Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,nyt riittää.Vinksi ja vonksi on oppineet yrittämisen salat.Ei enää kuittia saa ostoksista.
Vastaukset 52
- Anonyymi00001
Onko tämäkin KePun tekosia, kun näyttää joku ottaneen puolueen tikunnokkaan?
- Anonyymi00051UUSI
Onko polvinen ja kettunen kommentoineet Kainuun Sanomille?
- Anonyymi00002
Sama! Kerta eltaantundita naakansiipiä riitti ei sitä paskasta rasvakritintä osata puhdistaa liekö viimekesän rasvat?
- Anonyymi00003
Alkoi tunnin kuluttua syömisestä kanansiivet ripulin kera puskeutua suolistosta ulos.Ja ne ranskalaiset potut.Miksi niihin pitää suolaa purkki sotalla sotkea.Suola ei oo mauste vaan säilöntäaine,Vinks,vinkille tiedoksi.
- Anonyymi00004
Onko ne sulineen syötävät muikut parempia
- Anonyymi00008
Sama, ja oksennuskin tuli
- Anonyymi00021
Suolalla peittävät pilaantuneen maun?
- Anonyymi00025
Jos sait ruokamyrkytyksen siivistä kaikilla samana päivänä syöneillä pitäisi olla ruokamyrkytys. Kaipa ryyppäminen aiheuttaa paha olo
- Anonyymi00040
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko ne sulineen syötävät muikut parempia
Isoimmissa muikuissa oli suoletkin sisällä...
Yyyöökkk öökkkk yyyyyöö hhvvvzzzz...
- Anonyymi00005
Onko kukaan saanut vielä ripulia kalateltan burgereista? Pohjolan talollakin keittiö kuulemma järkyttävässä siivossa ja kaveri sai ruokamyrkytyksen sieltä. Ulkokeittiössä oletettavasti vielä huonompi hygienia
- Anonyymi00006
Cafe Burgeriin on tehtävä terveystarkastus välittömästi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00006 kirjoitti:
Cafe Burgeriin on tehtävä terveystarkastus välittömästi.
Cafe Burgerista ei nyt ollut kysymys älä mustamaalaa
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Cafe Burgerista ei nyt ollut kysymys älä mustamaalaa
Kuivunutta jauhelihaa ja raaka-aineet huoneenlämmössä tai jopa sitä lämpimämmässä ties kuinka kauan ei ole mustamaalaamista mutta cafè torillan tyyli. Kuhmo-ruletti
- Anonyymi00007
Pelkkää moskaa ruokana ja vielä veroja kierretään.
- Anonyymi00009
Oksetus sviksiin verotarkastus ja terveystarkastus, kun ei edes vaatimalla kuitteja saa
- Anonyymi00010
Heti on kateelliset köyhät täällä itkemässä
- Anonyymi00030
Miten mahtaa olla oman tulotasosi laita?
- Anonyymi00038
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miten mahtaa olla oman tulotasosi laita?
Työttömänä olen kun päiväraha hyvä
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Työttömänä olen kun päiväraha hyvä
Niin minäkin. Enkä mene enää töihin.
Tehköön työn se, kuka on sen keksinytkin.
- Anonyymi00011
Ei täällä turhasta valiteta.Nämä ilmi tulleet asiat on tosi.Ei voi olla sattumaa että moni on saanut vatsurin nuista annoksista.Oireet kun alkaa heti kun tuolla on käynyt.Olipa kyse kummasta vaan teltta ruokapaikasta.
- Anonyymi00012
Mulle s-marketista ostamani siideri aiheutti päänsäryn ja oksetuksen seuraavana aamuna.
- Anonyymi00027
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mulle s-marketista ostamani siideri aiheutti päänsäryn ja oksetuksen seuraavana aamuna.
Mulle kävi sitte näin... Akka valitti siiderin juonnista, no siitähän tuli päänsärky,siitä kuuntelemisesta... Siirryin siitä sitte pihalle keinuun istumaan, no, naapurin Akka tuli vuorostaan ehdottelee sopimattomia, siitähän mulle tuli oksennus.... Kuka on vastuussa??
- Anonyymi00013
Toin oman lautasen niin ei tarvinnut ostaa kallista muikkurasiaa.
Ostin vain annoksen muikkuja. 6 egee.- Anonyymi00014
Köyhälle on tyhjä rasiakin kallis..liian kallis.
- Anonyymi00031
Anonyymi00014 kirjoitti:
Köyhälle on tyhjä rasiakin kallis..liian kallis.
Markkinat eivät ole tarkoitettu köyhille ollenkaan.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Markkinat eivät ole tarkoitettu köyhille ollenkaan.
Ei sitte millään tavalla..
- Anonyymi00015
Kyllä se rapakalja ja kilju sen massupipin alheuttaa. Turhaan vingutte ja mollaatte rehellisiä yrittäjiä.
- Anonyymi00016
hyvä kello kauas kuuluu...
- Anonyymi00017
Taitaa olla se rehellisyys nyt koetuksella.Seurueemme 5-henkilöä tilasi annokset ja maksoi.Ei tullut kuittia ja 2-annoksesta puuttui ne ranskalaiset.Eivät kommentoineet mitenkään.Se siitä rehellisyydestä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Taitaa olla se rehellisyys nyt koetuksella.Seurueemme 5-henkilöä tilasi annokset ja maksoi.Ei tullut kuittia ja 2-annoksesta puuttui ne ranskalaiset.Eivät kommentoineet mitenkään.Se siitä rehellisyydestä.
Tehkää ilmoitus veronkierrosta vinkki vinks
- Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siinähän ne teidän naamojen edessä lyö tuotteet kassaan, miten ne muka veroja kiertää?
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Siinähän ne teidän naamojen edessä lyö tuotteet kassaan, miten ne muka veroja kiertää?
Helppooo.kun sen osaa....
- Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Voivoi, vielä on sinulla oppimista.
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Helppooo.kun sen osaa....
No kerro sitten miten, minäkin haluan kiertää veroja!
- Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
Peruu ostoksen silloin ei pysty kuittia kirjoittamaan
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Osassa annoksia oli keitettyjä ohran suurimpia joita käytetään koiran ruuissa
- Anonyymi00045UUSI
Rehellinen yrittäjä antaa kuitin pyytämättä eikä kierrä veroja. Rehellisellä yrittäjällä on vain YKSI maksupääte. Ei useita tiskin alla, veronkiertäjä käyttää niitä muita päätteitä tilanteen mukaan, lähteekö maksu lähtö maahan sukulaisille. Suvakit hei, se on veronkiertoa! Avatkaa jo sinisilmänne, suvakkitollot!
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hoono soomi hoono soomi.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinisilmäiset ei huomaa mitään....😂😂😂
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tehkää ilmoitus veronkierrosta vinkki vinks
Minä jo tein, mutta verottaja vaan nauroi.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Peruu ostoksen silloin ei pysty kuittia kirjoittamaan
Jos peruu myynnin, niin ei saa sun kortilta rahoja.
- Anonyymi00018
Retrossa oli hyvät sapuskat,eikä tullu riplaa.
- Anonyymi00019
Pitäisi aika ihmisen ymmärtää, että paskaa myydään teltoissa.
Mikä ihme se laittaa ihmisen sinne menemään??????????????????- Anonyymi00028
Fisuteltalla tasoa toisella ei
- Anonyymi00034
Salmonella tuotteet!
- Anonyymi00048UUSI
Uusavottomuus yksi syy, ei osata laittaa terveellistä ruokaa. Laiskuus. Juopot juovat itsensä turvoksiin, sitten tulee nälkä, ostetaan viimeisillä rahoilla sontaa.
- Anonyymi00039
Mites sisäteltta.....?
- Anonyymi00049UUSI
Kommentoija varmaan tarkoitti fisu- eli kalatelttaa.
- Anonyymi00041
Eihän noita telttasotkuja nyt kukaan yhtään järjissään oleva tokikaan selvin päin osta. Ja kännissä niitä syöneenä nyt taas on paha sanoa mikä siinä viime kädessä pistikään vatsan kuralle. Saati annoksen kokoa tahi kuitteja ala noteerata, kukaan, umpitunneleissansa.
- Anonyymi00042UUSI
Ei siellä kaikki läheskään umpitunnelissa tai kännissä tule syömään.Kyllä siellä on ollut perheitä lapsineen ja isovanhempineen käymässä.Olen kuullut monen sanoneen ja todenneen nuista tarjoitusta annoksista ja syödyistä tulleen vatsatautia.Eikä se ihme ole,tämmöisellä helteellä kylmäketju katkeaa helposti ja pilaantuminen alkaa välittömästi.Kännin piikkiin ei pysty laittamaan.Tekijöille pitää antaa palautetta ja se on otettava vastaan.Olipa se positiivista tai negatiivista palautetta.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei siellä kaikki läheskään umpitunnelissa tai kännissä tule syömään.Kyllä siellä on ollut perheitä lapsineen ja isovanhempineen käymässä.Olen kuullut monen sanoneen ja todenneen nuista tarjoitusta annoksista ja syödyistä tulleen vatsatautia.Eikä se ihme ole,tämmöisellä helteellä kylmäketju katkeaa helposti ja pilaantuminen alkaa välittömästi.Kännin piikkiin ei pysty laittamaan.Tekijöille pitää antaa palautetta ja se on otettava vastaan.Olipa se positiivista tai negatiivista palautetta.
Kännissä ovat olleet ei ihme jos on vatsa ruikulilla!!!
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kännissä ovat olleet ei ihme jos on vatsa ruikulilla!!!
Ei niillä kännisillä varmaan ainoa ruikulinaiheuttaja ole alkoholi.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522