Mikä on markkina-arvon mittayksikkö?
Baaripokausta tunnisssa? Kaatoja kuukaudessa?
Markkina-arvon mittayksikkö
13
84
Vastaukset
- vastaus.-
Naisten laatu ja -määrä omassa iässään.
- vaikea juttu
Tähän voisi lisätä, ettei välttämättä se konkreettinen määrä kerro markkina-arvosta vaan teoreettinen. Miehellä voi olla korkea markkina-arvo, mutta jos hän on parisuhteessa ja on uskollista sorttia niin tällöin hänellä on vain yksi nainen. Se että muut naiset haluavat häntä parisuhteessakin nostaa hänen tasoansa. Tämän mittaaminen on toki hieman haastavaa.
- Numeroita kehiin!
vaikea juttu kirjoitti:
Tähän voisi lisätä, ettei välttämättä se konkreettinen määrä kerro markkina-arvosta vaan teoreettinen. Miehellä voi olla korkea markkina-arvo, mutta jos hän on parisuhteessa ja on uskollista sorttia niin tällöin hänellä on vain yksi nainen. Se että muut naiset haluavat häntä parisuhteessakin nostaa hänen tasoansa. Tämän mittaaminen on toki hieman haastavaa.
No aika huuhaamutulla mennään.
Miten määritellään naisen laatu numeroina?
Entä se naisten halu miestä kohtaan?
Onko se miesten omaa "näin monen pitäisi haluta" -fantasiaa? Vai veljien rehellisyyteen luottavaa "näin monen kanssa olen ollut" -kertomusta? - laadukasta
Numeroita kehiin! kirjoitti:
No aika huuhaamutulla mennään.
Miten määritellään naisen laatu numeroina?
Entä se naisten halu miestä kohtaan?
Onko se miesten omaa "näin monen pitäisi haluta" -fantasiaa? Vai veljien rehellisyyteen luottavaa "näin monen kanssa olen ollut" -kertomusta?Naisen laatu = hoikkuus, rintojen roikkumattomuua, naisellisuus, yleinen ulkonäkö jne.
- Vähän tarkkuutta nyt
laadukasta kirjoitti:
Naisen laatu = hoikkuus, rintojen roikkumattomuua, naisellisuus, yleinen ulkonäkö jne.
Ja numeroina on mitä? Nyt menee turhan makuasioiksi taas, mikä on sitä laadullista kauneutta jota vain kuvaillaan romanttisesti eri sanoin.
Mutta laatu on eri kuin määrä. Ja nyt kysytään markkina-arvon määrää, jolloin laatu pitäisi saada mitattavaan muotoon.
Eli mitkä ovat suureet ja niiden yksiköt, ja miten niistä tarkalleen tämä naisten arvoluku muodostuu.
- Sonne
Helppo juttu.
Ensin vastaat minulle montako sestertiusta maksoit kaleeriorjapaikastasi?
(naurua)- Sonne
Oles nyt piruilematta siinä.
Jossain ihmisoikeuspykälässä puhutaan siitä että ihmisellä on jonkinlainen abstrakti arvo. En ymmärrä tätä, mutta ei minun tarvitsekaan. Noudatan vain lakia.
(reps)
- Näin se menee.
Mittayksikkö on aloitteita illassa 10 ulkonakäyntikertojen määrää kohden eli AI. Aloitteeksi lasketaan: tuntematon nainen tulee jutelemaan, tuttu nainen ottaa jonkun fyysisen kontaktin muun kuin kättelyn.
Eli mies jolle joku nainen tulee illan aikana juttelemaan tai fyysisesti flirttailemaan saa markkina-arvon 1. Tämän korkeampaa arvoa ei voi yhden illan aikana saada ja 10 perättäistä kertaa lasketaan aina mukaan. Maksimissaan arvo voi siis ola 10 (/10).
Jos naiset tekevät aloitteita muuallakin kuin baarissa tms illanvietossa, niin se lasketaan mukaan markkina-arvokerraksi.- näin se menee.
Sama juttu naisilla. Eli näinollen naisen markkina-arvo on todellakin isompi kuin miehen.
- Von Lausevits
silmäniskua/tunnissa
Fysiikkaa mukaellen yksikkö on tietenkin laasanen. Statuksesta saa 0-10 laasasta, asteikko on puliukosta pörssiyrityksen toimitusjohtajaan. Ulkonäöstä voi saada 0-5 laasasta ja iästä 0-3 laasasta. Yli 12 laasasen miehet ovat ytmejä.
- fyysisko
Ja miten status ja ulkonäkö määritellään aukottoman numeerisesti? Ei mitään huuhaamutuilua vaan eksaktit kriteerit.
- Von Lausevits
Hiustenheilautusta per ilta. Ja todellakin yksikkö on yllämainittua sorttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510