Ennen kuin diagnosoit itsellesi masennuksen, tarkista oletko ääliöiden ympäröimä.
-Sigmund Freud-
Masentaako?
6
71
Vastaukset
- mkiintoista---
missä freud on noin sanonut...
En oo varma jos Freud on sanonu noin, mutta löysin kyllä englantilaisen version siitä googlettamalla, niin se voi olla mahdollista:
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes."
- 2W3R
"Ennen kuin diagnosoit itsellesi masennuksen, tarkista oletko ääliöiden ympäröimä.
-Sigmund Freud-"
You live with apes man, it's hard to be clean
-Marilyn Manson-
Älkää säätäkö päätänne, häiriö on todellisuudessa - a3wer
Ihmiset ovat toisiaan nylkyttäviä apinoita jotka huijaavat, valehtelevat ja varastelevat.
Onko mikään ihme että jotkut alkavat käyttämään huumeita, tehdäkseen jonkinlaisen pesäeron lajitovereihinsa ja katsoakseen isompaa kuvaa? - Tarkista_heti
Ym. huomautus on erityisen tärkeää ottaa huomioon, jos olet tekemisissä psykiatrisen järjestelmän kanssa.
- 112911
Aivan.Jos joutuu natsipuudeleiden hampaisiin ja vielä erityisesti pakkohoitoon niin ei siitä selviä ilman vakavia henkisiä vaurioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607454- 1294190
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.293542- 212908
- 272503
- 232452
- 252050
- 472040
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732022- 321958