Jo on kummaa! Yli kymmenen vuotta kelpasi ruuneperi, nyt ei.
Johan on kumma sanoi Rannanjärvi, eikä muuta sanokaan
kirjautuminen
25
88
Vastaukset
- peiliovi
Johan siinä reissussa ehti jo puku rähjääntyäkin, noin on paree!
Ruunemanni on miehekäs nikki, ja kun alkuosaa on ennenkin käytetty kotoisana lyhennyksenä, tuntuu ihan luontevalta tämä uusi versio ainakin minun korviini. Mutta kummahan tuo on, ettei systeemi entistä nikkiäsi hyväksynyt, peräti outoa. Itse kirjoitan melkein aina kirjautumatta, mutta hyväksyy tämä rekisteröidynkin alkuperäisenä . Huomasin kuitenkin tuosta kahvikuppuketjusta, että nimmarini pysyy kirjautuneenakin mustana, onkohan kaikilla muilla rekatuilla siniset ? Mahtaako se värin vaikuttaa, onko profiili auki vai ei. Ennen piti kirjautumattoman Ramoonan ottaa tähti seurakseen, nyt ei tähtiä hyväksytä.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa...Pitää vain koettaa rämpiä mukana , pääasia että saadaan pitää näin täällä yhteyttä viestitellen.Kirjautumisen kautta kirjoittelen. Nikki kyllä näyttää pysyvän mustana. Eipä tuolla värillä ole väliä, olenhan sitten kirjautunut "mustalammas.."
ruuneperi
Kokeilehan tätä: kirjautuessasi klikkaa tuota - unohtuiko salasanasi ? -. Jospa kirjautuminen saamallasi uudella salasanalla onnistuisi.ruunemanni kirjoitti:
kyllä minä nyt olen vanhalla sanasanallakirjautunut, mutta ruunemannina. kelpaako?
Hidas on sytytys mulla. Hoksasin sen vasta 'Kahvikupissa' käydessän että ruunemanni oli sininen. Kun palsta uudistui niin teit sinäkin. Ruunemannista voi tulla ihan onnellinen onnimanni.
Nyt voimme kahvin juoda ohutreunaisesta ruusukahvikupista sen kunniaksi.- Anlis1
ruunemanni kirjoitti:
kyllä minä nyt olen vanhalla sanasanallakirjautunut, mutta ruunemannina. kelpaako?
Voi miten romanityylinen nimmari x-Ruuneperillä nyt on. Ruune viittaa hevoseen ja manni mustalaiseen. Pääasia, että pääsee palstalle, minä en viikkoihin päässyt. En viitsinyt nuoria sukulaisianikaan vaivata konetta korjaamaan. Sitten kun piti alkaa maksella laskuja, enkä päässyt pankkiin, hälyytin vävyn apuun.
Ei viittaa hevoseen anlis1, vaan runeskrifter skandinaaviassa käytettyihin kiveen hakattuihin kirjoitusmerkkeihin :D
Riimukirjoitus kyllä suomeksi, mutt'en tiedä sillä olevan yhteyttä heppojen riimuihin? Tuleekohan suomennos runo, myös siitä?
PS. Kiva kun olet palannut joukkoomme!
sama minulla.
10v käytin samaa nimmaria nyt ei kelvannut.piti ottaa uusi;(- huomioitsija
Mummeli vanheni 10 vuodella, eikös ennen ollut muori 67 ?
Makriina, Ramoona ja ynnämuu näkyy minun koneella mustina, no ei kai mustia lampaita kuitenkaan.
Katileijalla taas uusi viritys.
Ruunemanni , ei tuokaan hullumpi nikki. Kokeilkaa tuota Katileijan viritystä edes. Pyytäkää uusi salasana. Eiköhän nuo kirjautumisongelmat ratkea. Eihän yrittänyttä laiteta, pieni vaivahan tuo.
- Anlis1
huomioitsija kirjoitti:
Mummeli vanheni 10 vuodella, eikös ennen ollut muori 67 ?
Makriina, Ramoona ja ynnämuu näkyy minun koneella mustina, no ei kai mustia lampaita kuitenkaan.
Katileijalla taas uusi viritys.
Ruunemanni , ei tuokaan hullumpi nikki.Ruunemanni on hyvä romaninimi. Kas kun X-Euune hoksasikin. Jorkut sanovat mustalaisia manneksi, ja Ruune viittaa jotenkin hevoseen.
Kerron tässä kuitenkin, että ei minulla ole mitään mustalaisia vastaan, vaikka harvoin käytän heistä "romani"-nimitystä- - ompaällöttävää
Anlis1 kirjoitti:
Ruunemanni on hyvä romaninimi. Kas kun X-Euune hoksasikin. Jorkut sanovat mustalaisia manneksi, ja Ruune viittaa jotenkin hevoseen.
Kerron tässä kuitenkin, että ei minulla ole mitään mustalaisia vastaan, vaikka harvoin käytän heistä "romani"-nimitystä-Hyi anlis, ruuna on kuohittu hevonen. Ja kuka nyt mustalainen haluaisi olla. Nuolemisesi meni nyt ällötyksen puolelle.
Katileija kirjoitti:
Kokeilkaa tuota Katileijan viritystä edes. Pyytäkää uusi salasana. Eiköhän nuo kirjautumisongelmat ratkea. Eihän yrittänyttä laiteta, pieni vaivahan tuo.
Pyysin uutta, mutta vanhalla menen edelleen.
Tämä uusi uljas systeemi ei ilmeisesti ole ihan täydellinen, jos se pudottaa nimmareita pois.
Minulla on aina ollut ongelmia sisäänkirjoittautumisessa. Välillä ei salasanaa ole millään hyväksytty, ja niin yleensä kirjoittelin vain ek:na, ihan suosiolla. Nyt pääsen helpommin läpi.
Mikä tässä siis mättää, jos joku ei pääse mukaan ollenkaan! Minä ihmettelin, kun Ruuneperia kaipailtiin, että onko mies pillastunut niin että on lähtenyt matkoihinsa, mutta siis vain nimmari on tuhoutunut?
Ja muillekin on niin käynyt.
Kyllä Suomi24 voisi vastailla vähän näihin ihmettelyihin ja selittää esim. sen, miksi otsakkeista on poistettu aloittaja, niin että emme löydä muutaman päivän takaisia omiakaan kirjoituksia. Kuka näitä otsikoita jaksaa muistaa.Huomaan, että muiden kirjoittautujien ninmmari on sinisellä. Minulla ei. Olenko joku puoliksi hyväksytty jokuon jatko?
Kun minä olen kirjautunut (sinisellä), näen siinä ylärivillä nimeni ja kirkonkellon välissä numeron, joka ilmoittaa viesteihini tulleet vastaukset. Kello on silloin sininen.
Kun klikkaan numeroa tai kelloa, pudotusvalikosta näkyy vastatut viestit. Luettelon alla on painike Näytä kaikki, josta saat kaikki aikajärjestyksessä esiin. Uusimmat ylinnä.
Kun klikkaat Merkitse kaikki luetuksi, numero poistuu ja kellon väri muuttuu valkoiseksi. Sen jälkeen tulevat vastaukset ilmoitetaan uudella numerolla ja kellon väri muuttuu siniseksi.- makriinaeikirj
Katileija kirjoitti:
Kun minä olen kirjautunut (sinisellä), näen siinä ylärivillä nimeni ja kirkonkellon välissä numeron, joka ilmoittaa viesteihini tulleet vastaukset. Kello on silloin sininen.
Kun klikkaan numeroa tai kelloa, pudotusvalikosta näkyy vastatut viestit. Luettelon alla on painike Näytä kaikki, josta saat kaikki aikajärjestyksessä esiin. Uusimmat ylinnä.
Kun klikkaat Merkitse kaikki luetuksi, numero poistuu ja kellon väri muuttuu valkoiseksi. Sen jälkeen tulevat vastaukset ilmoitetaan uudella numerolla ja kellon väri muuttuu siniseksi.Minä en ole kellokas ollenkaan. Pitääköhän ottaa joku uusi nimmari, jos sitten pääsisin värillisten joukkoon? Kuten jo totesin, olen puolivälissä puskisten ja rekisteröityneiden keskellä.
- katileijaejk
Yritäs koittaa tilata uusi salasana makriinalle klikkaamalla (unohtuiko salasanasi?), minua tosissaan kiiinnostaa avaisko tuo kirjautumissolmun.
Ei tullut uutta, kuten tuolla ylempänä jo kerroinkin, mutta huomaan sen kellon kirjautumisen vieressä. Se näyttää omat ketjuni. Siitä voin seurata keskustelun kulkua.
Kui vaa vaikkiammaks käy, sanos entinenki miäs.
- Puskasuleima
Äläpäs nyt hullujas puhu; sanoihan se Rannanjärvi muutakin _ -- ainakin sen, että johan nyt on piru.
Oli ihan kunnon mies, se vallesmanni. Ja taisi olla Rannanjärvikin, vaikka villiintyikin viinasta. Iso talollinen Kauhavalla.
Miten paljon olisi historiastamme pois, jollei suomalaista villiä pohjolaa olisi ollut 1800-luvulla. Meikäläisenkin esipolvissa on Siperian kävijä ja yksi Seiliin lähetetty velisurmaaja. Eipä tulisi mieleenikään pyyhkäistä näitä häjyjä pois sukutauluista tai -kirjoista.- puskapelle
ruunemanni kirjoitti:
Et sinäkään nyt juuri enempää "hullujasi puhunut", vän pirusta vaan..
"Et sinäkään nyt juuri enempää "hullujasi puhunut", vän pirusta vaan".
Koska sinä "ruuna" lopetat tuon arvostelusi, kuka kirjoittaa hyvin tai huonosti?
Aikaisemmassa kirjoituksessasi suvaitsit, että tänne voi kirjoittaa kuka hyvänsä, mutta nyt on taas asenteesi, että huonosti asiansa ilmaisevat eivät sovi tänne?
Taas oli aloituksesi "puskasta", jossa arvostelin toisia kirjoittajia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.224458Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma993078Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1992889Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522542- 721248
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk651056Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie24911- 47827
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA44763Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril109758