Jos naapurikaupungissasi järjestettäisiin yksinäisten tapaaminen, menisitkö?
Ja yleisemmin, missä menee juuri sinun rajasi, kuinka kauaksi olisit valmis matkustamaan kyseisen laiseen miittiin? Mistä päin Suomea tai ulkomaita / kuinka harvaan asutulta alueelta olet tai miten pitkiin välimatkoihin olet tottunut?
Kuinka paljon päätökseesi vaikuttaa se, ollaanko miittiin suunniteltu jotain alustavaa ohjelmaa? Entäpä se, onko paikkakunnalla muuta kiinnostavaa katsottavaa tai kuunneltavaa?
Omalla kohdallani raja menee luultavasti junalipussa: Jos tuntuu, ettei automatkaa kannata edes harkita, niin sitten se on kaukana. Tietysti junalla tai bussilla voi kuitenkin mennä, jos se sattuu olemaan kohtuuhintainen ja aikataulullisesti kätevä vaihtoehto, mutta tällä tavalla minulle tuntuu luontevalta piirtää veteen tämä viiva. Suunniteltu ohjelma vaikuttaa, muut nähtävyydet eivät, ja Oulussa asun.
Kuinka kaukaa miittiin?
6
116
Vastaukset
- one of so many
Mulle vaikuttaa eniten osallistujat. Hyvien tyyppien perässä matkustaa kauaskin, mutta en tahdo olla ainoa porukan ainoa tissimies.
- 1+9
Miitit ovat yleensä sen verran epämääräisiä että en lähtisi Helsingistä kauemmas kuin mihin HSL:n seutulipulla pääsee. Eri asia olisi jos tuntisin osallistujat tai ainakin osan jo ennestään ja tietäisin hyviksi tyypeiksi. Sitten voisi harkita vähän pidempääkin matkaa viikonloppuna.
- 1-1
500 metriä on maksimi.
- mun miitti meni jo
Minä järjestin miitin suht. lyhyellä ilmoittautumisajalla, ja 20 lukukerrasta huolimatta kukaan muu kuin allekirjoittanut ei osallistunut vaikka lupasin tulla tapauskohtaista harkintaa käyttäen jopa noutamaan.
Eli myös itse tapahtuma ja sen järjestäjä vaikuttaa. Saman voi tehdä ilman että lupautuu järjestäjän ja muiden osallistujien juttukaveriksi:
http://www.suomenlatu.org/tapahtumakalenteri/?ilmo=7651&pai=&yhdi=&laji=Hmm..tuo suomenlatu.org vaikuttaa hyvältä. Oon miettinyt osallistuisko semmosiin tapahtumiin??? Ehkä sitä vois. Eurosinkuissakin oon mutta en oo millään lailla osallistunut. Just jotkut luontoretket kiinnostais.
- mun miitti meni jo
uunounelmaerakko kirjoitti:
Hmm..tuo suomenlatu.org vaikuttaa hyvältä. Oon miettinyt osallistuisko semmosiin tapahtumiin??? Ehkä sitä vois. Eurosinkuissakin oon mutta en oo millään lailla osallistunut. Just jotkut luontoretket kiinnostais.
Tuollainen luontoretki on yhteistä tekemistä, jollekulle voi olla jopa elämys, eikä siinä hiljainen hetki tunnu yhtä hassulta kuin kahvipöydässä. Ja jos toinen tykkää luontoretkistä (tai vastaavanlaisesta) ja toinen ei voi sietää niitä niin karsiutuu osa täysin vääränlaisista kaveriehdokkaista pois.
Omaan miittiini melkein toivoin että se ei olisi ollut pelkästään kahdestaan jonkun tuntemattoman kanssa, mutta tosiaan se meni niin ettei kukaan tullut. Tuollaiseen Ladun järjestämään tapahtumaan voi osallistua ilman huolta että joutuisi tutustumaan johonkuhun parin tunnin aikana / ajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1795645Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1035584Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1814574Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514023Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613900Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313556Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1271284En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.181215- 17968
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33950