"ole oma itsesi"

1+5

onko tässä neuvossa totuuden sävel? entäpä jos se oma itsensä on vastenmielinen, liian kiltti, ätmimäinen, yms joka karkoittaa kaikki naiset kauas. sen oman itsensä pitää olla karismaattinen, ytmimäinen, jotta naiset osoittavat kiinnostusta.

43

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin se menee

Ole vain oma itsesi, jotta naiset tietävät välttää sinua. Naiset haluavat sen saman alfan kuin kaveritkin ja ovat biologisesti kehittyneet näiden haaremeissa.

• Hyvin se on mulla pelittänyt...

• xcvbsn

Et tuonut keskusteluun tällä kommentilla mitään muuta kuin: "Hei vaan kaikki, minä olen narsisti!"

• kunnon mies

Olen oma itseni, enkä kelpaa naisille. Pitäisikö valehdella ja esittää jännämiestä? En halua alentua sellaiseen.

• Etsi uusia

Sun pitää etsiä toisenlaisia naisia.
        Ja ootko varma, että et kelpaa _naisille_, vai et oo kelvannut muutamalle naiselle joihin olet elämässäsi ihastunut?

• kunnon mies
        Etsi uusia kirjoitti:

Sun pitää etsiä toisenlaisia naisia.
        Ja ootko varma, että et kelpaa _naisille_, vai et oo kelvannut muutamalle naiselle joihin olet elämässäsi ihastunut?

En ole ainakaan toistaiseksi kelvannut kenellekään.

• Kaveriton nussimaton

Jos oma itse ei ole ulkomaalainen tai muuten vaan jännä kaverisosiaali ja panosankari, niin ei lohkea pillua. Toisaalta minkään ATM-nörttiolmin on ihan turha alkaa mitään PUA-manuaaleja pänttäämään ja yrittää esittää pillunsaajamiestä. Se on liian teennäistä, kömpelöä ja ulkoaopeteltua, peliliikkeiden pitää lähteä luonnostaan, muuten onnistuu vain näyttämään ATM-nörttiolmilta, joka on lukenut PUA-manuaaleja ja yrittää esittää pillusankaria. Sellaisille ne vitun horot ei sitä vitun vittuaan anna. Joten otetaan me AT-miehet vaan suosiolla munat käteen ja runk...

• Olla oma itsensä ei ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, että kehittää koko ajan itseään. Eikä itsensä kehittäminen tarkoita, että pitää kehittää itseään vastakkaisen sukupuolen takia vaan ihan omaksi iloksi ja hyödyksi. Itse kukin tietää millä saralla haluaa kehittyä, joku voi haluta kehittyä urheilijana, toinen kehittää kielitaitoaan tai yleissivistystään, kolmas voi pitää tärkeimpänä kehittyä oman alansa asiantuntijana jne.

Ihminen, jolla on intohimoja, liittyivät ne sitten työelämään tai harrastuksiin, on yleensä kiinnostava.

• ei kehittämiselle

Kehittäminen ja suorittaminen, siinäpä se ihmisen elämäntehtävä. Kuulun niihin joita ei kiinnosta kehittyä enää tippaakaan yhtään missään. Olen ihan tarpeeksi kehittynyt ollut jo vuosia.

• Ai suorittaminen? :)
        ei kehittämiselle kirjoitti:

Kehittäminen ja suorittaminen, siinäpä se ihmisen elämäntehtävä. Kuulun niihin joita ei kiinnosta kehittyä enää tippaakaan yhtään missään. Olen ihan tarpeeksi kehittynyt ollut jo vuosia.

Näin ehkä moni suomalaisjuntti luulee :D

• 9+4

Jos työni ja harrastukseni eivät kiinnosta naisia, heitä tuskin kiinnostaa sekään, jos kehityn niissä - elleivät sitten ole niin pinnallisia, että kiinnostuvat jostain johtajasta tai kisamenestyjästä vain statuksen takia, vaikkei itse asia kiinnostaisi ollenkaan. Ne asiat, joissa olisi hyödyllistä kehitttyä naisen saamisen kannalta, ovat sellaisia, joissa kehittyminen ei kiinnosta minua omaksi ilokseni, vaan se olisi teennäistä esittämistä.

• t789iuyhuik
        Ai suorittaminen? :) kirjoitti:

Nimenomaan sitä suorittamista yhteiskunta ja naiset miehiltä vaativat. Ei väliä vaikka olisi kuinka hyödytöntä puuhastelua, pääasia että jokainen vain tekee koko ajan jotain eikä "makaa" sillä myyttisellä "sohvalla" siellä kaikista paikosta pahimmassa eli "kotona."

"En viitsi, koska en saa pillua tässä elämässä" on tokaisu, joka on tähän mennessä saanut hämilleen ja hiljaiseksi jokaisen, joka sitä suorittamista on vaatinut. Mukaan lukien pari viranomaistahoa - ilmeisesti heitä ei ole missään priiffauksessa ikinä koulutettu, että joku hankala asiakas saattaa argumentoida niin.

Ai suorittaminen? :) kirjoitti:

Miksi pitää painottaa suomalaisuutta, onko arabijuntti sitten ihan ok? Miksi edes kysyn tälläistä...

• Itsen kehittäminen tuntuu narsistiselta ja tyhjänpäiväiseltä. Ei minua ainakaan motivoi sellainen.

"Ihminen, jolla on intohimoja, liittyivät ne sitten työelämään tai harrastuksiin, on yleensä kiinnostava."

Viime aikoina olen pyrkinyt löytämään optimaalisia kombinaatioita parissakin tietokoneroolipelissä.

• Ex PUA

Tässä on, usko tai älä, totuuden siemen, ja se liittyy erääseen toiseen ns. klishee-neuvoon (arvaahan mikä se olisi?)

Oma itse tulee aina lopulta läpi.

Mieti miten moni jännämies tai alfa (eli toimitusjohtaja yms. rikas- tai status-mies) teeskentelee?

Ainoat jotka teeskentelevät ovat ne miehet jotka eivät saa naista.

Tähän lukeutuu myös PUA:t joiden kultti (jossa itsekin olen ollut mukana) kavahtaa juuri eniten tätä neuvoa, jotta ne voivat tehdä sinusta kultin jäsenen ja oman kulttinsa mukaisen kiltin lampaan.

• karu totuus

Jännämiesten ja muoden huonojen ja pahojen miesten ei tarvitse esittää, koska naiset haluavat heidät muutenkin. ATM:istä osa esittää, vaikkei se autakaan, koska hyvä mies ei kelpaa.

• scrg

Ole oma itsesi, jos se oma itsesi kelpaa. Jos ei, niin sitten ole lievästi naamioitu oma itsesi, jos pystyt. Täysin joku muu tuskin kannattaa yrittää olla pidemmän aikaa.

• XXY

Ole oma itsesi kelpaa tai ei kelpaa. Teeskenteleminen ei kuitenkaan onnistu pidemmän päälle, näkeehän sen noista jännämiehistäkin. Ensin esitetään mukavaa, mutta turpaan tulee jossain vaiheessa. Ei ihminen voi olla muu kuin oma itsensä.

• scrg
        XXY kirjoitti:

Ole oma itsesi kelpaa tai ei kelpaa. Teeskenteleminen ei kuitenkaan onnistu pidemmän päälle, näkeehän sen noista jännämiehistäkin. Ensin esitetään mukavaa, mutta turpaan tulee jossain vaiheessa. Ei ihminen voi olla muu kuin oma itsensä.

Ei sen tarvi onnistuakaan pidemmän päälle. Jos ne oman itsensä "viat" vain on sellaisia, että ne eivät pidemmän päälle haittaa, mutta ovat vain aluksi esteenä.

Uskotko että aloittaja on jännämies, jolle jännyyden peittäminen on ongelma alkuvaiheessa?

• Ikisinkku M
      • Aaloe

Mitä sinäkään Ikisinkku naisten kostumisista tiedät?
        Jaksat vain jauhaa noita samoja juttuja ja hekumoida sillä kun joku nainen on saanut turpaansa, raiskattu tai tapettu. Ihan yhtä väkivaltaista ja sairasta kuin NALin jutut. Muka kilttejä ja kunnollisia, pyh.

• Jii007

Minusta siinä on totuus.

Itse olen esittänyt ja ollut oma itseni, mutta kumpikaan ei toimi moitteettomasti. Kun esitin niin sain yhden tytön kiinnostumaan itsestäni, mutta osittain jäädyin tilanteessa ja osittain olin kusipää. Omana itsenäni taas kaksi naista on tullut juttelemaan, mutta molemmat tilanteet osasin väpelöidä olemalla epäsosiaalinen ätmi. Luulen kuitenkin, että nuo kaksi vain halusivat testata omaa viehättävyyttään ja ajattelivat, että olen helppo ja varma kohde. Onneksi olen niin onneton sosiaalisesti, että ne naiset varmaan ajattelivat, että koska olen niin asiallinen ettei minua vaan kiinnosta. Toivottavasti heidän itsetuntonsa koki kovan kolauksen kun luuseriakaan ei kiinnostanut. Haha!

Juttu on siis juuri se, että jos on tarpeeksi kiinnostava ja hyvännäköinen niin on ihan sama esittääkö vai ei, koska ne naiset kiinnostuu kuitenkin.

• Gentle Man

No tietysti kun nainen neuvoo miehiä olemaan oma itsensä, hän tarkoittaa _sitä miestä_ joka kiinnostaa häntä. Kun nainen neuvoo juuri sinua olemaan oma itsesi, hän ajattelee sinun olevan se oikea _sille jollekin_ naiselle.

Tämä lienee ihan selvää?

Tämähän on se ero miesten ja naisten välillä; naisen mielessä se mies "vain on" kiinnostava tai sitten ei, siinä missä jokainen mies ymmärtää ettei kukaan "vain ole" kiinnostava vaan kyse on juurikin opituista asioista.

Keino tulla kiinnostavammaksi voi olla opiskelu/tutkinto, korkeamman statuksen työ, kaveripiiri, bodaaminen, matkailu, pukeutuminen, sosiaaliset taidot aka pelimiestaidot, jne.

Sitten voidaan kiistellä tehdäänkö asioita 100% oman itsensä vuoksi vai ainakin osittain naisten vuoksi, ja miltä osin vaihe jossa sitä kemiaa ja kipinää pitäisi luoda on teatteria jossa nainen tuntee olevansa keskellä näytelmää jossa kaikki onkin aitoa ;)

• XXY

Ole oma itsesi on kyllä toimiva neuvo myös tylsille miehille. Ei niin naista saa, mutta eipä tarvitse yrittää teeskennelläkään mitään. Ainahan ihminen voi opetella uusia asioita ja "kehittyä", mutta teeskenteleminen ei pidemmän päälle johda mihinkään.
        Tietenkin miehet voivat nähdä asian toisin, jos tarkoituksena on vain yhden illan juttu. Sen aikaa jaksaa varmaan pitääkin yllä jotain esitystä.

• "Keino tulla kiinnostavammaksi voi olla opiskelu/tutkinto, korkeamman statuksen työ, kaveripiiri, bodaaminen, matkailu, pukeutuminen, sosiaaliset taidot aka pelimiestaidot, jne."

Jos sinua ei mikään kiinnosta, jos sinulla ei ole mitään intohimoja tai kiinnostuksen kohteita, niin mikä sinusta tekee kiinnostaVAN? Miten erotut niistä 12 muusta, jotka mahtuvat samaan tusinaan kanssasi?

Minua ei kiinnostaisi bodaava tai ylipäänsä "urheilullinen" mies, kun taas jollekin ystävälleni juuri se saattaisi olla se ratkaiseva asia (koska hän itsekin on intohimoinen liikkuja). Sen sijaan minulle oli(si) ratkaisevaa, että mies jakaa oman intohimoni matkustamiseen, josta taas joku ystäväni ei piittaa yhtään. Jne. Eikö kumppanin etsimisessä ole kysymys nimenomaan siitä, että etsii ihmistä, joka jakaa samat intohimot/kiinnostuksen kohteet?

Vai millä perusteella se mies/nainen pitäisi valita?

• 456789iujhjk
        helka kirjoitti:

"Keino tulla kiinnostavammaksi voi olla opiskelu/tutkinto, korkeamman statuksen työ, kaveripiiri, bodaaminen, matkailu, pukeutuminen, sosiaaliset taidot aka pelimiestaidot, jne."

Jos sinua ei mikään kiinnosta, jos sinulla ei ole mitään intohimoja tai kiinnostuksen kohteita, niin mikä sinusta tekee kiinnostaVAN? Miten erotut niistä 12 muusta, jotka mahtuvat samaan tusinaan kanssasi?

Minua ei kiinnostaisi bodaava tai ylipäänsä "urheilullinen" mies, kun taas jollekin ystävälleni juuri se saattaisi olla se ratkaiseva asia (koska hän itsekin on intohimoinen liikkuja). Sen sijaan minulle oli(si) ratkaisevaa, että mies jakaa oman intohimoni matkustamiseen, josta taas joku ystäväni ei piittaa yhtään. Jne. Eikö kumppanin etsimisessä ole kysymys nimenomaan siitä, että etsii ihmistä, joka jakaa samat intohimot/kiinnostuksen kohteet?

"Jos sinua ei mikään kiinnosta, jos sinulla ei ole mitään intohimoja tai kiinnostuksen kohteita, niin mikä sinusta tekee kiinnostaVAN? Miten erotut niistä 12 muusta, jotka mahtuvat samaan tusinaan kanssasi?"

Vastaavasti miehiä ei yleensä kiinnosta pätkääkään naisten intohimot ja kiinnostuksen kohteet (jotka ovat yleensä typeriä kuten pukeutuminen ja sisustaminen) eikä niillä ole juuri vaikutusta onko nainen pantava vai ei. Tietenkin feminismi ärsyttää ja voi olla este suhteelle. Eli mitä sillä on naiselle väliä, mistä mies on kiinnostunut? Jotta pääsee matkustelemaan miehen siivellä? Jotta voi kehuskella ystävilleen "kun se mun mies harrastaa (jotain extremeä/elitististä/kallista)"? Ihan samaa vastaavaa skeidaa on se, kun naiset vaativat että miehen pitää viihtyä työssään. Miksi helvetissä? Miksi pitää väen väkisin pyrkiä erottumaan jostain epämääräisistä ja tuntemattomista muista? Ei kiinnosta pätkääkään, olenko erilainen vai samanlainen.

• Gentle Man
        helka kirjoitti:

"Keino tulla kiinnostavammaksi voi olla opiskelu/tutkinto, korkeamman statuksen työ, kaveripiiri, bodaaminen, matkailu, pukeutuminen, sosiaaliset taidot aka pelimiestaidot, jne."

Helka, voin allekirjoittaa sen että naiset haluavat miehen jolla on intohimoa. Senkin että usein haetaan kumppania jolla on samat kiinnostuksen kohteet. Mutta toisaalta, olen huomannut ettei tuo ole koko totuus.

Mietitäänpä ystävääni, joka perusti yrityksen. Tarkemmin, yhden miehen remonttifirman. Intohimosta huolimatta kysyntä naisten keskuudessa pysyi samana, käytännössä melko alhaisena. Kun ystäväni vuosi sitten - omien sanojensa mukaan - menetti intohimonsa yrittämiseen, yhtäkkiä naisia riitti. Ei vain gold diggereitä, vaan ihan tavallisia fiksuja naisia. Hassua kyllä, kukaan heistä ei jakanut ystäväni intohimoa putkiremontteihin ja lattiakaivoihin. Ei ollut väliä silläkään että ystäväni oli käynyt ammatikoulun, kun taas monet kiinnostuneista olivat maistereita ym. Kyynikko sanoisi että muutaman miltsin kauppahinta ja erityisesti vuosien varrella kertynyt status ehkä auttoivat? :D

Väittäisin että korkea status erityisesti miesten keskuudessa on asia josta naiset lähes universaalisti pitävät. Tietysti sillä on korrelaatio intohimon kanssa, mikä herättää parikin kysymystä:

- naiset pitävät intohimosta, mutta jos miehellä on statusta, voivat hyväksyä sen puutteen
        - jos intohimo usein johtaa korkean statuksen saavuttamiseen, miksi naiset oikeastaan pitävät intohimosta niin kovasti? ;)

Ei ole tarkoitus tukea palstateoriaa siitä että status olisi _ainoa_ tärkeä asia, mutta toisaalta Late bloomer on oikeassa; jos et kiinnosta naisia, silloin on syytä ottaa vaaleanpunaiset lasit pois päältä ja katsoa maailmaa sellaisena kuin se on. Ellet jollain tavalla demonstroi omaavasi statusta, oli keino sitten todellinen menestys tai johtajantyyliin sopiva itsevarma käytös, olet heikoilla.

Ehkäpä olemme tästä samaa mieltä?

• 13+19
        Gentle Man kirjoitti:

Helka, voin allekirjoittaa sen että naiset haluavat miehen jolla on intohimoa. Senkin että usein haetaan kumppania jolla on samat kiinnostuksen kohteet. Mutta toisaalta, olen huomannut ettei tuo ole koko totuus.

Mietitäänpä ystävääni, joka perusti yrityksen. Tarkemmin, yhden miehen remonttifirman. Intohimosta huolimatta kysyntä naisten keskuudessa pysyi samana, käytännössä melko alhaisena. Kun ystäväni vuosi sitten - omien sanojensa mukaan - menetti intohimonsa yrittämiseen, yhtäkkiä naisia riitti. Ei vain gold diggereitä, vaan ihan tavallisia fiksuja naisia. Hassua kyllä, kukaan heistä ei jakanut ystäväni intohimoa putkiremontteihin ja lattiakaivoihin. Ei ollut väliä silläkään että ystäväni oli käynyt ammatikoulun, kun taas monet kiinnostuneista olivat maistereita ym. Kyynikko sanoisi että muutaman miltsin kauppahinta ja erityisesti vuosien varrella kertynyt status ehkä auttoivat? :D

Väittäisin että korkea status erityisesti miesten keskuudessa on asia josta naiset lähes universaalisti pitävät. Tietysti sillä on korrelaatio intohimon kanssa, mikä herättää parikin kysymystä:

- naiset pitävät intohimosta, mutta jos miehellä on statusta, voivat hyväksyä sen puutteen
        - jos intohimo usein johtaa korkean statuksen saavuttamiseen, miksi naiset oikeastaan pitävät intohimosta niin kovasti? ;)

Ei ole tarkoitus tukea palstateoriaa siitä että status olisi _ainoa_ tärkeä asia, mutta toisaalta Late bloomer on oikeassa; jos et kiinnosta naisia, silloin on syytä ottaa vaaleanpunaiset lasit pois päältä ja katsoa maailmaa sellaisena kuin se on. Ellet jollain tavalla demonstroi omaavasi statusta, oli keino sitten todellinen menestys tai johtajantyyliin sopiva itsevarma käytös, olet heikoilla.

Entä jos ei ole statusta eikä sellaista halua, mutta haluaa naisen, jota se status ei kiinnosta myöskään? Enkä tarkoita, että olisin joku työtön hippi tms. tai ettei olisi mitään päämääriä elämässä. Teen vain perustyötä saadakseni palkkaa, kiinnostukset ovat harrastuksissa eikä sielläkään statuspäämääriä.

• N39
        13+19 kirjoitti:

Entä jos ei ole statusta eikä sellaista halua, mutta haluaa naisen, jota se status ei kiinnosta myöskään? Enkä tarkoita, että olisin joku työtön hippi tms. tai ettei olisi mitään päämääriä elämässä. Teen vain perustyötä saadakseni palkkaa, kiinnostukset ovat harrastuksissa eikä sielläkään statuspäämääriä.

"Entä jos ei ole statusta eikä sellaista halua, mutta haluaa naisen, jota se status ei kiinnosta myöskään?"

Entä jos ei ole ulkonäköä eikä sellaista halua, mutta haluaa miehen, jota se ulkonäkö ei kiinnosta myöskään?

• Gentle Man kirjoitti:

Mitä on "vuosien varrella kertynyt status"? Minun on edelleen vaikea ymmärtää tuota teidän status-määritelmäänne, kun se tuntuu muuttuvan aina tilaisuuden mukaan. Onko itsevarmuus (itsevarma käytös) jo itsessään statusta? Jos on, niin ihan varmaan useimmat naiset sitä mieheltä toivovat ja jopa odottavat, koska epävarmat ihmiset ovat aika raskasta seuraa.

Mutta antakaa nyt ensin, vaikka erillisessä ketjussa, vedenpitävä kuvaus siitä, mitä on status ja mistä sen tunnistaa ja miten se määritellään jne.

• mielenkiintoistakokö
        456789iujhjk kirjoitti:

"Jos sinua ei mikään kiinnosta, jos sinulla ei ole mitään intohimoja tai kiinnostuksen kohteita, niin mikä sinusta tekee kiinnostaVAN? Miten erotut niistä 12 muusta, jotka mahtuvat samaan tusinaan kanssasi?"

Vastaavasti miehiä ei yleensä kiinnosta pätkääkään naisten intohimot ja kiinnostuksen kohteet (jotka ovat yleensä typeriä kuten pukeutuminen ja sisustaminen) eikä niillä ole juuri vaikutusta onko nainen pantava vai ei. Tietenkin feminismi ärsyttää ja voi olla este suhteelle. Eli mitä sillä on naiselle väliä, mistä mies on kiinnostunut? Jotta pääsee matkustelemaan miehen siivellä? Jotta voi kehuskella ystävilleen "kun se mun mies harrastaa (jotain extremeä/elitististä/kallista)"? Ihan samaa vastaavaa skeidaa on se, kun naiset vaativat että miehen pitää viihtyä työssään. Miksi helvetissä? Miksi pitää väen väkisin pyrkiä erottumaan jostain epämääräisistä ja tuntemattomista muista? Ei kiinnosta pätkääkään, olenko erilainen vai samanlainen.

" Eli mitä sillä on naiselle väliä, mistä mies on kiinnostunut?"

Jännä kysymys :D Minun miestä ei kyllä kieltämättä kiinnosta minun intohimot kuten jotkut kirjat, elokuvat, musiikki, kuntoilu :) mutta kompromisseja on tehty, olen itse mennyt esim jääkiekko peliin mukaan vaikka ei ole niin kiinnostanut mutta oli siellä kieltämättä tunnelmaa :) poltin itseni kun olin kiihdysajoja katsomassa, kamala meteli, eikä niin hehkeetä :) kyse oli siitä että mies halusi tehdä kiinostuksen kohteita kanssani vaikka tiesi että ne ei minua kiinnosta mutta hän on aloittanut dietin kanssani ja naureskelee vieressä kun kuntoilen :) Kyse on vaan että tukee toista vaikka asiat ei olisi niin mielenkiintoisia tai omaa sydäntä lähellä :D

• Ex PUA
        helka kirjoitti:

Mitä on "vuosien varrella kertynyt status"? Minun on edelleen vaikea ymmärtää tuota teidän status-määritelmäänne, kun se tuntuu muuttuvan aina tilaisuuden mukaan. Onko itsevarmuus (itsevarma käytös) jo itsessään statusta? Jos on, niin ihan varmaan useimmat naiset sitä mieheltä toivovat ja jopa odottavat, koska epävarmat ihmiset ovat aika raskasta seuraa.

Mutta antakaa nyt ensin, vaikka erillisessä ketjussa, vedenpitävä kuvaus siitä, mitä on status ja mistä sen tunnistaa ja miten se määritellään jne.

"Onko itsevarmuus (itsevarma käytös) jo itsessään statusta? Jos on, niin ihan varmaan useimmat naiset sitä mieheltä toivovat ja jopa odottavat, koska epävarmat ihmiset ovat aika raskasta seuraa."

Ei ole.

PUA-yhteisössä on uskomus että on.

(Vaikka "maailman paras PUA" itse pelasi sillä ihan aidolla statuksella - ensiksi se esitti taikatemppuja klubeissa, sitten tyytyi olemaan televisio-ohjelmansa kautta "maailman paras PUA" - tämän pupet tulkitsevat kuitenkin siten, että itse taikatemput tuovat järjettömät määrät persettä).

Mikäkö on statusta?

Status.

• Late bloomer

Ole oma itsesi, mutta samaan aikaan myös tiedä mitä haluat, ja pyri sitä kohti.

Pyri parisuhteeseen sellaisena kuin olet. Jos et pääse, niin ota tavalla tai toisella selvää, miksi et pääse. Poimi jotain, minkä koet olevan korjattavissa kohtuudella, ja pyri korjaamaan se.

Vastaan voi tulla jotain sellaistakin, jota et halua korjata, ja jos niin on, niin sitten on. Todennäköisesti on kuitenkin myös jotain sellaista, jonka muuttamisen et koe olevan sinulta pois, ja silloin voit koittaa muuttaa sitä. Voi myös olla, että paljastuu jotain, minkä suorastaan haluat muuttaa, kun olet kerran saanut sen tietoosi, ja silloin kehitys voi alkaa siitä. Pitää kuitenkin muistaa lähteä liikkeelle riittävän pienistä asioista ja edetä pala kerrallaan.

Itsensä kehittäminen tuolla tavalla ei tietenkään tarkoita, että pitäisi tehdä tai muuttaa itseään juuri siten kuin sanotaan. Jokainen muuttakoon itseään siten kuin itse katsoo parhaaksi. Olennaista onkin saada selville, mitä haluaa kehittää, ja sen jälkeen miettiä, mihin sen suhteen haluaisi pyrkiä. Tarkoitus ei ole esittää jotain, mitä ei ole, vaan kokeilla uudenlaista mutta yhtä lailla omaa lähestymistapaa ja katsoa, toimisiko se paremmin.

Kehityskohteet eivät toki aina löydy suoraan omasta itsestä. Voihan olla, että esimerkiksi etsii väärästä paikasta tai vääränlaista ihmistä. Senkin tiedostaminen ja korjaaminen voi olla sitä kaivattua kehitystä.

• --------------------

Tuo on tuollainen naisten nöyristelijän, asiakaspalvelijan ja pillunnuolijan ajattelumalli.

Suomi on teille tasapäille luotu,
        keulassa marssii keskiverto ruotu.
        Teillä on taito lipoa ja nuolla,
        ja mahtimiehinä kuolla.
        Teillä on taito olla samaa mieltä,
        viisaasti käyttää pyöreätä kieltä.
        Taipuisa ranka jatkaa kenokaulaa,
        ja taito kukkona laulaa.

Terveisiä perseestä...

• 12+9

Oma itsekin on suhteellinen käsite.
      Esim. jos olet saanut jonkin verran, käytöksesi muuttuu sellaiseksi, että tulet saamaan jatkossakin enemmän.

Jos et - ja olet etenevässä määrin epätoivoinen - tulet karkoittamaan entistä paremmin ehdokkaita pois luotasi.

Aina pitäis osata olla se paras mahdollinen versio itsestään.
      Ja se alkaa siten, että itsellä on kivaa. Kun itsellä on kivaa koko ajan, alkaa olla tarpeeksi vahva olemaan kiinnostava muidenkin silmissä.

• Älä ole oma itsesi

Ole oma itsesi ei päde ainakaan silloin jos olet hieman introvertti tai ylipäätään hiljainen. Vaikka oma luonne olisi sellainen, niin siitä pitäisi jostain syystä päästä eroon.

Ujoilla ei ole lupaa olla oma itsensä.

Mies ei myöskään saa olla vaatimaton ja tyytyväinen vähään. Lähes kaikki naiset haluavat että mies on kunnianhimoinen ja esim. pyrkii eteenpäin urallaan, vaikka mies viihtyisi omassa työssään, eikä kaipaisi enempää rahaakaan.

• -M-

Nämä nyt on näitä naisten neuvoja eli etuoikeutettujen ja miehen todellisuudesta mitään tietämättömien hourailuja. Jokin "nopeammin, korkeammalle, voimakkaammin" voisi olla ihan kelpo neuvo. Olympialiikkeen motto ei voi olla kovin huono ohje kun puhutaan äärimmäisen kilpailluista lajeista, kuten naisseuran saamisesta.

• 1+8

Olympialiike on käytännössä laillistettu rikollisjärjestö. Ei kovin ihannoitavaa.

• 20+5
        1+8 kirjoitti:

Olympialiike on käytännössä laillistettu rikollisjärjestö. Ei kovin ihannoitavaa.

Ei mutta hetkonen, sehän sopii yhteen sen kanssa, että naiset haluavat jännämiehiä.

• Aaloe
        20+5 kirjoitti:

Ei mutta hetkonen, sehän sopii yhteen sen kanssa, että naiset haluavat jännämiehiä.

Palstalla vallitsee kummallinen käsitys, että introvertti mies ei kelpaa naisille. On noita moottoriturpia nähty eikä jaksa paljon kiinnostaa. Tietysti sen verran saisi introverttikin yrittää, että juttelee takaisin jos hänelle juttelee.

• Aaloe kirjoitti:

Palstalla vallitsee kummallinen käsitys, että introvertti mies ei kelpaa naisille. On noita moottoriturpia nähty eikä jaksa paljon kiinnostaa. Tietysti sen verran saisi introverttikin yrittää, että juttelee takaisin jos hänelle juttelee.

Introverttiys ei tarkoita ujoutta tai hiljaisuutta. Introverttikin voi olla moottoriturpa. Hän vain tarvitsee aikaa latautuakseen ja palautuakseen sosiaalisista tilanteista.

• Totuus paljastuu parisuhteissa aina lopulta. Siks kantsis yrittää olla oma ittensä mahdollisimman pian. Tietää nopeampaa sopiiko yhteen sen toisen kanssa ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2159
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      426
      2040
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1412
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1410
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1303
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1045
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1012
    8. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      997
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      256
      990
    10. 131
      898
    Aihe