Herre:
Kaikki mikä liikkuu Kurpizza
Kurpizza:
Herre,Icepiced,keksit
Icepiced:
Kurpizza
Raippari:
Kaikki mikä liikkuu kaikki mikä ei liiku
Jokutyyppi:
Marsut,ihmiset,Herren karja,Kurpizzan sisko
Kivi:
Kivet
VeH:
Salapoliisitapaukset
Ooce:Ooce
Ebzu:
Viiksekkäät miehet,turkkilaiset miehet,lihaksikkaat miehet,pitkät miehet,lyhyet miehet,ruotsalaiset miehet,suomalaiset miehet,venäläiset miehet,Raippari,nuoret miehet,vanhat miehet,muiden mielestä tyhmät miehet,psykopaatti murhaajamiehet,vaaralliset miehet,muut miehet PAITSI norjalaiset.
sekaantuminen
9
<50
Vastaukset
Minäkö en liiku?? Milloin viimeksi sinä olet tehnyt kummallisia loikkia huoneen päästä päähän? Minä olen n. kolme sekuntia sitten...
Mikä tämän keskustelun idea edes on?Oletpa sinä saanut minusta siveellisen kuvan... TUOHONKO MINUN SEKSUAALISUUTENI MIELESTÄSI RAJOITTUU?
- ebzu
Sormeni ovat jo puoliunessa. Tee itse se lista niin näen mistä kaikesta pidät.
- ebzu
ebzu kirjoitti:
Sormeni ovat jo puoliunessa. Tee itse se lista niin näen mistä kaikesta pidät.
Mihin sekaannut*
- ebzu
jokutyyppi19 kirjoitti:
Eikö Kurpizzan sisko ole ihminen?
Eihän sitä koskaan tiä.
- ooce
ebzu kirjoitti:
Eihän sitä koskaan tiä.
Voi perkele et mie oon viaton. Sekaanun vaa itteeni xD. Oikia siveyden sipuli.
ocetherunq räkättää hillittömästi
- sinatyhmaapina
motari: liikkuva, liikkumaton, olemassa oleva ja olematon, ollut, tuleva (paitsi mikään mikä tekisi homoksi!)
Minä voisin sekaantua ties mihin... Mutten sekaannu, koska minun juttuni tuppaavat menemään aivan överiksi, joten lopulta sekaantuisin jopa kaikkeen mahdottomaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561198
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1531158Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601085Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82986Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu47897Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55828Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54800Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54775- 32722
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721