Saako keskustelussa tehdä näin?

En keksiny nyt parempaa otsikkoa, sorry. Henkilö spämmää kokoajan yhtä myynnissä olevaa asuntoa ja väittää sen olevan homeessa. Spämmäys on väärin.

Mutta saako suomi24 keskustelussa puhua yksityishenkilöistä nimillä? Varsinkin jos tarkoitus on aiheuttaa harmia? Tuli vaan mieleen että toinen kirjoittaja haukkuu taloyhtiön ja muiden heidän tilannettaan koskevia ihmisiä heidän oikeilla nimillään. Voiko luonnollisia ihmisiä näin mustamaalata ihan luvan kanssa? Julkkikset nyt ovat julkkiksia ja useimmiten sen julkisuuden itse valinneet.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12427833

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ps. Tuo linkki on ainoa jossa ko. henkilö ei ole tuonut myyjien nimiä esille. Ne joissa nimet ovat olleet, ovat olleet tungettuja eri keskusteluihin. Nyt teki tuollaisen aloituksen missä on osoite. Eikös tuo kuulukkin poistaa...?

      • Eikös se kuulu poistaa.
        Mistä voi olla varmaa että nimet ja osoitteet ovat oikeat, entä tietääkö kertoja oikeasti asunnosta yhtään mitään.
        Minä poistaisin kaikki nimet joita sinne mainitaan koska varmuutta ei kaiketi nimistä ole?


    • Aikaisemmin hän julkaisi tämän pariskunnan asunnon myynti-ilmoituksen ja julisti homeesta.

      Niimpä... Mistä tietää onko vaikka kateellinen naapuri...

    • Siis linkittänyt jostain sen myynti-ilmotuksen?
      Itse poistaisin senkin, tilanne aina ratkasee,
      etenkin kun sitä haukutaan hometaloksi
      eikä väitteestä ole mitään faktoja....

      • Joo oon poistanu kaikki tähän mennessä, mutta nyt hän keksi olla laittamatta nimiä. Vaan tuo osoite...


      • miss.007 kirjoitti:

        Joo oon poistanu kaikki tähän mennessä, mutta nyt hän keksi olla laittamatta nimiä. Vaan tuo osoite...

        Jos koskee samaa asuntoa niin pois vaan.


      • miss.007 kirjoitti:

        Joo oon poistanu kaikki tähän mennessä, mutta nyt hän keksi olla laittamatta nimiä. Vaan tuo osoite...

        kun edelleenkään ei sitä faktaa ole.


      • miss.007 kirjoitti:

        Joo oon poistanu kaikki tähän mennessä, mutta nyt hän keksi olla laittamatta nimiä. Vaan tuo osoite...

        Kävin kattomassa kohteen ja siinä oikeasti on hyvin tod. näk. toi onkelma monestaki syystä. Mutta saako noin tehdä, kuuluu kysymys.


      • miss.007 kirjoitti:

        Kävin kattomassa kohteen ja siinä oikeasti on hyvin tod. näk. toi onkelma monestaki syystä. Mutta saako noin tehdä, kuuluu kysymys.

        laitappa mullekki linkki.

        En siltikään usko että se kuuluu olla tuolla palstalla tiedotteena.
        Tämähän on mun mielipide, mutta olet poistanut samaan asiaan liittyvää
        kirjotusta muutenkin....


      • Godsmack kirjoitti:

        laitappa mullekki linkki.

        En siltikään usko että se kuuluu olla tuolla palstalla tiedotteena.
        Tämähän on mun mielipide, mutta olet poistanut samaan asiaan liittyvää
        kirjotusta muutenkin....

        Lähettämien sotis nyt mun periaatteita vastaan : /


      • miss.007 kirjoitti:

        Lähettämien sotis nyt mun periaatteita vastaan : /

        ihan kuinka vaan =)
        Mutta tuohon alle laitoin hyvät perustelut miksi sellainen viesti ei mielestäni kuuluisi siihen sun palstaan...


    • Ja sitten, tuo palstahan on lähinnä niiden home ja kosteusongelmien puimiseen???

      "Tulviiko kellari tai löytyykö rakenteista hometta? Mitä tehdä kosteusvaurioille?"

      • Niih. Mä poistan. Ja tästä keskustelusta käy ilmi että ainakin olen pohtinu asiaa jos nyt kumminkin väärin toimisin.


    • Minun mielestäni yksityishenkilöistä ei saa puhua julkisesti tai kertoo heidän yksityisasioitaan julkisesti missään asian yhteydessä, voiko asioita pitää yksityisyyden suojaan kuuluvina asioina?

      Ihmisiä ja henkilöitä ei saa myöskään herjata, mustamaalata, haukkua, pilkata, loukata tms.

      • Ei niin.


      • Ja näin se järjenääni saapui auttamaan =D


      • ja totta, jo osoitteella voi selvittää talon omistajan jne.
        On eri asia jos se on ilmoituksena talon myynnissä, mutta sellaisen ilmoituksen laittaa aina asianomistaja itse.


      • Godsmack kirjoitti:

        Ja näin se järjenääni saapui auttamaan =D

        Yhteispelillä, yhteispelillä ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe