Viikonlopun aikana kirkosta eronnut jo n. 8000 henkeä eli pienen herätysliikkeen verran.
Tämä on Kari vasta alkua. Jatka samaan malliin niin pian jäät kokonaan yksin niiden homointoilijoidesi kanssa pyörittämään homokirkkoasi.
Koko kirkko pyörii 95%:sti juuri herätysliikeväen ja uskovaisten aktiivien varassa. TYulette näkemään ennennäkemättömän katastrofin johon verrattuna muutaman tuhannen homon eroamisbuumi on lillukanvarpuja.
Onnea Karille!
jo 8000 eronnut kirkosta!
6
72
Vastaukset
- Uskonnonvapaus
Erotkaa kaikki homofoobikot ihan rauhassa vaan.
Minulle on sinällään ihan samantekevää miksi kirkosta erotaan, koska jokainen eroaja kuitenkin ajaa omalta osaltaan kirkkoa alas ja edistää sitä tavoitetta, että jonain päivänä mokoma "kansankirkko" saataisiin kokonaan irralleen valtiosta ja tästä maasta tulisi vihdoinkin oikeasti sekulaari valtio.
Toki uskovaisuus samalla varmaan vähän radikalisoituu, kun krisselit vähenevässä määrin ovat semmoisia lapsena kastettuja tapauskovia, jotka käyvät kirkossa korkeintaan sateelta suojassa, mutta niillä äärihörhöimmilläkään ei sitten enään ole nykyistä kirkkolaitosta äänitorvena, jolla voisivat jatkuvasti harrastaa tyhjänpäiväistä kehityksen jarrutusta ja poliittisen päätöksenteon sotkemista.- oma roolisi
Mihin kirkon vapaaehtoishommiin olet itse ajatellut ryhtyväsi? Puolet kirkosss tehdystä työstä kuulemma on vapaaehtoisten tekemää.
- Uskonnonvapaus
oma roolisi kirjoitti:
Mihin kirkon vapaaehtoishommiin olet itse ajatellut ryhtyväsi? Puolet kirkosss tehdystä työstä kuulemma on vapaaehtoisten tekemää.
"Mihin kirkon vapaaehtoishommiin olet itse ajatellut ryhtyväsi?"
Kerro minulle joku tämmöinen vapaaehtoistoimi, joka on nykyisen elintasomme ylläpitämiseksi korvaamaton ja minä pidän asian mielessä, jos ja kun tuo valtiokirkosta eroonpääseminen aikanaan realisoituu.
"Puolet kirkosss tehdystä työstä kuulemma on vapaaehtoisten tekemää."
No se on oikeastaan aika helppo uskoa.
Mutta jos kerran ihmiset vapaaehtoisesti jo hoitavat puolet kirkon työstä niin sitä suuremmalla syyllä, mihin me sitä kirkkoa sen työn hoitamiseen tarvitsemme?
Välttämättömimmät kirkon tehtävistä kuuluisi joka tapauksessa muutenkin valtionvirastoille ja rahoituksesta homma tuskin jäisi kiinni, kun ei olisi enään piispoja ja muita ilmanaikuisia kirkollisia virkamiehiä vetämässä veroeurojen välistä omaan pussiinsa.
- Kannatta erota.
Hienoa että näin moni on eronnut harhaoppisesta kirkosta jatkakaa samaan malliin.
Olen tullut ajatukseen, että kristinusko jää pienen piirin jutuksi. Esim. Räsäsen puolueen kannatus on nyt 3%. Kaikki on hiipumaan päin.
Mutta silti kristinuskossa jatkaa sekä homoja että heteroja ja biseksuaalisia, pappeja ja maallikkoja. Mikään ei muutu siltä osin.
- Jossainmenossa
http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/C1596775A00C929BC2256FEA003A230C?OpenDocument&lang=FI
"...Arkkipiispa Kari Mäkinen
Kari MäkinenArkkipiispa Kari Mäkisen kotisivut löytyvät täältä.
Parhaiten minuun saa yhteyden numerosta..."
http://www.arkkipiispa.fi/kalenteri/arkkipiispan-kalenteri/
"...Etelä-Afrikka 20.11-2.12.."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131176- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2591013Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81969- 141950
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179933Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15889- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772