Mitä te haluatte elämältä?

Kelpaako seura

Aiotteko etsiä kumppanin vai oletteko yksinäisiä aina?

29

583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3rpjobn

Olen etsinyt kumppania parikymmentä vuotta tuloksetta, olen harkinnut lopettaa sellaisen turhuuden ja opettelen nyt elämään täysin virtuaalielämää.
      En oikeastaan enää halua elämältä mitään muuta, kuin rahaa ja turvallisen bunkkerin jossa viettää loppu elämä.

• eristyksissä elävä

Minä haluaisin miehen itselleni, mutta haaveeksi taitaa jäädä. Minua koulukiusattiin nuoruudessa, jonka vuoksi minulla on huono itseluottamus ja olen sosiaalisesti pahoin estynyt. Odotan, että miehet tulisivat pyytämään minua kumppanikseen esim. kaupassa tai kun olen läheisessä puistossa kävelyllä. Hymyilen aina ohikulkijoille, joten negatiivinen ja torjuva olemus ei ole ongelmani.

Elän eristyksissä muista ihmisistä, mutta toivon silti, että miehet rohkaistuisivat ja tulisivat pyytämään minua elämänkumppanikseen.

• eristyksissä elävä

Sen verran vielä lisäystä, että maahanmuuttaja miehet ovat monesti tulleet juttelemaan ja pyytämään numeronvaihtoa minulta kaupassa ja puistossa jne, mutta minulla on sitkeässä ennakkokäsitys, että he etsivät vain seksiseuraa tai muulla tavoin haluavat kusettaa tai että he nauttivat vain naisille flirttailemisesta ja ns. naistennaurattamisesta eivätkä etsi aviopuolisoa.

• tästä alkuun
        eristyksissä elävä kirjoitti:

Sen verran vielä lisäystä, että maahanmuuttaja miehet ovat monesti tulleet juttelemaan ja pyytämään numeronvaihtoa minulta kaupassa ja puistossa jne, mutta minulla on sitkeässä ennakkokäsitys, että he etsivät vain seksiseuraa tai muulla tavoin haluavat kusettaa tai että he nauttivat vain naisille flirttailemisesta ja ns. naistennaurattamisesta eivätkä etsi aviopuolisoa.

Kai sinulla on profiili tuolla treffisivuilla?

• makkaramara
        tästä alkuun kirjoitti:

Kai sinulla on profiili tuolla treffisivuilla?

gay puolella.

• 18+16

Kelpais seura, mutta eipä ole ketään tarjolla.

• h j ite

Ainahan Hendrix nimiset äijät seuraa saa. Sanon naisille, että sexykaveria minusta ei nyt valitettavasti saa.

• kiltti mies.

Halua että ihmiset lakkaavat valehtelemasta. Minulle luvattiin töitä mutta en saanutkaan töitä. Sanottiin että se työnantaja soittaa tunnin päästä jotta vois sopia että milloin työ alkaa mutta ei se työnantaja soittanut. Siltin oli kauhee kiire saada työntekijä ja oli vain kaksi hakijaa.

• tämätässä

Haluaisin ihanan ja kauniin tyttöystävän hellittäväkseni. Sellaisen joka ei ole elämän kyynistämä. Sellaiselle minulla voisi olla jotakin annettavaa.

• Haluan, siis toivon, elämältä terveyttä, pitkää ikää, mielenkiintoista työtä, matkoja, hyviä ystäviä, harrastusmahdollisuuksia, elämyksiä.. Elämänkumppanikin olisi tervetullut mutta ei sellaista etsimällä löydä.

• kaksi juttua

Haluan terveyteni ja toimintakykyni takaisin. Siinä on ne tärkeimmät kaksi asiaa mitkä ei enää toteudu.

• annemaarit2

olen samaa mieltä. haluaisin olla terve ja käydä töissä, mutta eipä vain onnistu pyörätuolista käsin.

• Haluaisin ja toivoisin elämältä uuden kämpän. Oon asunut nykyisessä aivan liian pitkään jo. Onhan noita hakemuksia kyllä tehty... Parisuhde olisi kiva, tosi kiva, sellainen kunnollinen missä jaetaan ilot ja surut ja silti jätetään toisellekin omaa tilaa ja reviiriä hiukan.

• ikävä jo nyt

Minä toivon että saisin elää vielä vuoden tai kaksi. Ehtisin ohjata ja valmentaa lapsiani, opettaa elämän arkisia taitoja ja kannustaa rohkeuteen ja olemaan tukena toisilleen.Ja ehtisin kertoa kaikin tavoin, kuinka paljon heitä rakastan.

• hgteth

Olen 50 v mies, en jaksa enää etsiä kumppania.

• just have fun

Naiset haluaa niitä. huonoja miehiä jotka kohtelee naista kuin orjaa. Sit kun nainen pääsee miehestä eroon niin ei naiset luota miehiin enää vaan ovat yksin.

• Voi joutua olemaan yksin aina, vaikka kuinka muka aikoisi etsiä kumppanin. Aikominen ja tekeminen eivät ole sama asia. Eikä sekään, että tosissaan etsisi tarkoita, että kumppani löytyisi, eikä pelkkä sopivan ihmisen löytyminen tarkoita, että siitä parisuhde syntyisi.

Sellaiseen hurjaan juttuun kun tarvitaan kummankin osapuolen suostumus ja halu. Ja totta puhuen tuntuu nykyisin melko usein, että kellepä minulla oikeastaan mitään annettavaa olisi. :/ Sen, ettei lyö, juo, eikä huuda, kuvittelisi nyt olevan enemmän ihan perusedellytys ja oletus, kuin mainostettava harvinainen ominaisuus.

Täytyy kai tuota treffiosiota kokeilla uudemman kerran sitten, kun saan omat asiat sen verran järjestykseen, että koen olevani taas ihmisenä täydempi.

Elämältä olen mielestäni "aina" halunnut vaimon, lapsia, rivitalo-osakkeen, ehkä koiran ja pari kissaa, mielekkään työn ja vapaa-ajalle mielelle virikkeitä; kulttuuria ja kaupunkilomia.

Nykyisin ja käytännössä kuitenkin, jos toivoa saisin, niin rinnalle jonkun, jota sekä rakastaa että kunnioittaa, ja että enimmäkseen terveenä ja tyytyväisenä saisimme viettää loput vuodet.

Kolmantena ja viimeisenä myös Lampun Hengelle kolme toivomusta. Ikään kuin tippinä.

• Odd bee

Haluaisin jättää kaikki ikävät menneisyyden tapahtumat taakseni ja elää vihdoin. Haluaisin tulla hyväksi työssäni, osoittaa työnantajalleni että olen minulle annetun vastuun arvoinen ja saada sitä kautta vakinaisen paikan ja taloudellista turvaa. Olisi silloin edes yksi huoli vähemmän jatkossa.
      Haluaisin löytää fiksun ja kunnollisen miehen, joka pitäisi minua hyvänä ja rakastaisi minut kuntoon. Tiedän tämän olevan epärealistinen haave, joten ne jotka haluavat tulla pätemään sanoen "kaikki lähtee sinusta itsestäsi, rakasta itse itsesi kuntoon niin muutkin voivat rakastaa sinua", voivat mun puolestani tökkiä silmäänsä haarukalla.
      Haluaisin, että evoluutio toimisi nopeammin niiden ääliöiden kohdalla, jotka ovat sitä mieltä että naiset haluavat miesten alistavan ja hakkaavan heitä.

Näiden toteuduttua voisin kiittää elämää ja sanoa että olipas mukavaa, tänks mate.

• Siinä "rakasta ensin itseäsi, niin muutkin voivat rakastaa sinua" -hömpässä on sellainen totuuden siemen, että jos saa omanarvontuntonsa kohdilleen, niin kynnys lähteä huonosta suhteesta on matalampi. Ajatus "ei minun tätä tarvi sietää" tulee herkemmin ja/tai sen pohjalta on helpompi toimia.

Ikävä kuulla, että sinulla on tuollainen kokemus tai useampi takana. :/ Sellaisia fiksuja miehiä toki on olemassa, mutta löytäminen on arpapeliä.

Toisaalta, jos ottaisit asenteeksi, että ensimmäisten asennevammaisuuden merkkien ilmetessä ilmoitat miehelle, että sinun kanssa on oltava ihmisiksi tai sopii jäädä itseään toteuttamaan yksinään, niin eihän se vaikuta sellaisen fiksun löytymiseen mitenkään?

• Odd bee
        mogma.mitts kirjoitti:

Siinä "rakasta ensin itseäsi, niin muutkin voivat rakastaa sinua" -hömpässä on sellainen totuuden siemen, että jos saa omanarvontuntonsa kohdilleen, niin kynnys lähteä huonosta suhteesta on matalampi. Ajatus "ei minun tätä tarvi sietää" tulee herkemmin ja/tai sen pohjalta on helpompi toimia.

Ikävä kuulla, että sinulla on tuollainen kokemus tai useampi takana. :/ Sellaisia fiksuja miehiä toki on olemassa, mutta löytäminen on arpapeliä.

Toisaalta, jos ottaisit asenteeksi, että ensimmäisten asennevammaisuuden merkkien ilmetessä ilmoitat miehelle, että sinun kanssa on oltava ihmisiksi tai sopii jäädä itseään toteuttamaan yksinään, niin eihän se vaikuta sellaisen fiksun löytymiseen mitenkään?

Meinasin mogma.mitts tuota asennetta täällä ylipäätään, kuten nimimerkki just have fun, mutta sattuipa sellainen huonolla itsetunnolla varustettu mustasukkainen reppana-ääliö omalle kohdallenikin. Asennevamman ilmetessä nostan kytkintä niin että renkaat kirskuu, en jää katsomaan sellaista hetkeksikään enää, en ikinä. Sain onneksi omanarvontuntoni kohdalleen kun pääsin eroon eksästä ja sen myötä henkisestä ja fyysisestä väkivallasta.
        Nää illat on muuten välillä pahoja. Suorastaan inhottavaa olla yksin, vaikka tossa vieressä onkin pari karvakorvaa. Eivät ne, ikävä kyllä, ihmisseuraa korvaa.

• mogma.mitts
        Odd bee kirjoitti:

Meinasin mogma.mitts tuota asennetta täällä ylipäätään, kuten nimimerkki just have fun, mutta sattuipa sellainen huonolla itsetunnolla varustettu mustasukkainen reppana-ääliö omalle kohdallenikin. Asennevamman ilmetessä nostan kytkintä niin että renkaat kirskuu, en jää katsomaan sellaista hetkeksikään enää, en ikinä. Sain onneksi omanarvontuntoni kohdalleen kun pääsin eroon eksästä ja sen myötä henkisestä ja fyysisestä väkivallasta.
        Nää illat on muuten välillä pahoja. Suorastaan inhottavaa olla yksin, vaikka tossa vieressä onkin pari karvakorvaa. Eivät ne, ikävä kyllä, ihmisseuraa korvaa.

Jospa kompromissina tökkäisin sitten vaikka haarukan tylpän pään silmään? En ollut totta puhuen tuota hoksannut ajatellakaan, että siinä tyhjänpäiväisessä ruikutuksessa on tosiaan hienoinen "oma moka"-sävy matkassa. En kyllä myöskään ihan täydellä kympillä arvosta, kun joku Tietäjä tulee ja Tietää minun ongelmista ja/tai aroista asioista muka paremmin.

Illat ovat kyllä tympeitä toisinaan. Varsinkin nyt, kun alkaa olla kesä mennyt ja huomaa miten tänäkään kesänä ei saanut juuri mitään aikaiseksi.

Hyvä homma, että sinulla omanarvontunto on palannut. :)

• Joo ne pätijät latteuksineen ketuttaa suunnattomasti. Jep tökkikööt vaan itseään haarukalla silmään.

• Odd bee
        mogma.mitts kirjoitti:

Jospa kompromissina tökkäisin sitten vaikka haarukan tylpän pään silmään? En ollut totta puhuen tuota hoksannut ajatellakaan, että siinä tyhjänpäiväisessä ruikutuksessa on tosiaan hienoinen "oma moka"-sävy matkassa. En kyllä myöskään ihan täydellä kympillä arvosta, kun joku Tietäjä tulee ja Tietää minun ongelmista ja/tai aroista asioista muka paremmin.

Illat ovat kyllä tympeitä toisinaan. Varsinkin nyt, kun alkaa olla kesä mennyt ja huomaa miten tänäkään kesänä ei saanut juuri mitään aikaiseksi.

Hyvä homma, että sinulla omanarvontunto on palannut. :)

Mä en oikein arvosta sitä, että joku tulee kertomaan väkivaltaisessa suhteessa olevan oikeasti haluavan sitä, että toinen alistaa ja käyttää henkistä / fyysistä väkivaltaa. Noin mustavalkoinen ajattelutapa kertoo surullista kieltä sanojan mielikuvituksesta ja empatiakyvystä.

Tsemppiä mogmalle alkaneeseen syksyyn, eikä sun tartte viedä haarukkaa silmään, sä vaikutat ihan hyvältä tyypiltä ;) Kääk, onko nyt muuten oikeasti syksy?! Yöks.
        Syksyllä ja pimeään aikaan on aina ihan kauhea halipulakausi. En tykkää.

• Odd bee kirjoitti:

Mä en oikein arvosta sitä, että joku tulee kertomaan väkivaltaisessa suhteessa olevan oikeasti haluavan sitä, että toinen alistaa ja käyttää henkistä / fyysistä väkivaltaa. Noin mustavalkoinen ajattelutapa kertoo surullista kieltä sanojan mielikuvituksesta ja empatiakyvystä.

Tsemppiä mogmalle alkaneeseen syksyyn, eikä sun tartte viedä haarukkaa silmään, sä vaikutat ihan hyvältä tyypiltä ;) Kääk, onko nyt muuten oikeasti syksy?! Yöks.
        Syksyllä ja pimeään aikaan on aina ihan kauhea halipulakausi. En tykkää.

Kyllä nyt oikeasti syksy taitaa olla. Eilen piti jo pitkähihaista laittaa reissuun lähtiessä ja palatessa vääntää puhallin lämpimälle pirssissä. Parhaillaan harkitsen tohvelien puutteessa villasukkia, kun alkaa lattiakin olla viileä. Mun pahin halipula on silti keväisin.

Olin kuvitellut ja kuvittelen oikeastaan vieläkin, että sellaisen valituksen takana on ajatusketju "Miksei minulla ole ketään? -Koska kukaan ei halua minua. -Miksi kukaan ei halua minua? -Koska haluavat huonompia." tjsp, mikä selittää askarruttavan asian, eikä ota itsetunnon päälle. Selityksen olemassaolo ei tietystikään tarkoita sen välttämätöntä oikeellisuutta.

Mutta niin, oli perimmäinen syy mikä tahansa, niin samat merkitykset siitä on pääteltävissä ja sivusäröäänet kuultavissa.

Kiitos ja tsemppiä myös. :)

• Keissa

Kun 60-vuotispaalu lähestyy, on ollut nuorena pitkään aviossa, ja on yrittänyt vielä sitä seurustelua ja sikseen on jäänyt, niin olen kyllä asenoitunut, että tämä loppukolmannes menee yksin. Kun on elänyt pitkään sinkkuna, niin ei enää kaipaa parisuhdetta ja osaisiko sitä enää alkaa jakamaan arkeaan toisen kanssa.
      Olen jättänyt asian kokonaan Luojan huomaan. Jos se kohdalleni tulee ja molemmin puolin kolahtaa, niin mikäs ettei? Elämää ei ainakaan tässä iässä enää ole tarvis kovin paljon suunnitella. Ei sitä tiedä, onko edes terveyttä ja onko enää kauan aikaa jäljellä. Antaa elämälle luvan "yllättää".

• foxy moobs

Haluan eroon näistä ketunkuonoista paidan alla. Kaikki muu on siihen verrattuna yhdentekevää.

• sinkkki

Kokeilen onneani. Löytyisköhän täältä ikäistäni juttuseuraa. Olen 17v tyttö ja ihan helkatin yksin... Jos vain saisin jutella jollekin.
      kik: sinkkki

• kauppamies 1

HEI odd bec nimimerkki.Minulla olisi sinulle töitä.Minä teen sellaista työtä ostan tavaraa ja myyn eteenpäin.Siihen tarvitsen kaverin, Esim. ystävän tai rakkaan ihmisen.Olen suomalainen hyväkuntoinen mies.Asiakkaat sanovat minua asialliseksi ja rehelliseksi ihmiseksi.Jos olet kiinnostunut kerro mitä työtä olet tehnyt.

• Tänä vuonna kolmen naisen kanssa parit treffit. Lopputulos joka tapauksessa= Ei kiinnostakaan heitä. Mutta.. ei luovuteta aina se noin 20 yritys tuottaa tulosta. Ei oo helppoo mutta kumppanin haluan. Vaikka nykyajan naiset eivät tiedä mitä haluavat.

Sitten maallemuutto ja elämäntyö "projektien" parissa. Aina varalla jotain jos ei onnista. Näitä haluan elämältä ja toteutus on jo alkanut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      3945
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      46
      2577
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1800
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1671
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      106
      1664
    6. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1499
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      50
      1494
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      169
      1410
    9. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      14
      1161
    10. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      130
      1158
    Aihe