Välillä kiukuttaa paljon.
Vastaukset 41
- Anonyymi00001UUSI
Rangaistukseksi määrätään 10 suudelmaa päivässä ja aamukahvi sänkyyn joka aamu tulevaisuudessa.
- Anonyymi00002UUSI
Olisipa kyllä mukavaa. ❤️
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta se tarkoittaa, että pitää lopettaa ilkeily myös palstalla.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta se tarkoittaa, että pitää lopettaa ilkeily myös palstalla.
Mitenkäs tämä toimeenpannaan?
- Anonyymi00016UUSI
Pannun Nokasta suoraa. -sivu
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Puuppia.
- Anonyymi00005UUSI
Iso kulli!! Ei vaseliinia!!.🤣🤦♂️
m-m- Anonyymi00007UUSI
En tee pilaa enkä millään tavalla pidä vähempiarvoisena kahden aikuisen ihmisen aitoa rakkautta toisiinsa, oli heidän sukupuolet mitkä tahansa. Itse olen heteromies ja kaivattuni tulee saamaan mainitsemaasi asiaa vaikka kuinka paljon. Hyvää yötä!
- Anonyymi00006UUSI
Ei haittaa. Kuhan et ikinä lähesty missään tai kirjoita enää koskaa mulle mitään. Ollaan sujut. Voi hyvin.
- Anonyymi00008UUSI
Miksi sanot noin? Mitä pahaa sinulle olen tehnyt että jätit sillä tavalla, eikä voida edes keskustella enää?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi sanot noin? Mitä pahaa sinulle olen tehnyt että jätit sillä tavalla, eikä voida edes keskustella enää?
Ei "muuta" kuin että laitoit sydämen tuhannensäpäleiksi.
(samaan ja luultavasti toiselle) - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiusannut,osallistunut siihen ja katsonut vierestä kun muut kiusaa minua. Et välitä tuon taivaallista minusta.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiusannut,osallistunut siihen ja katsonut vierestä kun muut kiusaa minua. Et välitä tuon taivaallista minusta.
Olen todella pahoillani jos olet tuntenut tuolla tavalla. Ei täällä nähdäkseni kukaan sinua kiusannut, mutta olisivat voineet käyttäytyä paremmin, niin kuin itsekin tietysti. Sanoin paljon sellaista mitä olen jälkeen päin katunut. Sinusta välitin kuitenkin ja välitän edelleenkin paljon. Ei se siitä johtunut etten välittänyt. Pelkäsin että menetän sinut.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen todella pahoillani jos olet tuntenut tuolla tavalla. Ei täällä nähdäkseni kukaan sinua kiusannut, mutta olisivat voineet käyttäytyä paremmin, niin kuin itsekin tietysti. Sanoin paljon sellaista mitä olen jälkeen päin katunut. Sinusta välitin kuitenkin ja välitän edelleenkin paljon. Ei se siitä johtunut etten välittänyt. Pelkäsin että menetän sinut.
Hyvä on. Uskon sinua. Yritän rauhoittua. Kaipa tää vielä joskus saadaan selvitettyä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hyvä on. Uskon sinua. Yritän rauhoittua. Kaipa tää vielä joskus saadaan selvitettyä.
Kiitos, minä toivon sitä todella. Rakastan sinua.😥❤
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiitos, minä toivon sitä todella. Rakastan sinua.😥❤
Lisään: meidän pitää jutella oikeasti ja rauhallisesti. Minä en ole mistään vihainen. Surullinen vain ja ikävä on sinua, todella kova.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Lisään: meidän pitää jutella oikeasti ja rauhallisesti. Minä en ole mistään vihainen. Surullinen vain ja ikävä on sinua, todella kova.
Joo mut en tahdo sinnuu
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin jutella pitäisi. Muuhun nyt osaa oikein sanoa enää mitään kun kaikki täällä tuntuu vaan pelleilyltä. 💔
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joo mut en tahdo sinnuu
Olisitko kiltti ja laittaisit puhelimen auki?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin jutella pitäisi. Muuhun nyt osaa oikein sanoa enää mitään kun kaikki täällä tuntuu vaan pelleilyltä. 💔
No täällä ei pysty oikeasti juttelemaan, kun on monta tyyppiä yhtä aikaa omimassa ja laittamassa lusikkaansa soppaan. Minusta outoa että kirjoitellaan taas täällä eikä olla yhteyksissä oikeasti.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
No täällä ei pysty oikeasti juttelemaan, kun on monta tyyppiä yhtä aikaa omimassa ja laittamassa lusikkaansa soppaan. Minusta outoa että kirjoitellaan taas täällä eikä olla yhteyksissä oikeasti.
Kaikkeen tottuu
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos saisin soittaa sinulle, niin olisi paljon helpompaa.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onhan se minustakin outoa. Mut jos mun fiilikset nyt on tämmöisiä kuin olleet. Niin tiedä mitä ajatella. Mut yritän nyt kasailla itseäni ja rauhoittua.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Onhan se minustakin outoa. Mut jos mun fiilikset nyt on tämmöisiä kuin olleet. Niin tiedä mitä ajatella. Mut yritän nyt kasailla itseäni ja rauhoittua.
Ymmärrän sinua. Rakastan ja välitän sinusta. Odotan että tulet takaisin. Sinua vain. ❤ Olen vain muistellut meidän hyviä hetkiä täällä. Olisin sinä iltana halunnut näyttää miten paljon tykkäsin siitä että olet kanssani.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miks vittus sä ootaas palstalla?
Tuliko mieleesi ettei mua päästä kun pieniksi heykiksi nettiin kun oon
Hoidettavana
Ja sä oot lukenu taas kaiiken koko päivältä minun kirjoittamaksi ...
KUN ET VITTU osaa komunikoida !
Ja luulet aivain vieraita ihmisiä minuksi
Mies ...
Ärsyttää todella .
Jos välittäisit sä perkele kaivaisit luurin kouraan
Ja soitaisit edes .....
Mutta et tahdo selvästi enää mitää kontaktia ...
Tosin oot kyllä muutenkin liian homon oloinen mulle !
miehelle Aaalta ... - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vittu sä et kirjoita edes sille jolle luulet .
Minä en oo ollu täällä kokopäivää päivystämäs niiku eräs .....
Naiselta sivusta - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos saisin soittaa sinulle, niin olisi paljon helpompaa.
Mitä tohon nyt vois sanoa. Ei mulla ole hänen numeroa enää.Taas kun lukee tätäkin keskustelua ja noita kommentteja alkaa koko kiusaamis juttu tuntua toden näköisemmältä. Tuntuu taas iha vtun tyhmältä. Laitan tän kiinni. Harhaa kaikki.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mitä tohon nyt vois sanoa. Ei mulla ole hänen numeroa enää.Taas kun lukee tätäkin keskustelua ja noita kommentteja alkaa koko kiusaamis juttu tuntua toden näköisemmältä. Tuntuu taas iha vtun tyhmältä. Laitan tän kiinni. Harhaa kaikki.
Hei Täällä ei kukaan tahallaan kiusaa vaan monet täysin tuntemattomat ihmiset tulevat vain väliin huutelemaan. Siksi tämä paikka on aivan väärä keskustella henkilökohtaisista asioista. Kun täällä ei edes kunnolla tiedä kenelle puhuu ja kuka vastaa... Se ei ole tahallista kiusaamista kuitenkaan.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hei minä en sitten ole täällä kirjoittellut sinulle
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei "muuta" kuin että laitoit sydämen tuhannensäpäleiksi.
(samaan ja luultavasti toiselle)Mitenkä niin? Eihän sinulla ollut tunteita.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Hei minä en sitten ole täällä kirjoittellut sinulle
Minä uskon sen. Enkä minäkään täällä päivystä enkä kirjoittele. Etsin vain sinua joka paikasta.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Hei Täällä ei kukaan tahallaan kiusaa vaan monet täysin tuntemattomat ihmiset tulevat vain väliin huutelemaan. Siksi tämä paikka on aivan väärä keskustella henkilökohtaisista asioista. Kun täällä ei edes kunnolla tiedä kenelle puhuu ja kuka vastaa... Se ei ole tahallista kiusaamista kuitenkaan.
Kyllä sen tajuan. Oon vaan nyt niin herkillä jotenkin. Olen pahoillani. Ehkä nyt näen ns. mörköjä vaikka niitä ei olisikaan. Yksi kommentti täällä meni niin tunteisiin et en ymmärrä miten se tuntui niin pahalta. Vaikka edes tiedä kuka sen kirjoittanut. Oma mieli nyt pelkää pahinta. Oikeasti mun pitää nyt tsempata ja eikä antaa mennä mukaan provoihin.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kyllä sen tajuan. Oon vaan nyt niin herkillä jotenkin. Olen pahoillani. Ehkä nyt näen ns. mörköjä vaikka niitä ei olisikaan. Yksi kommentti täällä meni niin tunteisiin et en ymmärrä miten se tuntui niin pahalta. Vaikka edes tiedä kuka sen kirjoittanut. Oma mieli nyt pelkää pahinta. Oikeasti mun pitää nyt tsempata ja eikä antaa mennä mukaan provoihin.
Mikä kommentti? Kommentoitu siihen ja kysyt suoraan. Aika moni vastaa omiin kirjoituksiin. Sillä saat selvyyden. Jos et saa vastausta suoraan kysymykseen, niin on provo.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mikä kommentti? Kommentoitu siihen ja kysyt suoraan. Aika moni vastaa omiin kirjoituksiin. Sillä saat selvyyden. Jos et saa vastausta suoraan kysymykseen, niin on provo.
En minä halua siihen enää palata. Luulen että se oli siltä ihmiseltä joka kirjoittaa tylysti joka päivä samoja juttuja täällä ettei halua tutustua kehenkään ja pitää ymmärtää jne jne.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Minä uskon sen. Enkä minäkään täällä päivystä enkä kirjoittele. Etsin vain sinua joka paikasta.
Miksi etsit?
- Anonyymi00026UUSI
Älä omi mitään ikäviä aloituksia täällä. ❤
- Anonyymi00029UUSI
Oudot rakastuu palstalla, vuoden uutinen heh heh heh!
- Anonyymi00034UUSI
Ehkäpä silloin on yhdessä väärän ihmisen kanssa, jos kiukuttamien nousee kerta toisensa jälkeen. Samoin silloin, jos unelmat muodostavat uhkan suhteelle ts. silloin etsitään kumppani, jonka kanssa kumpikin tukee toistensa unelmia ja tavoitteita eikä yritä sabotoida tai latistaa.
- Anonyymi00036UUSI
En voi toteuttaa miehen
Vaatimaa itsetuhoista ubelmaa
Sen saman toiveen kuunteleminen
Käy jo myös mun oman terveyden päälle
Eikä ymmärrystä kuulu tai näy
Kun kyseinen mies pitää kirjoutuksia
täällä lähinnö läppänä ..
Sen kuvan olen saanut
Naiselta sivusta 🥺 - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
En voi toteuttaa miehen
Vaatimaa itsetuhoista ubelmaa
Sen saman toiveen kuunteleminen
Käy jo myös mun oman terveyden päälle
Eikä ymmärrystä kuulu tai näy
Kun kyseinen mies pitää kirjoutuksia
täällä lähinnö läppänä ..
Sen kuvan olen saanut
Naiselta sivusta 🥺Lähtökohtaisesti suhde, jossa vaaditaan itsetuhoisuutta, ei ole suhde, johon kannattaa jäädä. Itsesuojeluvaisto on toisinaan tarpeen vaikkei lähteminen olisikaan helppoa.
- Anonyymi00037UUSI
gertoimia vastaan i guess
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3863074
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1822463- 361902
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2831658- 541179
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa282990Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248826- 80823
- 49683
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46601