Onko mikää sivu mihinkä siirtyä täältä .Ei näitä sivuja vaan pysty enää käyttämään . Käyttis on muuttunut aivan käsittömäksi . En ymmärrä kuinka voidaan joku pilata totaalisesti näin . Ytitän lukea näitä kuin ennenkin tabletilla , mutta ei se enää onnistu . Ihme sivun hyppimistä , nykyään kun yrittää mennä johonkin niin tulee paineltua kaikkien ohi kun hitaus vaivaa . Tyhjiä koloja joka paikka täynnä???? Mitenkä helvetissä tämä suunnittelu ryhmä on onnistunut tämän ryssimään näin . On kyllä ollut amfetamiinia pää täynnä . Siis mihinkä tästä siirtyisi ???
onko parempia kuin suoli24
mitävittua
3
107
Vastaukset
- amfetamiini.pois
No jos vaikka ihan ekaksi jollekin suomen kielen kurssille ja opettelemaan kirjoittamista, aloita vaikka ihan välimerkeistä. Pieni vinkki alkajaisiksi: se tyhjä tulee välimerkin jälkeen, ei koskaan ennen välimerkkiä.
- rip-s24
Plaa plaa, ei tämä ole mikään äidinkielen testi vaan palauteet. Vauva foorumille olen itse siirtynyt, aihe vapaa -alueella on monenlaista keskustelua, ei siis pelkästään vauvoista :) en tiedä onko iltalehden foorumi rauhoittunut kirjautumispakon ansiosta. Itse en ainakaan enää käytä tätä tunarointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2246908Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1022250
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 911527
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141401Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901329