Assassin's Creed -pelit

Scifisti1977

Pääsin tässä viimein itsekin tutustumaan oikein kunnolla näin Assassin's Creed (AC) -peleihin viimein ja täytyy sanoa, että hyvältä vaikuttaa. Eka pelin olen joskus vuosi sitten pelannut läpi, mutta myin pois. Nyt sit Xbox 360:lle ostin microsoftin kauppapaikasta digitaaliset kopiot 5 ekasta AC -pelistä eli:

AC
AC 2
AC Brotherhood
AC Revelations
AC 3

Ekan pelasin tuossa äskettäin läpi ja oli hyvä. Nyt on kakkonen menossa ja vaikuttaa laajemmalta ja paremmalta! Enemmän tehtävää jne. Kunnon parkour meininkiä! Loistavia tarinoita! Joten suosittelen!

Hommaan kaikki pelit ja loput luultavasti ihan fyysisinä kopioina. AC IV - Black Flag ja AC - Unity tulen varmaan hommaamaan Xbox One:lle. AC Rogue Xbox 360:lle kun se ei olekaan ilmestynyt uudelle konsolisukupolvelle. Sitten tietty odotan myös tätä uutta tulevaa AC Syndcate -peliä. Mutta tosi monta peliä tehty tätäkin sarjaa. Saa taas satoja tunteja pelattavaa. YES!

Kattellaan ja pelaillaan!

27

1076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pc-anustelija

      konsolijonne buahahaha

      • Scifisti1977

        PC-jonne buahhahhaa...!


      • Kantapää

        Itse suosin konsolia (pääsääntöisesti pleikkareita) koska en yksinkertaisesti omaa tippaakaan kiinnostusta pelaamisen tietotekniseen puoleen, vaan ainoastaan nautin itse aktiviteetista, enkä pidä aavistuksen verran paremmilla tehoilla tai grafiikoilla pelaamista sen vaivan väärtinä, että pitäisi joko hifistellä alusta asti itse se vehje jolla niitä pelejä tahkoo, tai sitten maksaa siitä itsensä kipeäksi.
        Kukin taaplaa tyylillään, kukin omasta syystään, joten jos heitettäisiin tämä iänikuinen "pelivälinesota"-perseily pois heti alkuunsa..


      • Scifisti1977

        Samaa mieltä! Minä en edes välitä siitä pienestä grafiikkaerosta, joka saattaa PC:n ja konsolien välillä olla. Jos konsoli näyttää hyvältä, mitä väliä PC:llä enää on? Ei mitään. Olen tyytyväinen. Konsolilla tulen pelaamaan aina. Piste.


      • I agree


    • jokurandommmmm

      Hyvä et vihdoinki löysit tämän mahtavan pelisarjan :o

    • Scifisti1977

      AC Brotherhood saatu hyvään alkuun nyt. Vuosi 1500 ja Ezio Roomassa. Mielenkiintoista. :)

    • Scifisti1977

      AC Revelations on nyt saatu pelattua loppuun ja oli kyllä loistava peli tämäkin. Ezio Auditore -trilogia (AC II, Ac Brotherhood ja AC Revelations) saatiin näin loppuunsa. Desmondin tarina näköjään jatkuu edelleen. On muuten hyvä tarina näissä peleissä. Seuraavaksi olisi vuorossa sitten AC III.

      Hyllyyn tuli hommattua tuplapelipaketti Xbox 360:lle: AC IV - Black Flag ja AC Rogue. Sutkot halvalla sain niin piti ostaa. Xbox One:lle sitten myöhemmin AC Unity ja AC Syndicate. Mut tosiaan seuraavaksi AC III.

      Loistavia pelejä ja loistotarinoita!

      • Scifisti1977

        AC III...no jaa. En oikein tykäännyt pelistä. Sain sen hetki sitten pelattua loppuun. Desmondin tarina nykyajassa saatiin päätökseen ja siitä pidin. Pelaaminen historiassa...1700 -luvun lopun amerikassa ei ollut kovin hauskaa tai mielenkiintoista. Kyllä edelleen paras AC on Ezio Auditore - trilogia. En tiedä ostanko noita uusimpia enää. Täytyy kait toi AC IV ja Rogue pelailla joskus, mutta nyt kyllä pidän vähän aikaa taukoa.


      • Scifisti1977

        No niin, piti sitten kuitenkin aloittaa AC IV ja yllätyin positiivisesti. Jopa Xbox 360:llä pelissä on loistavat grafiikat ja tarina vaikuttaa mielenkiintoiselta. Myöskin pelaamisessa on jotenkin parempi tuntuma, kuin AC III:ssa. Taidankin pitää tästä pelistä, ainakin reippaasti enemmän kuin AC III:sta. On se!


      • Kantapää
        Scifisti1977 kirjoitti:

        AC III...no jaa. En oikein tykäännyt pelistä. Sain sen hetki sitten pelattua loppuun. Desmondin tarina nykyajassa saatiin päätökseen ja siitä pidin. Pelaaminen historiassa...1700 -luvun lopun amerikassa ei ollut kovin hauskaa tai mielenkiintoista. Kyllä edelleen paras AC on Ezio Auditore - trilogia. En tiedä ostanko noita uusimpia enää. Täytyy kait toi AC IV ja Rogue pelailla joskus, mutta nyt kyllä pidän vähän aikaa taukoa.

        Ottaen huomioon miten paljon ne tuntuvat jakavan fanikunnan mielipiteitä, en voi mennä takaamaan fiiliksiäsi Unitysta ja Syndicatesta, mutten voi olla suosittelematta, että antaisit niille silti mahdollisuuden, koska itse tykkään niistä enemmän kuin tästä "Pohjois-Amerikka-trilogiasta" (AC3, Black Flag ja Rogue siis) ja osapuilleen yhtä paljon kuin Ezio-trilogian peleistä yksittäisinä peleinä. Etten sinuna missään tapauksessa heittäisi vielä kolmosen perusteella kirvestä kaivoon..
        Omasta mielestäni kolmonen on Assassin's Creedien pääpelisarjan selkeä aallonpohja (ei varsinaisesti huono, mutta selvästi muita heikompi). Connor on vaan protagonistina hemmetin valju ja yksi-ilmeinen, ja pelin tarina etenee niin hitaasti, että se on käytännössä puolessa välissä ennen kuin Connorista edes tulee oikeasti assassiini. Sitäpaitsi vaikka protagonisti olisikin vahvempi, uudisraivaaja-ajan Amerikasta hökkelikyläkaupunkeineen, copypaste puukirkkoineen ei vaan hyvällä tahdollakaan saa yhtä mielenkiintoista miljöötä kuin ristiretki- ja renesanssiajalla maailmaa pyörittäneistä suurkaupungeista ja ainakin omakohtaisesti Amerikan vallankumous ei vaan ole historiallisena ajanjaksona millään muotoa erityisen mielenkiintoinen.


      • Scifisti1977

        Joo, olen tullut nyt tuota AC IV:ta pelatessani siihen tulokseen että toki hommaan AC Unity:n ja Syndicate:n aikanaan. Jos ei muun tähden, niin Xbox One:n grafiikan tähden. On se aina kiva nähdä upeaa grafiikkaa. Mutta voihan se juonikin olla peleissä hyvä. Enköhän mä siis kaikki sarjan pelit tule hommaamaan kuitenkin lopulta ja pelaamaan ne läpi. IV:n on vielä alussa ja mukava kulkea laivalla merellä ja kaupungitkin tuntuvat eläväisemmiltä ja paremmilta kuin AC III:ssa. Kattellaan!


      • Black flag ei oo "Pohjois-Amerikka trilogiaa"
        peli ei edes liity ollenkaan Pohjois-Amerikkaan
        eikä siinä edes pelata Desmondilla


      • Kantapää

        Ei kun siis "New world"-trilogia piti sanomani, siksihän noita kolmea peliä nimitettiin. Amerikka-tilogia kai olisi myös ihan korrekti nimitys, mutta tosiaan nelosessa ei juuri taideta käydä Amerikkojen pohjoisella mantereella.
        Miten Desmond tuohon pointtiini tosin liittyy, kun eihän hänellä (sattuneesta syystä) pelata enään missään pelissä kolmosen jälkeen?


      • Scifisti1977

        Pieni spoilaus, jos joku ei ole AC IV:sta pelannut. Nykyaikatilassa pelissä ollaan temppeliherrojen tiloissa eli Abstergo -yrityksessä. Animus -teknologia on mennyt eteenpäin siihen pisteeseen, että kuka tahansa voi tutkia kenen tahansa muistoja jos vaan DNA:ta löytyy. Tässä pelissä henkilö, jolla pelataan nykyajassa on Abstergon työntekijä ja hän tutkii Desmondin DNA:ta ja sitä kautta hänen muistojaan. Olemme ajassa ENNEN AC III:sta. Haytham Kenwayn isän ja Connor Kenwayn isoisän Edward Kenwayn roolissa kun pelataan historiallisia tehtäviä. Eli Desmond liittyy aika oleellisesti peliin, koska hänen muistojaan edelleen tutkitaan. Vaikka itse Desmondilla ei sattuneesta syystä voi pelata...


    • Scifisti1977

      Nyt olen sitten AC IV:n saanut pelattua viimeinja ihan ok oli. Parempi, kuin AC III todellakin. En kauheammin keräillyt esineitä jne. Sen verran, että sai hommattua paremmat päivitykset pelihahmolle ja laivaan. AC Rogue:n pelaan myöhemmin. Aloitin AC unity:ä tässä pelaamaan. Grafiikka on upeaa ja tykkään siitä, että tässä on palattu Ezio -trilogian tyyliseen pelaamiseen. Ainakin mulle tule sama fiilis, kuin pelatessa sitä Ezio-trilogiaa. Eli pidän tästä enemmän kuin AC IV:stä!

      Enää tosiaan pitäisi pelata näistä pääpeleistä tämä Unity, sitten Rogue ja viimein Syndicate. Saatan ehkä alkaa pelaamaan tässä rinnalla tuota Rogue:ta.

      Hyviä pelejä ja pelaaminen jatkuu!

      Scifisti1977

    • Scifisti1977

      No niin, tuli pelattua Assassin's Creed (AC) Unity ja olihan se varsin hyvä peli. Grafiikka upeaa, juoni kiinnostava ja tapahtumat mukaansatempaavia. Koitin pelata Dead Kings -lisäosaakin, mutta siihen tuli joku ihme bugi tehtävän lopussa enkä päässyt etenemään. Lopetin pelin siihen. Oli kuitenkin hyvä. Piti vapauttaa konsolin kovalevyltä tilaa joten poistin sen.

      Yritin aloittaa AC Rogue:ta, mutta se vaan ei oikein maistunut ja tökki pahasti. En pidä ollenkaan siitä AC IV:n ja Roguen liian laajasta maailmasta. Eri valtamerialueet ja siellä miljoona paikkaa...ei jaksa! Unity:ssä sentään oltiin yhdessä kaupungissa (no pari pikkupaikkaa oli muutakin mutta ei paha) ja siihenkin saatiin tosi hyvin tehtäviä. Siitä tykkäsin, AC 2:ssa sama homma. Tosi hyvä.

      Joten pistin AC Roguen pois ja aloitan tässä AC Syndicatea kohta pelaamaan. Luulisi, että on taas kiinnostavaa, koska yhdessä kaupungissa, Lontoossa ollaan käsittääkseni vain. Se on hyvä!

      Muutenkin olen päättänyt karsia pelaamistani hieman. Pelaan nyt vain ja ainoastaan Xbox One:lla. Sillä selvä. AC Rogue:n piti olla viimeinen peli, jota pelaan ikinä Xbox 360:llä. No ei kiinnostanut lopultaa, joten kovalevy tyhjäksi 360:stä ja kaappiin pölyttymään! Ah, nyt on vain tämä uusin konsoli ja se saa riittää.

      Mutta anyways pelaillaan!

      • Scifisti1977

        Pelasin sitten uudestaan AC Unity:n läpi ja tällä kertaa "Dead Kings" -jatko-osakin toimi ok. Nyt olen sen pelannut läpi ja lopputulema oli hyvä. Kaikki parhaimmat aseet, varusteet, ulkoasut ja taidot käytännössä tuli hommattua eikä lopussa oikeastaan kukaan pärjännyt minulle. :D

        Tykkäsin AC Unitystä todella paljon. Se muistuttaa minua paljon Ezio Auditore -trilogiasta. Joka on siis paras pelitrilogia AC -peleistä. Minun mielestäni ainakin. AC Rogue:ta en ole pelannut enkä taida pelatakkaan.

        Hyllystä löytyy vielä AC Syndicate, jota olin jo aloittanut ja päässyt jonkin verran eteenpäin, kun sitten päätin uudelleen koitta Unityä ja nyt se onnistuikin paremmin.
        Anyway, nyt sitten jatkamaan Syndicatea. Se kyllä ei tunnu samanlaiselta eikä niin hyvältä kuin Unity ja Ezio -pelit. Mutta pelataan nyt.

        Ensi vuonna pitäisi tulla huhujen mukaan uusi AC -peli, joka tunnetaan tällä hetkellä nimellä Assassin's Creed: Empire. Se sijoittuisi muinaiseen Egyptiin. Ilmeisesti faaraoiden aikaan jne. En tiedä jaksanko sitä hommata. Jos meinaan vähentää pelaamistani nimittäin. Pari peliä on ainakin, jotka kiinnostavat niin paljon että ne pitää hommata: Deus Ex: Mankind Divided ja ensi vuonna ilmestyvä Mass Effect: Andromeda. Suurena Deus Ex - ja erityisesti Mass Effect -fanina täytyyhän ne hommata ja pelata.

        Eipä tässä muuta. Raportoin vielä AC Syndicaten tuntoja kunhan saan sen ensin pelattua läpi.

        Pelailemisiin!


      • Scifisti1977
        Scifisti1977 kirjoitti:

        Pelasin sitten uudestaan AC Unity:n läpi ja tällä kertaa "Dead Kings" -jatko-osakin toimi ok. Nyt olen sen pelannut läpi ja lopputulema oli hyvä. Kaikki parhaimmat aseet, varusteet, ulkoasut ja taidot käytännössä tuli hommattua eikä lopussa oikeastaan kukaan pärjännyt minulle. :D

        Tykkäsin AC Unitystä todella paljon. Se muistuttaa minua paljon Ezio Auditore -trilogiasta. Joka on siis paras pelitrilogia AC -peleistä. Minun mielestäni ainakin. AC Rogue:ta en ole pelannut enkä taida pelatakkaan.

        Hyllystä löytyy vielä AC Syndicate, jota olin jo aloittanut ja päässyt jonkin verran eteenpäin, kun sitten päätin uudelleen koitta Unityä ja nyt se onnistuikin paremmin.
        Anyway, nyt sitten jatkamaan Syndicatea. Se kyllä ei tunnu samanlaiselta eikä niin hyvältä kuin Unity ja Ezio -pelit. Mutta pelataan nyt.

        Ensi vuonna pitäisi tulla huhujen mukaan uusi AC -peli, joka tunnetaan tällä hetkellä nimellä Assassin's Creed: Empire. Se sijoittuisi muinaiseen Egyptiin. Ilmeisesti faaraoiden aikaan jne. En tiedä jaksanko sitä hommata. Jos meinaan vähentää pelaamistani nimittäin. Pari peliä on ainakin, jotka kiinnostavat niin paljon että ne pitää hommata: Deus Ex: Mankind Divided ja ensi vuonna ilmestyvä Mass Effect: Andromeda. Suurena Deus Ex - ja erityisesti Mass Effect -fanina täytyyhän ne hommata ja pelata.

        Eipä tässä muuta. Raportoin vielä AC Syndicaten tuntoja kunhan saan sen ensin pelattua läpi.

        Pelailemisiin!

        En sitten lopulta jaksanut pelata AC syndicatea. Oli liian erilainen vaan. Näistä uusista Unity oli paras.

        Taidan seuraavaksi aloittaa AC II:n uusintakierroksen. Se kun toimii Xbox One:lla ja tuli hommattua siihen ne pari lisäosaakin. Ezio Auditoren matka alkaa siitä! Paras AC peli ilman muuta!

        Päätän raportointini matkastani AC-pelien parissa tähän!

        Pelailemisiin.


      • Scifisti1977
        Scifisti1977 kirjoitti:

        En sitten lopulta jaksanut pelata AC syndicatea. Oli liian erilainen vaan. Näistä uusista Unity oli paras.

        Taidan seuraavaksi aloittaa AC II:n uusintakierroksen. Se kun toimii Xbox One:lla ja tuli hommattua siihen ne pari lisäosaakin. Ezio Auditoren matka alkaa siitä! Paras AC peli ilman muuta!

        Päätän raportointini matkastani AC-pelien parissa tähän!

        Pelailemisiin.

        Nostetaas vielä tämä ketjuni esille ja päivitetään vielä. Lopulta löytyi kunnolla aikaa pelata tota AC Syndicate:a ja tällä kertaa se tuntuikin todella hyvältä. Juoni veti mukaansa ja kun pelaamisen oppi, niin sehän olikin hyvä peli! Sain sen itseasiassa juuri äskettäin pelattua läpi. Odotan kyllä innolla uutta AC-peliä joskus tänä vuonna tai ehkä ensi vuonna?

        Sain sitten lopulta pelattua AC Roguen:kin ja ei sekään nyt mikään huono ollut. Tykkäsin siitä, miten se loppuu siihen mistä sarjan seuraava peli eli AC Unity alkaa. Hyvin kiinnostavasti tehty.

        Anyways nyt olen pelannut jokaisen Assassin's Creed -pääpelin läpi. Minua eivät kiinnosta 2,5D AC pikkupelit. Omistan jokaisen AC pelin digitaalisessa muodossa nyt sitten. Saa latailla aina halutessaan konsolille, jos ei kovalevyllä meinaa olla tilaa.

        Hyvä pelisarja, eeppinen iso taustatarina ja mielenkiintoisia hahmoja. Suosittelen!


    • Ihmistyyppi

      Ite en oikein vanhemmista ac peleistä tykkää. oon pelannut iv:n,unityn ja syndicaten läpi. nyt otellaan empireä pitäis tulla kesällä 2017 :)

      • Scifisti1977

        Kannattaa hommata se Ezio-trilogia. Se on oikeasti loistava! :) ELi siis AC2, AC Brotherhood ja AC Revelations.


    • Scifisti1977

      Päivitystä. AC Origins on nyt ollut itselläni työn alla ja varsin mielenkiintoinen peli. Minusta parempi, kuin AC Syndicate. Olen tässä edennyt aika hyvin ja kuvittelisin, että pääjuonta ei ole enää pajoa jäljellä. Sivutehtäviä olen tehnyt ja papyruksia ratkaissut. Mielenkiintoinen ja hyvä maailma. 48-46 eKr./eaa vuosiin sijoittuva peli. Egyptissä ollaan ja Cleopatrakin on mukana.

      Seuraava peli onkin AC Odyssey ja sijoittaa 400 vuotta aikaisempaan aikaan kuin Origins. Kiinnostavaa.

      Ei kun pelailemisiin.

    • Scifisti1977

      Päivitystä taas, kun kerran noi Assassin's Creed -pelit eivät tunnu loppuvan. Eli AC Origins tuli pelattua kaikkine lisäosineen lopulta läpi ja olihan se lopulta upeagrafiikkainen ja loistava peli. Tässä olen hommannut Xbox One S:n, jonka pitäisi olla pikkuisen parempi kuin perus Xbox One. Lisäksi hommasin sellaisen erityisen konsoleille tarkoitetun full HD pelinäytön. On muuten parempi kuin tv. Sillä pelasin AC Origins -pelin läpi toiseen kertaan.

      Nyt sitten on menossa AC Odyssey ja huh. On muuten niin hyvät grafiikat ettei meinaa tuolilla pysyä, kun Kreikan saaristomaisemissa liikkuu! Olen muutaman kymmentä tuntia jo tätä pelaillut ja juonessa olen varmaan neljäsosan mennyt läpi ja sivutehtäviä jonkin verran tehnyt. Piti vähän ostella ajansäästöpakkauksia storesta, kun olisi muuten ollut mun makuun liian hidasta tuo eteneminen. Joka tapauksessa on kyllä tosi hieno peli tämäkin ja juoni mielenkiintoinen. 10 AC pääpeliä nyt pelattu läpi ja tämä 11. eli AC Odyssey on menossa nyt. On niitä kyllä paljon.

      Eeppistä meininkiä pelit nykyään..eeppistä.

    • Anonyymi

      Päivitetääs taas. Eli nyt olen AC Odyssey:n pääjuonenkin saanut loppuun ja oli kyllä ihan kiva ja mielenkiintoinen tarina. Nyt teen sitten näitä lisäosia. "The First Blade" -trilogian viimeinen osa olisi tällä hetkellä alkamassa. Alexios viettää rauhallista perhe-elämää kunnes menneisyys tulee päälle...saapa nähdä miten käy. Pitäisi ehkä toisen kerran pelata Kassandralla ja katsella miten se menee. Mutta ei vaan jaksa ainakaan ihan heti.

      Olen huomannut, että liian ison ja vapaan pelimaailman sisältävät pelit ovat minulle liian pitkäveteisiä. Eli en ole kovinkaan kärsivällinen. Joten saattaa olla, että keskityn jatkossa pelailemaan arcade pelejä sekä vahojen konsolien pelejä. Juuri latasin Xbox 360:lle Mortal Kobbat 1-3 arcade trilogian. Hauska pelata! Onneksi tulee vielä uusia arcade pelejä. Burnout -pelisarjasta tuttuja pelintekijöitä muodostivat uuden pelifirman ja julkaisivat juuri hyvin Burnout-tyylisen pelin (käytännössä Burnout-peli, vaikka ei sen niminen) Dangerous Driving. Sitä on ollut kiva kaahailla.

      Anyways vanhat AC-pelit on myös ihan kivoja. Ei liian isoja tai liian paljon tehtäviä. Juuri sopivia. Paras on edelleen AC II. Ezio-trilogia muutenkin on loistava. Ei ole sen voittanutta!

      Katsellaan!

      Scifisti1977

    • Anonyymi

      eikö tallennus tosiaan onnistu millään kiertämällä=? en ole steamiläinen

      eikö kukaan jonne ole keksinut oikotietä iisimpään elämään?

    • Anonyymi

      Viisi päivää Valhallan julkaisemiseen. Koitappa poju pysyä nahoissas

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe