lähtiskö joku mun kans metsään asumaan

syrjäytynyt

eli tulisko joku mun kanssa metsään asumaan toho vantaan maisemiin
tieni on todellakin tullut siihen pisteeseen etten enää voi muuta ja jos tääl on muita yhtä syrjäytyneitä ja seikkailunhaluisia niin voisimme maksimoida selviytymismahdollisuutemme tekemällä yhteistyötä

31

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talvituleejoskus

Jos kyse etelän mettästä niin uskon että pärjäät!!! Ainahan siellä jossain on joku paikka lähellä! Se voi tehdä sulle hyvääkin seikkailumielessä. Toista se on lapin erämaissa!

• adadada

laita mailii

• lonelyman89

Itse olen miettinyt että haluaisin ehkä muuttaa asumaan johonkin mökkiin keskelle erämaata ja alkaisin ainakin puolittain erakoksi. Tämä nykymaailma ei vain todellakaan taida olla tarkoitettu minunkaltaisilleni ihmisille. Ainakin olen syntynyt ihan väärällä aikakaudella.

• fafdadasdasda

no sama tääl siel ei vaan pärjää oikeen yksin jos vaan löytäs jonku kaverin ni ei vieraantus iha sosiaalisesta elämästä

• 343433443fd

no perkele laita mailiis

• rauhaarakastava

Samat aatokset, hiljaiselo kiinnostas jossain maaseudulla. Ei nyt kuitenkaan ihan erakoitunut, jotain sos.elämää olis kiva olla. Eihän sitä tarttis kuin yhden kivan kaverin välttämättä, jotta olis juttukaveria ja yhdessä tekemistä.

• fbgnrn

täällä maaseudulla on mukavampaa asustella.

• mailatkaapas ni lähetää eräjormailemaan tonne pääkaupunkisaudun mettii
      [email protected]

• epäjormainen

MINÄ EN AINAKAAN TULE MUKAAN

• rerererererere

no tulkaa ny joku

• Kauastahtoisin

Kun voisikin muuttaa paikkaan jossa lähin naapuri on kauempana kuin lähin kauppa...

• mettäläinenkö

Mitä hittoo tuolla ulkona kukaan polttiaisten kupattavana maleksii yhtään kauempaa kuin on pakko, mettäläisen elämään kuuluu kaiken tyyppiset lentelevät ja puista niskaan hyppivät otukset olennaisena osana, loppukesästä lentävät otukset vaan pienenee pienenemistään.
      Parempi olla ainakin jo lapsesta lähtien altistus kaikelle tuolle, niin ei sitten niin kauheasti punkin tai muunkaan purema hetkauta. En mä vaan tuolla halua olla yhtään pitempään verenimijöiden kupattavana kuin on välttämätön pakko. Eikä tarvii tulla jeesustelemaan karkotteista ja suojavaatetuksista.
      Sitten kun se nyrkin kokoinen lentävä otus iskee piikkinsä sunkin nahkaas, ei siinä auta kohtauksia alkaan, seuraavaan kertaan vaan paremmin varautuneena uudestaan.

• rauhaarakastava

Mä en mettään kuusen alle halua asumaan. Sen sijaan lähtisin jollekin syrjäkylälle jonkun kanssa asumaan ihan kunnon taloon, jos vain olis joku hiljaisesta maalaiselämästä kiinnostunut kaveri mukaan.

• Nykymaailman tilassa lähtisin muutenkin kuin olosuhteiden pakosta.Itse pyrin maalle. Rahaa kootaan äitini kanssa..koska tuntuu olevan ainoa järkevä ja mun tilanne on toimeentulotuki.Eli yhden kaverin avustamana sitten lauta/selluvillamökki pystyyn. En ole ihan avuton muutenkaan. Jonnekin järvi-suomeen.Nyt asun pk-seudulla. Tyttöystävä jätti pari kuukautta sitten. Ei se 8kk pitempään kestänyt mutta menneisyydestä tuttu.Nyt voinkin etsiä jonkun semierakkonaisen mukaan..tai omasta puolestani erakkokin saa olla.

• dadadsssdsdasda

no perkele annapa s postis

• bearnofear

Onhan noita karhunkolojakin. Talvella nalle lämmittää mukavasti.

• ssasaza

Jos olet kiimainen noin 25vuotias nainen niin voin lähteä.

• jumalauta ei ihme ettei teil oo kavereita ku vaan koton istuutte sossun rahoil ja valitatte tääl netis ja sitku joku ehottaa tälläst seikkailuu ni ei kiinnosta
      perkele mulle voi mailata jos haluu
      tulla mettää asuu ja erota tätä kohta romahtavasta laivasta

• bcvbcvbcvbc

suomi on tosiaan passivoitunu

• puskakerttu

Sevaan, kun katselee Etelä-Suomen ilmakuvia, niin ei siellä kovin eristyneitä paikkoja löydy. Järvi-Suomessakin on teitä saarille asti, mökkejä kaikkialla. Pahimmillaan varmaan viranomaiset tulee häätämään, kun ei taida olla kovin laillista muiden maille perustella rakennelmia?

• gqgh

Muuttakaa tänne Hartolaan , maaseutua on ja tyhjiä mökkejä tietääkseni syrjäkyliltäkin löytynee.

• uteliazz

Hassua. Eilen kävin yhtä mestaa katsomassa hartolan syrjäkylällä. Liiikaa vaan tekemistä,hiukan liian kaukana..mutta hinta olis ollu passeli. Kerrohan mistä saa tietoja tyhjistä vapaista? kun netissä ei näy.

• gdfhdh

Varmaan kyläyhdistyksiltä löytyy tietoa , joillakin jopa nettisivut olemassa oletan. Toinen paikka S-marketin ilmoitustaulu, sinne vaan oma ilmoitus mitä etsit. Kiinteistövälittäjiä ei kannata käyttää, tosin rivarikämppiä alle 27 000 € niistäkin löytyy.
      http://www.hartola.fi

• Jos maalle menee niin kyl sen pitäs olla joku mökki,tila maaseudulla. No ei se rivarikaan hirveän huono idea oo mutta ei kyllä ihan tarkoituksenmukainen. No haku on päällä ja potti kasvaa.

• 5y4y

metsänhoityhdistyksen kautta voinee myös etsiskellä.

• assasdadasda

mihi mettään aattelit mennä

• SASASSASA

NO EI SIT

• Katselin survivalistipalstalta et joku yksin sipoon metsään telttailee mennyt oli joutunut joidenkin väkivallan uhriksi. Yrittäneet ryöstää ja oli kuitenkin päässyt pakoon. Joten luulenpa enkä sitä aina ole tullut ajatelleeksikaan niin nää pk-seudun lähimetsät voivat kyllä olla vähän vaarallista seutua kun noita laitapuolenkulkijoita,pakoilijoita,narkkeja ja sen sellaisia taitaa noissa metsissä asustaa. Et turvatonta yksin lähtee. Mut jos kauemmaksi niin sit eri juttu.

• hetht

Se kirjoittaja oli mt-ongelmainen trolli ja sai myös bannit tuolta foorumilta.

• ytoytåytö
    • Vrer67654

Jos metsään halua niin tule Itä-Suomeen. Ei etelässä ole kuin pieniä tilkkuja, joita metsiksi kutsutaan. Metsä on sellainen alue, ettei sinne kuulu liikenteen ääniä lainkaan. Saattaisit nähdä suden tai karhun. Kettuja ainakin ja lintuja joita ei etelässä näe. Pullasorsia ei lasketa. Niitä riittää etelässäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4638
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2581
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2404
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1845
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1742
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1593
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1582
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1435
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1308
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      93
      1175
    Aihe