Suosikki aiheeni.
Työttömyys tuntuu olevan se pahin turn off naisille. Minua lähinnä vituttaa, koska nykyään ei niitä töitä vaan saa. Olen lähetellyt hakemuksia sinne ja tänne, mutta en kelpaa mihinkään. Yhden kerran olen päässyt jopa haastatteluun jossa joku kuvottava nuori suomilutka kyseli ihan tyhmiä.
Työn saaminen on ihan kuin naisenkin saaminen, jos ei ole kokemusta niin turha edes haaveilla. Tuo on kuitenkin aivan helvetin typerää kun ei sitä kokemusta saa mistään kun ei ole kokemusta, että saisi sitä kokemusta. Jeesus kun on hankalaa! En edes jaksa enää lähestyä naisia tai hakea töitä, koska molemmat ovat niin vitun turhaa puuhaa kun mitään ei kuitenkaan tapahdu.
Ennen on riittänyt kun on marssinut vaan lähimpään työpaikkaan ja kysynyt töitä, sitten on saanut naisenkin. Nyt kun ei ole varaa palkata työntekijöitä niin on ihan turha marssia mihinkään kysymäänkään.
Mites sitten jos käykin niin, että joku työtön mies onnistuukin supliikin ja hyvän ulkonäön keinoin saamaan naisen kiinnostuksen? Hetken aikaa turhaa säätöä, ja kun tulee ilmi, että mies on työtön niin nainen lopettaa yhteydenpidon ihan kokonaan tai alkaa ihmetellä miksi ei ole töissä ja muuttuu hankalaksi. Vittuako siinä on ihmettelemistä jos ei vain saa töitä?
Minusta naisilta pitäisi kieltää töiden tekeminen kokonaan niin miehille olisi enemmän työpaikkoja ja olisi edes jonkinlaiset mahdollisuudet saada nainenkin.
Tosin miksi kukaan edes haluaa naisen jos sille tärkeintä on vain se, että mies on töissä?
Työttömyys ja naiset
36
194
Vastaukset
- ,,,,-----
"Minusta naisilta pitäisi kieltää töiden tekeminen kokonaan niin miehille olisi enemmän työpaikkoja ja olisi edes jonkinlaiset mahdollisuudet saada nainenkin."
Tämä on hyvä idea. Vähän pehmeämpi lähestyminen olisi sellainen, että kotiäideille maksettaisi valtion puolesta vaikkapa 1500 kuussa verottomana niin kauan kun lapset asuvat kotona ja se katsottaisi työkokemukseksi sitten, kun nainen palaa vanhempana työelämään. Kyllä yhteiskunta lähtisi tälläkin muutoksella nousuun.- jpoghkkokbmöö
Et ilmeisesti ole itsekään työelämässä? Ainakaan et ole ikinä ollut yrittäjä saati työnantaja. Etkä rekryammattilainen.
Millä alalla kotiäitiys voisi vastata työssä hankittua työkokemusta???
Perhepäivähoitajana ehkä mutta ei tasan missään muualla - kaame
Ei tuo vielä riitä. Kyllä lapsillekin pitäisi maksaa valtion kassaata 1000 kuussa käteen.
- 19plus2
kaame kirjoitti:
Ei tuo vielä riitä. Kyllä lapsillekin pitäisi maksaa valtion kassaata 1000 kuussa käteen.
Ja mistä te repisitte tuollaiset rahat kotiäideille ja lapsille? Nostetaan verotus 80%?
- asdasasdsad
Kannattaa etsiä sellaisia naisia, joita ei kiinnosta onko mies töissä vaiko ei
- 11+16
Ei semmoisia ole olemassakaan ja jos olisikin _niin ne ovat varattuja_
- Ex PUA
70% naisista ei tapailisi miestä joka on työtön.
- Jii007
Työtön nainen varmastikin ymmärtäisi tilanteen, mutta siltikin se ottaisi sellaisen miehen, joka on töissä. Naiset ei vaan hyväksy työttömyyttä vaikka muuta netissä väittävätkin.
- 16+3
vaihda ala. tee muuta, mikä estää
- Jii007
Haen melkein kaikkia töitä joihin minulla on pienikin mahdollisuus päästä. Opiskelemaan en halua enää lähteä, koska opiskeleminen on aina ollut minulle niin hankalaa enkä edes opi mitään töröttämällä jossain kusisessa luokassa. Pääsisi vaan sinne töihin niin voisi elää normaalisti ja kuolla ns. "tarpeellisena".
- näin on
Jii007 kirjoitti:
Haen melkein kaikkia töitä joihin minulla on pienikin mahdollisuus päästä. Opiskelemaan en halua enää lähteä, koska opiskeleminen on aina ollut minulle niin hankalaa enkä edes opi mitään töröttämällä jossain kusisessa luokassa. Pääsisi vaan sinne töihin niin voisi elää normaalisti ja kuolla ns. "tarpeellisena".
Oli sama tilanne opiskelujen jälkeen. Halutaan kokeneita mutta mistä sitä kokemusta saa jos kukaan ei ota töihin. Sain sovittua yhdessä firmassa harjoittelusta, ja sen jälkeen jäin vakituiseksi. Opiskelu ei ole minunkaan juttu, mutta vaihdoin alaa täysin kun tajusin että töitä ei ole näkyvissä ja vain harva sitä saa. Ymmärrän kyllä tuskasi ja turhautumista.
- ätmi
Jii007 kirjoitti:
Ammatillisen perustutkinnon voi suorittaa kahdessa vuodessa, jos on lukio jo pohjalla. Siihen kuuluu harjoittelujaksot, joiden kautta voi työllistyä.
- 19&6
ätmi kirjoitti:
Ammatillisen perustutkinnon voi suorittaa kahdessa vuodessa, jos on lukio jo pohjalla. Siihen kuuluu harjoittelujaksot, joiden kautta voi työllistyä.
1,5 vuodessa ja esim hoitoalalla keikkaa saa epäpätevänäkin vaikka heti.
Lumenpudottajien ym hommia löytyy vaikka heti.
Jos ihminen on pitkäaikaistyötön niin kyllä se on ihan oma valinta. - Jii007
19&6 kirjoitti:
Jos ihminen on pitkäaikaistyötön niin kyllä se on ihan oma valinta.Pudotteletko sinä kesälläkin lumia?
19&6 kirjoitti:
Jos ihminen on pitkäaikaistyötön niin kyllä se on ihan oma valinta.:DD Katsoinpa avoimet lumenpudottajan hommat maakunnasta. 0 paikkaa.
Jos ei itse ole ollut pitkäaikaistyötön, niin ei todellakaan tiedä mitään siitä, kuinka helppoa tai vaikeaa pitkäaikaistyöttömän on työllistyä. :DD- Jii007
outsider1 kirjoitti:
:DD Katsoinpa avoimet lumenpudottajan hommat maakunnasta. 0 paikkaa.
Jos ei itse ole ollut pitkäaikaistyötön, niin ei todellakaan tiedä mitään siitä, kuinka helppoa tai vaikeaa pitkäaikaistyöttömän on työllistyä. :DD0 paikkaa täälläkin. Hoitoalallakaan ei tällä hetkellä ollut yhtään paikkaa lähellä avoimena, mutta niitä paikkoja on useasti kyllä vapaana.
Tuntuu, että nämä huutelijat ovat jostain isosta kaupungista ja saaneet heti työpaikan kun ovat hakeneet.
Moni myös pääsee suhteiden avulla töihin, mutta mites sellainen, joka on yksinäinen eikä kukaan edes tunne?
Kaksi vuotta olen itse töitä nyt hakenut ja kahdessa työkokeilussa ollut sinä aikana. Nuo työkokeilut olisi kyllä ihan jees kun saisi vaan edes järkevää palkkaa, mutta nyt se on vain sitä, että hyödynnetään ilmainen työntekijä ja heitetään sitten pihalle.
Helpotus minulle on se, että ikäiseni miehet ovat kyllä moni työttömänä täällä päin, eli en kuitenkaan yksin ole ongelmani kanssa. - ätmi
Jii007 kirjoitti:
0 paikkaa täälläkin. Hoitoalallakaan ei tällä hetkellä ollut yhtään paikkaa lähellä avoimena, mutta niitä paikkoja on useasti kyllä vapaana.
Tuntuu, että nämä huutelijat ovat jostain isosta kaupungista ja saaneet heti työpaikan kun ovat hakeneet.
Moni myös pääsee suhteiden avulla töihin, mutta mites sellainen, joka on yksinäinen eikä kukaan edes tunne?
Kaksi vuotta olen itse töitä nyt hakenut ja kahdessa työkokeilussa ollut sinä aikana. Nuo työkokeilut olisi kyllä ihan jees kun saisi vaan edes järkevää palkkaa, mutta nyt se on vain sitä, että hyödynnetään ilmainen työntekijä ja heitetään sitten pihalle.
Helpotus minulle on se, että ikäiseni miehet ovat kyllä moni työttömänä täällä päin, eli en kuitenkaan yksin ole ongelmani kanssa.Rupea opiskelemaan lähihoitajaksi ja pääset töihin, piste.
- Jii007
ätmi kirjoitti:
Rupea opiskelemaan lähihoitajaksi ja pääset töihin, piste.
Epäsosiaalisena ei oikein ole minun alaani, mutta olen kyllä muutamaan kertaan harkinnut ihan vain sen vuoksi, että pääsisin töihin.
- ätmi
Jii007 kirjoitti:
Epäsosiaalisena ei oikein ole minun alaani, mutta olen kyllä muutamaan kertaan harkinnut ihan vain sen vuoksi, että pääsisin töihin.
Sille alalle otetaan ihan kaikenlaista mielenterveysongelmaista viheltäjää varsinkin nyt, kun soveltuvuutta ei enää juuri arvioida. Saat siitä työhistoriaa ja voit hakea siltä pohjalta muihin hommiin.
- 6+6
Minusta taas pitäis tehdä toisinpäin, pitäis kieltää miehiltä työnteko ja naiset vois tehdä ihan kaikki hommat.
- piiloalfa
Tämä olisi erittäin jees, osakkeeni nousisivat taivaisiin. Mielelläni siivoaisin, tekisin ruokaa ja pyykkäisin, jos nainen ostelisi minulle kenkiä ja suklaata vastineeksi. Sit pihtaisin aina munaa ou jee.
- Ex PUA
Niin tämähän tietysti kelpaisi monille miehille.
Se vaan että naiset kääntävät tämänkin päälaelleen, että mies ei muka "kestäisi" sitä.
En ole koskaan tavannut miestä joka ei kestäisi tuota.
Mutta kun nainen haluaa aina saada kaiken.
Pitää saada elatus, vaikka olisi omatkin rahat.
Kaverini femakkotyttöystävä (josta tuli tämän vaimo) kanssa aikoinaan "säästi rahaa", ja he elelivät miehen rahoilla, vaikka molemmat kävivät töissä.
- Feminismille kiitos siitä, että se on tehnyt naisista vähemmän hypergamisia, ja seksuaalisen vapauden vuoksi kuka tahansa saa. LOL! - eri maailma
Ex PUA kirjoitti:
Niin tämähän tietysti kelpaisi monille miehille.
Se vaan että naiset kääntävät tämänkin päälaelleen, että mies ei muka "kestäisi" sitä.
En ole koskaan tavannut miestä joka ei kestäisi tuota.
Mutta kun nainen haluaa aina saada kaiken.
Pitää saada elatus, vaikka olisi omatkin rahat.
Kaverini femakkotyttöystävä (josta tuli tämän vaimo) kanssa aikoinaan "säästi rahaa", ja he elelivät miehen rahoilla, vaikka molemmat kävivät töissä.
- Feminismille kiitos siitä, että se on tehnyt naisista vähemmän hypergamisia, ja seksuaalisen vapauden vuoksi kuka tahansa saa. LOL!En vieläkään tajua, mistä te löydätte naisia, jotka haluavat saada elatusta vaikka olisi sitä omakin rahaa.
- 8+9
eri maailma kirjoitti:
En vieläkään tajua, mistä te löydätte naisia, jotka haluavat saada elatusta vaikka olisi sitä omakin rahaa.
Mäkään en tajua mistä te löydätte niitä pillunvonkaajia, vaikka itse oisin kunnollinen mies ja aina ollut kiinnostunut vain parisuhdemielessä.
- eri maailma
8+9 kirjoitti:
Mäkään en tajua mistä te löydätte niitä pillunvonkaajia, vaikka itse oisin kunnollinen mies ja aina ollut kiinnostunut vain parisuhdemielessä.
Sitä minäkin, jos on olemassa vain pillunvonkaajia ja elatusta etsivät, kuka täällä edes valittaa.
- Ex PUA
Mutta noinhan se menikin hyvinä aikoina, että naiset olivat työelämän ulkopuolella.
Silloin ne eivät edes osanneet ajatella hypergamiaa.
Nyt sitten kun naisen seksuaalisuus on vapatunut, on meillä pulma joka tuhoaa hitaasti mutta varmasti kaiken sen mitä me pidämme länsimaisena sivilisaationa.
90% naisista haluaa 10% miehistä.
Se on yksinkertaista matematiikkaa, ja naisen ahneuden sekä materialismin tuntien en ihmettelisi jos toinen noista luvuista kasvaisi, samalla kun toinen pienenee. - ppoåååååååå
Työttömyyden huonoa vaikutusta voi kompensoida mm. hyväntekeväisyydellä. Jos naiselle on työpaikan merkitys suurempi kuin esimerkiksi se että käy eläintalossa eläimiä hoitamassa niin sellaista akkaa kannata edes miettiä.
- Siedettävä akka
Jos mies on työtön omasta halustaan, se miinus. Hyvä kyllä muistaa, kuinka moni polttaa itsensä loppuun, tehdessään monen työntekijän verran duunia yksin.
Nyt varsinkaan, töitä ei ole. Ja kuka haluaa kouluttaa itseään vuosia, kortistoon lainalla?
Kun on suht positiivinen katse tulevaan, eikä unelmistaan luopuisi, niin silloin asia ok.
Tämä pätemis-yhteiskunta tekee monesta ihmisestä kylmiä ja laskelmoivia.
Ei nälkää, katto pään päällä ja aitoja tunteita. Mulle sopiva paketti.
Ps: Mä pärjään omilla pienillä rahoillani, pitää vain olla halua nauttia aidosta elämästä.
Mitä yhteistä mulla ja rahakkaalla miehellä olisi? Ei mitään. En ole ostettavissa.
- Mies32v.
Minä olen työtön.
Allekirjoitan tämän.
Tämän takia en hae netistä seuraa.
En laita kuvaa itsestäni ja kirjoita taikka runoile siihen mitään.
Ikävää.
Just hyvä näin.
Viime vuonnakin kaikki ne kymmenet naiset sain kun sanoin että olen töissä. Pari naista oikein kertoi mulle: odota vaan, että kyllä ne sulle sieltä pian soittaa ja kutsuu töihin... lol
Tämän vuoden olen työttömistä työttömin. Olen niin työtön paska että ei ole toista kaltaistani luuseria työtöntä alle 180cm edes olemassa.
Niin ja naiset on ämmiä. Ja ämmät on perseestä.
Huh.
Nyt on paras.
P.S. Silti saan naisia koska ulkonäköni ja se että en ole vuosiin ollut edes hieman lihava. Puhtain voitto 6-0 naisista. Fullstop - Sinkkumies.
Vaikka on kokemusta työnteosta noin 14 vuotta niin nykyään ei kokenut työn tekijäkään saa töitä. Olin paperitehtaalla 10 vuotta vakityö mutta en minä mitään naisia saanut silloinkaan. Tekisin lähes mitä vaan jos siitä maksettais edes kohtuullisesti mutta ei kelpaa. Töitä voi saada jostain jos tekee 9 eurolla päivässä töitä eli niitä työkokeiluja.
- luglug
Tää nykytilanne on muuten vittu ihan naisten syytä ja todella monelta kantilta vieläpä. Yksi kantti on juuri tuo että palkat on perseestä ja tätä ns. orjatyötä on paljon mutta kun miehet haluaa naisia niin ne on "pakotettuja" tekeen näitä. Eli naisille kiitos siitä ettei näillä nykypalkoilla enää pysty elämään. Mies siis, nainen nyt tietysti saa aina tuplapalkkaa.
- no money, still honey
luglug kirjoitti:
Tää nykytilanne on muuten vittu ihan naisten syytä ja todella monelta kantilta vieläpä. Yksi kantti on juuri tuo että palkat on perseestä ja tätä ns. orjatyötä on paljon mutta kun miehet haluaa naisia niin ne on "pakotettuja" tekeen näitä. Eli naisille kiitos siitä ettei näillä nykypalkoilla enää pysty elämään. Mies siis, nainen nyt tietysti saa aina tuplapalkkaa.
Olen minäkin tehnyt näitä ns orjatöitä, useita kertoja mutta vain itseni ja tulevaisuuteni takia.
Eipä kelvannut tämä tyttö näkemilleni miehille, kun kerroin palkkani. Suoraan kertoivat. - 8+3
no money, still honey kirjoitti:
Olen minäkin tehnyt näitä ns orjatöitä, useita kertoja mutta vain itseni ja tulevaisuuteni takia.
Eipä kelvannut tämä tyttö näkemilleni miehille, kun kerroin palkkani. Suoraan kertoivat.Mulle kävis vaikka työtön ja moni exä ollut työtön, mutta sitten jättänyt kun en ole tarpeeks korkeaa elintasoa heille tarjoillut.
- SUOMI-Maija
Itsekin olen työtön yksinhuoltaja Varissuolta jonka entinen jännämies otti hatkat kun tajusi panneensa minut paksuksi.
- tympääntynyt
totta. työ ja nainen on aivan sama. mutta nauti kun viellä voit vapaudestas. kummassakin on samat velvoitteet. rahan hankinta jotta tulevaisuus näyttäs ruusuiselta. ja varo mitä toivot sillä kummassakin on piikkinsä. paskaduunilla jonne raahaudut itseäs kiduttamaan ja sieltä kotiin eukon rääkättäväksi eivät hirveesti eroa toisistaan. pahinta on se kun pirttihirmu heittäytyy työttömäksi ja sinusta tulee perheen elättäjä. ja pari pirpanaa päälle niin katastroffi valmis. :D
- Nimi_erkki
Tiedän erään kaverin joka on IBM:llä managerina, ei Suomessa tosin. Kun hän meni sen firman työhaastatteluun, kysyi haastattelija miksi minun pitäisi valita sinut. Kaveri vastasi, että hän tekee puoli vuotta työtä palkatta, sen jälkeen firma voi päättää haluavatko he pitää hänet.
Kaveri on intialainen, ja kyllä, hänellä on vaimo ja mukuloita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045291Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17910827Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858508Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03190Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321525
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261490