tarjoa. Olen käynyt paljon koulutuksissa koiran kanssa ja koen, että olen hyvin pärjännyt.

Mutta en siis ole mikään väkivaltainen tapaus, vaan mieluummin ujo ja hiljainen. Olen aina tykännyt elämistä ja ollut lapsesta asti koirien kanssa. Jos vie jo lapsena 30 kiloista koiraa niin olisi vähän hassua ottaa aikuisena joku kääpiökoira. Mieluummin sitten kissa, kuin kissan kokoinen koira. Ehkä miehissä sitten eri juttu. Tiedän kyllä että näitä koiria otetaan egon jatkeeksi, mutta kyllä sitä sitten ollaan vaikeuksissa ja koira jo kohta myynnissä tai jopa piikille menossa. Tietysti sitten on hankalaa jos toinen pelkää koiraa, mutta ei kaikkea nyt koiran syyksi pistetä. Itse olen elämäni pilannut ja toiset ihmiset ovat pilanneet lisää. Koira on monesti ollut ainoa piristys. Ilman koiraa ei varmaan olisi minuakaan enää. Kiitos vaan tälle "tappajalleni" kaikesta.

• Jari-niminen nainen kirjoitti:

No mulla on munat ja uroslabbis, en metsästä, ja tuo koira tekee pahaa vain kärpäsille. Näin ollen minun täytyy siis olla nainen :)

Hyvin sanottu...

• Ennauunoja
        ei se aina mene niin kirjoitti:

Vai, että rottweilerin omistaja on joku tappaja? Sitten minäkin olisin vissiin joku pahoinpitelijä tv : kiltti ja ujo, mutta "vaarallisen tappajakoiran" omistava nainen.

Ei koirarodun perusteella voi hirveästi ihmisiä luokitella. Tietysti on niitä, jotka ottaa koiran egonsa jatkeeksi, mutta ei kaikkia isojen koirien omistajia voi niin leimata. Minulla syy koiran ottoon oli se, että olen liikunnallinen ja on kokemusta koirista, lisäksi pidin kyseisesti rodusta ja kaipasin vähän haastetta koulutukseen, mitä ei minusta joku chihuahua tarjoa. Olen käynyt paljon koulutuksissa koiran kanssa ja koen, että olen hyvin pärjännyt.

Mutta en siis ole mikään väkivaltainen tapaus, vaan mieluummin ujo ja hiljainen. Olen aina tykännyt elämistä ja ollut lapsesta asti koirien kanssa. Jos vie jo lapsena 30 kiloista koiraa niin olisi vähän hassua ottaa aikuisena joku kääpiökoira. Mieluummin sitten kissa, kuin kissan kokoinen koira. Ehkä miehissä sitten eri juttu. Tiedän kyllä että näitä koiria otetaan egon jatkeeksi, mutta kyllä sitä sitten ollaan vaikeuksissa ja koira jo kohta myynnissä tai jopa piikille menossa. Tietysti sitten on hankalaa jos toinen pelkää koiraa, mutta ei kaikkea nyt koiran syyksi pistetä. Itse olen elämäni pilannut ja toiset ihmiset ovat pilanneet lisää. Koira on monesti ollut ainoa piristys. Ilman koiraa ei varmaan olisi minuakaan enää. Kiitos vaan tälle "tappajalleni" kaikesta.

Jos joku oikopäätä luokittelee ihmisen tämän koiran perusteella, niin se kyllä kertoo enemmän luokittelijasta kuin siitä koiraihmisestä. Onko mies jolla on amstaffi automaattisesti ns. pienimunainen, vai voisiko olla että tuo koira nyt vaan on miehen makuun? Naapurissani on rotikka naisella enkä kyllä siitä osaa mitään johtopäätöksiä vetää. Mutta siitä miten rotikka käyttäytyy ja omistaja rotikkaa kohtaan taas voin.Jospa kohdattaisiin ne IHMISET vaan ja vedettäisiin niitä johtopäätöksiä sitten sen perusteella, eikä jostain kaukaa sen koiran rodun perusteella :/

• cvvccvc
        ei mulle kirjoitti:

Eiköhän koirarodusta näe, että millä mielellä mies on koiran hankkinut.

• Koirafani_

Minä voisin melkeinpä naisena sanoa, että jos miehellä on seurakoira, jonka kanssa mies pehmoilee - ei siis mitään kahdenkymmenen sentin hihnassa retuutettavaa piestyä raukkaa - niin I'm in love. :)

• Ihania!

Kovan ulkokuoren omaava mies ja pieni seurakoira

• Raa raa rapsutin

Siittä vaan :) Niillä miehillä mihin minä silmäni isken ei oo koskaan koiraa :( kuinka helppoa oliskaan lähestyä. Ei oikein auta kun kysyy rapsuttaa koiraa kun omistaja on nainen ;)

• vvvvvvve

Lähes 100% varmuudella tyttöystävän koiraa ulkoiluttamassa.

• TOIMII!

Nyt en valehtele. Pitkäaikainen sinkku meidän kylillä löysi koiran avulla kumppanin :)
      Siihen tarvitiin ystävällinen paimen rinnalle ja hetken päästä uskaltautui näemmä kohtalo peliin.

Koiraa vaan lainaa ja puistoihin tai koiratreeneihin ;)

• Toinen puoli

Tai sitten käy niin kuin minulla, että otin herkkähermoisen ja pelokkaan koiran ja kun olin saanut sen vaivalla sosiaalistettua, sen kimppuun kävi irrallaan ollut koira. Oma koirani alistui oikeaoppisesti isommalleen, mutta tämä päästään sekaisin ollut koira puri sen mahanalusen reikiä täyteen ja silmänluomen halki ennen kuin sain sen irti koirastani.

Nyt koira on sekopäinen remmirähjä, joka meinaa hirttyä pantaansa kun toisia koiria tulee vastaan. Koiraterapeutitkin löivät sen kanssa hanskat tiskiin, koska reaktio lähtee kuulemma niin nopeasti, ettei siihen ehdi puuttua. Ja pelkorähjäämistä on kaikken vaikein muutenkin kouluttaa pois.

Kaiken huipuksi se nyt vanhana ja heikkonäköisenä on alkanut epäillä, että kaikilla kävelijöillä on koira jemmassa ja se alkaa puhista pelkille vastaantuleville ihmisillekin, niin että saa hävetä silmät päästään. Tuollaista koiraa ei voi antaa kenellekään hoitoonkaan, joten olen arki-illat töiden jälkeen kotona jumissa enkä voi harrastaa mitään. Näin epäonnekkaasti kun käy, niin tästä on sosiaalisuus kaukana.. 8)

• Itsekästä?
        Toinen puoli kirjoitti:

Tai sitten käy niin kuin minulla, että otin herkkähermoisen ja pelokkaan koiran ja kun olin saanut sen vaivalla sosiaalistettua, sen kimppuun kävi irrallaan ollut koira. Oma koirani alistui oikeaoppisesti isommalleen, mutta tämä päästään sekaisin ollut koira puri sen mahanalusen reikiä täyteen ja silmänluomen halki ennen kuin sain sen irti koirastani.

Nyt koira on sekopäinen remmirähjä, joka meinaa hirttyä pantaansa kun toisia koiria tulee vastaan. Koiraterapeutitkin löivät sen kanssa hanskat tiskiin, koska reaktio lähtee kuulemma niin nopeasti, ettei siihen ehdi puuttua. Ja pelkorähjäämistä on kaikken vaikein muutenkin kouluttaa pois.

Kaiken huipuksi se nyt vanhana ja heikkonäköisenä on alkanut epäillä, että kaikilla kävelijöillä on koira jemmassa ja se alkaa puhista pelkille vastaantuleville ihmisillekin, niin että saa hävetä silmät päästään. Tuollaista koiraa ei voi antaa kenellekään hoitoonkaan, joten olen arki-illat töiden jälkeen kotona jumissa enkä voi harrastaa mitään. Näin epäonnekkaasti kun käy, niin tästä on sosiaalisuus kaukana.. 8)

Paska tuuri, mutta pitäisikö koira vaan jo päästää pois jos kerran on vanha ja stresssaa lenkeistä noin paljon. Lenkkien pitäisi olla koiralle parasta laatuaikaa, eikä stressin lähde.

• Löysin vasta nyt tän

Facessa näkyi olevan sinkullisten koiranomistajien ryhmä. Facetomillekin on toki mahdollisuutena edelleen nuo koirapuistomiitit mihin voi alkuun mennä vaikka portille juttelemaan jos ei koirien sekaan halua heti mennä. Koira on todellinen jäänmurtaja ;)
      Kivat koirat kunniaan niin kyllä arkakin heltyy rapsutelemaan.

• rottis hanurissas

Voi hittolainen, minkälaiseksi paikaksi tämä nykyinen maailma on
      jo tullut koirineen ja naamakirjoineen, yäk.

• Heketi hei vaa

Tuskin on koska omassa treeni porukassa koirakoululla on niitäkin jotka tulee tuttujensa koirien kanss treenailemaan ja tapaillaan myös ilman koiria. Koira on hyvä jään murtaja ja tätä nykyä kun osalla on perhe/työ/opinnot niin laina koiran saa helposti käyttöönsä jos asustaa omistajaa lähellä.

• Hienohomma
    • Hukutihe

Zap, zap kevätkausi alka koirakouluilla ja puistoissa taas eli on porukkaa mitä mennä tapaamaan :)

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      3469
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1693
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1581
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1439
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1384
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1316
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1238
    8. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      27
      1129
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      124
      1069
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      975
    Aihe