Mun ehotus on vaikka 'pirtsakkapimu'...?
Tuon yökkis-jutun voisit unohtaa, tulee ihan puklu mieleen:(
rekattu nimi yökkikselle?
40
153
Vastaukset
Siis mikä ihmeen Yökkis??? Täh ja what ;)) Sun pitäisi muuten N-I-I-N olla jo kardinaalikollegion kokouksessa puhumassa rintsikoista, hahaha... Ja mun poreammeessa pulikoimassa ennen kuin alkaa Midsomerin murhat, hahaha ;DDD
TA-DAA!!! Se toimii... JeeJeeeee ;)) Mua saa pisteyttää nyt niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paaaaljon kuin vain huvittaa, koska mulle tulee siitä mieleen L-U-M-I-S-A-D-E ;DDD
- SunParasKaveriYxpila
a-r-i-e-l kirjoitti:
TA-DAA!!! Se toimii... JeeJeeeee ;)) Mua saa pisteyttää nyt niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paaaaljon kuin vain huvittaa, koska mulle tulee siitä mieleen L-U-M-I-S-A-D-E ;DDD
Vau ;)) Olet N-I-I-N nero, että ihan pakahdun ihailusta ;DDD
a-r-i-e-l kirjoitti:
No on tuo tosi hyvä kyllä, ainaski tietää heti kestä on kyse...
Esim p-u-k-l-u ois ollu kyllä vähä harhaanjohtava:)toljanter kirjoitti:
No on tuo tosi hyvä kyllä, ainaski tietää heti kestä on kyse...
Esim p-u-k-l-u ois ollu kyllä vähä harhaanjohtava:)Meikä ehdotti sille Arielia tai sitte pikkupimatsupissiäistä. Toi näköjään kelpasi.. ;-P
temmirauta kirjoitti:
jäbäntypykkä olis myöski ollu hyvä mut siitäki olis kait tullu jolle kulle sanomista.. ;)
No olis joo... ;D Mä puolestain olisin kannattanu sit Keijutyttöö mut seki tietty kuulostais vähä hölmölt ilman tota ö-kirjaint...
Ööh...Pyykinpesuainekki on Arielia..No se on ihan hyväntuoksusta pesuainetta..:P
Ei tartte sitte kenenkää hikeentyä...En mä sille mitään voi,että noin on...:O Mietin vaa,että miten se kuulosti nii tutulta.:)))tinttu-liina kirjoitti:
Ööh...Pyykinpesuainekki on Arielia..No se on ihan hyväntuoksusta pesuainetta..:P
Ei tartte sitte kenenkää hikeentyä...En mä sille mitään voi,että noin on...:O Mietin vaa,että miten se kuulosti nii tutulta.:)))Toi nimmari ja sen lempinimi tulee siittä pienestä merenneidosta.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Toi nimmari ja sen lempinimi tulee siittä pienestä merenneidosta.. :-)
Juu...mä muistin tuon..Vähä alkoi hirvittämään..Sanokaa sit millon saa lähteä maanpakoon. :P
tinttu-liina kirjoitti:
Juu...mä muistin tuon..Vähä alkoi hirvittämään..Sanokaa sit millon saa lähteä maanpakoon. :P
ku ei itteään vaan pukluksi muuta.. ;)
- EmpaattinenMies
a-r-i-e-l kirjoitti:
Ylitänkö sopivuuden rajat tiedustelemalla, että onko sinulla kenties toimiva sähköpostiosoite Suomi24:ssä?
EmpaattinenMies kirjoitti:
Ylitänkö sopivuuden rajat tiedustelemalla, että onko sinulla kenties toimiva sähköpostiosoite Suomi24:ssä?
KYLLÄ YLITÄT RAJAN!! Hemmetti miten sä kehtaat tuon ikäsenä kysellä noin nuoren tytön sp-osoitetta!?Anna noitten nuorten olla rauhassa äläkä tyrkytä ittees koko ajan! Oot kyllä aika törkee tyyppi! Hae ikäistäs seuraa,äläkä tunge ittees tytön seuraan joka vois olla sun lapses ikäinen! :/ Sorry muille,mut ny kärähti taas..
tinttu-liina kirjoitti:
KYLLÄ YLITÄT RAJAN!! Hemmetti miten sä kehtaat tuon ikäsenä kysellä noin nuoren tytön sp-osoitetta!?Anna noitten nuorten olla rauhassa äläkä tyrkytä ittees koko ajan! Oot kyllä aika törkee tyyppi! Hae ikäistäs seuraa,äläkä tunge ittees tytön seuraan joka vois olla sun lapses ikäinen! :/ Sorry muille,mut ny kärähti taas..
Ihme kun ei tuo äijä tajua lopettaa.. Ällöttää tuommoinen pedofiili!
Usko mun manageria ja valmentajaa, ettei mua kiinnosta...
- EmpaattinenMies
a-r-i-e-l kirjoitti:
Usko mun manageria ja valmentajaa, ettei mua kiinnosta...
Sinä olet ihana ja suloinen tyttö.
Pyysin sähköpostiosoitettasi ainoastaan sen tähden, että pystyisin selvittämään kanssasi kahdestaan tämän sotkun. Esiinnyn sinulle mielelläni omalla nimelläni. Täällä minusta luotu kuva ei vastaa vähimmässä määrinkään totuutta - todennäköisesti tiedät sen itsekin. EmpaattinenMies kirjoitti:
Pyysin sähköpostiosoitettasi ainoastaan sen tähden, että pystyisin selvittämään kanssasi kahdestaan tämän sotkun. Esiinnyn sinulle mielelläni omalla nimelläni. Täällä minusta luotu kuva ei vastaa vähimmässä määrinkään totuutta - todennäköisesti tiedät sen itsekin.Meikää ei hotsita sekaantua mutta sun tsäänssit on pyöreet 0.
Pyysin sähköpostiosoitettasi ainoastaan sen tähden, että pystyisin selvittämään kanssasi kahdestaan tämän sotkun. Esiinnyn sinulle mielelläni omalla nimelläni. Täällä minusta luotu kuva ei vastaa vähimmässä määrinkään totuutta - todennäköisesti tiedät sen itsekin.Mitä hemmetin väliä minkä kuvan on saanu susta!Oot ku perskirppu joka ei lähe kulumallakaan!Mee ny vaa vaikka johki thaihierontaan.Siellä saat hoitoa ihan tatteja myöten..
tinttu-liina kirjoitti:
Mitä hemmetin väliä minkä kuvan on saanu susta!Oot ku perskirppu joka ei lähe kulumallakaan!Mee ny vaa vaikka johki thaihierontaan.Siellä saat hoitoa ihan tatteja myöten..
Voisko tota sit enään paremmin sanoo... Mä tiedän et toi äijä aiheuttaa murus inhon puistatuksii. Et kumpa tajuis suksii jo vaik hevon v*****n.
Pyysin sähköpostiosoitettasi ainoastaan sen tähden, että pystyisin selvittämään kanssasi kahdestaan tämän sotkun. Esiinnyn sinulle mielelläni omalla nimelläni. Täällä minusta luotu kuva ei vastaa vähimmässä määrinkään totuutta - todennäköisesti tiedät sen itsekin.Esiinnyppä sitten myös tällä palstalla sillä omalla nimelläsi kiitos.
Meitä kaikkia kiinnostaa tietää minkä niminen mies tuntee noin syvää kiinnostusta ja 'empatiaa' nuorta naista kohtaan jopa rahalahjuksin höystäen...
Nimi kehiin herra puhtoinen!artagnan kirjoitti:
Voisko tota sit enään paremmin sanoo... Mä tiedän et toi äijä aiheuttaa murus inhon puistatuksii. Et kumpa tajuis suksii jo vaik hevon v*****n.
Säälitään hevosta sen verran ettei tungeta tuota tattisankaria sen perään..;)) Annetaan se ressulle...
Montako meitä turkoosia kakkiaista ja pissiäistä on yhteensä nyt? Voihan hittolainen.. Onko seittemän jo? Maajussin perässä oli saakelinmoinen imu :-O
Eiks meitä ole kuusi...Me kolme tonttu,minä ja Kittie eka ja ny te kolme kakkiaista.. :))
tinttu-liina kirjoitti:
Eiks meitä ole kuusi...Me kolme tonttu,minä ja Kittie eka ja ny te kolme kakkiaista.. :))
Ei hitto...seitsemänhän kaikkiaan...sori pussikassi ku unohin sut.. :)))))
tinttu-liina kirjoitti:
Ei hitto...seitsemänhän kaikkiaan...sori pussikassi ku unohin sut.. :)))))
Kiva kun muutkin ovat rekanneet nimimerkkinsä! :)
Kittiechihu kirjoitti:
Kiva kun muutkin ovat rekanneet nimimerkkinsä! :)
Mä sit esitän päivän kyssärin et olikos tää rekkaamisaalto ylläri teil alkuperäisil sinisil? :D
artagnan kirjoitti:
Mä sit esitän päivän kyssärin et olikos tää rekkaamisaalto ylläri teil alkuperäisil sinisil? :D
Oli toki ylläri, mutta kiva ylläri. :)
artagnan kirjoitti:
Yllättihän se vähän,että se kävi näin nopsaan kaikilla.Nyt täytyy vaan yrittää tottua tedän uusiin nimiin.Ne vanhat ku oli jo nii tuttuja. :)
Kolmekymppinen kuolaa kieli pitkällä ja olis asiaa yökkikselle. ;))tinttu-liina kirjoitti:
Yllättihän se vähän,että se kävi näin nopsaan kaikilla.Nyt täytyy vaan yrittää tottua tedän uusiin nimiin.Ne vanhat ku oli jo nii tuttuja. :)
Kolmekymppinen kuolaa kieli pitkällä ja olis asiaa yökkikselle. ;))No itestäki tää tuntuu kyl vähä oudolt... Sovittiin et rekataan sit jokainen ku toi jäbä aloitti :)
artagnan kirjoitti:
No meikähän osaa yleensä ennakoida ja myös ennustaa ihan kaiken. Kyllä tää silleen pikkasen yllätti että ite epäilin sen tapahtuvan noin kaksi tuntia myöhemmin ekan osalta. Kaikkien muiden osalta rekkaaminen tapahtui minuutilleen laatimani ennustemallin aikataulun mukaan...
Mutta oli kyllä hieno homma myös musta, rempseät yläfemmat vielä joka ikiselle teistä:)toljanter kirjoitti:
No meikähän osaa yleensä ennakoida ja myös ennustaa ihan kaiken. Kyllä tää silleen pikkasen yllätti että ite epäilin sen tapahtuvan noin kaksi tuntia myöhemmin ekan osalta. Kaikkien muiden osalta rekkaaminen tapahtui minuutilleen laatimani ennustemallin aikataulun mukaan...
Mutta oli kyllä hieno homma myös musta, rempseät yläfemmat vielä joka ikiselle teistä:)jäbä on ilta yheksältä jo kuola poskella et toi rekkaaminen tolle illalle oli semmonen äärimmäinen teko. siinä vaan hiipi pelko persauksiin et aamuun mennessä tommonen kekseliäämpi heppu olis voinnu saattaa jäbän ties minkälaiseen liemeen tolla nimmari varkaudella..
temmirauta kirjoitti:
jäbä on ilta yheksältä jo kuola poskella et toi rekkaaminen tolle illalle oli semmonen äärimmäinen teko. siinä vaan hiipi pelko persauksiin et aamuun mennessä tommonen kekseliäämpi heppu olis voinnu saattaa jäbän ties minkälaiseen liemeen tolla nimmari varkaudella..
Mulle kävi aikanaan just samoin...
Yhtäkkiä mun rekkaamattomalla nimmarilla rupesi tuleen kittien suuntaan tosi härskiä tekstiä. Oli vaan pakko toimia ja säilyttää mun 'puhdas ja viaton' maine;)toljanter kirjoitti:
Yhtäkkiä mun rekkaamattomalla nimmarilla rupesi tuleen kittien suuntaan tosi härskiä tekstiä. Oli vaan pakko toimia ja säilyttää mun 'puhdas ja viaton' maine;)Onko sulla ollu semmonenki? ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Onko sulla ollu semmonenki? ;)
On ollu...
Ja on yhä vaan, mitä ny joku tinttu koittaa mua mustamaalata;)toljanter kirjoitti:
On ollu...
Ja on yhä vaan, mitä ny joku tinttu koittaa mua mustamaalata;)Voi meijän reppanaa..;) Noo...Sä kelpaat ihan tollasena.;)
toljanter kirjoitti:
Yhtäkkiä mun rekkaamattomalla nimmarilla rupesi tuleen kittien suuntaan tosi härskiä tekstiä. Oli vaan pakko toimia ja säilyttää mun 'puhdas ja viaton' maine;)Hyvä kun aikoinaan rekkasit. :) Olet mukava tyyppi Toljanter! :)
Kittiechihu kirjoitti:
Hyvä kun aikoinaan rekkasit. :) Olet mukava tyyppi Toljanter! :)
No oot säki semmonen kiva mimmi kittie:)
- treenattu-TAPANI
tinttu sanonko mitä sun väliin laitan ;) se on semmonen kova ja suosittu treeniliike
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406