yksinäisyyden ihanuus

Superyksinäinen

Yksinäisyydessä on voimaa, sillä vain siten ihminen tajuaa itseänsä ja voi siten arvostaa itseänsä enemmän. Sosiaalibingo on aivovammainen, joten sylkäise häneen monta kertaa ja ole ihan oma yksinäinen suomalainen sinä. Unohda se näennäinen kaveriporukkabilepaskanarkkariegokukkoilu, siis se on niin näennäistä ja tyhmää, että kerta kaikkiaan siinä ei ole mitään tulevaisuutta kerrakseen. Ne varmaan kuolevat kaikki HIV:iin tai muuhun.

Yksinäisyys on pyhää. Se on niin kuin Sufi mystikot. Suomalaiset ovat aika hyviä yjksinäisyydessä. Arvostan sitä. Yksinäisyys on sitä, mitä nykymaailmaa ei enää osaa, vaikka vain siten ihminen näkee pintaa syvemmälle.

Yksinäisyydessä on voimaa!!!

Pari neuvoa yksinäiselle

1 ymmärrä että olet onnellinen ja kaikki mitä tarvitset, sinulla on jo

2 ihmiset ovat tyhmiä

3 innostu omasta itsestäsi ja jumalasta

4 ole rohkea

5 taistele

6 elää

7 ole ylpeä yksinäisyydestäsi

8 opi viihtymään siinä

9 varjele sitä kuin neitsyt mariaa

10 ole kuin jumala!! vapaa ja yksinäinen

11

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TohtoriSyke

Tohtorin analyysi - lievä psykoosi, todellisuudentaju on hämärtynyt.

"Sosiaalibingo on aivovammainen"

Tarkoitat kai sosiaalibimboa? Kirjoititko tämän eepoksen kenties vihaisena? Miksi sosiaaliset ihmiset saa sinut vihaiseksi?

Jos leimaat kaikki sosiaaliset ihmiset aivovammaisiksi sen perusteella että he ovat sosiaalisia, olet itse aivovammainen (luultavasti kirjaimellisesti).

Kannattaa ymmärtää ettei omat ajatukset ja mielikuvat aina heijasta todellisuutta - muuten kaikki olisivat aina oikeassa kaikesta (mikä ei ole mahdollista).

Ihan samalla tavalla kuin kuvittelet olevasi paikallaan maatessasi sängyllä (vaikka et ole, kun pyörit maapallon mukana avaruudessa), mielesi tekee tepposia. Kuvittelet että kännykkäsi on sinun kännykkä, mutta kun ei ole. Se on vaan protoneita, elektroneja ja neutroneja, ja ties mitä lie alihiukkasia. Se on pelkästään sinun kännykkä sinun mielessä, ja muiden mielessä jotka näkevät sen "jonkun toisen kännykkänä", koska niin he ovat koulutettu lapsesta asti.

Sinulla on nyt todella työstämistä ajatusmaailmasi kanssa.

• TohtoriSyke

Tässä käytännön esimerkki.

Elämäsi nainen, sanotaan häntä vaikka Emmaksi, näkee sinut. Emma pitää sinua todella komeana, ja miettii mielessään kuinka täydellinen pari olisitte yhdessä.

Emmalle on kehittynyt hyvät sosiaaliset lahjat, ja Emma nauttii muiden ihmisten seurasta.

Tapaat Emman illanvietossa, mutta pidät Emmaa tyhmänä bimbona, ja käyttäydyt Emmaa kohtaan torjuvasti. Emma kuvittelee ettet pidä hänestä. Emmalla on takanaan suhde, jossa mies petti Emmaa. Emma jättää asian sikseen, koska tuntee itsensä liian haavoittuvaksi.

Sinulta jäi nyt kokematta Emman lämpö ja ihanuus oman tyhmyytesi ja ennakkoluulojesi takia. Emma oli todellisuudessa yksinäinen, eikä hänellä ollut yhtään oikeaa ystävää. Teillä olisi ollut paljon yhteistä, ja suhteenne olisi ollut pitkä ja antoisa. Olisit saanut Emmalta paljon kiihkeää seksiä, läheisyyttä, rakkautta, tukea, ja kaikkea mitä olet aina toivonut. Emma olisi ollut aina sinulle täysin uskollinen, koska Emma tietää miltä petetyksi tuleminen tuntuu.

Menet kotiin ja kirjoitat suomi24 yksinäisyys palstalle kuinka olet jumala yksinäisyydessäsi.

• Oikein hyvin kirjoitettu. Yksi nainen johon olin 10 vuotta siten ihastunut ja ohimennen näin viimeks 8 vuotta sitten pyysi nyt lainaa. Facebookissa joo.Nähtiin pitkästä aikaa, sain kutsun yöksi. Synkkas..ja toivon että näemme vielä.

• uunounelmaerakko kirjoitti:

Oikein hyvin kirjoitettu. Yksi nainen johon olin 10 vuotta siten ihastunut ja ohimennen näin viimeks 8 vuotta sitten pyysi nyt lainaa. Facebookissa joo.Nähtiin pitkästä aikaa, sain kutsun yöksi. Synkkas..ja toivon että näemme vielä.

Että kyllä sosiaalinen media on hyvä.. välillä.

• kummajainen

Kyllä minä viihdyn yksin. Olkoon omituista sitten vaan. Olen viihtynyt 12 vuotta, lähin naapuri kolmen kilometrin päässä. Lämmitän taloa, luen kirjoja, hoitelen kissoja, kesällä puutarhatöitä. Oikein on mukavaa elämää. Olen kai sitten semmonen kummajainen.

• Eisenkummempi

Hyvä kummajainen... minäkin viihdyn yksin, enkä pidä edes itseäni kummajaisena :-)

• Yksinonhyväolla

Olen töissä paljon tekemisissä ihmisten kanssa ja se riittää minulle. En hittovie haluaisi vapaa-aikana selvitellä muiden ihmisten ongelmia.

Välillä toki miettii, että olisihan sitä kivaa jos olisi joku, mutta sitten kun miettii kuinka paljon joutuisi tekemään kompromisseja, riitelemään ja väittelemään, niin ei helv..

En kaipaa vapaa-ajalle draamaa.
      Koira minulla on ja siihen voin luottaa. Ei petä, ei jätä, ei riitele, eikä lyö.

• Luxus yksin

YKSINÄISYYS ON LUXUSTA

Mikä onkaan ihanampaa, kun tulee töistä kotiin, niin on kaunis, siisti, rauhallinen ja ihana koti odottamassa. Saa syödä, käydä lenkillä, nukkua jne kaikessa rauhassa. En todellakaan kaipaa töiden jälkeen mitään muuta sosiaalista elämää. En tarvi ihmisiä, ystäviä, eläimiä tai lapsia elämääni pilaamaan. Ihmiset ottavat enemmän kuin antavat. Olen totaalisesti onnellinen erakko. Mikään ei ole niin ihanaa, kun olla omassa kodissa omia juttuja puuhastellen. Ja jos seuraa kaipaa, niin on kännykkä, televisio, tietokone, radio, cd-soitin, tietokone, lehdet, kirjat ja vaikka mitä. Luonto on myös kauniina lähellä, kun vain oven aukaisee ja painelee lenkille. Yksinäisyys on voimavara. Sen avulla jaksan käydä töissä, kun tietää että taas saa olla työpäivän jälkeen yksin. En ole koskaan ymmärtänyt sosiaalisen elämän ihanuutta. Ehkä se on muiden voimavara ne ystävät ja muut ihmiset, mutta eivät minun. Minä kait masennun muiden ihmisten seurassa, mutta yksinäisyydessä olen pirteä. Ihmiset tuovat enemmän suruja kuin iloja. ottavat kaiken, mutta eivät anna mitään. Tykkään kyllä välillä shoppailla ja matkustella, mutta en niihin ystäviä seuraksi kaipaa. rakastan tavaraa ja mammonaakin. Ne tuovat iloja ja tekevät onnelliseksi.

• jupi juppijuppijuppi

Ja tuossa tulikin taas niitä raamattuunkin kirjoitettujen kuvaelmien
      tyylistä elämää kuvailtua, miten asiat lähtee menemään ja miten
      ihmiset alkavat elää ennen lopullista katastrofia.

Vaikka en ole mikään uskonto- ja uskovaisuusfriikki, silti
      noilta osin sen opuksen kirjoitelmat voivat hyvinkin pitää paikkansa,
      kaikki ne kuvaukset ihmisen käyttäytymisestä,
      ne saattaa hyvinkin pitää paikkansa.

• jiijji

Siis että viljele neitsyeenä maria ja ole Jumala, vapaa ja yksinäinen??

• pepewillberg

tyhjyys on vihollinen niille jotka vielä etsivät itseään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      3895
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      46
      2527
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1790
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1671
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      106
      1654
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      47
      1469
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1469
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      168
      1401
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      129
      1143
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1102
    Aihe