VIILTELIJÄT HELP

jennasp

mulle on tullu nykyää useemmin ja useemmin hetkii ku haluun vetää ranteet auki.
nykyään melkein joka päivä mutta en vaan voi koska olen parisuhteessa ja toinen ei tiedä kun vaan kahdesta kerrasta ku olen viillellyt. nyt on ranne auki ja pidän laastaria siinä mutta entäs kun menen hänen kanssaan suihkuun? enhä mä voi siellä laastaria pitää ja kyllä hän arvaa että ranteet on auki jos mulla on laastari siinä.. viillot vaa syvenee ja syvenee aina. en nauti kivusta vaan siintä kun veri virtaa rannetta pitkin ja kun saa katsoa sitä paperi kasaa mikä on punanen. help miten saan peitettyy noi tai selityksii noille pls ja ikä on 15 ja nuori neitokaine joka on just päässyt anoreksiasta ylitte

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svajks

      Hanki apua tohon... Et sä pysty niitä viiltoja piilotteleen. Helpotat oloasi kun kerrot asiasta seurustelukumppanillesi. Ite sain lopetettuu kun aloin vaa miettii kaikkia noit arpia ja sitä että ne kulkee mun käsissä koko loppuelämäni.

    • ala-elättään-ittes

      niin heti helpottaa.

    • Arpikäsi

      Suosittelen kanssa apua. Kerro poikaystävälle niistä ja pyydä vaikka tueksi puhumaan jonnekkin. Kannattaa ehkä kysyä itseltään miksi viiltelet. Monet ajattelevat että se on huomion hakua.., mutta se on aika yleistämistä ja selkeästi haluat pitää ne piilossa. Jokin syy sillekkin luultavasti on.

    • aharddaysnight

      viiltelyä parempi vaihtoehto: Beatles! :D

    • Jos et nauti kivusta, vaan veren valumisesta, niin voisit ostaa punaista maalia jota valutat rannetta pitkin ja papereihin. Sillä tavalla sun ei tartte haavoittaa itseäsi eikä panna laastareita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe