Ollaan niin oudoissa ympyröissä, että? Onkohan täällä yhtään tuttua?
Mitäs me seniorit?
34
138
Vastaukset
- s.s
Moi vaan :D))) Nauranut olen vedet silmissä täällä, kun niin yks'oikoiselta tuntui visuaalinen näkymä. Niinpä olen seikkaillut uuden sovellutuksen kanssa, ja tutkiessani sivunummeroita kirjoitin huvikseni siihen 53. Ja enkös joutunut susmorsiamen hauskaan sepustukseen, jossa kertoi ajatustensa hyppelevän eikä aina muista mistä oli aloittanutkaan.
Yht'äkkiä näin susmoriamen jutut serpentiininä, ja muistaessani Joutavankin piilotajuisen älykkyyden, niin eikös ne molemmat serpentiinit kieppuneet iloisesti yhdessä.
Uskon heillä olevan hauskaa, milloin eivät shakkia pelaa keskittyneenä (jos sus malttaa)
Olis se hauska taulunaihe tavallaan, serpentiinitukat molemmilla :DDDD,
heippa sini-sirkkuOlipa kiva kirjoituksesi!
Oma " logiikkani" kun on tosiaan niin serpentiiniä, niin sen mukaan jatkoimme shakin oppimistani. Se onkin suurin saavutukseni sitten puhumaan oppimiseni jälkeen.
Kirjoitin ihan paperille nappuloiden arvot ja liikkumiset, käytin osaksi armeijan arvosysteemillä......alikessut, vänrikit, kenraalikin siellä. Ja Daami pääsee mihin vaan.
Sotilas syö vinosti, kuningatar kaikkien sotilaitten arvoinen yhteensä, ja niin edelleen.....ihme kyllä taitaa pikku hiljaa valjeta.sus.morsian kirjoitti:
Olipa kiva kirjoituksesi!
Oma " logiikkani" kun on tosiaan niin serpentiiniä, niin sen mukaan jatkoimme shakin oppimistani. Se onkin suurin saavutukseni sitten puhumaan oppimiseni jälkeen.
Kirjoitin ihan paperille nappuloiden arvot ja liikkumiset, käytin osaksi armeijan arvosysteemillä......alikessut, vänrikit, kenraalikin siellä. Ja Daami pääsee mihin vaan.
Sotilas syö vinosti, kuningatar kaikkien sotilaitten arvoinen yhteensä, ja niin edelleen.....ihme kyllä taitaa pikku hiljaa valjeta.Toi mieleeni niin mukavia muistoja Kesäheinästä, jolloin mieheni myös opetti shakin saloja iltaisin verannalla.
Herranjestas kun en muista kuin hevosen omituisen määrätyt liikkeet enää, jos sitäkään oikein, mutta muuten oli kyllä hauskaa :D
Nyt pitää haalia ihmismäiset menovaatteet esiin, kun ohjelmaa on tänään yllinkyllin kauppareissuineenkin! moikka
- uusimumi
Eikös ole hyvä uudistua kokonaan eikä kaipailla vanhoja? Täällä en halua tutustua henkilöihin, vain mielipiteisiin. Oikeassa elämässäkään uutta henkilöä ei huomata usein, niin valittavat henkilöt, jotka ensi kertaa tulevat erilaisiin kokoontumisiin. Yritän vetää mukaan toimintaan ja olen usein onnistunutkin. Täällä ei esim. uutena saa vastausta selvään kysymykseen, koskee mm. aloittajaaa.
- vanhavanha
Kuka näistä tietää, onko vanha kirjoittaja uudella tilapäisnikillä vai kokonaan uusi kirjoittaja. Tuskin tänne kovin usein ihan uusia naamoja eksyy.
- pullaulla
Näin onkin hyvä -- mitä me niitä toisten --kunhan pidämme omastamme huolen ..
Nyt vaan uudet tuulet puhaltaan . Kevättä pukkaa ja kohta saadaan nurmelta kukka rintaan -- ja surut --jos on ollut muuttuukin auringon valossa menneiltä - Hei, pullaulla :)
Uusi tuuli on puhaltanu mua niin, että en pääse Chattiin millään ilveellä.
Siis kuten näät, oon sama ju1ppi ku ennenki, mutta tuota ei hyväksytä chatissa nimimerkiksi, vaan se vaatii rekisteröimään nimimerkin, missään sitä ei kuitenkaan voi tehdä.
Tod. näk. en pääse ainakaan Toivottuja kuunteleen huomenna.
Olit ensimmäinen tuttu täällä keskustelussa, joten vuodatin sulle, ja pyydän kertoon terveisiä tutuille :)- nisupulla
JU1PP1 kirjoitti:
Hei, pullaulla :)
Uusi tuuli on puhaltanu mua niin, että en pääse Chattiin millään ilveellä.
Siis kuten näät, oon sama ju1ppi ku ennenki, mutta tuota ei hyväksytä chatissa nimimerkiksi, vaan se vaatii rekisteröimään nimimerkin, missään sitä ei kuitenkaan voi tehdä.
Tod. näk. en pääse ainakaan Toivottuja kuunteleen huomenna.
Olit ensimmäinen tuttu täällä keskustelussa, joten vuodatin sulle, ja pyydän kertoon terveisiä tutuille :)Kyllä ihmeteltiinkin mihinkä olet taasen reissannu -- Kokeile ny viä Ja tule sitten kun olet saanut sen Rekatun --kyllä me sinut sillätoisellanimmarillakin "tunnetaan"
Huomasin nyt vasta kun nääkin on täälä huja hajan kaikki .. tuulet on puhaltanut nää sivutkin --mutta kun on ailaa niin löysipä täältä sinutkin - nisupulla
nisupulla kirjoitti:
Kyllä ihmeteltiinkin mihinkä olet taasen reissannu -- Kokeile ny viä Ja tule sitten kun olet saanut sen Rekatun --kyllä me sinut sillätoisellanimmarillakin "tunnetaan"
Huomasin nyt vasta kun nääkin on täälä huja hajan kaikki .. tuulet on puhaltanut nää sivutkin --mutta kun on ailaa niin löysipä täältä sinutkinTytär oli minun koneella ja näytin minun kirjoituksiani Jostain syystä hän käski (pyysi oikein ) minun vaihaat nimmariani muuksi kun se pullaulla ei ole "kiva"
- umitte
Olin Taas rekatulla kokeeksi ---ja se sinunkin oli rekattuneena koska sain sen avattua --koitappa itsekkin sielä uläpalkissa vaan rekkaat ja näin saat Prohfiilin auli tämä on juippille erikoisesti -- Ja tavataan Toivotuissa .
nisupulla kirjoitti:
Kyllä ihmeteltiinkin mihinkä olet taasen reissannu -- Kokeile ny viä Ja tule sitten kun olet saanut sen Rekatun --kyllä me sinut sillätoisellanimmarillakin "tunnetaan"
Huomasin nyt vasta kun nääkin on täälä huja hajan kaikki .. tuulet on puhaltanut nää sivutkin --mutta kun on ailaa niin löysipä täältä sinutkinnyt olet kirjautuneella kun se on sinisellä JU1PP1 se on tällainen sinun tännekkin rekatti nimmaris - Mutta nähdään Toivotuissa taasen illalla . Tpinottavasti kaikki ovat saaneet rekatun nimmarin kuntoon että pääsee Lauantain toivottuja kuuntekleen hyvässä seurassa ja mukava kirjoitella samall Chatissa ----. Veranta !!!!!! tervetuloa muutkin musiikin ystäväyt ---irkkukin ---!
Tämä uudistus on siitä erikoinen, että ei pysty seuraamaan omien viestiensä kohtaloa. En minä ainakaan muista, mihin olen ottanut osaa, ja nyt pitäisi sitten avata ja selata jokainen otsikko. Aikaisemmin se sujui kätsymmin. Olisiko sellainen uudistus mahdollinen, että otsikon lähettyvillä olisi joku prikku, joka ilmoittaisi, jos on osallistunut ketjuun omalla nimimerkillään.
Eipä taida olla minulle yhtään tuttua. Olenhan noita erilaisia nimimerkkejä nähnyt, joitakin useammin. Tottahan tuttu täytyy ainakin vastaan tullessa tunnistaa. Vaan lieneekö tuolla suurtakaan väliä onko tuttu tai tuntematon. Joskus saattaa olla hyväkin ettei tunne.
- PULLAULLA
AjaTTELINKIN OLLA NYT ALUKSI OLLA VAAN NIMMARILLA -- ARVATKAAHAN KUKA OLEN -- EN PALJASTA --OLENHAN KOKO ELÄMÄNHISTORIANI TEILLE JULKITUONUT , mUTTA NYT UUSI AIKA KOITTAA ..
en korjaa oli taas sormilipsunut -- :=) CPS lOK ON LIIAN LÄHELLÄ----A KIRJAINTA- pullaulla
Ei saa eses poistaa kirjoittamaansa olisin sen tehnyt ilomielin mutta tekniikkaa --
No minkä kirjoitin olkoon sitten . Voihan näitä nyt kokeilla -- ei oo hyvä . pullaulla kirjoitti:
Ei saa eses poistaa kirjoittamaansa olisin sen tehnyt ilomielin mutta tekniikkaa --
No minkä kirjoitin olkoon sitten . Voihan näitä nyt kokeilla -- ei oo hyvä .Ai mitä? Eikö omaa kirjoitustaan voi enää poistaa? Paha juttu, jos tuleekin katumapäälle, ja on jo kerinnyt painaa "LÄHETÄ"-nappia.
Kyllä siihen pitäisi saada korjaus.
- sinelmä
https://www.youtube.com/watch?v=mxOoBbSIIgk
Oudoksi meni rakas palstamme,
tuntuu kuin ei osaisi enään vastailla kellekkää, joten tästä hieman musiikkia murheeseen kaikesta huolimatta,- kirjautunyum
Janne Tulkki huusi niin että me Jerrynkanssa pompattoon metri ilmaan -- Ei kestänyt kuunnella Sua ilman ----jotakin se vaikersi
- kysymysmerkki
kirjautunyum
etkö pitäny musiiksita, kun ullamirjami jerryn kanssa hyppi metrin ilmaan vai mistä hyppiminen jotui,
- ullanäiti
Toiveesi on toteutunut. Tänne kirjoittaa vain fiksut ihmiset, sillä niinhän olet opastanut. Moni hakee ilmeisesti rekattua nikkiään, joten puskat eivät kadonneet useiden toiveista huolimatta.
Ainakin tänne saa jokainen kirjoittaa sivistyksestään riippumatta.
Vaatimukset vain ovat erilaiset kuin ennen. Kirjautumista vaaditaan ja se on hyvä se. Nikittömyys ei niinkään vain onnistu.
Tulevaisuus näyttää uudistuksen elinvoiman. luotsin tarve näyttää minimaaliselta, ellei ihan tarpeettomalta.Ruuneperi kirjoitti: "Nikittömyys ei niinkään vain onnistu."
Miten niin?
Minäkin tässä rekkauduin kokeillakseni näitä systeemejä. Samalla tavalla kuin ennekin voi käyttää muuta kuin rekattua tunnusta (tuossahan tuo on sama teksti kuin ennenkin, rasti ruutuun >Käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnustasi< ja kirjautumatta voi laittaa nikiksi mitä haluaa, paitsi ei käytössä olevia rek.nikkejä.
Kirjautuminen ei onnistu jos liian nopeasti klikkaa, rauhallisesti vain ilman kiirettä.- sinisirkku
Ruuneperi kirjoitti:
kirjautumatta voi laittaa nikiksi mitä haluaa, sanot. Minä en ainakaan voi...
Etkö ruune pääse rekkautumaan? Minä pääsen vain napauttamalla sitä pientä merkkiä oikealla puolella, jolloin avautuu kirjautumissivu. Siellä on valmiina nimi ja salasana niinkuin ennenkin.
Nyt en enää viitsi, kun vasta pistäydyin koneella, hyviä öitä vaan! sini-sirkku - illanvirkkuirkku
Ruuneperi kirjoitti:
kirjautumatta voi laittaa nikiksi mitä haluaa, sanot. Minä en ainakaan voi...
Minä rekkauduin tässä uudessa systeemissä, sinä käytät vanhan systeemin nikkiäsi. Ilm.liittyy jotenkin siihen. Huomaatko että minulla Katleija on sininen, sinun Ruuneperi on musta väriltään. Olitko kirjautunut sillä?
Nyt en ole kirjautunut ja laitan jonkun puskanikin.
Katileija Mustahan ynnämuu on. Mitäpä väliä tuolla, kuitenkin nikkini tulee kirjautumisen kautta. Noin huumorilla - en todella olekaan siniverinen. Myös muut ominaisuudet toimii, kuten laskuri haamukuvan vieressä. Se ilmoittaa myös viestiin vastanneet. (luulen sen olevan epätarkka) Seitsemän vastausta oli nimimerkilleni, ehkä liikaa.
Jo tuo lie selvä, miten voi nimimerkin valita. Rekisteröitymiseni menee kuten ennen, mutta palkkiin ja vastauskaavioon ilmestyy käyttäjätunnus - ei nikkini. Kun siitä ei välitä mitään, lähetyksen jälkeen kirjoitukseeni ilmestyy ynnämuu. kuten pitääkin. Ainakin toistaiseksi.illanvirkkuirkku kirjoitti:
Minä rekkauduin tässä uudessa systeemissä, sinä käytät vanhan systeemin nikkiäsi. Ilm.liittyy jotenkin siihen. Huomaatko että minulla Katleija on sininen, sinun Ruuneperi on musta väriltään. Olitko kirjautunut sillä?
Nyt en ole kirjautunut ja laitan jonkun puskanikin.
KatileijaEi minulla mitään omaa väriäole valittuna. Sininen se oli alkuun,nyt näköjään musta
Minulle on aikojenalusta asti ollut tapana kirjoittaa kirjattuna (rekattuna )--ja aionkyllä pitää sen jatkossakin.
Harjoittelin vaan pikkusen puskasta .. mutta sillonkin oli aivan turhaa pistää päätään puskaan
Niin että näin aion jatkaa .ja kun olen rekattuna ullamirjamina --niinkun aina on se sininen --se on aina kun on rekattu nimmari
Minulle on aikojenalusta asti ollut tapana kirjoittaa kirjattuna (rekattuna )--ja aionkyllä pitää sen jatkossakin.
Harjoittelin vaan pikkusen puskasta .. mutta sillonkin oli aivan turhaa pistää päätään puskaan
Niin että näin aion jatkaa Mutta jostein syystä nyt ei kirjoitus lähde --sanoo että aihetta on käsitelty jo aiemminkin - Koitanpa taas jos aihe olis nyt passeli .Ei ole vielä sivu valmis -- en saanut lähteen sitä aikaisempaa ,lisäsin ja jopas lähti . arvaamattomia on nää viisasten metkut --
Ei ole vielä sivu valmis -- en saanut lähteen sitä aikaisempaa ,lisäsin ja jopas lähti . arvaamattomia on nää viisasten metkut ja nyt pyytää jotai muuta kun rekattua ..laitanpa sen nisupullan
- nisupulla
Ei ole vielä sivu valmis -- en saanut lähteen sitä aikaisempaa ,lisäsin ja jopas lähti . arvaamattomia on nää viisasten metkut ja nyt pyytää jotai muuta kun rekattua ..laitanpa sen nisupullan , jaha KIUKUTELLAAN .. EI KELPAA SEKÄÄN NYT
JA KUN OIKEIN NYT PYYDETÄÄN ETTÄ OTTAISIN OSAA AIHEESEEN olen kyllä jo käsitellyt sen loppuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.224458Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma993078Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1992889Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522542- 721248
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk651056Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie24911- 47827
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA44763Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril109758