Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

  1. Ateisti on luotettu

    Tätä ei ole nähdäkseni juurikaan käsitelty aihe; päinvastoin. Eli asia on tämä. Minuun luotettu jo alakoulusta alkaen.
    Ateismi
    48
    135
  2. Jumala asuu Raamatun mukaan

    Luminarskun kanssa käymäni keskustelu sai minut tutkimaan asiaa tarkemmin. Esitin, että Jumala asuu teltassa, Luminarsku
    Kirkko kuulolla
    4
    68
  3. Jeesuksen kuoleman aika

    Jeesuksen kuoleman aikaa pohdin, kun siitä ei ole mitään varmaa tietoa. Se on ihme, kun kyseessä on sentään mies, joka o
    Kirkko kuulolla
    31
    200
  4. Pyhä Henki ja Raamattu

    Tuli tämä asia mieleen tuosta pitkästä 1. Korinttolaiskirje 5. sanotaan "aloittajan" kirjoituksista. Siis tämä "aloitt
    Kirkko kuulolla
    14
    304
  5. Homous syntinä?

    Olen ollut tämän palstan keskusteluissa ollut aika ymmälläni, kun itse koen homosuhteen vain rakkautena, en lainkaan syn
    Kirkko kuulolla
    123
    2535
  6. Onko uskovia?

    Mitä Jeesus sanoi siitä, minkälaisia hänen seuraajansa ovat ja mitä tekoja heidän nähdään tekevän. Markus 16: 17-18: "J
    Kirkko kuulolla
    28
    363
  7. SODOMA ja ryhtyvät miehet

    Niin, oon paasannut Sodomasta eri yhteyksissä, yrittäen oikoa ihmisten ihmeellisiä käsityksiä Sodoman synneistä ja kaupu
    Kirkko kuulolla
    0
    77
  8. Kuka pelastuukaan?

    Kun Jumala on pelastanut niin vähän ihmisiä, niin lukaisin minkälaisia miehiä olivat ne, jotka ainoina saivat jäädä henk
    Kirkko kuulolla
    0
    92
  9. "elämänkumppani"

    Voi sentään! Tämä aloitus sopii tähän tekstiin. En oo aina ollut homo, olin avioliitossa 21 vuotta. Mutta kun lähdin sit
    Ryhmät
    2
    375