Onko mikää sivu mihinkä siirtyä täältä .Ei näitä sivuja vaan pysty enää käyttämään . Käyttis on muuttunut aivan käsittömäksi . En ymmärrä kuinka voidaan joku pilata totaalisesti näin . Ytitän lukea näitä kuin ennenkin tabletilla , mutta ei se enää onnistu . Ihme sivun hyppimistä , nykyään kun yrittää mennä johonkin niin tulee paineltua kaikkien ohi kun hitaus vaivaa . Tyhjiä koloja joka paikka täynnä???? Mitenkä helvetissä tämä suunnittelu ryhmä on onnistunut tämän ryssimään näin . On kyllä ollut amfetamiinia pää täynnä . Siis mihinkä tästä siirtyisi ???
onko parempia kuin suoli24
mitävittua
3
571
Vastaukset
- amfetamiini.pois
No jos vaikka ihan ekaksi jollekin suomen kielen kurssille ja opettelemaan kirjoittamista, aloita vaikka ihan välimerkeistä. Pieni vinkki alkajaisiksi: se tyhjä tulee välimerkin jälkeen, ei koskaan ennen välimerkkiä.
- rip-s24
Plaa plaa, ei tämä ole mikään äidinkielen testi vaan palauteet. Vauva foorumille olen itse siirtynyt, aihe vapaa -alueella on monenlaista keskustelua, ei siis pelkästään vauvoista :) en tiedä onko iltalehden foorumi rauhoittunut kirjautumispakon ansiosta. Itse en ainakaan enää käytä tätä tunarointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611059- 428437
- 1285336
- 1443674
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353554- 373240
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352051- 281806