Ihmettelen kovasti, kun pitkästä aikaa tulin katsomaan yksinäisyys-palstaa, ja täällä on kovin hiljaista. Tänäänkin alkuillasta tullut tuorein viesti ennen omaani. Mikä on muuttunut?
Miksi palsta nykyään hiljainen?
13
223
Vastaukset
- Yksinäinenki
Moi vaan sulle :)
- 20+2
yksi henkilö on älyttömillä jutuillaan pilannut palstan.
- damien95
Palstan hiljaisuus johtuu siitä, että täältä poistetaan nykyään paljon viestejä. Myös asiallisia. Mua ei ainakaan kiinnosta kirjoittaa tällaiselle palstalle jolla tietyt yksinäisyyteen liittyvät aiheet koitetaan lakaista maton alle.
- tietäjä
Koska yksinäisyys on tänä syksynä vähentynyt merkittävästi.
- toinen tietäjä
Koska Miestissimees joutui pakkohoitoon.Pitävät kuulemma ainakin puoli vuotta.
- dfsdfdsfdsfds
Varmaan sen takia kun tuo miestissittelijä tuhosi palstan.
- big booby man
Minun yksinäisyyteni johtuu miestisseistä.
Ehkä ovat lähteneet pois tietokoneen äärestä ulos oikeaan maailmaan.
Miestissihyypiö se lienee pääsyyllinen. Ei jaksa enää tsekkailla nostettuja tai edes uusi avauksia, kun ne suurella todennäköisyydellä ovat miestissihyypiön aloittamia tai nostamia. Sikäli harmillista, että aihealueen palstalla olisi varmasti oikea sosiaalinen tilaus. Suomi24:n moderointi on vain tyystin olematonta.
- siihen jääneetkin
Näin se on. Yksi trollaaja on johtanut siihen ettei muitakaan kiinnosta vastailla. Yllättävää kyllä, mutta nuo muutamat trolliviestit ovat saaneet myös asiallisia vastauksia. Mutta siihen ne ovat sitten jääneetkin...
Kyllä ainakin tällä palstalla tulee aktiivisesti moderoitua. Ehkä vuodenaikakin vaikuttaa. Ainakin kokemusteni mukaan ihmiset on kesäisin sosiaalisesti aktiivisempia.
Täällä "yksinäisyys"-puolella kyllä vähän pysähtynyt tosiaan...
- bbgg
Eivät ne ole trolleja. Ne ovat mielipiteitäni. Olen nainen. En mies. Tissini ovat siis naistissit.
Minä en ole palstaa pilannut. Saan kommentoida siinä missä muutkin. Voitte hyvin jatkaa keskustelua. Minulla on oikeus mielipiteisiini.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 896268
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 482712
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572672