Tuntuuko sinusta mies

Anonyymi-ap

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti se joku puuttuu ja sun pitäisi olla siellä?

16

964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Joo tuntuu

• Anonyymi00002
      UUSI

Kyllä. Mutta into puuttuu.

• Anonyymi00003
      UUSI

Tuntuu välillä, että pitäisi olla siellä

• Anonyymi00004
      UUSI

Vaikea valita karvoituksen värien välillä, vai otanko posliinin!

• Anonyymi00005
      UUSI

Jarrutan, kun vauhti kiihtyy. m>n

• Anonyymi00006
      UUSI
    • Anonyymi00007
      UUSI

Minulla on tunne että omaan sekä siivet lentää että juuret jäädä mutta voin silti jättää valitsematta kumpaakaan ja luoda sen sijaan aavemaisen tunnelman. Jokainen joka on koskaan rakastanut minua on varmasti tuntenut olonsa kovin yksinäiseksi ja kylmäksi, kuin kurottaisi tähtiä, mutta tavoittaisi vain tyhjää .

• Anonyymi00008
      UUSI

Ei tuo ole harvinainen tunne juuri kenellekään.

• Anonyymi00009
      UUSI

Vähän huonosti tuli tuotua asia esille. Tarkoitin tavallaan, että yrittää tehdä ja touhuta kaikkea, mutta mikään ei tunnu oikealta tai hyvältä, kun sydämessä on se tunne, että pitäisi olla sen kaivatun luona. Sydän ei ole täysillä mukana, vaikka ihmisiä ja tekemistä olisi ympärillä.
      Ap

• Anonyymi00011
        UUSI

Mä en halua edes suunnitella mitään tekemistä, kun mun kaivattu ei oo mun elämässä.

• Anonyymi00010
      UUSI

Haluan vain olla Rakkaani sylissä lähekkäin hengitystä kuunnellen ja kaulaa pusutellen. Ja vielä mieluimmin hänen seksikkäissä pakaroissa lemmen mettä imemässä veitikalla loppuhuipentumiseen asti

• Anonyymi00012
      UUSI

Olen täällä ja haluaisin olla siellä, mutta en voi.

• Anonyymi00013
        UUSI

Mikä estää?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mikä estää?

Välimatka.

• Anonyymi00015
      UUSI

Tuntuu,ja siltä ettei se menen pois ennenkuin ollaan yhdessä.

• Anonyymi00016
      UUSI

Haluan tehdä sylissä nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      123
      3736
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      14
      1691
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      14
      1558
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1396
    5. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      293
      1393
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      28
      1276
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      16
      964
    8. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      72
      943
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      124
      902
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      60
      829
    Aihe