kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
Vastaukset 77
- Anonyymi00001
Hän on ujompi. En oikein muuta tiedä varmuudella. Ei haittaa muuten, kun ei oikein saada mitään aikaiseksi.
- Anonyymi00005
Ehkä sinun suhteen
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkä sinun suhteen
Niin, en tässä muuta väittänytkään mielestäni.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin, en tässä muuta väittänytkään mielestäni.
Siis kirjoitin sen mitä tiedän.
- Anonyymi00014
Vaimokin on esteenä tai ainakin hidasteena.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vaimokin on esteenä tai ainakin hidasteena.
ootkin ihan tossun alla 😆
No ei ollut sulle. - Anonyymi00030
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkä sinun suhteen
Ehkä onnistuu jos vaatii vähemmän, eli ei tähtää liian korkealle.
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ehkä onnistuu jos vaatii vähemmän, eli ei tähtää liian korkealle.
Ei tässä kukaan ole päässyt mitään vaatimaan.
- Anonyymi00002
Mä nautin pienistä asioista ja rauhallisuudesta. Hän vetää isoja linjoja ja vauhdilla.
- Anonyymi00003
Vaissoo 🤣
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vaissoo 🤣
Mikä tuossa on hauskaa. Hän unelmoi suurista asioista kertoi myös niistä. Mulla ei sellaisia unelmia ole koskaan ollut.
- Anonyymi00006
Ihan sama, kunhan se nainen vaan halaisi ja olisi kiva ja uskollinen minulle ja olisimme rakkaita toisillemme. En halua ylianalysoida asioita. Mieheltä.
- Anonyymi00010
Mutta olen aika hankala, ja välillä on vaikea nähdä naista kaipaamassa tämmöistä arkaa miestä. Kun maailmassa on kivoja miehiä, jotka ovat uskaliaampia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mutta olen aika hankala, ja välillä on vaikea nähdä naista kaipaamassa tämmöistä arkaa miestä. Kun maailmassa on kivoja miehiä, jotka ovat uskaliaampia.
Sun nainen oli suunnilleen samanikäinen kuin sinä?
- Anonyymi00007
Mies rakastaa esillä oloa ja esiintymisiä, erottautumista porukasta. Itse esiinnyn ja olen esillä vain pakosta ja tykkään olla mieluummin yleisössä. Olen mieluummin myös kameran takana kuin edessä.
- Anonyymi00013
Uskoisin jos tämä mies olisi ollut tyrkky-julkkis, joka ihan väkisin yrittää tulla huomatuksi julkisuudessa, hän todellakin olisi sitä ja laajalla alueella. Hän on kuitenkin toisenlainen, haluaisi menestyä toisen tai toisten vuoksi, koska häneltä puuttuu itsekkyys ja oman edun tavoittelu.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Uskoisin jos tämä mies olisi ollut tyrkky-julkkis, joka ihan väkisin yrittää tulla huomatuksi julkisuudessa, hän todellakin olisi sitä ja laajalla alueella. Hän on kuitenkin toisenlainen, haluaisi menestyä toisen tai toisten vuoksi, koska häneltä puuttuu itsekkyys ja oman edun tavoittelu.
En tiedä, mitä ajat takaa kommentillasi. Kyse ei ollut negatiivisesta asiasta. Kunhan vastasin neutraalisti, mitä meissä mm. on erilaista. Tuskin edes puhumme samasta ihmisestä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
En tiedä, mitä ajat takaa kommentillasi. Kyse ei ollut negatiivisesta asiasta. Kunhan vastasin neutraalisti, mitä meissä mm. on erilaista. Tuskin edes puhumme samasta ihmisestä.
Ehkä silmiini pisti tuo ”yrittää erottautua porukasta”. Jos joku ihminen erottautuu muista ihmisistä, hän tekee sen ihan luonnollisesti, yrittämättä liikoja. Tietenkin voi olla; jotkut joutuvat yrittämään enemmän erottautumista.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ehkä silmiini pisti tuo ”yrittää erottautua porukasta”. Jos joku ihminen erottautuu muista ihmisistä, hän tekee sen ihan luonnollisesti, yrittämättä liikoja. Tietenkin voi olla; jotkut joutuvat yrittämään enemmän erottautumista.
En kirjoittanut mitään yrittämisestä. Rakastaa erottautumista porukasta.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
En kirjoittanut mitään yrittämisestä. Rakastaa erottautumista porukasta.
Voihan rakastaa erottautumista, mutta se pitäisi myös oikeasti tapahtua, eikä vain omasta mielestään.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Voihan rakastaa erottautumista, mutta se pitäisi myös oikeasti tapahtua, eikä vain omasta mielestään.
No eiköhän se tapahdu oikeasti. En nyt jatka enää hiusten halkomista.
- Anonyymi00012
Ollaan liian samanlaisia, siksi mikään ei etene
- Anonyymi00017
🤔 voiko noinkin olla?
annatko esimerkkejä vähän, että mitä tapahtuu? - Anonyymi00025
Ei se siitä johdu. Et vain suostu ymmärtämään sitä etten pidä sinusta! Kiitos elämäni rankimmista vuosista!
- Anonyymi00040
Anonyymi00017 kirjoitti:
🤔 voiko noinkin olla?
annatko esimerkkejä vähän, että mitä tapahtuu?Varmaan sama ajattelutapa asioihin. Sivusta
- Anonyymi00073UUSI
Samoja kompastuskiviä..
- Anonyymi00015
tummat hiukset siniaet hiukse ei toisilleen
- Anonyymi00019
Hyvin sanottu.
- Anonyymi00023
Ei minulla ole kaivattua, ei minkään ikäistä! Yöllä näin sellaisen unen, että minulle kaikkein parasta on olla yksin! Tykkään liikkua yksin ja tykkään käydä kaupassa yksin, enkä koe mitään tarvetta jakaa ajatuksiani yhdenkään minulle tuntemattoman ihmisen kanssa! Ja kaikki tuo liittyy erityispiirteisyyteeni. Olen samanlainen kuin kaksi minun lapsistani ovat! Eikä minulla ole mitään tarvetta matkustaa edes talvella ulkomaille! Ei kiinnosta matkustaa itselle vieraan ihmisen kanssa. Ainoat joiden kanssa voisin matkustaa ovat omat lapseni!
- Anonyymi00061
Ja sitäkö sulla on ikävä?
- Anonyymi00024
En voi kertoa eroavaisuuksista koska en ole kaivannut ketään 20 vuoteen!
- Anonyymi00028
Ollaan ihan samiksii!
- Anonyymi00038
Useammassakin mielessä.
- Anonyymi00029
Toisella viheät silmät ja toisella siniset silmät, toimiiko??
- Anonyymi00035
Molemmilla ruskea reikä, vähintään kerran viikos.
https://m.youtube.com/watch?v=Lo8xHA1Xxew - Anonyymi00048
Kyllä rakas.
- Anonyymi00031
Olen empaattinen, hän ei. Kyllä se haittaa.
- Anonyymi00032
Hänellä on ihanat pikkutisulit, pikkupakarat ja alaraajat varpeineen.
- Anonyymi00058
Miehellä?
- Anonyymi00068
Anonyymi00058 kirjoitti:
Miehellä?
Kyllä, vanhemmalla miehellä.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Miehellä?
Hoikalla, tatuoimattomalla teinikaunottarella.
- Anonyymi00034
Mulla on itsekunnioitusta ja kyky ottaa muut huomioon. Hän on ameeba, muuntuu aina tarpeen mukaan. Mikä parhaiten palvelee omia intressejä. En sanoisi kaivatuksi näiden olennaisten erojen vuoksi.
- Anonyymi00036
Hänen nimensä on Jeesus.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas. Aamen.
https://m.youtube.com/watch?v=6_KXsMCJgBQ - Anonyymi00037
Sukupuoli.
- Anonyymi00039
Eroavaisuudet menevät siinä mielessä yksiin, että molemmat saavat toisiltaan jotain josta oppia yhdessä. Rikastuttava voima.
- Anonyymi00042
Tuo olisi aika ideaalitilanne.
- Anonyymi00041
Hän on aika itsekäs. Itse yritän aina ajatella myös muita.
- Anonyymi00043
Tuollaisessa tilanteessa tulee todennäköisesti jossain vaiheessa eteen se, että alat tuntea katkeruutta itsekästä ihmistä kohtaan, koska hän ei täytä sitä, minkä sinä näet hyvänä ihmisyytenä. Ellei hän opi vähemmän itsekkääksi ensin.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tuollaisessa tilanteessa tulee todennäköisesti jossain vaiheessa eteen se, että alat tuntea katkeruutta itsekästä ihmistä kohtaan, koska hän ei täytä sitä, minkä sinä näet hyvänä ihmisyytenä. Ellei hän opi vähemmän itsekkääksi ensin.
Minusta ei saa katkeraa millään.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Minusta ei saa katkeraa millään.
Olet parempi ihminen kuin minä. Elämä itsekkään ihmisen kanssa myrkyttäisi hyvinvointini.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Olet parempi ihminen kuin minä. Elämä itsekkään ihmisen kanssa myrkyttäisi hyvinvointini.
Ei ole kyse paremmuudesta, olen vain tietoisempi. Ymmärrän ihmismieltä, että mistä mikäkin johtuu.
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Aikuisena seuransa voi aina valita. Lapsena olet itsekkään ihmisen armoilla, jos niin on tarkoitettu. Mutta se opettaa, se todellakin opettaa.
- Anonyymi00054
Anonyymi00047 kirjoitti:
Aikuisena seuransa voi aina valita. Lapsena olet itsekkään ihmisen armoilla, jos niin on tarkoitettu. Mutta se opettaa, se todellakin opettaa.
Noin se varmasti on. Lapsena sain elää hyvässä perheessä. Siksi en hyväksyisi aikuisenakaan itsekästä kumppania.
- Anonyymi00049
Mä tykkään hänestä ja hän minusta ja kumpikaan ei luota siihen tarpeeksi 😚
- Anonyymi00050
Lisäksi hän on nuorempi ja minä vanhempi. Onhan noita 😂
- Anonyymi00051
jalka-bollessa ei ylläfträvää että enghlanti voitti... illlala oyyerlu ESP vs ARg.
- Anonyymi00052
Olemme kuin 2 marjaa
- Anonyymi00053
Mansikka ja mustikka, pieniä eroja löytyy.
- Anonyymi00056
Anonyymi00053 kirjoitti:
Mansikka ja mustikka, pieniä eroja löytyy.
Niin niitä eroja olisi hyvä tutkia vähän lähempää.😉😉
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Niin niitä eroja olisi hyvä tutkia vähän lähempää.😉😉
No toki, mutta eihän se ole sopivaa.
- Anonyymi00063
Anonyymi00057 kirjoitti:
No toki, mutta eihän se ole sopivaa.
Tottakai olisi sopivaa, mutta toisaalta taidan tuntea vain hellyyttä nyt, kun jännitys ja himo ei kestä ikuisesti. En tiedä. Hän taas varmaan unohtanut olemassaoloni tai inhoaa.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Tottakai olisi sopivaa, mutta toisaalta taidan tuntea vain hellyyttä nyt, kun jännitys ja himo ei kestä ikuisesti. En tiedä. Hän taas varmaan unohtanut olemassaoloni tai inhoaa.
Mihin himo hävisi?
- Anonyymi00067
Anonyymi00064 kirjoitti:
Mihin himo hävisi?
Sivusta.
- Anonyymi00055
Mä oon tunteellisempi ja tempperamenttisempi tai ehkä vain näytän tunteeni enemmän?
Se haittaa siinä mielessä, että en näe hänen tunteitaan. Ja ehkä siinä mielessä, että minä olen hänestä ehkä vähän raskas ihminen. Hänelle sopii joku tasaisempi paremmin. - Anonyymi00059
Olen epäsosiaalisempi ja ihmisvihaisempi.
Jaksan vähemmän teatteeia.
Väsynyt esittämäännja myötäilemään sekä hyväksymään se sama toisissa.- Anonyymi00066
Sama. Sitten sain autismidiagnoosin 😂
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Sama. Sitten sain autismidiagnoosin 😂
Ai oliko se pedofilituomion jälkeen vai ennen sitä jo?
- Anonyymi00060
oletko tyhmä kuin Tiomo vai kulliton kuin kuha eli aärki kkiissi kALA
- Anonyymi00062
aika seksikkäirä kuin joku aupwwegirl ja wonder woman..n iin
' - Anonyymi00065
Rikkautta on omanlainen, sellainen hän on.
https://www.youtube.com/watch?v=pXGaomytuLw&list=RDpXGaomytuLw&start_radio=1 - Anonyymi00070
Hän halusi erilliset elämät, missä olisimme toisillemme niihin lisukkeet. Minä halusin, että luodaan jotain yhteistä.
- Anonyymi00075UUSI
Lisukkeetkin voivat luoda jotain yhteistä. Ystävinä.
n>m
- Anonyymi00071
Se on näin 😑 ja mä oon näin 😚
Ei yhtään samannäköisiä 😭 - Anonyymi00074UUSI
Ui paremmin kuin kävelee.
- Anonyymi00077UUSI
Yhdellä jalalla uiminen on kyllä helpompaa.
- Anonyymi00076UUSI
Itse olen pitäny luonne vastaavuutta tärkeimpänä muuten on helposti suhde joka ei ole tasapuolinen kumpaankin nähden itse voinen taasen todeta että koska onnistun saamaan jopa narsistin pelkämään itseäni ei ole olemassa ihmistä jota en saisi halutessani itseäni pelkäämään
- Anonyymi00079UUSI
Hiukset. Toisella on, toisella ei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47558
- 30556
- 67541
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522