Olen 24 vuotias mies. Tunnen vetoa kadulla vastaan tuleviin teinityttöihin. Onko kohtalotovereita?
Efebofilia
28
2315
Vastaukset
Useiden nykyisten teinityttöjen pukeutumis- ja käyttäytymistyyli huomioon ottaen en ihmettele yhtään. Voit olla varma, että sinulla on kohtalotovereita.
- dffhjkioo
Olet sairas äijä joka pitäis narauttaa poliisille loppuu se pentujen kyylääminen
- ettäsilleee
teini voi yhtä hyvin olla jo 18v,sillon se on vapaata riistaa
- ddfghhhj
Olkoot vaan mutta kukaan täysjärkinen ukko ei kyttää tuon ikäsiä hyi helvetti
- oolljuj
Ai 24v ei sais kytätä 18-vuotiaita?
- Nainen17
Kyllä se menee vaan niin, että kunhan on yli 15-vuotias niin saat panna ketä haluat omasta tahdostas.
Miettii jos kyseessä olis 50v jätkä ja nainen on 44v. Sama helvetin ikäero on 24:llä ja 18:lla kuin tolla 50v ja 44v:llä. Suurin osa seksiä harrastavista ei-sakkolihasta on ihan järkevin mielin menossa panemaan sitä vanhempaa. Eikä se ole helvetti mikään rikos jos 24-vuotias jätkä haluaa nuorempaa muijaa. Jos kyseinen nainen on vaan yli 15-vuotias ja omastatahdosta menee seksiin niimnvittu ei kyllä ole kenenkään muun asia ku heidän kahden. Nyt vittuun kaikilta noi pedofiili jutut saatana ja nykyaikaistukaa hyvissä ajoin. Paha vaa jos monilla jää se ajattelutapa 1900 luvun alkuun.
- Mister_Wikipedia
Lainaus wikipediasta:
Efebofilia (kr. ἔφηβος 'nuorukainen' φιλία 'rakkaus') tarkoittaa aikuisen pääsääntöisesti murrosikäisiin tai murrosiän vastikään ohittaneisiin (noin 15–19-vuotiaisiin) nuoriin kohdistuvaa seksuaalista kiinnostusta. Nuoriin kohdistuva seksuaalinen halu on aikuisilla yleistä, mutta varsinaisesta efebofiliasta puhutaan vain silloin kuin tällainen halu on ensisijainen tai yksinomainen.
Rinnakkainen käsite hebefilia on saanut nimensä Hebeltä, kreikkalaiselta nuoruuden jumalattarelta.
Efebofilia ja hebefilia sekoitetaan usein pedofiliaan, joka tarkoittaa aikuisten seksuaalista kiinnostusta esipuberteetti-ikäisiin lapsiin. Tällaista sekoittumista tapahtuu varsinkin silloin, kun kyse on laittomasta teosta (nuori, johon laiton teko kohdistuu, ei ole vielä saavuttanut suojaikärajaa, joka Suomessa on 16, ja osapuolten välinen kypsyysero on merkittävä). Suomessa 15 vuotta täyttänyt, joka harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa, paitsi jos osapuolten välillä ei ole suurta kypsyyseroa, syyllistyy aina rikokseen, mutta toisin kuin usein ajatellaan, tällainen teko ei aina, riippuen teon kohteena olevan henkilön iästä, viittaa aina pedofiliaan. Efebofilia on psykologiassa kiistanalainen käsite ja sitä ei olla pedofilian tapaan hyväksytty ICD-10 tautiluokitukseen, koska efebofiilinen halu on lisääntymistä ajatellen luonnollista, toisin kuin pedofiilinen halu, joka kohdistuu lisääntymiskyvyttömiin lapsiin. - eiikärajjaa
18v tietää mitä tekee joten sitä voi nussia vaikka 63v ukko jos molemmat haluaa.
- 0520
Kun itse olin nuori tunsin vetoa omaa ikäryhmää vanhempiin naisiin. Olin tissimies. Suuret rinnat ja vanhempi nainen, ja nuori mies oli heti valmis. Seurusteluaikakin meni itseäni vanhempien tyttölasten kanssa ja yhden kanssa asuin pitkäänkin.
Silloin ihmettelin kauheasti kun kaikki toitottivat että nainen on 17 vuotiaana kauneimmillaan. Ihmettelin että miten kukaan voi noista kukkakepeistä innostua ja sepittää niille laulujakin. Niinkuin Elvis.
No, nyt vähän vanhempana yllätin itseni pari vuotta sitten katselemasta nuoria tyttöjä. Kaikki muodot eivät vielä olleet kohdillaan mutta aloin ymmärtää sitä miksi 17 vuotiaan sanotaan olevan kauneimmillaan. Juuri pituuteensa kasvanut jäntevä ja kiinteä keho. Sileä iho, ja sopusuhtainen ruumiinrakenne ilman vielä roikuvia rumiinosia. Kauniita ovat kuin pienet enkelit.
Ja vaikka heitä katselenkin, niin en välttämättä edes harrastaisi seksiä vaikka mahdollisuus osuisi kohdalle. Sillä, olinhan tissimies. Ja nyt, peppumies. Eikä luinen peppu tunnu, saati edes näytä, hyvältä. Olen 44 vuotias,ja joskus teinityttö shortseissa saa munan kovaksi.Kaupungilla edessäni käveli tyttö jolla oli kauniit reidet,ja tunsin kuinka minulla alkoi olla vaikeuksia peitellä
seisokkiani.- Emeritius_Panomies
Suojaikäraja on 16 vuotta, mutta ei tulisi enää mieleenkään koskea sen ikäiseen. Eikä edes vähän vanhempaankaan. Vähintäin kakskymppistä mulle nyt. Nainen on mielestäni parhaimmillaan n. 24-34 välillä. Tietysti kokenut silmä rekisteröin terhakkaat pissiksen tennispallotkin, mutta ei niihin enää tee mieli iskeä irstaita kouriaan kuten vielä kolmekymppisenä. Teinikokemuksia mulla on vain pari joista nuorempikin oli silloin jo melkein kahdeksantoista.
Joten yritä vähän vanhempia, ja jos he eivät kiinnosta ollenkaan niin hakeudu hoitoon. Teinit korkeintaan kosteisiin fantasioihin. - Odotan_
Miksi täällä on jo ihmisiä haukkumassa aloittajaa? Itse olen 14-vuotias tyttö ja mulla on sama ongelma, siis toisinpäin: vain aikuiset miehet miellyttää silmää. 19v . Tää on mulle tosi ongelmallista kun tiedän että joudun oottaan vielä vähintään sen kaks vuotta.
Jotenkin vaan oman ikäluokan pojilla ei ole vielä, no, mitään ominaisuuksia mitkä sais mut syttymään. Jotenkin aattelen vanhemmista miehistä romanttisiakin asioita. Enkä usko että tämä liittyisi enää teinikapinointiin, vanhempien neuvoja ja muita vastaan, vaan uskon että tää on kytköksissä siihen miten mua aina luullaan vanhemmaksi käytöksen ja kasvojen piirteiden perusteella. Hmph.- mies-espoosta
Nehän haukkuu ihan suoraan sanoen, koska niillä on peemäinen luonne ja kaikki niitä risoo. Yrittävät sitten myrkyttää muitakin.
Sinun viestisi on päinvastainen. Se kertoo fiksusta ja miellyttävästä tytöstä. Menestystä sinulle elämässäsi! :)
- EnTiedäVielä
Itse täytän pian 22 vuotta ja tämä aihe kyllä pyörii minulla ajatuksissa. Haluaisin todella tyttöystävän, mutta olen niin sosiaalisesti rajoittunut ja minun nuoruus alkaa todellakin olemaan ohi. Jostain syystä en kuitenkaan välitä katsella oman ikäistä seuraa, vaan vähintään alle 19 vuotiaita 17 varmaankin paras vuosikerta. Itseä hivelee silmään kuitenkin jo lähes kaikki 15 vuodesta ylöspäin. Kauniit hiukset, meikit, silmät ja vielä tietynlainen lapsenpyöreys kasvoissa vetää puoleen. Minusta jo yli 20-vuotias alkaa "rupsahtaa" hyvin nopeasti ja saamaan liikaa naisellisia piirteitä. Itseä myös jotenkin etoo koko sana. "Nainen" Jotenkin se vain on.. Noh en tiedä. En vain pidä siitä. Tyttö on taas niin ihana sana :) Tyttöystävä, tyttökaveri <3 En tosin vielä tiedä kuinka pysyvää tämä pakkomielle on. Voihan se kaikotakin kun ikää tulee. Pidän kyllä itseäni muutenkin "jälkeenjääneenä", josko tulen vain vähän myöhässä ja minun kiinnostus pysyykin aina n. 4-5 vuotta nuorempiin tyttöihin.
- Reaaliajattelija
Se on täysin luonnollista, että urosta kiinnostaa paritella mm. juuri sukukypsäksi tulleen naaraan kanssa ja useiden eri naaraiden kanssa.
Tästä yleensä vanhemmat naiset ottavat itseensä kateudesta ja paljon asiaa vastaan paasaavat miehet saattavat ollakin eniten kiinnostuneita ja yrittävät paasaamisella varmaan peitellä omia mielihalujaan.
Itse kiihotun kaikista näkemistäni paljaista posliinipimpeistä ikävälillä: ihan sama-oma ikä.
Silti voisin kiduttaa jokaikisen naispuolisen ihmisen raiskaajan hengiltä, aivan sama minkä ikäisen on raiskannut.
Nainen on pyhä temppeli, jota täytyy pitää hyvänä ja kuunnella sen toivomuksia eikä sitä saa ikinä satuttaa.
Itse olen leikkinyt lääkäriä 4vuotiaasta aina 15 vuotiaaksi naapurin tyttöjen kanssa, yksi oli jopa itseäni vanhempi ja kaikki heidät löytää terveydenhuollon alalta tänäpäivänä viimesin opiskelee vielä.
Oli ilmeisesti se käytännön harjoittelu tarpeeksi innostavaa ;)
Jos joku väittää ettei muka minkään näköistä vetoa tunne alle tietyn IÄN puberteetin ohittaneisiin tyttöihin, niin puhuu tämä uros täyttä paskaa taikka on homoseksuaali.
Ihminen on nämä ikärajat keksinyt, ei biologinen evoluutio.
Oma vaimonikin oli 11v kun olin itse 20v, toki tapasimme vasta pari vuotta sitten.
Hän nyt jo 23v minä 32v- NauttivaNainen
"Se on täysin luonnollista, että urosta kiinnostaa paritella mm. juuri sukukypsäksi tulleen naaraan kanssa ja useiden eri naaraiden kanssa.
Tästä yleensä vanhemmat naiset ottavat itseensä kateudesta ja paljon asiaa vastaan paasaavat miehet saattavat ollakin eniten kiinnostuneita ja yrittävät paasaamisella varmaan peitellä omia mielihalujaan."
No selitäpä, kun kerran biologiaan (mikä on tietenkin ihan yksi pointti) tämän seksiasian palautat seuraava juttu: Miksi seksihalut on olemassa vielä naisilla, jotka eivät ole enää lisääntymisiässä? Jos halut ja seksiasia olisi selitettävissä pelkällä biologialla, niin naisten ainakin pitäisi olla heti kuukautisten loputtua seksiin kyvyttömiä koska emme voi enää lisääntyä. Entä mitä varten naisella on klitoris, koska se ei mitenkään ole sidoksissa hedelmöittymiseen tai lisääntymiseen kuten miehen ejakulaatio?
Älä höpötä tuosta kateudesta. Jokainen nainen on ollut itsekin nuori tyttö ja saanut jo osansa ja tarpeekseen tuijottelusta. Ei se loppupeleissä mitään anna. Se on juuri naiseksi tulleen tytön ylpeyttä omasta naisellisuudestaan ja mielellään sitä tietenkin esitteli aikanaan. Ja voin kokemuksesta sanoa että nyt viisikymppisenä elämä on paljon antoisampaa ja seksistäkin nauttii TODELLA paljon enemmän. Ja miehistä, jotka on kiinnostuneita seksistä, ei pelkästä tissien ja perseen perään kuolaamisesta. Joku siitä voi saada nautintoakin, jos sellainen riittää. Mutta jos ei ole ollut paljastelutaipumuksia niin tuo tuijottelu/paljastelu -juttu on kyllä aika epäkiihottavaa.
Ei nuori tyttö kiinnostu juurikaan kuolaavista vanhoista äijistä vaan haluaa olla ikäisensä nätin ja kiinteän pojan kanssa vaikka mielellään herättää huomiota ja kiusoittelee ukkeleita. Kyllähän minäkin muistan että tuijottajia riitti, mutta mitä niistä nyt sitten kostuu, ei yhtikäs mitään. Kunnon seksiä olla pitää. - biologiaa
NauttivaNainen kirjoitti:
"Se on täysin luonnollista, että urosta kiinnostaa paritella mm. juuri sukukypsäksi tulleen naaraan kanssa ja useiden eri naaraiden kanssa.
Tästä yleensä vanhemmat naiset ottavat itseensä kateudesta ja paljon asiaa vastaan paasaavat miehet saattavat ollakin eniten kiinnostuneita ja yrittävät paasaamisella varmaan peitellä omia mielihalujaan."
No selitäpä, kun kerran biologiaan (mikä on tietenkin ihan yksi pointti) tämän seksiasian palautat seuraava juttu: Miksi seksihalut on olemassa vielä naisilla, jotka eivät ole enää lisääntymisiässä? Jos halut ja seksiasia olisi selitettävissä pelkällä biologialla, niin naisten ainakin pitäisi olla heti kuukautisten loputtua seksiin kyvyttömiä koska emme voi enää lisääntyä. Entä mitä varten naisella on klitoris, koska se ei mitenkään ole sidoksissa hedelmöittymiseen tai lisääntymiseen kuten miehen ejakulaatio?
Älä höpötä tuosta kateudesta. Jokainen nainen on ollut itsekin nuori tyttö ja saanut jo osansa ja tarpeekseen tuijottelusta. Ei se loppupeleissä mitään anna. Se on juuri naiseksi tulleen tytön ylpeyttä omasta naisellisuudestaan ja mielellään sitä tietenkin esitteli aikanaan. Ja voin kokemuksesta sanoa että nyt viisikymppisenä elämä on paljon antoisampaa ja seksistäkin nauttii TODELLA paljon enemmän. Ja miehistä, jotka on kiinnostuneita seksistä, ei pelkästä tissien ja perseen perään kuolaamisesta. Joku siitä voi saada nautintoakin, jos sellainen riittää. Mutta jos ei ole ollut paljastelutaipumuksia niin tuo tuijottelu/paljastelu -juttu on kyllä aika epäkiihottavaa.
Ei nuori tyttö kiinnostu juurikaan kuolaavista vanhoista äijistä vaan haluaa olla ikäisensä nätin ja kiinteän pojan kanssa vaikka mielellään herättää huomiota ja kiusoittelee ukkeleita. Kyllähän minäkin muistan että tuijottajia riitti, mutta mitä niistä nyt sitten kostuu, ei yhtikäs mitään. Kunnon seksiä olla pitää.Vastaan vaikka kysymys ei ollutkaan minulle henkilökohtaisesti, mutta vastaan biologisen tutkimuksen mukaan.
>>Miksi seksihalut on olemassa vielä naisilla, jotka eivät ole enää lisääntymisiässä?>> Seksihalut johtuvat geenistöstä. Menopaussin ohittaneilla naisilla on sama geenistö kuin nuorillakin.
>>Entä mitä varten naisella on klitoris, koska se ei mitenkään ole sidoksissa hedelmöittymiseen tai lisääntymiseen kuten miehen ejakulaatio?>> Yhdynnässä orgasmin saavilla ja saamattomilla naisilla ei ole eroa hedelmällisyydessä. Eräs hypoteesi (ei siis vahvistettu) on, että klitoris on kehityshistorian jäänne niinkuin miehen nännit. Klitoris ja pienet häpyhuulet turpoavat kuin miehen kyrpä, ja aiheuttavat kiihottuneena samanlaisen halun yhdyntään kuin miehellä. Jos naisilla ei tätä ilmiötä olisi, ei heillä olisi samaa halua yhdyntään kuin nyt.
Nuori tyttö ei ole kiinnostunut vanhoista äijistä, mutta vanhat äijät ovat kiinnostuneet nuorista tytöistä. Tällaista käyttäytymistä ovat aiheuttaneet juuri vanhat äijät, jotka ovat olleet mahtimiehiä ja voineet ottaa aina uuden nuoren vaimon. Tällaiset miehet ovat lisääntyneet eniten ja jättäneet perinnöksi geenistönsä nykyihmiselle.
Kannatta muuten perehtyä biologiaan. Juuri sieltä saa oikeat selitykset luonnonkulkuun. Kulttuuriset selitykset ovat useimmin stiignafuulia, ainakin ne pitävät paikkansa vain lyhytaikaisesti.
Tärkein on, että biologisilla ilmiöilla ei ole mitään tarkoitetta. Ne eivät pyri mihinkään. Geenit vain tuottavat evolutiivisesti edullista käyttäytymistä. Ne lisääntyvät, koska niin käyttäytyvä saa enemmän jälkeläisiä, jotka taas jättävät geeninsä perinnöksi. - NauttivaNainen
biologiaa kirjoitti:
Vastaan vaikka kysymys ei ollutkaan minulle henkilökohtaisesti, mutta vastaan biologisen tutkimuksen mukaan.
>>Miksi seksihalut on olemassa vielä naisilla, jotka eivät ole enää lisääntymisiässä?>> Seksihalut johtuvat geenistöstä. Menopaussin ohittaneilla naisilla on sama geenistö kuin nuorillakin.
>>Entä mitä varten naisella on klitoris, koska se ei mitenkään ole sidoksissa hedelmöittymiseen tai lisääntymiseen kuten miehen ejakulaatio?>> Yhdynnässä orgasmin saavilla ja saamattomilla naisilla ei ole eroa hedelmällisyydessä. Eräs hypoteesi (ei siis vahvistettu) on, että klitoris on kehityshistorian jäänne niinkuin miehen nännit. Klitoris ja pienet häpyhuulet turpoavat kuin miehen kyrpä, ja aiheuttavat kiihottuneena samanlaisen halun yhdyntään kuin miehellä. Jos naisilla ei tätä ilmiötä olisi, ei heillä olisi samaa halua yhdyntään kuin nyt.
Nuori tyttö ei ole kiinnostunut vanhoista äijistä, mutta vanhat äijät ovat kiinnostuneet nuorista tytöistä. Tällaista käyttäytymistä ovat aiheuttaneet juuri vanhat äijät, jotka ovat olleet mahtimiehiä ja voineet ottaa aina uuden nuoren vaimon. Tällaiset miehet ovat lisääntyneet eniten ja jättäneet perinnöksi geenistönsä nykyihmiselle.
Kannatta muuten perehtyä biologiaan. Juuri sieltä saa oikeat selitykset luonnonkulkuun. Kulttuuriset selitykset ovat useimmin stiignafuulia, ainakin ne pitävät paikkansa vain lyhytaikaisesti.
Tärkein on, että biologisilla ilmiöilla ei ole mitään tarkoitetta. Ne eivät pyri mihinkään. Geenit vain tuottavat evolutiivisesti edullista käyttäytymistä. Ne lisääntyvät, koska niin käyttäytyvä saa enemmän jälkeläisiä, jotka taas jättävät geeninsä perinnöksi.Niin mutta naisen halu lisääntymisen kannalta on yhdentekevä jos vain miehen halu ratkaisee tämän geenistön säilymisteorian. Silti naisella on seksihalut.
Miksi naisella halu jatkuu vaikka nainen on raskaana, tai on ohittanut jo hedelmällisyysiän?
Klitoris ei ole vain se näkyvä osa vaan ulottuu pitkälle elimistöön, mikään jäänne se ei siis ole. Se on vain sinun tulkintasi. Kiihottumisellahan helpotetaan peniksen tietä vaginassa. Mutta miksi nainen kiihottuu myös silloin kun kiihottuminen ei enää palvele geenien siirtämistä?
Jännä muuten, että nykyään kaikki selitetään medikalisoiden ja geeniperimällä, kun vielä 20 v takaperin psykologisoitiin.
Enkä tosiaan ole kateellinen nuorille tytöille, kun itsekin olen sellainen jo ollut. Ei ollut helppoa siinä epävarmuudessa. Nyt aikuisena, kun ei tarvi pelätä enää raskautta sitä vasta seksistä nauttiikin ja on nuoria miehiä ihan pilvin pimein seuraa hakemassa. - biologiaa
Niin mutta naisen halu lisääntymisen kannalta on yhdentekevä jos vain miehen halu ratkaisee tämän geenistön säilymisteorian. Silti naisella on seksihalut.
Miksi naisella halu jatkuu vaikka nainen on raskaana, tai on ohittanut jo hedelmällisyysiän?
Klitoris ei ole vain se näkyvä osa vaan ulottuu pitkälle elimistöön, mikään jäänne se ei siis ole. Se on vain sinun tulkintasi. Kiihottumisellahan helpotetaan peniksen tietä vaginassa. Mutta miksi nainen kiihottuu myös silloin kun kiihottuminen ei enää palvele geenien siirtämistä?
Jännä muuten, että nykyään kaikki selitetään medikalisoiden ja geeniperimällä, kun vielä 20 v takaperin psykologisoitiin.
Enkä tosiaan ole kateellinen nuorille tytöille, kun itsekin olen sellainen jo ollut. Ei ollut helppoa siinä epävarmuudessa. Nyt aikuisena, kun ei tarvi pelätä enää raskautta sitä vasta seksistä nauttiikin ja on nuoria miehiä ihan pilvin pimein seuraa hakemassa.Juuri tässä on ongelma. Kun kulttuuri vei mukanaan ja tieto oli vähempää, psykologismi kaikkine versioineen oli muotia, mutta tieto väärää. Oikein tehdyt psykologiset otannat tuottavat laadukasta empiiristä tietoa, mutta psykologiset teoriat ovat roskaa lukuunottamatta evoluutiopsykologiaa, joka on linjassa biologian kanssa.
Biologia vaatii vahvaa paneutumista. Jos on jo pitkään harrastanut psykologisointia, ei oikein ymmärrä, että biologia muodostaa loogisesti yhteensopivan kokonaisuuden. Tämä tarkoittaa kansanomaisesti sitä, että eri biologeilla on yhtenevä käsitys, konsensus, biologian rakenteesta, muttei vielä tutkimuksen alla olevista kysymyksistä. Psykologiassa taas melkein kaikki on mahdollista, ja se antaakin loputtomat mahdollisuudet kyökkipsykologiaan, sillä voi valita aina mieleisensä selityksen.
>> Klitoris ei ole vain se näkyvä osa vaan ulottuu pitkälle elimistöön, mikään jäänne se ei siis ole. Se on vain sinun tulkintasi.>>
Ihmisalkio on tytöillä ja pojilla aluksi samanlainen. Kukin kehitysvaihe siirtyy seuraavaan induktioaineen vaikutuksesta. Sukupuolielimien induktioaine on testosteroni, jonka erityksen lakaisee geeni, joka on Y-kromosomissa. Tyttösikiössä ei ole Y-kromosomia. Sukupuolielimet kehittyvät naispuolisiksi. Jos paikalla on testosteronia, kehittyy samoista aihioista miehen elimet.
Klitoris vastaa kyrpää. Siitä osa on kehon sisällä. Ei kuitenkaan suurempaa kuin miehellä, sillä miehen kyrpä valuisi velttona erektiossakin, jos sillä ei olisi syviä "juuria" kuten naisellakin. Naisen vitunrako on kasvanut miehellä umpeen. Siitä muistona on kivespussissa selvästi näkyvä sauma.
>>Niin mutta naisen halu lisääntymisen kannalta on yhdentekevä jos vain miehen halu ratkaisee tämän geenistön säilymisteorian. Silti naisella on seksihalut.>> Halut ovat välttämättömät vaan ei orgasmi. Jos naisella ei olisi seksihaluja, niinkuin joskus ei olekaan, hän saa vain vähän lapsia tai ei ollenkaan, joten ao. geenimuunnelmat vähenevät populaatiossa. Jos nainen on seksihaluinen, hän mielellään on usein yhdynnässä ja jattää geeninsä jälkeläisilleen.
Naisen orgasmin saamisella ei näytä olevan merkitystä hedelmällisyyteen. Halukkuus ratkaisee. Noin 30 % naisista ei saa yhdynnässä orgasmia, vaikka monet saavat sitten sormettamalla.
>>Mutta miksi nainen kiihottuu myös silloin kun kiihottuminen ei enää palvele geenien siirtämistä?>> Yritin jo selittää, että naisella on samat geenit koko elämänsä ajan. Siksi hän käytäytyy niiden ohjaamana myös silloin, kun sillä ei oli tarkoitetta. Biologialla ei ole tarkoitetta. Kaikki tapautuu kausaalisesti. Mielikuva jostakin tarkoitteesta on syntynyt entisen perusteella. Se johtaa tapahtumia vaikka se olisi vääräkin.
On kuitenkin myös huomattava, että mies, jolle nainen ei anna jatkuvasti vittua, on helpompi katoamaan maisemasta niiden naisten luo, jotka antavat. Nainen jää yksinhuoltajaksi. Aikana, jolloin muutenkin suurin osa lapsista on kuollut nälkään, yksinhuoltaja on pystynyt pitämään selvästi vähemmän lapsia hengissä kuin kaksinhuoltajat.
>>Jännä muuten, että nykyään kaikki selitetään medikalisoiden ja geeniperimällä, kun vielä 20 v takaperin psykologisoitiin.>>
Medikalisaatio ja geeniperimä ovat tyystin eri asoita. Edellinen on lääketieteen piirissä elävä ideologinen taipumus saattaa kaikki inhimillinen lääkintähoidon piiriin. Geeniperimä taas on biologian ideologiaton oppi siitä, miten on, ei siitä, miten pitäisi olla. Geeniperimän varassa lepää koko biologian systeemi, sillä ilman sitä ei olisi myöskään selvää kuvaa, miksi eliöstö muuttuu, siis evoluutiosta.
Olen tässä vastannut muutamiin palasiin, mutta koko biologian systeemin hallinta vaatii paljon opiskelua, erityisesti evoluution, populaatiogenetiikan ja tilastotieteen opiskelua. :) - Reaaliajattelija
Moi NauttivaNainen.
Pointtini olikin siinä mitä ihmetellään/tuomitaan, eli miehen vietti nuoriin naisiin johon löytyy syynsä luonnosta ja sen luonnon kieltäminen tai hyväksyminen on jokaisen oma asia.
Tarkoitan hyväksyä se että tykkää tai ei siis. Enkä sanonut kieltäväni etteikö voisi tykätä touhuta aina hautaan asti kummankaan sukupuolen osalta itse ainakin ajattelin harrastaa seksiä niin pitkään kun tuntoaistini on terskassani. Erektio ei ole mikään globaali ongelma varmaan enää silloin kun olen ite 70v ja nauttii stimulaatiosta löysänäkin ainakin minä. Penetraatio ei ole nytkään lempi puuhiamme, vaan monet muut tyylit ja harrastusmuodot ;)
Ne äijät jotka jonkun vilkaistaessa hyväperseistä teinityttöä pitää häntä outona/alkaa kiroillen kieltämään asiaa vimmatusti vaivaa joku mentaalinen häiriö, ovat naisen pahoinpitelijöitä,(ja siksi saavat siitä oikut, koska luulevat jonkun tekevän pahaa heidän silmissään lapselle) ovat oikeasti itse kaappipedofiileja, taikka homoseksuaaleja.
Kaikki katsojat/kuolaajat eivät ole raiskaajia, ikävästi näin tuntuu useat ajattelevan. - biologiaa
Niin mutta naisen halu lisääntymisen kannalta on yhdentekevä jos vain miehen halu ratkaisee tämän geenistön säilymisteorian. Silti naisella on seksihalut.
Enkä tosiaan ole kateellinen nuorille tytöille, kun itsekin olen sellainen jo ollut. Ei ollut helppoa siinä epävarmuudessa. Nyt aikuisena, kun ei tarvi pelätä enää raskautta sitä vasta seksistä nauttiikin ja on nuoria miehiä ihan pilvin pimein seuraa hakemassa.Ehkä pitää vielä hiukan jatkaa. Kirjoitat: >>Klitoris ei ole vain se näkyvä osa vaan ulottuu pitkälle elimistöön, mikään jäänne se ei siis ole. Se on vain sinun tulkintasi.>>
Klitoriksen anatomia on tunnettu jo kauan. Ruotsalaisen seksuaalipoliittisen järjestön, RFSU:n, takapajuinen tieto vain lisäytyi nykyiselle tasolle, ja he luulivat, että klitoriksesta on tehty uusi löytö, klitoriksen "juuret", haaroittuva paisuvaiskudos, joka ulottuu syvälle elimistöön. Oikeasti se ei ollut uutta muulle kuin RFSU:lle.
RFSU ryhtyi sitten kuuluttamaan "uutta" löytöään suureen ääneen, ja muutamat asiantuntemattomat kirjoittajat innostuivat siitä Suomessakin. Esitettiin jopa, että perinteinen tapa klitoriksen koon mittaamiseksi ulkoisen klitoriksen mukaan ei olisi oikea, vaan pitäisi otaksua myös sisäisen osan suuruus.
Tämä johti siihen, että RFSU piti todellisena sisäisen osan olemassaoloa vain naisilla, mutta ei miehillä. Samoinhan kyrvän koko mitataan ulkoisen osan pituuden mukaan. RFSU:n mittaustapa johtaisi siihen, että miehiltä ja naisilta mitattaisiin eri tavalla. Olen lukenut RFSU:n "tutkimuksiin" perustuvia juttuja. Silkkaa sekoilua ja tietämättömyyttä anatomiasta. Sekä miehellä että naisella on todellisuudessa kehonsisäinen osa paisuvaiskudosta. Ja se on tiedetty jo ammoin.
Osa naisista tuntee ns. G-pisteen. Tässä on kyse juuri klitoriksen sisäosasta. Se on niin lähellä emätintä, että sen tuntuu ja kiihottuu emättimen kautta. G-piste, jos se kenellä on, on emättimen etupuolella lähellä emättimenaukkoa.
- 4t43t4
No se olisi ihme jos noin nuori mies ei teinitytöistä diggaisi. Itse olen jo pitkälti yli 30-v ja teinitytöt on juuri niitä parhaita (johtuu ihan biologiasta), mutta käytännössä 20-40 -vuotiaiden naisten parista ne seksikumppanit nykyään löytyvät.
- onsenormaalia
Itse olen nelikymppinen ja oikeen mielellään tarjoan herkkuani esim. 16v tytölle jos sitä haluaa. Ei kiinnosta sitten paskaakaan mitkään moraali jutut.
- lakia-on-noudatettava
Jos seuraava tyttö olisi 13-15 vuortias niin kuinkahan suuri osa miehistä EI haluaisi seksiä tytön kanssa, jos tyttö ei olisi vastaan ja jos unohdetaan laki eli ei puhuta siitä mikä on sallittua ja mikä ei (laki on laki ja siitä pidetään kiinni eli suojaikäraja on 16 v), vaan puhutaan siitä mitä kenenkin tekee mieli. Jos seuraavanlainen tyttö tulisi kesähelteellä vastaan niin ketä miestä ei alkaisi panettaa ja haluaisi seksiä tytön kanssa jos se olisi sallittua ja tyttö itse ei olisi sitä vastaan? Seksikäs on seksikäs oli sitten teini-ikäinen tai eläkeikäinen.
http://www.instagram.com/p/BH13sRTgjAU/
http://www.listal.com/viewimage/11620377
Pedofiili on käsittääkseni sellainen, joka haluaa seksiä vielä lapselta näyttävien kanssa eli vaikka tytöllä ei ole vielä mitään naisellisia muotoja. Efebofiliasta en tiedä, mutta voiko sitä määritellä iän perustella kun tytöt eroavat ulkonäöltään niin paljon 13-18 vuotiaina eli juuri siinä iässä missä mnee suojaikäraja? Teini-ikäinen tyttö voi olla muodokas, pukeutua seksikkäästi ja olla näin seksikäs ja parikymppinen voi olla muodoton, epäseksikäs ja näyttää teini-ikäiseltä.
Minkä ikäinen tytön pitää olla jotta tekee mieli seksiä? Onko asia kiinni tytön ulkonäöstä vai jostain muusta? Mikä teille on ikäraja siinä kenen kanssa tekee mieli seksiä ja miksi ikäraja on mikä on? Lakia ei voi asiaan sekoittaa, vaikka sitä pitää noudattaa, jos puhutaan mieliteoista, koska suojaikäraja on 16 v, mutta hänkin on lain mukaan lapsi. Vasta 18 v on lain mukaan aikuinen. En minä ainakaan osaa erottaa, kuka on vaikka 14 v, kuka 16 v ja kuka 18 v.
Missä menee ikäraja miehillä mieitekojen suhteen ja miksi ikäraja on sinulle se mikä se on? Laki on sitten asia erikseen ja lakia on noudatettava. - Anonyymi
Efebofilia tai pedofiliakaa ei ole sairaus, eikä rikos.
Eikä sekään että ikäero olis huomattava, nuoret naiset hakevat seuraa vanhemmista miehisä, koska useinmiten pelleilyt on pelleilty ja sieltä löytyy vakautta ja turvaa.
Näin on ollut ihmiskunnan alusta lähtien, nuori terve ja lisääntymiskykinen on ollut paras valinta evoluutiolle.
Itse olen xx ikäinen ja katselen mielelläni nuoria ja kauniita.
Jos olisin 80 vuotias ja katselin 16 vuotiaita sillä silmällä, niin silloin efebofiili,
tai jos olisin 18 vuotias, mikä tilanne silloin olis. - Anonyymi
Teinihän sinä olet lähestulkoon itsekkin:D
Itse panisin hyvin mielellään 16 kesäistä vaikka olen jo nelikymppinen mies.
Ei tulisi mieleenkään, että siinä olisi jotain pahaa tai väärää. Minulla oli hiljan suhde 18v tyttöön.
Suojaikärajaa pitäisi kaikkien kunnioittaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3602435Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162415Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 73896
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4684