Naisen takia😞
Vastaukset 40
- Anonyymi00001
Samat sanat!
- Anonyymi00002
Mitä on tapahtunut? Kerro, minä kuuntelen.
- Anonyymi00003
No kannattico alkaa kiusaa?
- Anonyymi00004
Kukaan ei ole kiusannut. -sivusta
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kukaan ei ole kiusannut. -sivusta
Kyllä huonosti tulee käymään
- Anonyymi00025
Taijjat ite olla ciusaaja
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Taijjat ite olla ciusaaja
Ciannnaama ciusaaja siis vielä
- Anonyymi00030UUSI
Minä olen joutunut kokemaan kiusaamista jo vuosien ajan, kun minua on stalkattu ja ahdisteltu! Kytätty missä milloinkin kuljen ja yritetty tunkea lähelle!! Olen ollut jo kauan syvästi ahdistunut kaikista niistä kymmenistä ahdistelu kokemuksista!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Minä olen joutunut kokemaan kiusaamista jo vuosien ajan, kun minua on stalkattu ja ahdisteltu! Kytätty missä milloinkin kuljen ja yritetty tunkea lähelle!! Olen ollut jo kauan syvästi ahdistunut kaikista niistä kymmenistä ahdistelu kokemuksista!
Tuleeko sinulle palstaäijä voimaantunut olo kun esität epävakaille piinattua naista? Ilmeisesti välillä mm oman stalkkaamisesi uhria. Se saattaa lohduttaa kämppäänsä lukittautunutta rappukäytävän äänten säikkyjää
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tuleeko sinulle palstaäijä voimaantunut olo kun esität epävakaille piinattua naista? Ilmeisesti välillä mm oman stalkkaamisesi uhria. Se saattaa lohduttaa kämppäänsä lukittautunutta rappukäytävän äänten säikkyjää
Tässä ois kuulkaa loppupäätelmien aineksia. Onhan niitä ennenkin kuin tarjottimella tarjottu, mutta ei ole kelvannut. Hyhyh
- Anonyymi00005
Sama täällä, sitä vois luulla että tällä iällä olisi jo päässyt näistä tammosista , mutta ei ku yhä pahenee.
- Anonyymi00007
Tämäkö se mies on???
- Anonyymi00008
Sen suuntaista on liikkeellä. Tsempit
- Anonyymi00012
No joo 😂👊🏻
- Anonyymi00015
Vasarahaita ei kyl voi olla huomaamatta edes fb-ovella. -sivu
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vasarahaita ei kyl voi olla huomaamatta edes fb-ovella. -sivu
Miten tämä sinun verkostoitumisprojekti etenee, elinikäiset verkostot ja ystävyssuhteet multiploituu ja tasainen on tie kulkea?
- Anonyymi00010
Sama tilanne alkukesästä asti. Onneks alkaa helpottaa jo.
- Anonyymi00020
Ihastuit, rakastuit ja et saanutkaan toivottua vastakaikua?
- Anonyymi00011
löytyykö syyllinen peilistä?
- Anonyymi00013
Löytyy kyllä. Itse ainakin kadun sanojani ja tekojani paljon. -sivullinen
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Löytyy kyllä. Itse ainakin kadun sanojani ja tekojani paljon. -sivullinen
Mitä menit sanomaan ja tekemään? Et kai vaan painostanut liian varhain seksiin?
- Anonyymi00039UUSI
Yes m-fucka that's you. Why, you don't like what you see. -mirror for big bullies unable to take a f:n joke
- Anonyymi00014
😔😔❤️
- Anonyymi00016
Se perälauta jos haisee niin että ne ovat voimassa vain rajoitetun ajan
- Anonyymi00018
Muuli on Muuli, vaikka haarakangas repeis. -sivu
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Muuli on Muuli, vaikka haarakangas repeis. -sivu
Auttaako tämä uuden skuupin per viikko keksiminen jollain olennaisella tavalla lokapojat oyn kampanjaa tai jopa sinun henkilökohtaista menestystä? Myötikset sinne
- Anonyymi00017
Voinko auttaa jotenkin?
Olet tärkeä minulle ❤️😔 - Anonyymi00022
Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi00023
Taas tämä kulunut fraasi, jota räiskitään sinne, missä vaan kuuluu liikettä.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Taas tämä kulunut fraasi, jota räiskitään sinne, missä vaan kuuluu liikettä.
Joo hänellä taitaa olla sellainen nk rajattoman kasvatuksen saaneen lapsen mieli, joka jollain tasolla tietää, että uho tmv on aiheetonta ja se on omiaan aiheuttamaan näitä lapsellisia puolips*koottisia episodeja. T naiselta
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Joo hänellä taitaa olla sellainen nk rajattoman kasvatuksen saaneen lapsen mieli, joka jollain tasolla tietää, että uho tmv on aiheetonta ja se on omiaan aiheuttamaan näitä lapsellisia puolips*koottisia episodeja. T naiselta
Lisään, että noudattamatta mitään liturgiaa sukupuolittunein tai heteronormatiivisin perustein, öyh öyh aina kun siltä tuntuu, eikä näitä aloituksia lueta edes sen vertaa, huomattu o
- Anonyymi00027UUSI
Mulla taas on halli kujalla parin naisen takia.
- Anonyymi00028UUSI
Mitähän teki homot naisilla teette,ku kiusaatte vaan,ns aikuiset miehekkeet!
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitähän teki homot naisilla teette,ku kiusaatte vaan,ns aikuiset miehekkeet!
Siis transmiehet!
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Siis transmiehet!
En halua edes ystäväksi minua stalkannutta henkilöä! Hypin kohta seinille joa projekti pian lopu! Hyi teitä projektin aloittajat, myös te olette vastuussa minun huonosta olosta, kun ette kysyneet niitä kysymyksiä!
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
En halua edes ystäväksi minua stalkannutta henkilöä! Hypin kohta seinille joa projekti pian lopu! Hyi teitä projektin aloittajat, myös te olette vastuussa minun huonosta olosta, kun ette kysyneet niitä kysymyksiä!
Kuka antoi teille sellaisen oikeuden, että pilasitte vanhemman ihmisen elämän lähes täysin! Kaikki olisi ollut hyvin, jos olisin saanut tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä, mutta teidän takianne minä sen menetin!
- Anonyymi00034UUSI
Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi00043UUSI
Kiva fantasma. Pitäisikö tämän herättää jotain tunteita lukijoissa? Kaksykönen kerran elämässä mm voi olla sen verran järisyttävä kokemus, että sitä elää mielellään uudelleen ja uudelleen. Ei se toki väärin ole 👍
- Anonyymi00033UUSI
❤️aika armahtakoon
- Anonyymi00038UUSI
Ei naisten vuoksi kannata itseään stressata, ne on kuin linja-autoja, yksi kun jättää niin seuraava on jo mutkan takaa tulossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362042
- 41630
- 40603
- 42480
- 62472
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60470- 45450
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6427Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14423- 40411