Menestyksen evankeliumi

Ikuisuutta

On lyhkäisesti sanottuna näin:
Menestyksen evankeliumi laittaa etusijalle tämän ajan hyvinvoinnin.
Oikea evankeliumi laittaa etusijalle ylivertaisesti iankaikkisen elämän.

Niin valtavan aarteen omistaminen, kuin iankaikkinen elämän on suurin menestys mitä ikinä voi ihmisellä olla, se pitää ihmisen iloisena kaikissa olosuhteissa, ja vaikka joutuisi leijonien eteen niin ei siitä luopuisi, päästäkseen pälkähästä.
Niin suuresta aarteesta ei voi luopua säästääkseen henkensä, miljoonista ynm. kyllä voi, mutta ei iankaikkisesta elämästä.

Onhan se selvää että elämä tulee paremmaksi kun tulee Jumalan yhteyteen, pääsee vapaaksi, saa luottaa Jumalan hyvyyteen ja uskollisuuteen kaikissa elämään liittyvissä asioista, niin ettei tarvitse enää mistään murehtia, paitsi siitä: kun toisilla ei ole tätä iankaikkista elämää.

Ihmiselämän suurin onni ja menestys on saada vastaanottaa evankeliumi.
Ihmiselämän suurin onnettomuus ja menetys on jäädä ilman evankeliumia, iankaikkista elämää..

Olen sitä mieltä että saarnaajien pitäisi enemmän julistaa ikuisuutta.

Rakkaani, minä toivotan sinulle, että kaikessa menestyt ja pysyt terveenä, niinkuin sielusikin menestyy.
(3 Johanneksen kirje 1:2)
http://www.armo.info/blogi/tekijä/Keijo/

8

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Westsider-

Olipa selvää tekstiä. kaikkein tärkeimmästä asiasta. Kiitos.

• 1. Kor. 15:19 Jos olemme panneet toivomme Kristukseen ainoastaan tämän elämän ajaksi, niin olemme kaikkia muita ihmisiä surkuteltavammat.

Tämä elämä menee ohi nopeasti eikä muutaman polven jälkeen kukaan tiedä meidän olleen olemassakaan. Tärkeintä on hankkia itselleen iankaikkinen elämä Jeesuksessa, joka ei ole kenestäkään kaukana.
      Ihan sama, jos tämä maallinen aika menee vähemmän menestyksekkäästi. Ihana ikuisuus odottaa autuudessa ilman kipua, tuskaa ja vajautta mistään. Hengen liekki vain palakoon!

• Mikä tuossa iankaikkisessa elämässä on nyt sitten niin tavoittelemisen arvoista? Ei tule mieleen yhtään perustetta. Ihan hyvin riittää tämä ajallisesti ja paikallisesti rajallinen elämä.

• netpunk kirjoitti:

Mikä tuossa iankaikkisessa elämässä on nyt sitten niin tavoittelemisen arvoista? Ei tule mieleen yhtään perustetta. Ihan hyvin riittää tämä ajallisesti ja paikallisesti rajallinen elämä.

Se on Jeesuksen omille elämä ja muille iankaikkinen ero Jumalasta. Toinen taivaassa ja toinen kadotuksessa. Muita paikkoja ei ole jaossa, eikä olemattomuutta, jota sinä havittelet.

Siinä ainakin minulle perustetta.

• ---
        magda-sisko kirjoitti:

Se on Jeesuksen omille elämä ja muille iankaikkinen ero Jumalasta. Toinen taivaassa ja toinen kadotuksessa. Muita paikkoja ei ole jaossa, eikä olemattomuutta, jota sinä havittelet.

Siinä ainakin minulle perustetta.

Noin erään tarun mukaan. Saahan taruihin uskoa jos huvittaa.

• ---

Kopionkopionkopio... Onko täällä enää muuta kuin muualta kopioituja tekstejä?

Sinäkin olet menestyneempi kuin ylivoimainen enemmistö koskaan eläneistä ihmisistä. Nykyään marttyyriksi tuleminen ei ole helppoa. Se ei taida onnistua sieltä kotisohvalta käsin nettiin höpisemällä.

• Lue niitä ja opi

Mitä muuta ateisti tarvitsee raamatusta kuin Raamatunselityksiä. Et olisi muuten palstallakaan keskustelemassa profetallisista aloituksista.

• hehe'

Etkö osaa lukea kopoita?
      Sinulle ei muuta tule. Opettele, trolli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1528
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1155
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      108
      1088
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      953
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      827
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      184
      749
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      726
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      725
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      679
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      633
    Aihe