ja hyvä niin, koska hän kirjoittaa silkkaa asiaa:
"Viime päivinä minulle on yritetty selittää että minä olen vakavasti syrjitty koska olen a) mies, b) hetero (juu, olen, ihan suoraan ja täysin), ja c) kaukaasialainen (eli, yksinkertaistetusti, valkoinen). En ymmärrä.
Minulle on annettu ihan kaikki. Minä olen normi, minua ei syrjitä missään, minä voin liikkua ja olla missä tahansa. Minulle on annettu aivan helvetisti asioita siksi että olen "turvallinen" (eli valkoinen hetero-mies). Olen elänyt täydellisen lumottua elämää.
Nyt saan viestejä siitä että minun pitäisi pitää pääni kiinni koska ei kaikki valkoiset hetero-miehet ole saaneet aivan yhtä helppoa elämää. Jumalauta. Juu, miehilläkin voi olla rankkaa. Juu, heterokin voi kokea suruja. Juu, on olemassa valkoisia jotka ovat saaneet turpaansa. TÄMÄ EI MERKITSE MITÄÄN. Minunlaisilla on ollut lumottu elämä. Kaikilla ei ole ollut yhtä lumottu kuin minulla, mutta silti.
Ei kukaan luvannut että jos olet valkoinen hetero mies, elämä on yhtä juhlaa. Sinulle ei annettu kaikkea, sinulle annettiin vain helvetin hyvä lähtöasema. Loppu on sinusta kiinni. Minä kunnioitan aivan helvetisti niitä naisia, oli ne valkoisia tai ei, heteroita tai ei, jotka vaikka heillä oli ylämäki onnistui paremmin kuin minä. Minä RAKASTAN sitä että on olemassa ei-valkoisia lesboja joiden elämä on parempaa kuin minun, koska minä tiedän että he perkele ansaitsi sen.
Minä olen feministi siksi että tiedän ettei minun lahjoillani olisi koskaan päästy yhtä pitkälle jos olisin nainen. Doksi. Fact. Tosiasia. En pyydä mitään anteeksi, mutta osaan olla kiitollinen."
Alf Rehnin kommentti leviää FB:ssä
73
321
Vastaukset
- ryppis
En ymmärrä pointtia.
Kannattaa myös lukea Petteri Järvisen kolumni Hesarista.
"Veljet: varmuuden vuoksi meidän kannattaa oppia ajoissa ymmärtämään naisia ja arvostaa tyttäriämme nykyistäkin enemmän. Voi olla, että he perivät maan – ja sen lisäksi koko yhteiskunnan."
http://www.hs.fi/hsilta/a1305901457256?ref=hs-art-kolumnit-2- InhaKyynikko
Onneksi naisten ei tarvitse ymmärtää mitään.
- Ex PUA
Niin, pitää tuntea vihollisensa.
Helka itse toimii parhaimpana esimerkkinä siitä; markkinoi miesfemakkojen propagandaa, ja avoimesti ajaa feministien agendaa eli miesvihaa ja naisten ylivaltaa.
Juuri tästä syystä miesten pitäisi aktivoitua, mutta ei kuten nämä valkoritarit haluavat.
- väärä palsta
Aihe ei koske tätä palstaa.
- 789ytyujh
Pillunnuolijoita ja valkoritareita aina piisaa.
Vaikuttaa kännissä kirjoitetulta niin kirjoitusasun kuin ajattelunkin puolesta. Se että on valkoinen heteromies, ei automaattisesti tarkoita parempia lähtöasemia. Työttömän yksinhuoltajan heteropojalla on huonommat lähtöasemat kuin Wahlroosin lesbotyttärellä.
- ei saa naista
Onpa vähän beta mies. Onkohan nussinut koskaan?
- -------
helka kirjoitti:
On muuten pahuksen hyvännäköinen mies livenä. Ja loistava puhuja.
Tyhjänpäiväisyyksien louskuttaja. Vähän kuin Sarasvuo.
- Naisasialooseri.
helka kirjoitti:
http://tiedostot.taloussanomat.fi/files/panorama_alfrehn_1.jpg
No tuossa olet kyllä kieltämättä oikeassa, että Rehn on hyvännäköinen mies eikä mikään sikspäkillä varustettu kiiltokuvapoika. - piiloalfa
helka kirjoitti:
Jos tuo on pahuksen hyvännäköinen, niin sittenhän minulla on pullat poikkeuksellisen hyvin uunissa. Mutta olenhan minä sen yläasteesta lähtien tiennytkin.
- Ex PUA
piiloalfa kirjoitti:
Jos tuo on pahuksen hyvännäköinen, niin sittenhän minulla on pullat poikkeuksellisen hyvin uunissa. Mutta olenhan minä sen yläasteesta lähtien tiennytkin.
Se on siksi hyvännäköinen koska femakkona helkan totta kai pitää antaa vaikutelma, että valkoritarit ovat naisten mieleen.
Mutta parempi on että katsot miten todellisuus on.
Sovistinistiset ja törkeät jännämiehet astuvat myös näiden hempeiden miesfeministienkin naiset.
- Ex PUA
Kuten Tuomas Enbuske sanoo, niin ne miehet joilla ei ole muiden miesten keinoja pärjätä pariutusmismarkkinoilla, ryhtyvät miesfeministeiksi,
Tämä valkoritaroiva, luultavasti krooninen kaverisektoripoika, toi tuon Enbusken kommentoin jostain kumman syystä mieleeni.
Löytyykö tämä muuten jo FB-mokat sivustolta? Ainesta olisi kyllä.- huomio234
Eihän sinullakaan ole.
- Ex PUA
huomio234 kirjoitti:
Eihän sinullakaan ole.
xDDDDDDDDD
Niin nokkela häpäisytaktiikka!
Mutta niin kulunut. :( Mikä ei tietysti haittaa, koska te femakot muutenkin osaatte toistella vain iskulauseitanne, sen kummemin sisältöjä ymmärtämättä.
Fakta on, että miehet jotka nöyristelevät naisia ovat lähes aina valkoritareita ja ätmejä, ja sellaisina pysyvät koska naiset naivat vain status ja jännämiehiä jotka eivät sellaista tee. Nämä miesfemakot myös pysyvät samaisesta syystä ätmeinä, aivopestyinä valkoritarireppanoina. "Tämä valkoritaroiva, luultavasti krooninen kaverisektoripoika"
LOL. Tuo mies kaataa taatusti naista kuin heinää.
Googlataanpa...
"Harharetki insinöörilinjalla päättyi Hankenin pääsykokeisiin.
"Minut otettiin sisään. Heittäydyin täysillä opiskelijaelämän iloihin."
Rehn toimi laulunjohtajana sitseissä, ryyppäsi ja rälläsi. Ensimmäisenä Hankenin-vuotenaan hän ei suorittanut juurikaan opintoviikkoja."
"Turussa minulla on kaksi lasta: 17-vuotias poika ja 13-vuotias tyttö. Kööpenhaminassa puolestaan asuu nykyinen vaimoni ja hänen poikansa sekä yhteinen vauvamme. On vaativaa kasvattaa lapsia useassa eri maassa, mutta jotenkin olemme saanet kaiken sumplittua."
http://www.tylkkari.fi/henkilo/parturoitavana-alf-rehn
"Patsy Cline on niin ikään laulanut tiensä sydämeesi. Mistä asioista koet tulevasi Crazy-tilaan solistin hitin mukaisesti?
Viini ja naiset, viini ja naiset..."
http://www.turku2011.fi/turku2011-lehti/alf-rehn- Ex PUA
helka kirjoitti:
"Tämä valkoritaroiva, luultavasti krooninen kaverisektoripoika"
Googlataanpa...
Rehn toimi laulunjohtajana sitseissä, ryyppäsi ja rälläsi. Ensimmäisenä Hankenin-vuotenaan hän ei suorittanut juurikaan opintoviikkoja."
"Turussa minulla on kaksi lasta: 17-vuotias poika ja 13-vuotias tyttö. Kööpenhaminassa puolestaan asuu nykyinen vaimoni ja hänen poikansa sekä yhteinen vauvamme. On vaativaa kasvattaa lapsia useassa eri maassa, mutta jotenkin olemme saanet kaiken sumplittua."
"Patsy Cline on niin ikään laulanut tiensä sydämeesi. Mistä asioista koet tulevasi Crazy-tilaan solistin hitin mukaisesti?
http://www.turku2011.fi/turku2011-lehti/alf-rehnTuo mies on saanut todistettavasti kahdesti - sillä edellytyksellä että ne ovat hänen.
Myös meitin ätmit osaavat ryypätä ja rällätä, mutta vain naiselle kännääminen voi taata seksiä - sekin sopivana tekosyynä "se vain tapahtui"-linjalla.
Vai kuvitteletko sinä, että mies voi muuttua jotenkin antavaksi sukupuoleksi vain koska on kännissä? :D - Ex PUA
Ex PUA kirjoitti:
Tuo mies on saanut todistettavasti kahdesti - sillä edellytyksellä että ne ovat hänen.
Myös meitin ätmit osaavat ryypätä ja rällätä, mutta vain naiselle kännääminen voi taata seksiä - sekin sopivana tekosyynä "se vain tapahtui"-linjalla.
Vai kuvitteletko sinä, että mies voi muuttua jotenkin antavaksi sukupuoleksi vain koska on kännissä? :DMutta kuitenkin se, että koet vetävänä sen että aviossa oleva mies puhuu viinistä ja naisista kiinnostuksenaan, kertoo taas kerran miten renttumainen jännämies ainoana miestyyppinä on sinusta varteenotettava.
Joten kaikki uskollisuus ja raittiuus pois miehistä, niin johan helka innostuu! - miehiä käyttävä
Ex PUA kirjoitti:
Tuo mies on saanut todistettavasti kahdesti - sillä edellytyksellä että ne ovat hänen.
Vai kuvitteletko sinä, että mies voi muuttua jotenkin antavaksi sukupuoleksi vain koska on kännissä? :D"Vai kuvitteletko sinä, että mies voi muuttua jotenkin antavaksi sukupuoleksi vain koska on kännissä? :D"
Mies on silloin antava osapuoli jos nainen on ruma ja lihava. Silloin nainen käyttää miehen känniä hyväkseen, koska tietää, ettei muuten koskaan saisi ko. mieheltä. Mies siis joutuu antautumaan. - ----------
helka kirjoitti:
"Tämä valkoritaroiva, luultavasti krooninen kaverisektoripoika"
Googlataanpa...
http://www.turku2011.fi/turku2011-lehti/alf-rehn"LOL. Tuo mies kaataa taatusti naista kuin heinää."
Miksi yrität niin kovasti todistella tätä oikein linkkien kera? Nussijamestari on sittenkin se kovan luokan mies naisten silmissä?
Ei toki yllätä. Eikä senkään pitäisi yllättää naisia, että nussijamestarinna on alaluokan nainen miesten silmissä. ---------- kirjoitti:
"LOL. Tuo mies kaataa taatusti naista kuin heinää."
Miksi yrität niin kovasti todistella tätä oikein linkkien kera? Nussijamestari on sittenkin se kovan luokan mies naisten silmissä?
Ei toki yllätä. Eikä senkään pitäisi yllättää naisia, että nussijamestarinna on alaluokan nainen miesten silmissä.Vastasin Ex PUA:n kommenttiin kroonisesta kaverimiehestä. Jos olisin vastannut vain, että "varmaan saa naisia", niin mitäs arvoa sellaisella kommentilla olisi ollut?
- ätmi
Minäkin olen a) mies, b) hetero (juu, olen, ihan suoraan ja täysin), ja c) kaukaasialainen. Olen myös vasenkätinen, joten tällä planeetalla ei ole sellaista kulttuuria, jonka kanssa olisin yhteensopiva. Joissakin kulttuureissa minua suorastaan karsastettaisiin tämän syntymävikani takia. Prinsessa Alf voisi vaikka painua helvettiin ja helka voisi lopettaa hänen spermansa kurlaamisen.
- ohhoh
He ovat kuin kaksi marjaa:
Alf
http://tiedostot.taloussanomat.fi/files/panorama_alfrehn_1.jpg
ja Alf Rehn
http://www.endedtvseries.com/wp-content/uploads/2013/08/19bb602984f88cd5c5873e14f0e059a7.jpg - mirror mirror
Odottelen edelleen mielenkiinnolla milloin jollakulla on kommentoitavaa itse aiheesta.
Siihen asti voitaneen pitää totena palstan miesten muissa yhteyksissä usein hokemaa mantraa siitä, että argumenttien puutteessa hyökätään kirjoittajaa vastaan. Täten myös itse kirjoitus kiistatta totta on.
Skarppaisitte nyt edes vähän.- Samat oikeudet?
Asia mistä te naiset ette voi siis valittaa.
- mirror mirror
Samat oikeudet? kirjoitti:
Asia mistä te naiset ette voi siis valittaa.
En muista kenenkään naisen valittaneen valkoisena heteromiehenä olosta.
- Tyhmä?
mirror mirror kirjoitti:
En muista kenenkään naisen valittaneen valkoisena heteromiehenä olosta.
Valitit siitä ettei kommentoida itse aiheesta,ja taaskin vastasit aiheen ohi. :D
- mirror mirror
Tyhmä? kirjoitti:
Valitit siitä ettei kommentoida itse aiheesta,ja taaskin vastasit aiheen ohi. :D
Odottelen edelleen sitä asiakommentointia, lupaavalta näyttää.
- Vara valittaa?
mirror mirror kirjoitti:
Odottelen edelleen sitä asiakommentointia, lupaavalta näyttää.
Sinulla ei ole varaa odottaa sitä, koska et sellaista tässä ketjussa tehnyt omalla avauspuheenvuorollasi ja edustat myös sitä sukupuolta joka aina vastaa aiheen ohi.
- ätmi
Et näköjään sitten varmaan huomannut viestiäni, jossa huomautin, että valkoinen heteromieskin voi kuulua vähemmistöön, joka ei sovi yhteiskunnan muottiin.
- mirror mirror
Vara valittaa? kirjoitti:
Sinulla ei ole varaa odottaa sitä, koska et sellaista tässä ketjussa tehnyt omalla avauspuheenvuorollasi ja edustat myös sitä sukupuolta joka aina vastaa aiheen ohi.
Totesinkin, että koska miehet - sinäkään - eivät ole itse asiaa kommentoineet, niin voidaan Rehnin kirjoitusta pitää totena. Kovasti vaan tuntuu Rehn tunteita herättävän.
- mirror mirror
ätmi kirjoitti:
Et näköjään sitten varmaan huomannut viestiäni, jossa huomautin, että valkoinen heteromieskin voi kuulua vähemmistöön, joka ei sovi yhteiskunnan muottiin.
Ai vasenkätisyytensä johdosta? Sinähän olet vielä etuoikeutetumpi, luova nero jo syntyessäsi.
- Voitto!
mirror mirror kirjoitti:
Totesinkin, että koska miehet - sinäkään - eivät ole itse asiaa kommentoineet, niin voidaan Rehnin kirjoitusta pitää totena. Kovasti vaan tuntuu Rehn tunteita herättävän.
Edelleenkin: Sinulla ei ole varaa odottaa sitä, koska et sellaista tässä ketjussa tehnyt omalla avauspuheenvuorollasi ja edustat myös sitä sukupuolta joka aina vastaa aiheen ohi.
Tyypillisenä naisena syyllistyt siihen itse mistä syytät muita, ja vielä röyhkeästi teet muille vaatimuksia. - Ex PUA
mirror mirror kirjoitti:
Ai vasenkätisyytensä johdosta? Sinähän olet vielä etuoikeutetumpi, luova nero jo syntyessäsi.
Sanoo etuoikeutetuimpaan ryhmään, eli valkoisiin länsimaisiin naisiin lukeutuva kirjoittaja. :D
- mirror mirror
Voitto! kirjoitti:
Edelleenkin: Sinulla ei ole varaa odottaa sitä, koska et sellaista tässä ketjussa tehnyt omalla avauspuheenvuorollasi ja edustat myös sitä sukupuolta joka aina vastaa aiheen ohi.
Tyypillisenä naisena syyllistyt siihen itse mistä syytät muita, ja vielä röyhkeästi teet muille vaatimuksia.Edelleenkin: odotan, josko esim. sinä olisit niin ystävällinen ja kommentoisit itse aloitusta? Minä en sitä naisena voi tehdä. Olisi kiinnostanut ihan aidosti, mutta jos miehet haluavat vain haukkua Rehniä niin eipä sille sitten mitään voi. Ihan oma valintanne millainen mielikuva jää.
- mirror mirror
Ex PUA kirjoitti:
Sanoo etuoikeutetuimpaan ryhmään, eli valkoisiin länsimaisiin naisiin lukeutuva kirjoittaja. :D
Eli sinullakaan ei ollut alotukseen mitään kommentoitavaa?
- ätmi
mirror mirror kirjoitti:
Oliko tuon tarkoitus olla vitsi?
- Ex PUA
mirror mirror kirjoitti:
Eli sinullakaan ei ollut alotukseen mitään kommentoitavaa?
Ja sinulla on?
. - Voitto!
mirror mirror kirjoitti:
Edelleenkin: odotan, josko esim. sinä olisit niin ystävällinen ja kommentoisit itse aloitusta? Minä en sitä naisena voi tehdä. Olisi kiinnostanut ihan aidosti, mutta jos miehet haluavat vain haukkua Rehniä niin eipä sille sitten mitään voi. Ihan oma valintanne millainen mielikuva jää.
Älä komentele muita asioista joista etenkään sinulla ei ole varaa komentaa: Sinulla ei ole varaa odottaa sitä, koska et sellaista tässä ketjussa tehnyt omalla avauspuheenvuorollasi ja edustat myös sitä sukupuolta joka aina vastaa aiheen ohi.
Mielikuva sinusta ja naisista: Typeryksiä jotka komentelevat muita asioissa, joissa heillä ei ole vara valittaa. - mirror mirror
ätmi kirjoitti:
Oliko tuon tarkoitus olla vitsi?
Ei varsinaisesti. Kyllä ainakin meidän koulussa vasenkätisiä pidettiin luovina neroina ja sellaisina kohdeltiin koulumenestyksestään huolimatta.
- ätmi
mirror mirror kirjoitti:
Ei varsinaisesti. Kyllä ainakin meidän koulussa vasenkätisiä pidettiin luovina neroina ja sellaisina kohdeltiin koulumenestyksestään huolimatta.
Voi luoja, olet ihan pihalla.
- mirror mirror
Ex PUA kirjoitti:
Ja sinulla on?
.Taisit nyt itse repäistä kommentin, joita kutsut "ite oot" -kommenteiksi, itkupotkuraivareiksi ja miksi milloinkin. Mutta jätetään tämä keskustelu suosiolla tähän. Ei ollut minulla (naisena) näkymystä miehen asemasta, mutta aika vähän näyttäisi olevan tähän mennessä vastainnneilla miehilläkään, vaan suurin osa on keskittynyt menemään henkilökohtaisuuksiin.
- mirror mirror
ätmi kirjoitti:
Voi luoja, olet ihan pihalla.
Aha. No en minä tuon kommentin perusteella kyllä yhtään sen "inemmäksi" päässyt.
- Ex PUA
mirror mirror kirjoitti:
Taisit nyt itse repäistä kommentin, joita kutsut "ite oot" -kommenteiksi, itkupotkuraivareiksi ja miksi milloinkin. Mutta jätetään tämä keskustelu suosiolla tähän. Ei ollut minulla (naisena) näkymystä miehen asemasta, mutta aika vähän näyttäisi olevan tähän mennessä vastainnneilla miehilläkään, vaan suurin osa on keskittynyt menemään henkilökohtaisuuksiin.
JA ämmänähän sinulla on varaa sanoa "itte oot"-kommentista, etenkin kun se annetaan sinulle AIHEESTA.
Tässä on ero naisella miehellä: mies sanoo aiheesta kun taas nainen manipuloidakseen tai pelkkää tyhmyyttään.
Hyvä kuitenkin että nyt kun kahdessa langassa sinut osoitettiin tyypilliseksi irrationaaliseksi sekä manipulointiin taipuvaiseksi naiseksi, osaat jättää itsesi nöyryttämisen tähän.
Tui tui marttyyri, menehän nyt uhriutumaan siitä ja ehkä myös metsästämään miestä, jolta saat "ansaitsemaasi" rahaa ja statusta, kullannuppuseni! ;) - ätmi
mirror mirror kirjoitti:
Aha. No en minä tuon kommentin perusteella kyllä yhtään sen "inemmäksi" päässyt.
Noin pohjattomaan tietämättömyyteen en ole vielä koskaan törmännyt. Ihan sanattomaksi vetää.
- mirror mirror
ätmi kirjoitti:
Noin pohjattomaan tietämättömyyteen en ole vielä koskaan törmännyt. Ihan sanattomaksi vetää.
Eli saavutus jo sinällään.
- Ikisinkku M
Niin no, enpä tunne että minulla olisi mitään yhteistä Åbo akademilaisen kultalusikkaa suussaan sulattavan ruotsinkielisen kanssa, voin siis hyvin ymmärtää että hänelle on annettu kaikki ja enemmänkin eikä herrakansalaisena ole tarvinnut kärsiä syrjinnästä. Sitä vaan ihmettelen että tuommoisella mikä on mennyt aina sieltä missä aita on matalin on varaa tulla selittämään meille jotka noita loisia joutuu elättämään että meille on annettu helvetin hyvä lähtöasema.
- efjowgnjr
Rehnin ruotsinkielisyys siis kertoo, että hän olisi saannut kaiken helpolla ja vielä kultalusikalla? Näinkö tarkoitat?
- XXY
efjowgnjr kirjoitti:
Rehnin ruotsinkielisyys siis kertoo, että hän olisi saannut kaiken helpolla ja vielä kultalusikalla? Näinkö tarkoitat?
Vaikka Wahlroosin Nallen suussa kultalusikoita pyörii useampikin, ei se tarkoita, että esim. tavallinen ruotsinkielinen maajussi olisi ruotsinkielisyytensä vuoksi yhtään enemmän bättre folk kuin valtaväestökään.
- ätmi
efjowgnjr kirjoitti:
Onhan hän ainakin opiskellut Hankenissa, eli vähälahjaisille suomenruotsalaisille suunnatussa oppilaitoksessa.
- Ikisinkku M
efjowgnjr kirjoitti:
Näin se valitettavasti menee täällä Suomessa, helppo reitti kun kirjautuu kiintiöllä Abo akademiin ekonomiksi lueskelemaan ja sitten vain luiskahtelee eteenpäin. Tuskin on tarvinnut koskaan mitään oikeasti tuottavaa itse tehdä, toisten rahoilla vaan porsastellut ikänsä.
- Ikisinkku M
XXY kirjoitti:
Vaikka Wahlroosin Nallen suussa kultalusikoita pyörii useampikin, ei se tarkoita, että esim. tavallinen ruotsinkielinen maajussi olisi ruotsinkielisyytensä vuoksi yhtään enemmän bättre folk kuin valtaväestökään.
joo ei tavallinen duunariruotsinkielinen siinä määrin hyödykään kuin rahpiirien bättre folke porukat.
- Sinkkumies.
Vaikka olisi asiat hyvin, olisi töitä, rahaa, kavereita niin ei välttämättä siltin saa tyttöystävää koska on ruma. Siinä se naisten pinnallisuus tulee että vain ulkonäöllä on merkitystä.
- Ex PUA
Ai niin ja mitä unohdin tietysti mainita: status.
:)
Näin, helka se sitten todisti kaiken todeksi, mitä naisista täällä sanotaan.
Seuraavaksi sitten odotetaan jännityksellä, kun se rupeaa inttämään esim. hypergamiateoriaa vastaan.En oikein taas pysy hampsterisi juoksupyörässä. Linkitin Rehnin kommentin, joltain tuli kommentti "Onpa vähän beta mies. Onkohan nussinut koskaan?", jatkoit itse epäilemällä "krooniseksi kaverimieheksi," joka innosti minut selvittämään Rehnin parisuhdestatusta. Totesin myös, että on pahuksen hyvännäköinen mies livenä (ja hyvä puhuja) ja arvelin, että hän kaataa naista kuin heinää.
Minkähän takia nyt pitäisi alkaa keskustella hypergamiateoriasta?
Olemmeko samaa mieltä siitä, että Rehn todennäköisesti on saanut naista useammin kuin kaksi kertaa? Vai arveletko edelleen hänen olevan krooninen beta-kaverimies? Mistään muustahan em. kommenteissa ei ollut kysymys.- Ex PUA
helka kirjoitti:
En oikein taas pysy hampsterisi juoksupyörässä. Linkitin Rehnin kommentin, joltain tuli kommentti "Onpa vähän beta mies. Onkohan nussinut koskaan?", jatkoit itse epäilemällä "krooniseksi kaverimieheksi," joka innosti minut selvittämään Rehnin parisuhdestatusta. Totesin myös, että on pahuksen hyvännäköinen mies livenä (ja hyvä puhuja) ja arvelin, että hän kaataa naista kuin heinää.
Minkähän takia nyt pitäisi alkaa keskustella hypergamiateoriasta?
Olemmeko samaa mieltä siitä, että Rehn todennäköisesti on saanut naista useammin kuin kaksi kertaa? Vai arveletko edelleen hänen olevan krooninen beta-kaverimies? Mistään muustahan em. kommenteissa ei ollut kysymys.Katso kuka puhuu hamsterista, sinä olet se jonka mielestä mies on heti komea, kun se sattumoisin omaa statusta ja mielistelee femakkoja. :D
Taas näitä naisten "itte oot!"-hyökkäyksiä joissa ei ole kyllä mitään järkeä (kuten eräs täällä jo itsensä nolasi täysin).
En siis sanonut Rehnia krooniseksi kaverimieheksi, vaan sanoin että miesfemakot ovat sellaisia.
Ja kyllä krooninen kaverimies voi "päästä" elättäjäksi, mutta se on eräs pahimpia kohtaloita mitä mies voi kokea.
Tarkalleen sanoin:
Faktan toteaminen: "Tämä valkoritaroiva,"
Arvio: "luultavasti krooninen kaverisektoripoika"
"Olemmeko samaa mieltä siitä, että Rehn todennäköisesti on saanut naista useammin kuin kaksi kertaa?"
Emme.
" Vai arveletko edelleen hänen olevan krooninen beta-kaverimies?"
Arvelen. Esim. Pitäisi todistaa että lapset ovat hänen, ja ettei hän vain ole ryhtynyt elättäjäksi jollekin YH:lle.
"Mistään muustahan em. kommenteissa ei ollut kysymys."
*Face palm*
Hypergamiateorian toi sinä kuvaan, koska et vain hehkuttanut mies joka kannattaa miesten syrjintää ja naisten ylivaltaa (feminismi), mutta myös hehkutat koska miehellä on statusta.
Jos kyseessä olisi vaikkapa joku ATM joka sanoisi jotain positiivista miehistä tai heidän elämänsä epäkohdista, niin reaktiosi olisi myös silloin ihan yhtä ennalta arvattavan puolueellinen. Ex PUA kirjoitti:
Katso kuka puhuu hamsterista, sinä olet se jonka mielestä mies on heti komea, kun se sattumoisin omaa statusta ja mielistelee femakkoja. :D
Taas näitä naisten "itte oot!"-hyökkäyksiä joissa ei ole kyllä mitään järkeä (kuten eräs täällä jo itsensä nolasi täysin).
En siis sanonut Rehnia krooniseksi kaverimieheksi, vaan sanoin että miesfemakot ovat sellaisia.
Ja kyllä krooninen kaverimies voi "päästä" elättäjäksi, mutta se on eräs pahimpia kohtaloita mitä mies voi kokea.
Tarkalleen sanoin:
Faktan toteaminen: "Tämä valkoritaroiva,"
Arvio: "luultavasti krooninen kaverisektoripoika"
"Olemmeko samaa mieltä siitä, että Rehn todennäköisesti on saanut naista useammin kuin kaksi kertaa?"
Emme.
" Vai arveletko edelleen hänen olevan krooninen beta-kaverimies?"
Arvelen. Esim. Pitäisi todistaa että lapset ovat hänen, ja ettei hän vain ole ryhtynyt elättäjäksi jollekin YH:lle.
"Mistään muustahan em. kommenteissa ei ollut kysymys."
*Face palm*
Hypergamiateorian toi sinä kuvaan, koska et vain hehkuttanut mies joka kannattaa miesten syrjintää ja naisten ylivaltaa (feminismi), mutta myös hehkutat koska miehellä on statusta.
Jos kyseessä olisi vaikkapa joku ATM joka sanoisi jotain positiivista miehistä tai heidän elämänsä epäkohdista, niin reaktiosi olisi myös silloin ihan yhtä ennalta arvattavan puolueellinen."jonka mielestä mies on heti komea, kun se sattumoisin omaa statusta ja mielistelee femakkoja"
Jos olisit linkittänyt tänne Rehnin kuvan kertomatta yhtään mitään sen enempää hänestä, olisin todennut, että on pahuksen komea mies. Kaikki muu on oman hampsterisi tuotetta (hamsterin väärinkirjoitus tahallinen).- Ex PUA
helka kirjoitti:
"jonka mielestä mies on heti komea, kun se sattumoisin omaa statusta ja mielistelee femakkoja"
Jos olisit linkittänyt tänne Rehnin kuvan kertomatta yhtään mitään sen enempää hänestä, olisin todennut, että on pahuksen komea mies. Kaikki muu on oman hampsterisi tuotetta (hamsterin väärinkirjoitus tahallinen)."ittelläs on hamsteri!!!!"
Noin siinä passiivisaggressiivinen palstakurppa antamassa lausuntoa.
Sinun rationalisointihamsterisi toimi tässä juuri kuten sanoin.
Tuo menee vain yhdeksi valheeksi muiden valheidesi joukkoon.
Siksi selityksesi olivat epäloogisia ja kaikessa ämmämäisyydessään idioottimaisen naurettavia.
Minä taas perustelin kaiken selkeästi, ja sinä et pystynyt kumoamaan siitä mitään, joten näytit taas oikean tasosi.
Tästä syystä tarvitset varmaan myös feminismiä? Ex PUA kirjoitti:
"ittelläs on hamsteri!!!!"
Noin siinä passiivisaggressiivinen palstakurppa antamassa lausuntoa.
Sinun rationalisointihamsterisi toimi tässä juuri kuten sanoin.
Tuo menee vain yhdeksi valheeksi muiden valheidesi joukkoon.
Siksi selityksesi olivat epäloogisia ja kaikessa ämmämäisyydessään idioottimaisen naurettavia.
Minä taas perustelin kaiken selkeästi, ja sinä et pystynyt kumoamaan siitä mitään, joten näytit taas oikean tasosi.
Tästä syystä tarvitset varmaan myös feminismiä?Ihan miten vaan.
(Onko sinulla taipumusta maniaan?)- Ex PUA
helka kirjoitti:
Ihan miten vaan.
(Onko sinulla taipumusta maniaan?)Onko sinulla taipumusta henkilöhyökkäyksiin kun äly ei riitä enää?
- r5t6y7u8iuyhgj
helka kirjoitti:
Ihan miten vaan.
(Onko sinulla taipumusta maniaan?)Kyllä tämä Rehn on klassinen YTM eikä kamumies. On siittänyt lapsiakin kahdelle eri naiselle. Oikeastaan olisi ihme, jos mies ei noilla ominaisuuksilla (suomenruotsalainen, varakas, statuksekas työ, pikkujulkkis) saisi loputtomasti naisia. Helppohan sitä sitten on hyväosaisen huudella, että mitä te looserit valitatte. Ulkonäöltään mies on panosian näköinen. Siihen on vielä helppo kuvitella päälle rahan ja aseman tuoman röyhkeys ja itsevarmuus käytöksessä. Feministimiesjuttunsa ovat todennäköisesti pelkkää lipevää läppää. Pikemminkin tässä meillä on akateemiseen kaapuun puettu versio klassisesta jyystärikarjusta.
- Ex PUA
r5t6y7u8iuyhgj kirjoitti:
Kyllä tämä Rehn on klassinen YTM eikä kamumies. On siittänyt lapsiakin kahdelle eri naiselle. Oikeastaan olisi ihme, jos mies ei noilla ominaisuuksilla (suomenruotsalainen, varakas, statuksekas työ, pikkujulkkis) saisi loputtomasti naisia. Helppohan sitä sitten on hyväosaisen huudella, että mitä te looserit valitatte. Ulkonäöltään mies on panosian näköinen. Siihen on vielä helppo kuvitella päälle rahan ja aseman tuoman röyhkeys ja itsevarmuus käytöksessä. Feministimiesjuttunsa ovat todennäköisesti pelkkää lipevää läppää. Pikemminkin tässä meillä on akateemiseen kaapuun puettu versio klassisesta jyystärikarjusta.
Voipi olla joo, että menee sarjaan Jungner ja hakee tuolla valkoritaroinnilla näiden kurppien ja muiden vastaavien (poliittisia) irtopisteitä.
Varmuuttahan ei toki koskaan ole, mutta ihan mahdollinen vaihtoehto tuokin.
Katsoin ensin, että se olisi ollut vain joku rivimiesfemakko toistelemassa isosiskojen opettamia fraaseja, jotka me jokainen olemme kuulleet, mutta helkan riehaantuminen tuskin olisi ollut tuota luokkaa jos mies ei olisi omannut statusta. Tai olisi, mutta se ei olisi ollut noin megalomaanista.
- ryppis
Edelleen, mikä tässä on pointti ja miten littyy sinkkuihin?
- -M-
Valkoihoisella heteromiehellä on toki ihan hyvät mahdollisuudet hoitaa taloutensa ja muut käytännön asiat kuntoon. Sielu ja sydän tässä roolissa joutuvat koville, mutta mitäpä niistä kun materialismi jyrää.
- 5678i9j
No jaa en nyt sanoisi. Jos töitä ei ole niin niitä ei ole.
- Alffi on nolo jätkä
Lipilipilipilipilipi! Lipilipilipilipilipi! Lipilipilipilipilipi!
- mies 86
En ymmärtänyt puoltakaan tuosta.
- erkki-täti
Minun mielestäni Alf Rehn on ollut jo pitkään jossain määrin todellisuudesta (ainakin tavallisten ihmisten) vieraantunut snobi. Ja aina (siis sen ajan kun on ollut jonkinmoinen julkkis) hän on ollut omasta mielestäni älyltään keskinkertainen.
Tuostakin vain paistoi Rehnille tyypillinen toiminta, jolla kerätään tietyn piirin olalle taputuksia. Eikä edelleekänn ainoatakaan omaa, uutta ajatusta aiheeseen. Eli keskustelut seuraavat turvallisia latuja....- ertyghh
Samat ajatukset. Siitä tulee mieleen toinen turhake Ville Niinistö. Ehkä just tämä kahden maan välillä asumisen ja edestakaisin lentelyn takia, mitä sekin harrasti.
- erkki-täti
ertyghh kirjoitti:
Samat ajatukset. Siitä tulee mieleen toinen turhake Ville Niinistö. Ehkä just tämä kahden maan välillä asumisen ja edestakaisin lentelyn takia, mitä sekin harrasti.
Tuskin se on se syy. Itsekin elän ns. kahdessa maassa.
Oikeampi syy on pyrkyriluonne. Ja häpeämättömyys ottaa kantaa asioihin, joista ei oikeasti ymmärrä yhtään mitään, eikä ole edes ottanut selvää. - Ex PUA
Se fiilis kun huomaa olevansa jo toista kertaa tällä viikolla palstanaisen kanssa samaa mieltä: http://media1.giphy.com/media/Gg8OTKzMxgsdq/giphy.gif
(Ensimmäinen oli kun Grrr selvensi, että yksinäisyys ja yksinolo eivät ole sama asia)
No, on täällä joillakin naisilla järkeä päässä.
Joidenkin ihmisarviointikriteerien ollessa verrattaen pintapuolisempia, ja etten sanoisi, heikkopäisempä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511132
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1481126Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601065Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo81924Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45854Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55808Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54760Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54755KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32682