Kun pelko minut valtaa, minä turvaudun sinuun. Sinun sanaasi, Jumala, minä ylistän, sinuun minä luotan, en pelkää mitään.
Ps. 56:4–5
Usko ei aina loista ulospäin, mutta sen tunnistaa siitä, että se etsii Jeesusta, se odottaa häntä ja hakeutuu lakkaamatta hänen luokseen. Usko ei lakkaa toivomasta eikä se lopeta pyytämästä silloinkaan, kun näyttää, ettei edes Jeesus kuule sen huokaamia rukouksia. Usko kääntyy Jeesuksen puoleen ja odottaa apua, vaikka sisimmässä vallitsee hiljaisuus ja ympärillä on hengellinen erämaa. Jeesuksen lahjoittama usko odottaa siksi uskollisesti, koska se tietää, että kaipaus tulee saamaan täyttymyksensä. Matkaa tehtäessä voi pelko saada otteeseensa Jeesuksen omankin. Pelon karkottajana ei ole tehokkaampaa kuin Jumalan lupaus ten sana, Raamattu. Sana rohkaisee sydämen, nostaa katseen Kristukseen ja vakuuttaa Jumalan olevan auttajana lähellä. Siksi pelko hellittää, ja me voimme ylistää Jumalaamme pimeässäkin.
Juha Vähäsarja.
''Usko ei aina loista ulospäin''
Sro
3
<50
Vastaukset
- Aammeen
Aamen.
- AmenAmen
Amen!
- YlinValvoja
Ei profetiaa. Ei keskustelua profetioista. Häiriköintiä. Typerää. Asialla aina sama tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780