Kolme trollia joita tulee välttää

analysaattori3

1. zaphodbx. Sairas, mielikuvitusmaailmassa elävä vanha ukkeli, jonka Pattayan tyttöystävä petti ja jätti. Tuntomerkit: -Lerppu muna ja hapan naama. Tekouskovainen, tekopyhä ja katkera hevosen jätös. Vahvassa lääkityksessä. Kampanjoi Pattayaa vastaan taivaspaikan toivossa. Patologinen valehtelija ja multinikki.
2. onkopoika. Lastenkodin pudokas ja mielenterveyspotilas. Laitoshoidossa. Ei ole käynyt laitosten ulkopuolella kuin opastetulla bussimatkalla Tuurin kyläkaupassa, jossa rikkoi paikkoja ja sai porttikiellon. Kusee uimahallin saunassa kiukaalle ja nauraa.
3. sika-amalia. Petetty, jätetty, turvonnut ja pakkotyöllistetty yh, jonka linnutkin on jo lentäneet pesästä, ja hänen pesäänsä ei huoli enää kukaan. Laskee tulevaisuuden toivonsa pakolaismiesten varaan, ja on pessyt ja viikannut kukkamekkonsa täyteen iskuun. Tuntomerkit: Horisontaalisesti kattava, saa raivonpurkauksia, Alkon vakivieraita jossa hänet bongaa halpojen valkoviinitöniköiden luota. Sylkee puhuessaan ja on julkirasisti paitsi tummien miesten kohdalla.

98

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko noin, en tunne ketään zaphodbx, onkomiestä enkä sika-amaliaa, minun tunnuksenikin sinä kirjoittat väärin taidat olla hieman yksinkertainen, tämä ei ole ekakerta, meillä on yksi olennainen ero, miksi sinulla on pahamieli, sinulla ikää huomattavasti vähemmän kuin minulla, kirjoitustesi perustella on vielä amiksessa, ja sinnekin olet päässyt säälistä, kun ei sinulle muutkaan paikkaa löytynyt reppana, unohdit vielä yhden tuosta listassasi sen on tämä Hua Hin eläkeläisen lahko, joka näyttää jahtaavan sinua ja muita PattayaBoysseja, mitä taas tulee trollaamiseen sinä et ole koskaan yhtään faktaa Pattayan puolesta tai vastaan, kiukutella osaat,

      Olen jo muutaman kerran kirjoittanut että olemme hieman erisarjassa, joten älä pentu itke.
      Terveisin Zaphodbbx

      • voihanlerppa

        Zaphodbbx kuulukin siihen kuuluisaan Hua Hinin lammaslupiin, jossa tämä lahkolaisten ylipappi on toiminut Presidenttinä, mutta lerpahtaneen vanhuksen takia kaiketikin harkitsevat vaihtoa lammaslupissa puheenjohtajalleen, koska aikamoinen vääryyshän olisi koko lupia kohtaan, mikäli lerppa pysyisi johdossa.
        Menestystä kuitenkin valitsemalleen tielle, jota vain Hua Hinissä arvostetaan suomilahkolaisten keskuudessa, onneksi pysyvät hieman piilossa, etteivät muiden maiden kansalaiset saa kaikkea tietää epämääräisistä touhuistaan...


      • voihanlerppa kirjoitti:

        Zaphodbbx kuulukin siihen kuuluisaan Hua Hinin lammaslupiin, jossa tämä lahkolaisten ylipappi on toiminut Presidenttinä, mutta lerpahtaneen vanhuksen takia kaiketikin harkitsevat vaihtoa lammaslupissa puheenjohtajalleen, koska aikamoinen vääryyshän olisi koko lupia kohtaan, mikäli lerppa pysyisi johdossa.
        Menestystä kuitenkin valitsemalleen tielle, jota vain Hua Hinissä arvostetaan suomilahkolaisten keskuudessa, onneksi pysyvät hieman piilossa, etteivät muiden maiden kansalaiset saa kaikkea tietää epämääräisistä touhuistaan...

        Säälistähän minä sinulle vastailen, olemme niin eri sarjassa, usein kun toistaa opit vielä kirjoittamaan zaphodbbx oikein, minulle on hieman jäänyt epäselväksi mitkä sinun motivaatiosi tänne on kirjoittaa, juurikaan järkeä noissa oksennuksisasi ei ole, yhtään ainoaa järkevää avausta et ole tehnyt, tuskin olet koskaan edes käynyt pattayalla, netistä luet juttujasi, ja uskot niihin, älysi on sitä tasoa että et edes erota skeidaa todesta, on lerppaa onkopoikaa sika-Amaliaa, ja Hua Hinin lammasklupia jotka ovat täysin harhojasi, pelle syö lääkkeesi.


      • amaran

        Ja itse kirjoitit sen väärin... Zaphodbbx. Kirjoitit pienellä alkukiraimella. HA Haaa!


      • 425663677536

        Olet narsistinen netti trollaaja, et mitään muuta.zaphobddx ja suuret jutut pelkää valhetta.


      • Anonyymi

        Juttele sinä vaan
        Kyllä sinut tunnetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttele sinä vaan
        Kyllä sinut tunnetaan

        Khiai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Khiai.

        Oikein miellyttävää huomata että rakas ihokosketuksen ja matkailun puutostilassaan on löytänyt arkeensa muuta tehtävää, kuten selailua vanhoja juttuja lukien ja viisaan kommenttinsa niihin lausuen saaden aiheen päivitettyä.

        Erittäin hyvä terapiatapa, lieneekö omakohtainen havaintonsa vai psykiatrinsa ohjeistus pohdin.


      • Anonyymi

        Khiai!!!


      • Anonyymi

        Tykkään kun pojut laittavat mua hanuriin.

        By NumBall HHN 60v.


    • Lerppalerppa

      "Kolme trollia kerralla, kaikki on ihan paskoja"
      Äläpäs pappa pojittele. Tuollaista ukkoa vien kuin kuoriämpäriä. Todellisuudentajusi on kadonnut aikoja sitten. Hanki lerppa elämä.

      • Pikkulisäys

        PS: Ikää on 48v, asuinpaikat Espoo, ja Pattaya talvisin. Omaisuutta enemmän kuin sinulla, naisia piisaa, kyrpä seisoo, harrastuksia useita joista osa tod kalliita, kavereita paljon, tykkään elämästäni ja Pattayasta.
        Siinä minun specsit.


      • Laita vielä ÄO se on tuskin tuota koiraamme suurempi, minua ei kiinnosta oletko rikas, köyhä missä asut, eikä yleensäkään mistä pidät ja mistä et, miten mieleesi tulee edes kertoa tuollaista, Pattayaboys.
        Ainii. Tuo ÄO on sen selittää paljon, joten älä edes viitsi vastata, ei voisi vähempää kiinnostaa.


      • VahustenKyläHuaHin

        Tämä Lerppa se vaan jaksaa. Ei ole kaverilla mitään jahtia ei yhtään mitään. Tuskin edes ystäviä kun 24/7 jaksaa solvata Pattayaa linkittää vanhoja lehtikirjoituksia, on Lerpalla tylsää mutta niinhän Hua Hinissä on. Lerppa hyvä esimerkki Hua Hin lahkolaisesta, muiden ihmisten arvostelu ja kyttääminen ainoa ajanvietto tapa tylsässä Hua Hinissä.
        9 miljoonaa turistia jotka vuosittain Pattayalla viihtyy ei voi olla väärässä, toisin kuin Lerppa harhoissaan luulee.


      • Lerpallalerpottaa
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Laita vielä ÄO se on tuskin tuota koiraamme suurempi, minua ei kiinnosta oletko rikas, köyhä missä asut, eikä yleensäkään mistä pidät ja mistä et, miten mieleesi tulee edes kertoa tuollaista, Pattayaboys.
        Ainii. Tuo ÄO on sen selittää paljon, joten älä edes viitsi vastata, ei voisi vähempää kiinnostaa.

        En viitsi laittaa kun et uskoisi kuitenkaan, mutta sanotaanko vihjaavasti näin että vain 0,2% suomalaisista kykenee samaan.
        Onkos se Jarmo vieläkin siellä Pattayalla ja sinua sylettää kun et itse pääse?


      • Lerpallalerpottaa kirjoitti:

        En viitsi laittaa kun et uskoisi kuitenkaan, mutta sanotaanko vihjaavasti näin että vain 0,2% suomalaisista kykenee samaan.
        Onkos se Jarmo vieläkin siellä Pattayalla ja sinua sylettää kun et itse pääse?

        Miksi pitäisi sylettää voin ajaa sinne helposti jos tarvetta, ei vaan ole pahemmin tarvetta todennäköisesti vuodenvaihteessa pariksi viikoksi, kun kavereita tulee sinne, noin 8 prosenttia ihmisistä on ÄO 143 tai suurempi, noin 90 prosenttia alle tuon 140 ja 1,8 prosenttia alle 80 ja 0,2 prosenttia alle 60, toki uskon, idiootin tai imbesillin tasolla, taidat olla, Pattayaboys, Espoosta, 48v. Hyvät naurut tarjoat 0,2 promillea...


      • miksimies
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Miksi pitäisi sylettää voin ajaa sinne helposti jos tarvetta, ei vaan ole pahemmin tarvetta todennäköisesti vuodenvaihteessa pariksi viikoksi, kun kavereita tulee sinne, noin 8 prosenttia ihmisistä on ÄO 143 tai suurempi, noin 90 prosenttia alle tuon 140 ja 1,8 prosenttia alle 80 ja 0,2 prosenttia alle 60, toki uskon, idiootin tai imbesillin tasolla, taidat olla, Pattayaboys, Espoosta, 48v. Hyvät naurut tarjoat 0,2 promillea...

        Kerropas zappikivi nyt niistä Pattayan kokemuksistasi, tai kerro edes Hua Hinin kokemuksistasi pari matkailukertomusta.
        -Monestikos olet Pattayalla käynyt ja koska viimeksi?
        -Mitä siellä teit ja missä majoituit?
        -Mitä pidit Pattayasta?
        -Mitä sinulla on Pattayaa vastaan?
        -Mistä tämä kampanjasi johtuu?
        -Missä olet oikeasti tällä hetkellä ja kuinka sinulla on näin paljon aikaa yhdelle palstalle josta et tykkää?


      • miksimies kirjoitti:

        Kerropas zappikivi nyt niistä Pattayan kokemuksistasi, tai kerro edes Hua Hinin kokemuksistasi pari matkailukertomusta.
        -Monestikos olet Pattayalla käynyt ja koska viimeksi?
        -Mitä siellä teit ja missä majoituit?
        -Mitä pidit Pattayasta?
        -Mitä sinulla on Pattayaa vastaan?
        -Mistä tämä kampanjasi johtuu?
        -Missä olet oikeasti tällä hetkellä ja kuinka sinulla on näin paljon aikaa yhdelle palstalle josta et tykkää?

        Olen käynyt pattayalla noin 30 kertaa, asunut puolivuotta, viimeeksi olin maaliskuussa 10 päivää, poikani kanssa grandhotellissa, maksoi 1600 b, yö, pidän ja en pidä, yli suuri turistiansa jonka turismipilannut,

        En mulla ole mitää Pattayaa vastaan, ei mitään paikkaa voi olla vastaan tai puolesta, se on vain paikka, yksi muiden joukossa, pattayalla ei ole mitään mitä ei olisi muissa turistikohteissa, paitsi prostituutio, pattayalla ei ole mitään parempaa kuin muulla,

        Olen asunut täällä jo vuosia, muutin Hua Hiniin tammikuussa, sitä ennen asuin saraburissa, udonthanissa, nakhon ratchasimassa ja lopburissa.
        Pyrin kertomaan kuten asiat ovat oikeasti, oman kokemuksen kautta, ja käytän väitteitteni tueksi , mediaa koska en pahemmin heitä väitteitä, jotka olisi keksittyjä, yleensä lähde mainitaan, mistä väite on peräisin.

        Pattaya ei ole mikään ihanne paikka vaikka kuinka asiaa väännetään, ei totuus siitä mihinkään muutu, lisäksi tuollaiset kuukauden parin matkat ei kerro mitään pattyasta, asioiden ymmärtäminen vaatii paljon enemmän, minä en tuomitse prostituutiota, ostamiseen suhtaudun negatiivisesti, kuten jokaisen aikuisen terveen miehen pitää. Ymmärtää mikä on kauppa tavaraa mikä taas sitä ei ole.


      • ZaphoplaaOnPaskanjauhaja

        Käytät Pattayan solvaamisessa vanhoja uutisia vuodelta 2011 ja näyteltyjä videoita kuten baaritytöt rikollisia. Todella uskottavaa!


      • hyväzaphodbbx
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Miksi pitäisi sylettää voin ajaa sinne helposti jos tarvetta, ei vaan ole pahemmin tarvetta todennäköisesti vuodenvaihteessa pariksi viikoksi, kun kavereita tulee sinne, noin 8 prosenttia ihmisistä on ÄO 143 tai suurempi, noin 90 prosenttia alle tuon 140 ja 1,8 prosenttia alle 80 ja 0,2 prosenttia alle 60, toki uskon, idiootin tai imbesillin tasolla, taidat olla, Pattayaboys, Espoosta, 48v. Hyvät naurut tarjoat 0,2 promillea...

        Toi oli hyvä! Taitaa tämä sama palstan raatokärpänen olla niin pihalla vihassaan ja kateudessaan, että sekoilee oikein kunnolla. Tunnistaa hänet kirjoitustyylistään ja samoista vanhoista, omasta mielestään, hyvistä kommenteistaan.


      • PaskaPattaya
        VahustenKyläHuaHin kirjoitti:

        Tämä Lerppa se vaan jaksaa. Ei ole kaverilla mitään jahtia ei yhtään mitään. Tuskin edes ystäviä kun 24/7 jaksaa solvata Pattayaa linkittää vanhoja lehtikirjoituksia, on Lerpalla tylsää mutta niinhän Hua Hinissä on. Lerppa hyvä esimerkki Hua Hin lahkolaisesta, muiden ihmisten arvostelu ja kyttääminen ainoa ajanvietto tapa tylsässä Hua Hinissä.
        9 miljoonaa turistia jotka vuosittain Pattayalla viihtyy ei voi olla väärässä, toisin kuin Lerppa harhoissaan luulee.

        Mitä tuosta jos sanoo oman mielipiteensä kyseisestä paikasta? "Solvataan Pattayaa." Mielenkiintoinen lause. Jos laukoo totuuksia Pattayasta, niin onko Pattaya tunteva elin, jotta se loukkaantuu, kun häntä hieman arvostellaan.
        Maailmassa paljon paskoja paikkoja, mutta en minä ainakaan loukkaannu siitä, että/jos niistä joku kertoo totuuksia, kokemuksia ym. negatiivista.


      • RipaTakiab
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Miksi pitäisi sylettää voin ajaa sinne helposti jos tarvetta, ei vaan ole pahemmin tarvetta todennäköisesti vuodenvaihteessa pariksi viikoksi, kun kavereita tulee sinne, noin 8 prosenttia ihmisistä on ÄO 143 tai suurempi, noin 90 prosenttia alle tuon 140 ja 1,8 prosenttia alle 80 ja 0,2 prosenttia alle 60, toki uskon, idiootin tai imbesillin tasolla, taidat olla, Pattayaboys, Espoosta, 48v. Hyvät naurut tarjoat 0,2 promillea...

        Kerro siitä mielikuvitus jahdista. Olet ainoa joka siitä Hua Hinissä tuntuu tietävän.


      • KuhanKysyn
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Olen käynyt pattayalla noin 30 kertaa, asunut puolivuotta, viimeeksi olin maaliskuussa 10 päivää, poikani kanssa grandhotellissa, maksoi 1600 b, yö, pidän ja en pidä, yli suuri turistiansa jonka turismipilannut,

        En mulla ole mitää Pattayaa vastaan, ei mitään paikkaa voi olla vastaan tai puolesta, se on vain paikka, yksi muiden joukossa, pattayalla ei ole mitään mitä ei olisi muissa turistikohteissa, paitsi prostituutio, pattayalla ei ole mitään parempaa kuin muulla,

        Olen asunut täällä jo vuosia, muutin Hua Hiniin tammikuussa, sitä ennen asuin saraburissa, udonthanissa, nakhon ratchasimassa ja lopburissa.
        Pyrin kertomaan kuten asiat ovat oikeasti, oman kokemuksen kautta, ja käytän väitteitteni tueksi , mediaa koska en pahemmin heitä väitteitä, jotka olisi keksittyjä, yleensä lähde mainitaan, mistä väite on peräisin.

        Pattaya ei ole mikään ihanne paikka vaikka kuinka asiaa väännetään, ei totuus siitä mihinkään muutu, lisäksi tuollaiset kuukauden parin matkat ei kerro mitään pattyasta, asioiden ymmärtäminen vaatii paljon enemmän, minä en tuomitse prostituutiota, ostamiseen suhtaudun negatiivisesti, kuten jokaisen aikuisen terveen miehen pitää. Ymmärtää mikä on kauppa tavaraa mikä taas sitä ei ole.

        Entäs Chiang Mai, oletko siellä asunut?


      • Anonyymi
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Olen käynyt pattayalla noin 30 kertaa, asunut puolivuotta, viimeeksi olin maaliskuussa 10 päivää, poikani kanssa grandhotellissa, maksoi 1600 b, yö, pidän ja en pidä, yli suuri turistiansa jonka turismipilannut,

        En mulla ole mitää Pattayaa vastaan, ei mitään paikkaa voi olla vastaan tai puolesta, se on vain paikka, yksi muiden joukossa, pattayalla ei ole mitään mitä ei olisi muissa turistikohteissa, paitsi prostituutio, pattayalla ei ole mitään parempaa kuin muulla,

        Olen asunut täällä jo vuosia, muutin Hua Hiniin tammikuussa, sitä ennen asuin saraburissa, udonthanissa, nakhon ratchasimassa ja lopburissa.
        Pyrin kertomaan kuten asiat ovat oikeasti, oman kokemuksen kautta, ja käytän väitteitteni tueksi , mediaa koska en pahemmin heitä väitteitä, jotka olisi keksittyjä, yleensä lähde mainitaan, mistä väite on peräisin.

        Pattaya ei ole mikään ihanne paikka vaikka kuinka asiaa väännetään, ei totuus siitä mihinkään muutu, lisäksi tuollaiset kuukauden parin matkat ei kerro mitään pattyasta, asioiden ymmärtäminen vaatii paljon enemmän, minä en tuomitse prostituutiota, ostamiseen suhtaudun negatiivisesti, kuten jokaisen aikuisen terveen miehen pitää. Ymmärtää mikä on kauppa tavaraa mikä taas sitä ei ole.

        Lerppis on ainakin 160 vuotias jos se on asununut kaikissa kertomissaan paikoissa.!


      • Anonyymi
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Olen käynyt pattayalla noin 30 kertaa, asunut puolivuotta, viimeeksi olin maaliskuussa 10 päivää, poikani kanssa grandhotellissa, maksoi 1600 b, yö, pidän ja en pidä, yli suuri turistiansa jonka turismipilannut,

        En mulla ole mitää Pattayaa vastaan, ei mitään paikkaa voi olla vastaan tai puolesta, se on vain paikka, yksi muiden joukossa, pattayalla ei ole mitään mitä ei olisi muissa turistikohteissa, paitsi prostituutio, pattayalla ei ole mitään parempaa kuin muulla,

        Olen asunut täällä jo vuosia, muutin Hua Hiniin tammikuussa, sitä ennen asuin saraburissa, udonthanissa, nakhon ratchasimassa ja lopburissa.
        Pyrin kertomaan kuten asiat ovat oikeasti, oman kokemuksen kautta, ja käytän väitteitteni tueksi , mediaa koska en pahemmin heitä väitteitä, jotka olisi keksittyjä, yleensä lähde mainitaan, mistä väite on peräisin.

        Pattaya ei ole mikään ihanne paikka vaikka kuinka asiaa väännetään, ei totuus siitä mihinkään muutu, lisäksi tuollaiset kuukauden parin matkat ei kerro mitään pattyasta, asioiden ymmärtäminen vaatii paljon enemmän, minä en tuomitse prostituutiota, ostamiseen suhtaudun negatiivisesti, kuten jokaisen aikuisen terveen miehen pitää. Ymmärtää mikä on kauppa tavaraa mikä taas sitä ei ole.

        Löytyi taas lerpalle uusia asuinpaikkoja..


      • Anonyymi
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Olen käynyt pattayalla noin 30 kertaa, asunut puolivuotta, viimeeksi olin maaliskuussa 10 päivää, poikani kanssa grandhotellissa, maksoi 1600 b, yö, pidän ja en pidä, yli suuri turistiansa jonka turismipilannut,

        En mulla ole mitää Pattayaa vastaan, ei mitään paikkaa voi olla vastaan tai puolesta, se on vain paikka, yksi muiden joukossa, pattayalla ei ole mitään mitä ei olisi muissa turistikohteissa, paitsi prostituutio, pattayalla ei ole mitään parempaa kuin muulla,

        Olen asunut täällä jo vuosia, muutin Hua Hiniin tammikuussa, sitä ennen asuin saraburissa, udonthanissa, nakhon ratchasimassa ja lopburissa.
        Pyrin kertomaan kuten asiat ovat oikeasti, oman kokemuksen kautta, ja käytän väitteitteni tueksi , mediaa koska en pahemmin heitä väitteitä, jotka olisi keksittyjä, yleensä lähde mainitaan, mistä väite on peräisin.

        Pattaya ei ole mikään ihanne paikka vaikka kuinka asiaa väännetään, ei totuus siitä mihinkään muutu, lisäksi tuollaiset kuukauden parin matkat ei kerro mitään pattyasta, asioiden ymmärtäminen vaatii paljon enemmän, minä en tuomitse prostituutiota, ostamiseen suhtaudun negatiivisesti, kuten jokaisen aikuisen terveen miehen pitää. Ymmärtää mikä on kauppa tavaraa mikä taas sitä ei ole.

        Etkös sinä lerppa asunut parisen vuotta Patayallakin? Unohtuiko vain.??


    • MiesSanansaTakana

      Ei ainkaan Juha R joka on asunut Hua Hinissä jo yli 10 vuotta tuntenut ketään suomalaista joka jahdin omistaa. Pari veneen omistajaa maintsi nimeltä mutta ei sopinut tähän Kotkan rääväsuuhun, koska zappiLerppalla on ent. baarihuora vaimona.
      Paskanjauhaja koko tyyppi.
      Maanantaina palaamme Singaporesta ja suuntaamme Pattayalle mutta se ei estä meitä tulemasta Hua Hiniiin takaisin etsimään tämä Lerppa, joka on pelkuri paskahousu. Tulemme varmaan lentäen ei viitsi ajaa enään yli viittä tuntia London Bariin turhaa odottamaan. Nyt ei mitään etukäteen sovittua mutta JOS Lek Faissa olet helposti löydetään onhan Lerppa rekistöröity asukas jos Huassa on. On hyvää aikaa joulukuun puoleen väliin asti.

      • Kuuleppas nyt paska, täällä ei ole ollut koskaan muutakuin yksi Juha R, joka ajoi kesällä moottoripyörä onnettomuuden, kuoli noin kuukausi sitten, Suomessa tulematta kertaakaan tajuihinsa, ääliö.


      • PysyOmallaAlueellasi

        Levätkööt Evergreenin isäntä rauhassa jos noin sitten kävi. Hieno mies kuulema. En tuntenut.
        Joku joko puhui sitten eri Juha R:stä taikka testaili tietojasi mauttomalla tavalla.
        Mielestäni se ei poista kuitenkaan sitä seikkaa että sinä olet mulkku ukkeli ja jonninjoutaja trollipostittaja jolla ei ole mitään todellista sanottavaa eikä annettavaa Pattayan matkailupalstalle.


      • joopajoojaniinpä

        tietäisit vaan kuinka mulkku, oikein isolla M. Pattayaboys


      • montakoHessua
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Kuuleppas nyt paska, täällä ei ole ollut koskaan muutakuin yksi Juha R, joka ajoi kesällä moottoripyörä onnettomuuden, kuoli noin kuukausi sitten, Suomessa tulematta kertaakaan tajuihinsa, ääliö.

        Vai vain yksi Juha R


      • toim.huom
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Kuuleppas nyt paska, täällä ei ole ollut koskaan muutakuin yksi Juha R, joka ajoi kesällä moottoripyörä onnettomuuden, kuoli noin kuukausi sitten, Suomessa tulematta kertaakaan tajuihinsa, ääliö.

        Lerpan kirjoituksien mukaan tuntee muka kaikki Hua Hinin suomalaiset.


      • 546475564535
        toim.huom kirjoitti:

        Lerpan kirjoituksien mukaan tuntee muka kaikki Hua Hinin suomalaiset.

        Voi olla että lerppa ei tunne kaikkia, Hua Hinin suomalaisia, mutta varmasti enemmän mitä sinä tunnet, kun et ole käynytkään siellä koskaan, vai oletko tuo vajaa älyinen 48 vuotias, Espoosta, tämä zaphod on huomattavasti selväjärkisempi kun viisi Pattayaboysia yhteensä,


      • Ggffgg

        Odotettava kommentti numero lahkolaiselta. Lerppa zaphodbbx on valehteleva kusipää. Hua Hinin juopporemmistä.


      • 46578865

        Taidat olla PPP pahalla mielellä Hua Hinin eläkeläiset kiusaa, tunnetko muuten herra zaphon, kun toteat hänet valehtelijaksi ja juopoksi, ottaa sinulla koville, kateus kauhea, muutenkin vaikutat aika reppanalle, lapsi rukka.


      • SivustaSeurannut

        Mies joka ehdottaa tapaamista eikä uskalla mennä paikalle on jänishousu ja paskanjauhaja. Lupasi myös puhelinnumeronsa ei laittanut siis paskanjauhaja.


      • HyväZaphodjatkasamaan

        Vitut tänne kukaan täysipäinen nimiään ja numeroitaan laittaa, nämä keskustelut on syytä jättää tänne, kuka viitsii katsella tuollaisia pellejä, livenä, riittää kun täällä keskustelee, ihmettelen sitäkin miksi, eihän teistä ole edes vastusta tälle Herra Zalle, tämä herra zap ei juurikaan mene henkilökohtaisuuksiin, te pelleporukka jatkuvasti, on 48 vuotias, Espoosta, joopa joo,teitä pellejä viedään narussa ettäkö te pässit edes tajua sitä, herra zap tekee jonkun avauksen, liittää siihen lähteen mistä väite on peräisin, te pellet luulette että cnn, tai Washington postin kirjoitukset on salaliitto tietä jauhopäitä vastaan, Hallelujaa.. Mitä pellejä, teillä on vielä paljon oppimista.

        Olen zaphon kanssa 100 % samaa mieltä, kilpailette täysin eri sarjassa.


      • SivustaSeurannut kirjoitti:

        Mies joka ehdottaa tapaamista eikä uskalla mennä paikalle on jänishousu ja paskanjauhaja. Lupasi myös puhelinnumeronsa ei laittanut siis paskanjauhaja.

        Osaatko sinä edes lukea, minä kävin danin baarissa, 18-19 välillä, siellä ei ollut ketään tavallisuudesta poikkeavaa, vettä satoi perhanasti joten jatkoin matkaa, lisäksi tämä pelle ilmoitti ettei tule mihinkään junttien suomibaariin, enkä minä lähde mihinkään pentubaariin, jonkun urpon takia, jonka täällä olen tavannut.


      • zaphopbbxlle

        PELKURI


      • 3545367753

        Zapho on pelkuri.


      • Ehkä mutta ei lukutaidoton


      • ZapEiOleHuassa
        Zaphodbbx kirjoitti:

        Osaatko sinä edes lukea, minä kävin danin baarissa, 18-19 välillä, siellä ei ollut ketään tavallisuudesta poikkeavaa, vettä satoi perhanasti joten jatkoin matkaa, lisäksi tämä pelle ilmoitti ettei tule mihinkään junttien suomibaariin, enkä minä lähde mihinkään pentubaariin, jonkun urpon takia, jonka täällä olen tavannut.

        Zaphodbbx väitti että Danin baari ei ole suomibaari????????? Ei pelle tunne siis Huaa vaikka valehtelee täällä asuvan.


      • Anonyymi
        3545367753 kirjoitti:

        Zapho on pelkuri.

        Niin on senssukin.


      • Anonyymi
        toim.huom kirjoitti:

        Lerpan kirjoituksien mukaan tuntee muka kaikki Hua Hinin suomalaiset.

        Hua Hinin suomalaiset, kuulemma jättävät, tänään väliin vierailut, yhdessä ravintolassa..... miksiköhän?


    • turhiaukkojapattistäynnä

      Pattayan suomiukkoja kannattaa välttää.

      Haisevat, ovat tyhmiä, rumia, läskejä, reppanoita, juoppoja ja panevat huoria.

      • HuaHinPervojenKohde

        Lihavat pedofiilit matkustaa Hua Hiniin


      • PattayaPervojenKohde
        HuaHinPervojenKohde kirjoitti:

        Lihavat pedofiilit matkustaa Hua Hiniin

        laihat taitavat sitten mennä pattyalla, nimittäin pedarit, vai kerrotko omista kokemuksistasi, vaiko ihan lihavana pedarina pattayalla, olet matkustellut, vaiko sutena leidareiden kimppuun. Onks muuten thaikku oppaat tiukkaa tavaraa, tai no et sinä missään pattayalla edes ole käynyt, räkänokka.


    • asdsadsaxzcxzcxcz

      Miä nautin enemmän ilmasista Aku Ankoista. Nyt niitä saa neljä kappaletta ilmaiseksi. Neljä näytenumeroa ja ne voi lukemisen jälkeen myydä vaikka 20 sentillä divariin. Siinähän tekee voittoa! Täältä: http://tinyurl.com/4akuankkaa

    • äläunohdaitseäsi

      Mutta unohdit mainita itsesi; väliinputoaja, ruma ja vähä- älyinen trollaaja, lapsen tasolle jäänyt hölmöläinen, joka istuu tietokoneen äärellä kaikki päivät. Koskaan et ole käynyt Suomen ulkopuolella, no, ehkä Tallinassa.

    • xcceeee

      Nyt kannattaa varautua yleislakkoon ja tilata NELJÄ täysin ILMAISTA Aku Ankan näytenumeroa ja niitä on sitten kiva lukea kun kaikki on lakossa ja kauppaankaan ei ostoksille pääse, tässä linkki mistä saa ilmaista luettavaa: http://tinyurl.com/4akuankkaa

    • SappidorkaRessu

      Vekkuli tuo zapho. Oli varmaan aivan tuskassa kun S24 reistasi pari päivää ja ei päässyt kaivelemaan linkkejään Pattayasta. Hullu mies hua hinistä. Pystyyn kuolleiden ukkeleiden pyhätöstä. Muistelee haikeana Pattayaa ja aikaa jolloin vielä oli elämä ja erektio.

      • 657586746465

        Voi sinua ahdistaako, zaphon kirjoitukset, kun zap asuu Hua Hinissä on helppoa mennä pattayalla, sinne avataan vuodenvaihteessa katamaraaniyhteys, kaiketi zaphod ei haitannut parin päivän katkoksen , eihän noita linkkejä suomi24 kaiveta, voi sinua aidin pikku räkänokaa, 48v. Espoosta, pelleä.


    • RipaTakiab

      Miksi yksikään Hua Hinissä oikeasti asuva ei tunne yhtäkään suomalaista joka omistaa jahdin. Vastaa siihen.

    • huvinsahänelläkin

      Elämää ja erotiikkaa, näinhän Junnukin lauleskeli, herra z:ltä on erotiikka loppunut ajat sitten ja elämäkin ontuen sujuu. Vain ladyboyden kanssa vielä voi muistella niitä aikoja, vuosia sitten, kun vaimokin viihtyi kanssaan.
      Nyt vain ja ainoastaan on muistot jäljellä ja pienen eläkkeensä nostopäivä on kuitenkin suurjuhla. Kolmeviikkoa valmistautuu tutkimalla Bangkokista saapuvia gayboyta, kuka heistä onkaan saava suosionsa apuna tietenkin myös suomalaiset sivustot esim.http://www.sexwork.net/forum/archive/index.php/t-133649.html , koska kielitaitohan Hui Hailaisilla ei muuhun riitäkään, kuin suomenkieleen.
      Näissä gay-asioissa ja Pattayan haukkumisessa viikot kuluvatkin joutuisasti, noutajaa odotellessa.

      • 63NumBall

        se on hienoa että sinun tuo erotiikkaa perustuu kokonaisuudessaan pattayan vuokramorsiamiin, elämän tyyliisiin liittyy paljon ongelmia mm.... finanssitilanne... sinun erotiikka loppuu kuin seinään kuin massi on vähissä ... ladyboylla tai ilman, reppana.


    • tunnistettulerpaksi

      Eikö tuo hahmo tunneta nykyään lerppana?

      • lerppaOnLerppaAina

        Aika kattava ketju lerpan syntytarinasta tänne palstalle. Tismalleen samat jutut ja paikan nimet vilahtelee jutuissaan lopburia myöten. Taattua lerpansontaa. Sairaseläkeläinen pummi, joka pari kertaa käynyt joskus hua hinissa ja siellä impotenttina paheksuneet jonkun toisen luuserin kanssa Pattayaa epätoivoissaan. Varmaankin liikuntavammainen henkilö lukuisien mielenterveysongelmien lisäksi. Ei terve ihminen jaksa istua kaiket päivät trollaamassa ja härnäämässä ihmisiä vähintään neljällä eri palstalla.
        Saattoi olla että faijansa heitti lusikan nurkkaan ja perintö riitti pariin huan matkaan ja loput on menossa kurkusta alas parasta aikaa. Maksa tohjona ja aivot dokattu narikkaan.


      • täyshulluseon
        lerppaOnLerppaAina kirjoitti:

        Aika kattava ketju lerpan syntytarinasta tänne palstalle. Tismalleen samat jutut ja paikan nimet vilahtelee jutuissaan lopburia myöten. Taattua lerpansontaa. Sairaseläkeläinen pummi, joka pari kertaa käynyt joskus hua hinissa ja siellä impotenttina paheksuneet jonkun toisen luuserin kanssa Pattayaa epätoivoissaan. Varmaankin liikuntavammainen henkilö lukuisien mielenterveysongelmien lisäksi. Ei terve ihminen jaksa istua kaiket päivät trollaamassa ja härnäämässä ihmisiä vähintään neljällä eri palstalla.
        Saattoi olla että faijansa heitti lusikan nurkkaan ja perintö riitti pariin huan matkaan ja loput on menossa kurkusta alas parasta aikaa. Maksa tohjona ja aivot dokattu narikkaan.

        Lerppa on tyypillinen aivonsa tuhonnut psykopaatti. Psykon tunnistaa täydellisestä itsekritiikin puutteesta ja omien ongelmien ulkoistamisesta. Lerppa kun on sitä mieltä että hän on asiallinen kirjoittelija, matkusteleva rahamies ja muut ovat sekopäisiä köyhiä ja tautisia "pattajaboisseja".


      • AsiallinenKommentti
        täyshulluseon kirjoitti:

        Lerppa on tyypillinen aivonsa tuhonnut psykopaatti. Psykon tunnistaa täydellisestä itsekritiikin puutteesta ja omien ongelmien ulkoistamisesta. Lerppa kun on sitä mieltä että hän on asiallinen kirjoittelija, matkusteleva rahamies ja muut ovat sekopäisiä köyhiä ja tautisia "pattajaboisseja".

        Ainakin sekopäinen olet.


      • 63NumBall
        lerppaOnLerppaAina kirjoitti:

        Aika kattava ketju lerpan syntytarinasta tänne palstalle. Tismalleen samat jutut ja paikan nimet vilahtelee jutuissaan lopburia myöten. Taattua lerpansontaa. Sairaseläkeläinen pummi, joka pari kertaa käynyt joskus hua hinissa ja siellä impotenttina paheksuneet jonkun toisen luuserin kanssa Pattayaa epätoivoissaan. Varmaankin liikuntavammainen henkilö lukuisien mielenterveysongelmien lisäksi. Ei terve ihminen jaksa istua kaiket päivät trollaamassa ja härnäämässä ihmisiä vähintään neljällä eri palstalla.
        Saattoi olla että faijansa heitti lusikan nurkkaan ja perintö riitti pariin huan matkaan ja loput on menossa kurkusta alas parasta aikaa. Maksa tohjona ja aivot dokattu narikkaan.

        Sinulla poju on aikamoinen tarve hoidattaa itseäsi, resupeppu... varsin suuri osa Thaimaassa asuvista asuu täällä jopa eri kaupungeissa, reppana, lisäksi sinuun tuo pohjoisenmiehen villalanka ohjaus toimii varsin hyvin, ihan oikeesti resu hae apua itsellesi...


      • 63NumBall
        täyshulluseon kirjoitti:

        Lerppa on tyypillinen aivonsa tuhonnut psykopaatti. Psykon tunnistaa täydellisestä itsekritiikin puutteesta ja omien ongelmien ulkoistamisesta. Lerppa kun on sitä mieltä että hän on asiallinen kirjoittelija, matkusteleva rahamies ja muut ovat sekopäisiä köyhiä ja tautisia "pattajaboisseja".

        En tiedä muiden köyhyydestä, mutta sinun köyhyytesi on käsin kosketeltavaa, mutta kumpaa finansseista johtuvaa vai henkistä, voiko jopa molempia, resupeppu.


      • Mitenonkäynyt
        63NumBall kirjoitti:

        Sinulla poju on aikamoinen tarve hoidattaa itseäsi, resupeppu... varsin suuri osa Thaimaassa asuvista asuu täällä jopa eri kaupungeissa, reppana, lisäksi sinuun tuo pohjoisenmiehen villalanka ohjaus toimii varsin hyvin, ihan oikeesti resu hae apua itsellesi...

        Lerppauutiset aloittavat ennen kukonlaulua ja jatkavat vielä viimeisen kukonlaulun kajahdettua!
        Voi hyvänen aika sentään jääköhän lerppakanamuorin nahkamunat tänäänkin hautomista vaille, kun ahkera palstailu vie kaiken aikansa?


    • shokkihoitoon

      Ei tiennyt aloittaja tuolloin että nuo kaikki kolme olivat sama henkilö, joka lerppana tunnetaan parhaiten. Ei tiennyt sitäkään että Lerpan satuhahmot saavat vahvistusta jatkossa numeromiehen, numballin, thailadyn, taksiteron ja aviomiehen muodossa. Uusimpana vahvistuksena yhden miehen armeijaan on Kääläy, jonka tehtävänä on sanoa numballille ja aviomiehelle että "hyvin kirjoitettu" tai "hyvin sanottu" tai "puhutte asiaa".
      Voisi olla psykiatreille haasteellinen tehtävä kertoa yhdellä A4 sivulla koko diagnoosi tuolle pähkähullulle häirikölle.

      • Kääläy

        Hyvin sanottu, yhdyn edellisen perseeseen ja olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Kääläy kirjoitti:

        Hyvin sanottu, yhdyn edellisen perseeseen ja olen samaa mieltä.

        Minä yhdyn yleensä Pattayalla


    • Anonyymi

      Ketjussa numerolerppis komppaa itseään eli zaphodbx ää tutuilla sanoilla ja teksteillä. Siihen aikaan hän myös esiintyi nimimerkillä "vittumainenkotkalainen" ja inhosi Joensuuta ja Jarmoja. Myös Atteja hän näki tuohon aikaan kaikkialla.
      Kyseessä on kasikymppinen ukkeli Suomessa. Täysi satusetä.

      • Anonyymi

        Pullamössönen se kaivelee vanhoja kirjoituksia, on se aika velikulta ongelmineen matkailun puutteessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullamössönen se kaivelee vanhoja kirjoituksia, on se aika velikulta ongelmineen matkailun puutteessaan.

        Haluatko tämänpäiväisen kuitin Pattayalta vai otanko iltaisen maisemakuvan paperilappusen kanssa jossa on haluamasi teksti? Pystytkö samaan? Jos laitat tämänpäiväisen lehden tai kuitin Thaimaan maisemaan, niin laitan heti tonnin tilillesi euroja. Käykö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko tämänpäiväisen kuitin Pattayalta vai otanko iltaisen maisemakuvan paperilappusen kanssa jossa on haluamasi teksti? Pystytkö samaan? Jos laitat tämänpäiväisen lehden tai kuitin Thaimaan maisemaan, niin laitan heti tonnin tilillesi euroja. Käykö?

        Pattaya päivystää kuuluuko kuuntelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko tämänpäiväisen kuitin Pattayalta vai otanko iltaisen maisemakuvan paperilappusen kanssa jossa on haluamasi teksti? Pystytkö samaan? Jos laitat tämänpäiväisen lehden tai kuitin Thaimaan maisemaan, niin laitan heti tonnin tilillesi euroja. Käykö?

        Sorry tonnejasi olet tarjonnut enemmilläkin nollilla ja kuitin saatuasi ryhdyt leijuvia ja omaishoitajia bablaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry tonnejasi olet tarjonnut enemmilläkin nollilla ja kuitin saatuasi ryhdyt leijuvia ja omaishoitajia bablaamaan.

        Laita vaan nyt. Kyllä oikean kuitin tai paperilapun erottaa kuvasta. Mikset laita? Maksatko minulle jos laitan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita vaan nyt. Kyllä oikean kuitin tai paperilapun erottaa kuvasta. Mikset laita? Maksatko minulle jos laitan?

        Kylläpä on erottanut ennenkin joten se siitä.
        "Maksatko minulle jos laitan" heh täällähän aletaan nyttemmin kaupittelemaan seiskan kuitteja Pattayalta, voi viude vaude ja yksin sanoi anonyyminä tunnistavan anonyymin olevan anonyymi, ootte kuulkaas kahjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä on erottanut ennenkin joten se siitä.
        "Maksatko minulle jos laitan" heh täällähän aletaan nyttemmin kaupittelemaan seiskan kuitteja Pattayalta, voi viude vaude ja yksin sanoi anonyyminä tunnistavan anonyymin olevan anonyymi, ootte kuulkaas kahjoja.

        Yllättäen ei siis onnistunut. Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullamössönen se kaivelee vanhoja kirjoituksia, on se aika velikulta ongelmineen matkailun puutteessaan.

        ollaanko peppusia toisillemme..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry tonnejasi olet tarjonnut enemmilläkin nollilla ja kuitin saatuasi ryhdyt leijuvia ja omaishoitajia bablaamaan.

        Oletko nyt Numpalli vai Senssukka?


    • Anonyymi

      Malta Euroopan koronakeskus 4100 virukselle altistunutta. Älä matkusta. Kierrä kaukaa.

    • Mihinkäs Otahanuriinpoju on unohtunut.?

      • Anonyymi

        Hanuristina hän oli vielä rehellinen. Yksin sossun kämpässä asuva sairas addikti jonka kelassa töissä oleva vaimo oli jättänyt ja vienyt kaksi lasta mennessään aikoja sitten. Paikallisen ostaripubin vakiasiakas ennenkuin sai porttarin sinne. Nykyään hoivakodissa.


    • Anonyymi

      Mie oom pylsiny sikaamaliaa.

      • Anonyymi

        Lerppa alias Sika Amalia alias Lerppa alias Sika Amalia alias Lerppa alias Sika Amalia lerpata lerppaas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppa alias Sika Amalia alias Lerppa alias Sika Amalia alias Lerppa alias Sika Amalia lerpata lerppaas

        Kviai?


    • Anonyymi

      Olen tiennyt jo vuosia että tätä palstaa terrorisoi vain yksi mielenterveysongelmainen. Hänen todellinen ikänsä on nyt noin 81 vuotta ja dementiaa pukkaa pahan kerran. Kerran kertoi tarinansa totuuden. Kertoi katkeroituneensa ja erakoituneensa ja olevansa silloin 77 vuotias. Asui jonkun rintamamiestalon vintillä yksin ja vihasi kaikkea. Siitä on nyt nelisen vuotta tuosta tunnustuksesta. Nyt hän on päässyt johonkin palvelutaloon pääkaupunkiseudulle ja on jonkin verran ohjattua toimintaakin siellä tunnin pari päivässä aterioiden lisäksi.
      Välillä lääkkeet toimii ja pääsee mielikuvitusmaailmaansa hetkeksi pakenemaan laitosarkea. Loppuajan ärhentelee. Ilmeisesti tämä hänen luomuksensa "Pohjoisen mies" on joku läheisensä jonka hän on menettänyt kauan sitten ja nyt tehnyt hänestä mielikuvituskaverinsa tai poikansa.

      • Anonyymi

        Tämähän se on se totuus. Tuskin tänne kukaan toinen ihmisten ja Thaimaan vihaaja tulee ventovieraita haukkumaan ja kadehtimaan kuin yksinäinen mielisairas vanhus.


    • Anonyymi

      Tuolla toisessa ketjussa

      Senssu 🐃 vastasi katkerana väärällä NumBall sinisellään.... heh heh heh 🐒.,!

      Ja nyt on taas T-modella puhelinlangat kuumina 😂🤪🤯

    • Anonyymi

      Tää 3 trollia on bumball.

      • Anonyymi

        Oisko?


    • Anonyymi

      Kannattaa lukea tämä ketju niin näkee selkeästi kuinka numeromies esiintyi kolmella nimellä jo 2016 vuonna ja taisteli "boisseja" vastaan näiden "ystäviensä" kanssa.
      Kahdeksan vuotta yötä päivää, eikä tilanne ole muuttumassa.

      • Anonyymi

        Kun Sir Bumba saapui Thaimaahan 2015 tammikuussa, alkoi välittömästi armoton satuilu Pattayan sivustolla useilla nimmareilla, joista osa oli naisia. Aluksi Senssukin oli suomalainen nainen, joka kurvaili Chiang Maissa harlikoilla ja hänellä oli rikas thaimaalainen mies. Sitten Senssu olikin thaimaalainen nainen, jolla oli rikas suomalainen mies. Sitten hänestä tuli se rikas suomalainen mies jolla on rikas vaimo. Järjesti todella suosittuja kellohametanssiaisia Chiang Maissa. Tämä heppuhei sitten epäilee toisten mielenterveyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Sir Bumba saapui Thaimaahan 2015 tammikuussa, alkoi välittömästi armoton satuilu Pattayan sivustolla useilla nimmareilla, joista osa oli naisia. Aluksi Senssukin oli suomalainen nainen, joka kurvaili Chiang Maissa harlikoilla ja hänellä oli rikas thaimaalainen mies. Sitten Senssu olikin thaimaalainen nainen, jolla oli rikas suomalainen mies. Sitten hänestä tuli se rikas suomalainen mies jolla on rikas vaimo. Järjesti todella suosittuja kellohametanssiaisia Chiang Maissa. Tämä heppuhei sitten epäilee toisten mielenterveyttä.

        Pasanen koettaa peitellä näitä ketjuja uusilla kopioaloituksilla. Hän ei pysty myöntämään itselleen miten sekaisin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen koettaa peitellä näitä ketjuja uusilla kopioaloituksilla. Hän ei pysty myöntämään itselleen miten sekaisin on.

        Nostetaan ylös pasasen useat persoonat.


    • Anonyymi

      Kukaan psykiatrian ammattilainen ei uskoisi silmiään, jos lukisi huahinin erakon tarinat vuosien varrella. Kukaan ei voisi uskoa mihin tuotantomäärään yksi mies on kyennyt ja miten hajalla psyykensä on. Siellä on joukkueellinen äksyjä vanhoja herroja ja pari daamia samojen korvien välissä.

      • Anonyymi

        "Itseasiassa olen päätynyt erään suuren amerikkalaisfirman Euroopan aluejohtajaksi"

        Pasasen elämäntarinan ura numero 11.
        Korkeammasta matematiikasta tutkinnon suorittanut mies kertoo pokerina että neliökilometrissä on 1000 neliömetriä ja että 2000 x 3 = 38000.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Itseasiassa olen päätynyt erään suuren amerikkalaisfirman Euroopan aluejohtajaksi"

        Pasasen elämäntarinan ura numero 11.
        Korkeammasta matematiikasta tutkinnon suorittanut mies kertoo pokerina että neliökilometrissä on 1000 neliömetriä ja että 2000 x 3 = 38000.

        Korkeasti koulutettu korkea lentoinen majuri. Lensi tikka koskella lento kentällä sää havainto pallolla ja hydro kopterilla lento kenttää kuivattaen. Yhdys sanat on hallussa.


    • Anonyymi

      Yksi trolli eli peikko oli oikein, muut väärin eisaa hajottaa hermostoaan valheellisella vitsillä, turvautumi en 5. Käskyä vastaan on vanhanaikainen eli neuvostoliittovenäjä on oikeassa suomen armeijan ironia[(halveksivat toisia ihmisiä sarjakuvamaisesti ikään kuin tappamalla)]ja itseironia[(halveksivat omaa itseään yliuhrautuvaisesti eli kuolevat)] huumori onkopoika eli oikea trolli on suomen autonomisenajan tuleva suomenasioiden hoitaja moskovassa hallitsee vauvahallitsijat ja kirjalliseeden no sehän on tietenkin presidenttimme keisarillisen neuvostoliittovenäjän johtaja vladimir putin

    • Anonyymi

      Pasanen luikkii piiloon totuutta uusiin ketjuihin

      • Anonyymi

        2010 olosuhteisiinsa.


    • Anonyymi

      Fuck you!

      • Anonyymi

        Nostetaan ylös, dumbollin persoonat


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4171
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2357
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1693
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1475
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1423
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1277
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1255
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1016
    Aihe