Olen aivan hajalla yhden

Anonyymi-ap

Naisen takia😞

40

603

Vastaukset 40

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samat sanat!

• Anonyymi00002

Mitä on tapahtunut? Kerro, minä kuuntelen.

• Anonyymi00003

No kannattico alkaa kiusaa?

• Anonyymi00004

Kukaan ei ole kiusannut. -sivusta

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kukaan ei ole kiusannut. -sivusta

Kyllä huonosti tulee käymään

• Anonyymi00025

Taijjat ite olla ciusaaja

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Taijjat ite olla ciusaaja

Ciannnaama ciusaaja siis vielä

• Anonyymi00030
        UUSI

Minä olen joutunut kokemaan kiusaamista jo vuosien ajan, kun minua on stalkattu ja ahdisteltu! Kytätty missä milloinkin kuljen ja yritetty tunkea lähelle!! Olen ollut jo kauan syvästi ahdistunut kaikista niistä kymmenistä ahdistelu kokemuksista!

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Minä olen joutunut kokemaan kiusaamista jo vuosien ajan, kun minua on stalkattu ja ahdisteltu! Kytätty missä milloinkin kuljen ja yritetty tunkea lähelle!! Olen ollut jo kauan syvästi ahdistunut kaikista niistä kymmenistä ahdistelu kokemuksista!

Tuleeko sinulle palstaäijä voimaantunut olo kun esität epävakaille piinattua naista? Ilmeisesti välillä mm oman stalkkaamisesi uhria. Se saattaa lohduttaa kämppäänsä lukittautunutta rappukäytävän äänten säikkyjää

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Tuleeko sinulle palstaäijä voimaantunut olo kun esität epävakaille piinattua naista? Ilmeisesti välillä mm oman stalkkaamisesi uhria. Se saattaa lohduttaa kämppäänsä lukittautunutta rappukäytävän äänten säikkyjää

Tässä ois kuulkaa loppupäätelmien aineksia. Onhan niitä ennenkin kuin tarjottimella tarjottu, mutta ei ole kelvannut. Hyhyh

• Anonyymi00005

Sama täällä, sitä vois luulla että tällä iällä olisi jo päässyt näistä tammosista , mutta ei ku yhä pahenee.

• Anonyymi00007

Tämäkö se mies on???

• Anonyymi00008

Sen suuntaista on liikkeellä. Tsempit

• Anonyymi00012

No joo 😂👊🏻

• Anonyymi00015

Vasarahaita ei kyl voi olla huomaamatta edes fb-ovella. -sivu

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Vasarahaita ei kyl voi olla huomaamatta edes fb-ovella. -sivu

Miten tämä sinun verkostoitumisprojekti etenee, elinikäiset verkostot ja ystävyssuhteet multiploituu ja tasainen on tie kulkea?

• Anonyymi00010

Sama tilanne alkukesästä asti. Onneks alkaa helpottaa jo.

• Anonyymi00020

Ihastuit, rakastuit ja et saanutkaan toivottua vastakaikua?

• Anonyymi00011

löytyykö syyllinen peilistä?

• Anonyymi00013

Löytyy kyllä. Itse ainakin kadun sanojani ja tekojani paljon. -sivullinen

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Löytyy kyllä. Itse ainakin kadun sanojani ja tekojani paljon. -sivullinen

Mitä menit sanomaan ja tekemään? Et kai vaan painostanut liian varhain seksiin?

• Anonyymi00039
        UUSI

Yes m-fucka that's you. Why, you don't like what you see. -mirror for big bullies unable to take a f:n joke

• Anonyymi00014

😔😔❤️

• Anonyymi00016

Se perälauta jos haisee niin että ne ovat voimassa vain rajoitetun ajan

• Anonyymi00018

Muuli on Muuli, vaikka haarakangas repeis. -sivu

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Muuli on Muuli, vaikka haarakangas repeis. -sivu

Auttaako tämä uuden skuupin per viikko keksiminen jollain olennaisella tavalla lokapojat oyn kampanjaa tai jopa sinun henkilökohtaista menestystä? Myötikset sinne

• Anonyymi00017

Voinko auttaa jotenkin?
      Olet tärkeä minulle ❤️😔

• Anonyymi00022

Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi00023

Taas tämä kulunut fraasi, jota räiskitään sinne, missä vaan kuuluu liikettä.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Taas tämä kulunut fraasi, jota räiskitään sinne, missä vaan kuuluu liikettä.

Joo hänellä taitaa olla sellainen nk rajattoman kasvatuksen saaneen lapsen mieli, joka jollain tasolla tietää, että uho tmv on aiheetonta ja se on omiaan aiheuttamaan näitä lapsellisia puolips*koottisia episodeja. T naiselta

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Joo hänellä taitaa olla sellainen nk rajattoman kasvatuksen saaneen lapsen mieli, joka jollain tasolla tietää, että uho tmv on aiheetonta ja se on omiaan aiheuttamaan näitä lapsellisia puolips*koottisia episodeja. T naiselta

Lisään, että noudattamatta mitään liturgiaa sukupuolittunein tai heteronormatiivisin perustein, öyh öyh aina kun siltä tuntuu, eikä näitä aloituksia lueta edes sen vertaa, huomattu o

• Anonyymi00027
      UUSI

Mulla taas on halli kujalla parin naisen takia.

• Anonyymi00028
        UUSI

Mitähän teki homot naisilla teette,ku kiusaatte vaan,ns aikuiset miehekkeet!

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mitähän teki homot naisilla teette,ku kiusaatte vaan,ns aikuiset miehekkeet!

Siis transmiehet!

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Siis transmiehet!

En halua edes ystäväksi minua stalkannutta henkilöä! Hypin kohta seinille joa projekti pian lopu! Hyi teitä projektin aloittajat, myös te olette vastuussa minun huonosta olosta, kun ette kysyneet niitä kysymyksiä!

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

En halua edes ystäväksi minua stalkannutta henkilöä! Hypin kohta seinille joa projekti pian lopu! Hyi teitä projektin aloittajat, myös te olette vastuussa minun huonosta olosta, kun ette kysyneet niitä kysymyksiä!

Kuka antoi teille sellaisen oikeuden, että pilasitte vanhemman ihmisen elämän lähes täysin! Kaikki olisi ollut hyvin, jos olisin saanut tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä, mutta teidän takianne minä sen menetin!

• Anonyymi00034
        UUSI

Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi00043
        UUSI

Kiva fantasma. Pitäisikö tämän herättää jotain tunteita lukijoissa? Kaksykönen kerran elämässä mm voi olla sen verran järisyttävä kokemus, että sitä elää mielellään uudelleen ja uudelleen. Ei se toki väärin ole 👍

• Anonyymi00033
      UUSI

❤️aika armahtakoon

• Anonyymi00038
      UUSI

Ei naisten vuoksi kannata itseään stressata, ne on kuin linja-autoja, yksi kun jättää niin seuraava on jo mutkan takaa tulossa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2042
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      603
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      472
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      450
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      411
    Aihe