Siis onko tää sivu tosiaan jäämässä tälläiseksi? Aneemisen harmaa, typerät nimimerkki-rajoitukset, ei saa vastata puoli vuotta vanhoihin keskusteluihin, vain 10 keskustelua per sivu, nimimerkit ei näy jne jne.
Jääkö sivu todella tälläiseksi??
ÄlyHoiHuutomerkki
3
93
Vastaukset
- ÄlyHoiHuutomerkki
Täällä ei kyllä käy enää keskustelijoita vastaamassa, eikä tekijöitäkään. No saapahan lisää omaa aikaa, kun ei tartte enää keskusteluja kyylätä, ei yhtään sytytä tämä uusi ankea lookki.
- sekopäistätouhua
Hei, kertokaa nyt mitä järkeä oli julkaista tälläinen, sivu jossa mikään ei toimi? Onko tämä nyt ylipäätään se palaute sivu, vai mikä tää on, kun kaikki on poistettu tai siirretty hujan-hajan.
- IT-duunari
Joo samaa mieltä, ajakaan nyt tämä sivu HTML validaattorin läpi! Löytyi heti virheitä eli tulkintani on että puolivalmisraakile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499