VIILTELIJÄT HELP

jennasp

mulle on tullu nykyää useemmin ja useemmin hetkii ku haluun vetää ranteet auki.
nykyään melkein joka päivä mutta en vaan voi koska olen parisuhteessa ja toinen ei tiedä kun vaan kahdesta kerrasta ku olen viillellyt. nyt on ranne auki ja pidän laastaria siinä mutta entäs kun menen hänen kanssaan suihkuun? enhä mä voi siellä laastaria pitää ja kyllä hän arvaa että ranteet on auki jos mulla on laastari siinä.. viillot vaa syvenee ja syvenee aina. en nauti kivusta vaan siintä kun veri virtaa rannetta pitkin ja kun saa katsoa sitä paperi kasaa mikä on punanen. help miten saan peitettyy noi tai selityksii noille pls ja ikä on 15 ja nuori neitokaine joka on just päässyt anoreksiasta ylitte

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svajks

Hanki apua tohon... Et sä pysty niitä viiltoja piilotteleen. Helpotat oloasi kun kerrot asiasta seurustelukumppanillesi. Ite sain lopetettuu kun aloin vaa miettii kaikkia noit arpia ja sitä että ne kulkee mun käsissä koko loppuelämäni.

• ala-elättään-ittes

niin heti helpottaa.

• Arpikäsi

Suosittelen kanssa apua. Kerro poikaystävälle niistä ja pyydä vaikka tueksi puhumaan jonnekkin. Kannattaa ehkä kysyä itseltään miksi viiltelet. Monet ajattelevat että se on huomion hakua.., mutta se on aika yleistämistä ja selkeästi haluat pitää ne piilossa. Jokin syy sillekkin luultavasti on.

• aharddaysnight

viiltelyä parempi vaihtoehto: Beatles! :D

• Jos et nauti kivusta, vaan veren valumisesta, niin voisit ostaa punaista maalia jota valutat rannetta pitkin ja papereihin. Sillä tavalla sun ei tartte haavoittaa itseäsi eikä panna laastareita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      8760
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      140
      5033
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      38
      4393
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3588
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      3202
    6. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      60
      3032
    7. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2977
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      32
      2618
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      420
      2368
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2309
    Aihe