Banaani
Pipari X
Kurkku X
Salaatti
Keräkurmizza X
KesäKurpizza
Trotski on
Tyttöpoika
Poikatyttö
Transsu X
Tämä testi oli 0% hauska
Tämä testi oli 100% tylsä X
Banaani vai pipari?
4
<50
Vastaukset
- Siiliö
Banaani
Pipari X
Kurkku
Salaatti X
Keräkurmizza
KesäKurpizza
Trotski on
Tyttöpoika
Poikatyttö
Transsu
No mutta Rape! Kyllä sinun pitäisi tietää, etten minä saa kertoa, että trotski on minun pikku hermafrodo hani pöö!
Tämä testi oli 0% hauska X
Tämä testi oli 100% tylsä Banaani X
Pipari
Kurkku
Salaatti X
Keräkurmizza
KesäKurpizza X
Trotski on
Tyttöpoika
Poikatyttö X
Transsu
Tämä testi oli 0% hauska
Tämä testi oli 100% tylsä XBanaani
Pipari X
Kurkku X
Salaatti
Keräkurmizza
KesäKurpizza X
Trotski on
Tyttöpoika
Poikatyttö
Transsu
Hermafrodiitti X
Tämä testi oli 0% hauska X
Tämä testi oli 100% tylsä- motari
Banaani
Pipari
Perse X
Kurkku
Salaatti
mitävittuuensyölehmienruokaa X
Trotski on
älä ees kysy; en oo ottamas selvää X
Rape nyt vittu alotat kunno trolliaallon, mikä ajaa ne kaks piskusta häränkakkaraa kallion koloo X
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551172
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1511141Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82956Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45874Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54770Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54765KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32692