Valvotko tosiaan joka osastolla remppapuolella...? Siis vaikka sun nimeä ei näy? Eli oletko nyt Kosteusvaurioidenkin valvojana?
raappana
3
254
Vastaukset
Viittaan Yleistä rakentamisesta- palstan kommenttiisi.
En ole Luotsien nokkamies, vaikka monille palstoille on oikeudet.
Hä? Kysyn koska sanoit tuolla että kaikki osa-alueet kuuluu samaan pakettiin, enkä satunnaisotannalla törmänny sun nimimerkkiin. Niin aattelin että onko tässä nyt joku juju ettei sun nimimerkkiä vaan näy. Olen Kosteusvaurioissa luotsina ja siksi kiinnostaa onko mulla nyt luotsikaveri siellä. Ja tämä missä olet nyt, on luotsi-palsta johon on ulkopuolisilta pääsy kielletty. Sulla on muuten sähköpostiosoite siellä palstalla näkyvillä. Itsekin joskus julkaisin, mutta se on kiellettyä säännöissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673