Miten naisten välinen rakkaus eroaa hetero<3

ggggrr

Kokemuksia miten olette kokeneet rakkauden toiseen naiseen eroavan heterorakkaudesta (jos teillä siis kokemuksia miessuhteista) enkä tarkoita vaan seksiä vaan laajemmin...itse koen sen jotenkin syvemmäksi läheisemmäksi kokemukseksi, naisen kanssa enemmän yhteistä...

40

4619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rrrrgg

      Itselläni takana pitkä avioliitto miehen kanssa ja nyt tavannut naisen, aivan ihanan ja kertakaikkisen upean ihmisen. Näitä tunteita ja kaikkea mitä minulla on tätä naista kohtaan, ei ikinä ole ollut tälläisiä miestäni kohtaan. Tämän naisen kanssa minulla vaan on niin hyvä olla, luottavainen ja turvallinen olo. Ja kun olemme erillämme ikävöin ja kaipaan häntä koko ajan. Hänen kanssaan tulevaisuus näyttää valoisalta ja aikomuksemme on viettää se yhdessä , hän on minun elämäni rakkaus.

      • lebaaakko

        mitä sinulla on annetavaa meille lesboille?


    • Foxxy

      Luulen et se luultava ero johtuisi siiyä kuinka yksilöt sopivat toisilleen. Ei siitä onko hetero tai lesbosuhteessa.

      • GAYisWRONG

        Hetero suhde on suhde ja Gay suhteet onkin sitten jo ihan toinen juttu

        mikä siinä on vaikeeta olla normaalissa parisuhteessa johon kuuluu MIES JA NAINEN


      • Anonyymi
        GAYisWRONG kirjoitti:

        Hetero suhde on suhde ja Gay suhteet onkin sitten jo ihan toinen juttu

        mikä siinä on vaikeeta olla normaalissa parisuhteessa johon kuuluu MIES JA NAINEN

        Rakkaus IHMISEEN. Mikä siinä on niin vaikea käsittää? Kaikki lesbo bi homo hetero yms. terminologia pitäs heittää romukoppaan ja äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus IHMISEEN. Mikä siinä on niin vaikea käsittää? Kaikki lesbo bi homo hetero yms. terminologia pitäs heittää romukoppaan ja äkkiä.

        Minä ainakin olen lesbo. Eikö enää saa kokea mitään identiteettiä?


    • Kun olet hetero, et tunne paikkakunnan kaikkia muita heteroita. Heterosuhteen dynamiikka on erilainen, etenkin jos roolit ovat hyvin perinteisiä. Mä olen ollut hyvin perinteisessä suhteessa Suomea seksistisemmässä maassa ja koin sen rasittavana. Sä et sekoita omia vaatteitasi miehen vaatteitten kanssa. Joka paikassa sun suhteesi nähdään normaalina ja kaikki maailman maat tunnustavat sen, perustui se kuinka valheelle tahansa.

      • Vihki-Sorbus

        Mitä? Tämä on nyt hiukan monitulkintaisesti tai sanoisinko sekavasti ilmaistu: "Joka paikassa sun suhteesi nähdään normaalina ja kaikki maailman maat tunnustavat sen, perustui se kuinka valheelle tahansa."

        Siis heterosuhdehan ON NORMAALI ja se perustuu totuudelle, ja lesbous ja homous ovat aina epänormaaleja ja vääristyneitä suhteita ja ne perustuvat aina valheelle. Ilman muuta.


      • Vihki-Sorbus kirjoitti:

        Mitä? Tämä on nyt hiukan monitulkintaisesti tai sanoisinko sekavasti ilmaistu: "Joka paikassa sun suhteesi nähdään normaalina ja kaikki maailman maat tunnustavat sen, perustui se kuinka valheelle tahansa."

        Siis heterosuhdehan ON NORMAALI ja se perustuu totuudelle, ja lesbous ja homous ovat aina epänormaaleja ja vääristyneitä suhteita ja ne perustuvat aina valheelle. Ilman muuta.

        Mä just katselin tossa eilen illalla reality-ohjelmaa "Rysän päältä" ja kaikki kiinnijääneet olivat heterokarjuja. En väitä, etteikö lesbosuhteissa sattuisi syrjähyppyjä, mutta siis heterosuhde, jossa niitä tapahtuu, perustuu valheelle ja se ainut kerta kun olin heterosuhteessa, mun kumppaninani oli sellainen, joka niitä syrjähyppyjä harrasti, joten kovin auvoinen kuva mulla ei heteroista oo. Kun kerta lesbopiirit on pienet, niin aika vaikea harrastaa syrjähyppyjä jäämättä kiinni.

        Heterosuhde on tavanomainen, mutta ei se ole sen normaalimpi kuin homoseksuaalisuuskaan. Ainoat ongelmat, mitä meikäläiset suhteissaan ikinä joutuvat kohtaamaan ovat tavalla tai toisella teikäläisten aiheuttamia eli johtuu häpeästä, mitä tää ns. yhteiskunta homofobialla on aiheuttanut.


      • eiluottoaenää
        colaptes kirjoitti:

        Mä just katselin tossa eilen illalla reality-ohjelmaa "Rysän päältä" ja kaikki kiinnijääneet olivat heterokarjuja. En väitä, etteikö lesbosuhteissa sattuisi syrjähyppyjä, mutta siis heterosuhde, jossa niitä tapahtuu, perustuu valheelle ja se ainut kerta kun olin heterosuhteessa, mun kumppaninani oli sellainen, joka niitä syrjähyppyjä harrasti, joten kovin auvoinen kuva mulla ei heteroista oo. Kun kerta lesbopiirit on pienet, niin aika vaikea harrastaa syrjähyppyjä jäämättä kiinni.

        Heterosuhde on tavanomainen, mutta ei se ole sen normaalimpi kuin homoseksuaalisuuskaan. Ainoat ongelmat, mitä meikäläiset suhteissaan ikinä joutuvat kohtaamaan ovat tavalla tai toisella teikäläisten aiheuttamia eli johtuu häpeästä, mitä tää ns. yhteiskunta homofobialla on aiheuttanut.

        Minun lähes jokainen lesbo/bikumppani on pettänyt minua ja lähtenyt vieraisiin. Kaiken lisäksi he ovat pettäneet minua rumemman ja tyhmemmän kanssa. Myöskin ensitreffeillä osa lesboista/binaisista flirttailee vieraisiin pöytiin tai lähtee kesken treffien tanssimaan hitaita ja nuoleskelemaan toista naista/miestä. Osa lesboista tapailee vuositolkulla toista naista (salaa), ensimmäistä tavataan aamulla ja toista illalla, toista arkena ja toista viikonloppuisin, toisen kanssa asutaan ja toista nähdään esim. töissä tai sitten pidetään (salaa) jotain fuck buddy-tyyppistä lesbosuhdetta/suhteita samalla kun seurustellaan vakavasti toisen naisen kanssa. Osa valehtelee täysin päin naamaa, vaikka valheet paljastuvat jo siinä vaiheessa kun tarinat aina päivä päivältä muuttuvat. Osa valehtelijoista ei enää itsekään muista mitä on valehdellut ja mitä ei. Pahimmassa tapauksessa kumpikaan naisista ei tiedä toisistansa ja molemmat ovat mielestään vakavassa seurustelusuhteessa. Enemmän tunnen heteromiehiä, jotka ovat uskollisia eivätkä petä, harmi vaan, että itse olen lesbo. Naimisissa olevat naisetkin ovat minua iskeneet, kosketelleet ja lähteneet treffeille. Yhdenkin naimisissa olevan naisen kanssa minulla oli vuosia suhde (hyi minua!) kunnes viimeinkn tajusin ja itselle myönsin, että ei hän ukkoansa jätä eikä kotiini lähde. Yksikin pitkässä lesbosuhteessa elävä halusi pettää minun kanssa kun kotona ei koskaan saa seksiä. Toinen lesbo taas valehteli päin naamaa, että on käynyt kavereitaan tapaamassa, vaikka muilta kuulin, että treffeillähän hän oli ollut. Kolmas taas naiskenteli seurustelumme ajan lesbokaveriensa ja exiensä kanssa ja vielä kerskaili sillä minulle suureen ääneen. Yksi lesbopariskunta taas riiteli säännöllisesti ja molemmat tulivat aina minua iskemään, vuorotellen, toisiltansa salaa, yhä silti olivat yhdessä. Luottamus kyllä lesbosuhteisiin on mennyt iän ja kokemuksen myötä lähes täysin.


      • Mun suuri haasteeni elämässä on olla tulematta kyyniseksi ja katkeraksi ja kun tota sun juttuasi lukee, niin onpa taas vaikeaa. Mulla rupeaa jo uuden suhteen kanssa olemaan sellainen odotus, että tää taas lakkaa muutaman kuukauden päästä. On myös täysin oikein olla sairaalloisen mustis, koska useimmiten mustisteluun olisi sitten syytäkin.

        Mun kimpussani on nyt kolme naista, joita kutsun mun "haaremikseni" leikilläni. Kaksi niistä on samanaikaisesti suhteessa jonkun muun kanssa ja valmis pettämään sitä toista. Toinen näistä sanoi vielä olevansa luotettava. Mä hänelle sanoin, että sun miehellesi sinä et ainakaan ole luotettava. Mun kunnioitus näitä kahta naista kohtaan on aika vähäinen. Kolmas haareminin nainen on transsukupuolinen, enkä ole varma, jaksanko minä sitä paskamyrskyä, mikä transsukupuolisuuden ympärillä Suomessa on.

        Toisin kuin sinä, mä en katso olevani mitenkään syyllinen siihen, että kosken varattuun hempukkaan. Sehän siinä pahoilla teillä on, enkä mä. Lähinnä pelkään, että sen mies tulee kohta mun ovelleni kun se luulee, että mä oon tosissani sen kanssa. Sanotaanko, että hänen pildensä kuva on aika monen kännykässä, mukaanlukien alaikäisten tyttöjen, minkä takia häntä vastaan puuhataan syytettä.


      • Moraali_
        eiluottoaenää kirjoitti:

        Minun lähes jokainen lesbo/bikumppani on pettänyt minua ja lähtenyt vieraisiin. Kaiken lisäksi he ovat pettäneet minua rumemman ja tyhmemmän kanssa. Myöskin ensitreffeillä osa lesboista/binaisista flirttailee vieraisiin pöytiin tai lähtee kesken treffien tanssimaan hitaita ja nuoleskelemaan toista naista/miestä. Osa lesboista tapailee vuositolkulla toista naista (salaa), ensimmäistä tavataan aamulla ja toista illalla, toista arkena ja toista viikonloppuisin, toisen kanssa asutaan ja toista nähdään esim. töissä tai sitten pidetään (salaa) jotain fuck buddy-tyyppistä lesbosuhdetta/suhteita samalla kun seurustellaan vakavasti toisen naisen kanssa. Osa valehtelee täysin päin naamaa, vaikka valheet paljastuvat jo siinä vaiheessa kun tarinat aina päivä päivältä muuttuvat. Osa valehtelijoista ei enää itsekään muista mitä on valehdellut ja mitä ei. Pahimmassa tapauksessa kumpikaan naisista ei tiedä toisistansa ja molemmat ovat mielestään vakavassa seurustelusuhteessa. Enemmän tunnen heteromiehiä, jotka ovat uskollisia eivätkä petä, harmi vaan, että itse olen lesbo. Naimisissa olevat naisetkin ovat minua iskeneet, kosketelleet ja lähteneet treffeille. Yhdenkin naimisissa olevan naisen kanssa minulla oli vuosia suhde (hyi minua!) kunnes viimeinkn tajusin ja itselle myönsin, että ei hän ukkoansa jätä eikä kotiini lähde. Yksikin pitkässä lesbosuhteessa elävä halusi pettää minun kanssa kun kotona ei koskaan saa seksiä. Toinen lesbo taas valehteli päin naamaa, että on käynyt kavereitaan tapaamassa, vaikka muilta kuulin, että treffeillähän hän oli ollut. Kolmas taas naiskenteli seurustelumme ajan lesbokaveriensa ja exiensä kanssa ja vielä kerskaili sillä minulle suureen ääneen. Yksi lesbopariskunta taas riiteli säännöllisesti ja molemmat tulivat aina minua iskemään, vuorotellen, toisiltansa salaa, yhä silti olivat yhdessä. Luottamus kyllä lesbosuhteisiin on mennyt iän ja kokemuksen myötä lähes täysin.

        Hirveetä luettavaa! Minuakin lähenteli eräs lesbo omissa kihlajaisissaan, kun toisen osapuolen silmät vältti. Tämäkö oikeata rakkautta? Alotellut myös tapailua ja suhdetta toisen varatun kanssa, ollessaan itsekin vielä suhteessa toiseen, eikä kyseessä ollut vain yksi kerta. Rakkautta?


      • Anonyymi
        Vihki-Sorbus kirjoitti:

        Mitä? Tämä on nyt hiukan monitulkintaisesti tai sanoisinko sekavasti ilmaistu: "Joka paikassa sun suhteesi nähdään normaalina ja kaikki maailman maat tunnustavat sen, perustui se kuinka valheelle tahansa."

        Siis heterosuhdehan ON NORMAALI ja se perustuu totuudelle, ja lesbous ja homous ovat aina epänormaaleja ja vääristyneitä suhteita ja ne perustuvat aina valheelle. Ilman muuta.

        Rakkaus toista ihmistä kohtaan ei ole koskaan epänormaalia...


      • Anonyymi
        colaptes kirjoitti:

        Mun suuri haasteeni elämässä on olla tulematta kyyniseksi ja katkeraksi ja kun tota sun juttuasi lukee, niin onpa taas vaikeaa. Mulla rupeaa jo uuden suhteen kanssa olemaan sellainen odotus, että tää taas lakkaa muutaman kuukauden päästä. On myös täysin oikein olla sairaalloisen mustis, koska useimmiten mustisteluun olisi sitten syytäkin.

        Mun kimpussani on nyt kolme naista, joita kutsun mun "haaremikseni" leikilläni. Kaksi niistä on samanaikaisesti suhteessa jonkun muun kanssa ja valmis pettämään sitä toista. Toinen näistä sanoi vielä olevansa luotettava. Mä hänelle sanoin, että sun miehellesi sinä et ainakaan ole luotettava. Mun kunnioitus näitä kahta naista kohtaan on aika vähäinen. Kolmas haareminin nainen on transsukupuolinen, enkä ole varma, jaksanko minä sitä paskamyrskyä, mikä transsukupuolisuuden ympärillä Suomessa on.

        Toisin kuin sinä, mä en katso olevani mitenkään syyllinen siihen, että kosken varattuun hempukkaan. Sehän siinä pahoilla teillä on, enkä mä. Lähinnä pelkään, että sen mies tulee kohta mun ovelleni kun se luulee, että mä oon tosissani sen kanssa. Sanotaanko, että hänen pildensä kuva on aika monen kännykässä, mukaanlukien alaikäisten tyttöjen, minkä takia häntä vastaan puuhataan syytettä.

        Ihme juttuja... mut jokainen tietty itse seuransa valitsee. Ei kai kukaan pakota sua viettämään aikaasi ton "haaremin" kanssa? Mun ystävien tai tyttiksen kukkakuvia ei taida löytyy kenenkään kännyköistä🤔 Tai mistä mä tiedän😜😂😂


    • järjetönt

      Olkaa vaan ystäviä. Siinä on enemmän järkeä.

      "Biologian näkökulmasta rakkaus on olemassa yhtä tiettyä päämäärää varten. Mies ja nainen pitää saada parittelemaan. Onhan ihmislajin tulevaisuus turvattava. Rakastumisen tunteen saa aikaan PEA-hormoni. DHEA-hormoni käynnistää seksihalut. Adrenaliinirauhasten erittämä DHEA on normaalisti ihmiskehon hallitsevin hormoni. Sen pitoisuus on suurimmillaan parikymppisillä, joten sitä nimitetään nuoruushormoniksi. Rakkaushormonilla on muitakin nimiä, sitä kutsutaan myös äiti- ja haluhormoniksi.

      Romanttinen rakkaus varmistaa, että ihminen löytää sopivan parittelukumppanin.Kiintymysrakkaus on olemassa, jotta ihminen sietäisi petikaveria niin pitkään, kun alkuhuuman tuloksena syntynyt lapsi on riippuvainen jatkuvasta huolenpidosta. Biologisesti katsottuna rakkaudeksi kutsutulla ilmiöllä ei ole enää virkaa tämän jälkeen. "

      http://www.kauneusjaterveys.fi/seksi-suhteet/suhteet/ihastuminen-mita-se-on

      • faktaa_kehiin

        Onkohan jopa niin, että tätä heteroparittelua on maailmassa harrastettu vähän liikaa kun paapallon ihmispopulaatio on kasvanut jo niin suureksi, ettei maapallo pysty tuottamaan ruokaa kaikille? Ilman sotia, luonnonmullistukseia ja homoseksuaalisuutta maapallo olisi tuhoutunut jo aikoja sitten ihmispopulaation liikakasvun seurauksena. Mietippä tätä faktaa veli hyvä.


      • Moraali_

        Maapallolla kyllä riittää ravintoa kaikille, se vain jakaantuu epätasaisesti. Homoseksuaali ei ole synonyymi sanalle lapseton tai hedelmätön eikä heterous synonyymi sanalle lapsellinen. Mietipä tätä kuomaseni!


      • Anonyymi

        Täällä maapallolla on sen verran porukkaa, että suosittelisin gay- ja lesboporukoille adoptiolapsia, kun eivät pysty luonnollisesti lisääntymään. Ja miksei heteroillekin. Sukupuoleen ja seksuaaliidentiteetteihin katsomatta, olkaa kunniottavia toisia ihmisiä kohtaan.


    • kokemusta_molemmista

      Naisten välinen rakkaus ja rakastelu on kauniimpaa, herkempää, sielullisempaa kuin heterorakkaus ja siinä on jotain sellaista henkistä mukana mitä ainakaan minä en koskaan "ex-heterona" miehen kanssa tavoittanut,en edes aviomieheni. Vain naisen kanssa voin olla täysin avoin ja juuri sellainen kuin olen. Kirjan nimi " olen koskettanut taivasta" kuvaa sen miten heterosuhdetta ja naisten välinen rakkaus eroavat toisistaan.

      • eivälttämättä

        Naisten välinen rakastelu ei välttämättä ole sen kauniimpaa tai herkempää kuin heteroillakaan. Osa naisista voi olla hyvinkin kömpelöitä, kovakouraisia tai täysin kokemattomia ja menevät lukkoon eivätkä osaa tehdä yhtään mitään. Osalla saattaa olla jotain traumoja eivätkä he kykene kunnolla koskettamaan tai nauttimaan seksistä. Naisten välisiä rakasteluita on ihan joka lähtöön ihan kuin heteroillakin. Osa välittää vain omasta nautinnosta, osa menee suoraan asiaan ilman mitään lämmittelyjä jne. Silloin kun on oikea kumppani, jonka kanssa matchaa kaikin puolin hyvin, silloin se varmasti on taivaallista ja ihanan kaunista ja herkkää. Muistutan myös, että osa lesboista nimenomaan voi pitää kovakouraisesta, suorasukaisesta "panemisesta" mukavampana kuin herkkää, hellää ja kaunista rakastelua. Osa lesboistakin voi nimenomaan haluta "panna" ja "saada" ihan kuin heterotkin.


      • rosmis

        kokemusta molemmista...tyypin kanssa tismalleen samaa mieltä , pitkä liitto miehen kanssa ja nytten suhde aivan ihanan naisen kanssa...se on todellakin erittäin syvää...sielujen sinffoniaa, lempeää mutta toisaalta niin tulisen kiihoittavaa ettei se ole mahdollista miehen kanssa...pelkkä kosketus saa perhoset vatsaan ja suudelmat ilman parransänkeä juovuttavat...ja kun rakastelun ei tarvi loppua siihen et joltain tuli...vaan se voi jatkua aamuun asti...sitten voikin nukkua rakkaansa sylissä...naisen tuoksussa...voisin jatkaa tätä loputtomiin....Hävetkää homo , bi ja lesbo vastaiset ...ihmisillä on oikeus rakastaa toista !!!


      • Anonyymi
        eivälttämättä kirjoitti:

        Naisten välinen rakastelu ei välttämättä ole sen kauniimpaa tai herkempää kuin heteroillakaan. Osa naisista voi olla hyvinkin kömpelöitä, kovakouraisia tai täysin kokemattomia ja menevät lukkoon eivätkä osaa tehdä yhtään mitään. Osalla saattaa olla jotain traumoja eivätkä he kykene kunnolla koskettamaan tai nauttimaan seksistä. Naisten välisiä rakasteluita on ihan joka lähtöön ihan kuin heteroillakin. Osa välittää vain omasta nautinnosta, osa menee suoraan asiaan ilman mitään lämmittelyjä jne. Silloin kun on oikea kumppani, jonka kanssa matchaa kaikin puolin hyvin, silloin se varmasti on taivaallista ja ihanan kaunista ja herkkää. Muistutan myös, että osa lesboista nimenomaan voi pitää kovakouraisesta, suorasukaisesta "panemisesta" mukavampana kuin herkkää, hellää ja kaunista rakastelua. Osa lesboistakin voi nimenomaan haluta "panna" ja "saada" ihan kuin heterotkin.

        Hmmm... No ei kai se et toinen menee aluksi lukkoon ole mikään este sille et turvallisen rakkaan naisen kanssa siitä seksistä vielä tulisi vapautunemapaa ja hyvää. Näin kävi ainakin meille.


      • Anonyymi
        rosmis kirjoitti:

        kokemusta molemmista...tyypin kanssa tismalleen samaa mieltä , pitkä liitto miehen kanssa ja nytten suhde aivan ihanan naisen kanssa...se on todellakin erittäin syvää...sielujen sinffoniaa, lempeää mutta toisaalta niin tulisen kiihoittavaa ettei se ole mahdollista miehen kanssa...pelkkä kosketus saa perhoset vatsaan ja suudelmat ilman parransänkeä juovuttavat...ja kun rakastelun ei tarvi loppua siihen et joltain tuli...vaan se voi jatkua aamuun asti...sitten voikin nukkua rakkaansa sylissä...naisen tuoksussa...voisin jatkaa tätä loputtomiin....Hävetkää homo , bi ja lesbo vastaiset ...ihmisillä on oikeus rakastaa toista !!!

        Juuri näin! Kaunista! Ei ihme, että mies rakastuu naiseen. Eikä ihme, että nainen rakastuu naiseen. Naiset on niin ihania, mystisiä, kauniita, vahvoja , hauraita ja kaikin puolin kiehtovia. Rakastakaa ja rakastelkaa!


    • aabbccc

      Miten kaksi naista rakastelevat keskenään? Voisiko joku kertoa, kiitos.

      • sivistäitseäsi

        Käytä aivojasi. Mitä tarkoittaa rakastelu? Rakastelu ei ole synonyymi sanalle yhdyntä. Heteroiden välillä rakastelu ei tarkoita pelkkää yhdyntää. Miksi se naisten kesken pitäisi sitä tarkoittaa? Oletko koskaan kuullut sellaisesta sanasta kuin esileikki tai hyväily, koskettelu? Rakastelu ei ole sitä, että penis työnnetään suoraan vaginaan (hyvässä lykyssä vielä kuivaan sellaiseen). Toivottavasti Väestöliitto ei enää opeta, että rakastelu on sama kuin yhdyntä, nimittäin se ei todellakaan sitä ole. Rakasteluun kuuluu heteroidenkin välillä paljon muuta kuin pelkkä yhdyntä. Tai no, ehkä se rakastelu sinulle tarkoittaa pelkkää yhdyntää. Voi olla kuitenkin, että naisesi ei välttämättä ole kovinkaan tyytyväinen rakastelutaitoihisi. Voipi olla naisestasi kovin kivuliasta ja epämiellyttävää jos työnnät peniksesi suoraan rutikuivaan vaginaan ilman minkäänlaisia muita hyväilyjä, silittelyjä, kauniita sanoja, flirttailuja, kiihottumista, tunteita. Sivistä itseäsi, kiitos.


    • Jos on lesbo ei kykene rakastamaan miestä samalla lailla kuin naista, joten rakkauden eroavaisuudesta tuskin pystyy sanomaan mitään.
      Miehen kanssa suhde on yya-sopimus, naisen kanssa kyse on rakastamisesta. Naisen kanssa vuoteessa haluaa, että vastapuoli: nainen on onnellinen ja sitä kautta kokee itsensä onnelliseksi. Kulissiliitossa miehen kanssa pyrkii siihen, että mies on suht tyytyväinen, omasta itsestä viis.

      Miehen kanssa, jos esim. on lapsia, kyse on lähinnä lasten isää kohtaa tunnetusta rakkauden tunteesta, yhteenkuuluvuudesta, kiitollisuuden tunteesta saamistaan lapsista. Se on eri asia kuin naista kohtaan tunnettu rakkaus... naista haluaa hänen itsensä vuoksi, siksi että hän on nainen. Miestä halusi/ osa "haluaa" siksi, että se nyt on vielä siinä, velvollisuus toistaiseksi "kunnes olen tarpeeksi vahva/ kunnes lapset kasvavat tarpeeksi...." syiden vuoksi.

      Toisin sanoen: Lesboidentiteetin omaava nainen voi rakastaa vain naista sydämensä pohjasta, mutta tykätä lastensa isästä tai "siitä miehestään jonka aikoinaan nai".

      • CherryLezzy

        Eiköhän tässä ole biseksuaalisuudesta ja sen kehityksestä kyse. Lesboksi syntynyt harvoin pystyy mihinkään kuvattuun suhteeseen miehen kanssa, sellainen kuin tuntuisi samalta kuin joku ottaisi pakolla, jos ei mitään haluja herätä. Mielenkiintoista silti lesbonaisena lukea kun itse ei tiedä näistä sitä toista puolta :) . Mietin kyllä samaa kuin joku muukin, on kai jotain väliä myös yksilöillä, jotka suhteessa on, ei kai kukaan ole pitkässä suhteessa edes lasten takia, jos seksi aina ollut kamalaa? Ja ei naiset aina mitään unelmia ole sängyssä todellakaan!


      • Anonyymi
        CherryLezzy kirjoitti:

        Eiköhän tässä ole biseksuaalisuudesta ja sen kehityksestä kyse. Lesboksi syntynyt harvoin pystyy mihinkään kuvattuun suhteeseen miehen kanssa, sellainen kuin tuntuisi samalta kuin joku ottaisi pakolla, jos ei mitään haluja herätä. Mielenkiintoista silti lesbonaisena lukea kun itse ei tiedä näistä sitä toista puolta :) . Mietin kyllä samaa kuin joku muukin, on kai jotain väliä myös yksilöillä, jotka suhteessa on, ei kai kukaan ole pitkässä suhteessa edes lasten takia, jos seksi aina ollut kamalaa? Ja ei naiset aina mitään unelmia ole sängyssä todellakaan!

        Älä nyt hyvä ihminen mene paljastamaan sitä realiteettia, että seksi kahden naisen välillä ei olisikaan aina välttämättä pilvissä leijumista. Siinä putoaa monen bissen unelmilta pohja... He eivät ymmärrä, että samat vaatimukset on parisuhteen onnistumisella tälläkin puolen "aitaa".


    • Anonyymi

      Mistä se johtuu, että maskuliiniset lesbot halusivat mielisairaalaan hoitamaan niitä potilaita , etenkin kaupunkisairaaloissa niitä kerrottiin olevan paljon . Miehille se saattoi merkitä kylmää kohtelua.

    • Anonyymi

      Hei
      Miten lesbot ja bi-naiset otatte vastaan trans naisen?
      Itseäni miehet kiinosta yhtään vaan naiset...Olisin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä asiasta?

    • Tunteet, ikävöinti, kaipuu lähelle, vetovoima. Ne yllätti vahvuudellaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe