Huonommaksi meni - kuten odottaa saattoi!

nix_nax

Toheloijat ovat päässeet - taas - uudistamaan keskusteluja ja tulos on sen mukainen!

1. Keskustelun aiheita on allekkain VAIN 10; lisää toki saa, kun sivuja kääntää. Miksi? Miksi jokaisen aiheen alla toistetaan tarpeetonta tekstiä "Yhteiskunta > Laki ja rikos > Perintö ja testamentti > aktuelli keskustelu" tilaa viemässä??!!

2. "Kommentoi lainaamalla" on aivan typerä lainaus joistain muista sivustoista! Lainaaminen on ollut vallan yksinkertaista tähänkin asti, ja mikä oleellista, lainata on voinut vain sen kohdan edellisestä viestistä, jota haluaa kommentoida. Nyt ilmeisesti "kommentoi lainaamalla" johtaa automaattilainaamiseen, missä koko edellinen viesti on lainattu sen pituudesta riippumatta. Erittäin typerää!!! Edellinen viestihän voi olla pari sataa riviä pitkä, joista viidellä rivillä on kerrottu se, mitä on tarkoitus kommentoida. Jotta kommetoitava asia erottuisi pitkästä lainauksesta se on kuitenkin erikseen siitä vielä lainattava. Voi typeryyden typeryyttä!

3. Uusi viesti on aiemman pikku vihreän ympyrän asemesta korostettu pienellä vihreällä kolmiolla oikeassa ylänurkassa. Parannus on mitätön siihen nähden, kuinka hyvin se olisi voitu tehdä. Olin pariin otteeseen antanut ehdotuksia tämän puutteen parantamiseksi, mutta kun "uudistajilla" ei ole älliä päässä, niin tässä on tulos. Jos keskusteluketju on kymmeniä ja kymmeniä viestejä pitkä - kuten ainakin Laki sekä Testamentti ja perintö -palsoilla usein on -, sieltä välistä uuden viestin poimiminen on ollut erittäin työläs tehtävä. Sellainen se uudistuksen jälkeenkin on oleva. Miksi ei esimerkiksi voitu vetää sivun yli vihreää palkkia tai maalata uudet tekstit vuorokauden ajaksi mustan asemesta vaikka sinisellä?!

4. Missä on haku arkistoon??? Minulle, joka 10 vuoden aikana olen kirjoittanut n. 10.000 usein varsin seikkaperäistä kirjoitusta lakiaiheista, arkistolla on ollut paljon käyttöä. Olen voinut lainata sieltä laajan selvityksen sen sijaan, että kirjoittaisin kaiken uudestaan. Onko kaikki aikaisemmat viestit heitetty bittiavaruuteen? Jos ei, niin mistä ne löytyvät? Ei ainakaan minun silmiini osunut aikaisemmin oikeassa laidassa olleita kahta erilaista hakua.

5. Entäpä rekisteröidyn nimimerkin kuvatunnus, mihin se on hävinnyt ja miksi? Sain juuri pari päivää sitten kiitosta kuvaani sisältyvästä snautseriystävästäni. Mikähän tämänkin "uudistuksen" tarkoitus on ollut?!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaamattomuus_kunniaan

      Leiskan uusiminen on täysi katastrofi. Miksi linkkien pitää elää omaa elämää kun kursoria liikuttaa niiden päältä? Miksi pitää tehdä käyttökelvotonta tekotaiteellista paskaa joka hankaloittaa suuresti käyttöä? Eikö enää osata tehdä sivustoja niin että niiden käyttö on mielyttävää ilman mitään ylimääräisiä kikkailuja?

      Sivustolla ei oikeasti ole tapahtunut mitään isoa muutosta muuten kuin ulkoasun osalta. Siihen saatiin tuhrattua useita tunteja osoittaen ettei ammattitaitoista väkeä ole ollut hoitamassa hommaa. Käyttömukavuus on aika alhaisella tasolla kun kursorin liikuttaminen liikuttaa muuttuvien linkkien vuoksi kaikkea sivustolla. Kohdistaminen on näin kovin hankalaa haluttuun linkkiin.

      Missä on se ammattitaito jolla tehdään sivustoista helposti käytettäviä? Uskaltaa tilaajalle sanoa ettei näin voi tehdä sivustoja ilman että käytettävyys kärsii?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1492
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1262
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1216
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1010
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      38
      818
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      787
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      725
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      699
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      40
      651
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      647
    Aihe