Moi
Mitenkähän pienestä muutoksesta kiinteistöveron perusteena olevia tietoja tulisi korjata ("perusparannukset ja huomattavat korjaustoimenpiteet")?
Meillä on tehty 80-luvun alun omakotitaloon keittiöremontti ja ulko-ovista 3/4 vaihdettu.
"Ovet ja ikkunat" näyttää löytyvän lomakkeesta ja keittiö voisi tietysti mennä kohtaan "muu".
Olisiko näitä syytä ilmoitella?
Mitään sisäpuolisia seinien, lattian ja katon pintaremontteja lienee kuitenkin turha ilmoitella?
Kiinteistövero: remontit - mitä tulee ilmoittaa?
yxTallaaja
1
273
Vastaukset
Hei, kiitos kysymyksestäsi!
Ilmoitusosan kohdassa 7 on lueteltuna ne toimenpiteet, jotka ovat niin huomattavia, että vaikuttavat ikäalennukseen pienentävästi. Jos näistäkin on tehty vain osa tai aiemmin tehty osa ja nyt loput, selvitä lisää kohdassa 10.
Sisäpinnoitteiden, keittiökalusteiden ja muiden kalusteiden uusimisesta ei tarvitse ilmoittaa kiinteistöverotukseen, kotitalousvähennystähän vieraan työstä saa.
Terveisin Martti Verotiimistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706