Pitkäkää eläimistä huolta. :)

Vähän positiivisempaa eläinjuttua kehiin. Kunka monella teistä on lemmikki? Mistä eläimistä pidät? :)

73

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä pidän kaikista eläimistä.Jokaiselle eläimellä sun muulla tässä maailmassa on oma paikkansa.Hämähäkeilläkin, vaikka mä saan melkeen sydärin semmosten kanssa. :)

• Jep, kaikki eläimet on ihan jees minunkin mielestä. :) Mutta lemppareina on kissat, chihuahuat ja kalat.. <3

• No näistä kotilemmikeistä minäkin tykkään just kisuleista ja koirista.Lampaat ja lehmätki on ihania,mutta ku niitä ei voi olkkariin ottaa asumaan. ;))

• tinttu-liina kirjoitti:

No näistä kotilemmikeistä minäkin tykkään just kisuleista ja koirista.Lampaat ja lehmätki on ihania,mutta ku niitä ei voi olkkariin ottaa asumaan. ;))

No ei niitä kotiin voi haalia, ei.... :D Mutta niitä voi sentään joskus käydä jossain katsomassa, siis jossain eläintarhassa. :) Tässä kesällä kävin yhdellä strutsitilalla, ne strutsit oli kyllä aika äkäisiä..

• Kittiechihu kirjoitti:

No ei niitä kotiin voi haalia, ei.... :D Mutta niitä voi sentään joskus käydä jossain katsomassa, siis jossain eläintarhassa. :) Tässä kesällä kävin yhdellä strutsitilalla, ne strutsit oli kyllä aika äkäisiä..

Mä en tykkää eläintarhoista..Minusta niitä ei tarvis olla ollenkaan..tai jos olis,nii siellä pidettäisiin vain sellaisia mitkä ei pärjää omassa elinympäristössään. Musta on kauheeta yleensäkin sellaiset jutut esim.,ku papukaijat häkissä. :(

Mä en tykkää eläintarhoista..Minusta niitä ei tarvis olla ollenkaan..tai jos olis,nii siellä pidettäisiin vain sellaisia mitkä ei pärjää omassa elinympäristössään. Musta on kauheeta yleensäkin sellaiset jutut esim.,ku papukaijat häkissä. :(

Joo, kyllä sitä eläintarhoissa tulee mietittyä miten eläimet voi.. :(

• Kittiechihu kirjoitti:

Joo, kyllä sitä eläintarhoissa tulee mietittyä miten eläimet voi.. :(

Kyllä niitä siellä varmasti hyvin hoidetaan,mutta se että niitä yleensä viedään pois niiden luonnollisesta elinympäristöstä,niin se sapettaa.

Kyllä niitä siellä varmasti hyvin hoidetaan,mutta se että niitä yleensä viedään pois niiden luonnollisesta elinympäristöstä,niin se sapettaa.

Joo, ne missä eläintarhoissa olen käynyt, niin on ainakin eläimet hyvinhoidetun näköisiä.. Mutta, totta, luonnossahan niiden on paras olla..

• Tautisia

Sairainta mitä olla voi on pitää lemmikkieläintä . ELÄVÄ lelu ihmisellä !
      Miltä ihmisestä tuntuisi jos olisi jossain kopissa tai häkissä , ehkäpä hihnassa ulkoilemassa silloin kun haltiaa sattuu huvittamaa .

• Kyl mä myöski eläimist tykkään mut vähä vaikee on kerrostalos kummiskaan mitään pitää :( Ku tolla temmiraudal käy nii siel sit kyl niit näkee... :)

• No kyllähän kissa tai pieni koira mahtuu hyvin kerrostaloon? :) Meidän chihu-koiru viihtyy kerrostalossa ihan hyvin ja tulee lähdettyä sen kanssa ulos joka päivä.. <3

• Meikällä on lemmikki mutta pitovaikeuksien takia se asuu eri huushollissa :-( Ulkoilutan sitä aina viikonloppuisin. Siittä lähtee hemmetisti punaruskeaa kiharaa karvaa kun sitä pelmuuttaa. Sen koulutuski on kesken elikkä se tottelee meikää huonosti tai sitten ei ollenkaan.. ;-D

• Awww.. <3 Mikä koirarotu? :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Awww.. <3 Mikä koirarotu? :)

Se on niitä harvinaisempia rotuja elikkä ariello ;-D Meikällä kävi tsäkä että löysi sen itelleen. Siellä kakkoskodissa se nukkuu isännän kanssa samassa sängyssä mutta meikän luona se ei siihen suostu. Räksyttää vaan vastaan.. :-(

• butch-cassidy kirjoitti:

Se on niitä harvinaisempia rotuja elikkä ariello ;-D Meikällä kävi tsäkä että löysi sen itelleen. Siellä kakkoskodissa se nukkuu isännän kanssa samassa sängyssä mutta meikän luona se ei siihen suostu. Räksyttää vaan vastaan.. :-(

ku et vaan sais lemmikiltäs turpiin tään jälkeen.. ;)

• Kriminaalihoitolaitos
        temmirauta kirjoitti:

Sinä olet tainnut saada olla linnassa toisten lemmikki nelinkontin iltaisin.

Että semmonen "lemmikki".. :))

• temmirauta kirjoitti:

Toi on ny niit juttui et arpi kaipaa kaverii... :D

Vai semmonen lemmikki.. :) Hetken ajattelin että sinulla on oikeasti koira. :D

• Kittiechihu kirjoitti:

Vai semmonen lemmikki.. :) Hetken ajattelin että sinulla on oikeasti koira. :D

Sori että meikä vedätti ;-) Koitin tota pikku pimatsua härnätä mutta se näköjään vaan pauhaa noista rotistaan..

Sori että meikä vedätti ;-) Koitin tota pikku pimatsua härnätä mutta se näköjään vaan pauhaa noista rotistaan..

Ei se haittaa.. :) Mutta mistä eläimistä pidät oikeasti?

• Kittiechihu kirjoitti:

Ei se haittaa.. :) Mutta mistä eläimistä pidät oikeasti?

Tottamaar meikä tykkää rotista myöskin niinku aivopestynä ja olosuhteiden pakosta.. ;-D

• Mun tekisi niiiiiiiin mieli hankkia kaksi lemmikkirottaa, mutta mun miehen mielestä ne puree mua sormeen ja kuolen verenmyrkytykseen :(( Sikäli mua harmittaa, että mulla olisi niille jo N-I-I-N tooooooosi hyvät nimetkin keksittynä... Tyhmä ja lihava olisi nimeltään Ta-daa!!! Tosiressu ja hoikempi ja fiksumpi olisi... Pa-dam!!! Toljanter, hahaha ;))

• jäbä kyllä tietäis monta kivempaaki lemmikkiä ku noi rotat.. :)

• Nyt oon kyllä epätietoinen siitä pitäskö olla imarreltu vai loukkaantunu...

No kyllä mä fiksuna miehenä poimin tosta vaan sen positiivisen sanoman eli koitan olla imarreltu:) Tuo rotta Tosiressu olisi varmaankin hetken kuluttua semmonen nurkassa ärisijä ku rotta Toljanter näyttää sille kaapin paikan... Jos ei muuten niin nyrkkeillen;)

• :))) Höh..miten se läskiressukka jaksais nyrkkeillä..Taitais mennä nii et läskiressu löhöää nurkassa ja tontturotta uhoilee sen nenun edessä nyrkit pystyssä.;)

:))) Höh..miten se läskiressukka jaksais nyrkkeillä..Taitais mennä nii et läskiressu löhöää nurkassa ja tontturotta uhoilee sen nenun edessä nyrkit pystyssä.;)

No en mä mikään uhoilija ole kyllä, toki alempiarvoisille rotille pitää näyttää kuka on pomo.

Tuon näytöksen jälkeen pomo (=rottaToljanter) saakin nameja niin paljon kun vaan jaksaa syödä ja kait siinä sivutuotteena irtoaa myös silittelyjäkin:)

• Imarreltu tietenkin... Höh :)) Siis mun mielestä on niin T-O-S-I keski-ikäistä suhtautua lemmikkirottiin varauksella, koska ne ovat ihania, älykkäitä ja sympaattisia eläimiä ja kiintyvät hoitajaansa paremmin kuin koirat :)) Oikeasti katsokaa nyt miten suloisesti ne osaavat vetää toisiaan kuonoon... Jeeeee :))

https://www.youtube.com/watch?v=EIoB7A04OCY

• toljanter kirjoitti:

No en mä mikään uhoilija ole kyllä, toki alempiarvoisille rotille pitää näyttää kuka on pomo.

Tuon näytöksen jälkeen pomo (=rottaToljanter) saakin nameja niin paljon kun vaan jaksaa syödä ja kait siinä sivutuotteena irtoaa myös silittelyjäkin:)

Vai et ole??Iso häkki ainaki tarvii et teidän molempien egotki mahtuu sinne! :)

Vai et ole??Iso häkki ainaki tarvii et teidän molempien egotki mahtuu sinne! :)

Ja tommosen ego-keljuilun kirjoitti nainen joka teki avauksen nimeltään 'Supernainen tinttuliina'...:)

• toljanter kirjoitti:

Ja tommosen ego-keljuilun kirjoitti nainen joka teki avauksen nimeltään 'Supernainen tinttuliina'...:)

Sun kaimarotan ego mahtuisi ihan varmasti meidän taloon... Usko mua ;)) Antaisin sen vilistellä siimahäntä suorana ympäri huoneita, hahaha ;DDD

• toljanter kirjoitti:

Oho..tonttu osas näpäyttää..No kerrankos se lamppu syttyy pimeessäki yläkammarissa...:)))

• a-r-i-e-l kirjoitti:

Sun kaimarotan ego mahtuisi ihan varmasti meidän taloon... Usko mua ;)) Antaisin sen vilistellä siimahäntä suorana ympäri huoneita, hahaha ;DDD

Ja sun miehes virittää rotanloukun..hihihii..;)))))

• Sitä mä mietin et ku on rottia,hamstereita ja kaneja lemmikkeinähäkeissä,ettämitä iloa niistä niinku on..Koirien kans voi mennä ulos ja kisulitki ymmärtää jotain,mut noi muut vaa mussuttaa häkeissä.Tämmönen kuva ainaski tulee niistä ku on nähny sellasia..:)

Sitä mä mietin et ku on rottia,hamstereita ja kaneja lemmikkeinähäkeissä,ettämitä iloa niistä niinku on..Koirien kans voi mennä ulos ja kisulitki ymmärtää jotain,mut noi muut vaa mussuttaa häkeissä.Tämmönen kuva ainaski tulee niistä ku on nähny sellasia..:)

Mites noi sanat tuli noi yhteen..ja palvelinvirhettäki koko ajan pukkaa..:(

Sitä mä mietin et ku on rottia,hamstereita ja kaneja lemmikkeinähäkeissä,ettämitä iloa niistä niinku on..Koirien kans voi mennä ulos ja kisulitki ymmärtää jotain,mut noi muut vaa mussuttaa häkeissä.Tämmönen kuva ainaski tulee niistä ku on nähny sellasia..:)

Ottaisin kissan, jos en olisi niille nykyään allerginen.. : / Mutta, onneksi voin edes koiraa pitää.. <3

• Kittiechihu kirjoitti:

Ottaisin kissan, jos en olisi niille nykyään allerginen.. : / Mutta, onneksi voin edes koiraa pitää.. <3

No eikö vahvan egon omaava toljanter-rotta kelpaisi...?

Arielille kelpais näköjään, tinttu ei selvästi huolis...:)

• toljanter kirjoitti:

No eikö vahvan egon omaava toljanter-rotta kelpaisi...?

Arielille kelpais näköjään, tinttu ei selvästi huolis...:)

Tonttu-koiran ottaisin kyllä...:))

• a-r-i-e-l kirjoitti:

Imarreltu tietenkin... Höh :)) Siis mun mielestä on niin T-O-S-I keski-ikäistä suhtautua lemmikkirottiin varauksella, koska ne ovat ihania, älykkäitä ja sympaattisia eläimiä ja kiintyvät hoitajaansa paremmin kuin koirat :)) Oikeasti katsokaa nyt miten suloisesti ne osaavat vetää toisiaan kuonoon... Jeeeee :))

No onhan nuo kyllä oikiasti aika sööttejä otuksia! Ja ymmärtävät myös selkeästi kuinka tulee toimia vahvemman edessä mikä on merkki viisaudesta:)

Tonttu-koiran ottaisin kyllä...:))

No kelpashan se tonttuki ku muottia vähä vaihettiin;)

• a-r-i-e-l kirjoitti:

Imarreltu tietenkin... Höh :)) Siis mun mielestä on niin T-O-S-I keski-ikäistä suhtautua lemmikkirottiin varauksella, koska ne ovat ihania, älykkäitä ja sympaattisia eläimiä ja kiintyvät hoitajaansa paremmin kuin koirat :)) Oikeasti katsokaa nyt miten suloisesti ne osaavat vetää toisiaan kuonoon... Jeeeee :))

jäbä rotta ryömis sitte typykän paidan alle piiloon ku noi kaks tappelee.. <3

• a-r-i-e-l kirjoitti:

Nuo olikin söpöjä nappisilmiä. Pystyin vasta äsken kattomaan tuon jutun. :)

Tuo rottanimi ei vaan kyllä sovi noille.Liian söpöjä. .Mulla tulee vieläkin inhonväreitä,ku muistan lapsena ku näin ihan oikeen rotan ulkona.Hyi että ku ne on iljettäviä sen häntänsä kanssa ja se,ku ne menee piiloon jonnekki. :O

• Kirjotikko sä oikeesti ihan tosissaan tuosta verenmyrkytysjutusta? :)

Mä ku tykkään koirista ja ikinä ei ole ollut ihan ikiomaa,niin mä oon sen päättäny,että otan kyllä viel itelleni koiran.Siitä saa kivan höpöttely-ja lenkkikaverin. :)

• toljanter kirjoitti:

No kelpashan se tonttuki ku muottia vähä vaihettiin;)

Nii...se on kuka tykkää mistäkin. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Höh...kurja tollanen allergiajuttu. :( Mut tosiaan kiva,että voi pitää eläinrakkaana edes jotain lemmikkiä. :)

Nuo olikin söpöjä nappisilmiä. Pystyin vasta äsken kattomaan tuon jutun. :)

Tuo rottanimi ei vaan kyllä sovi noille.Liian söpöjä. .Mulla tulee vieläkin inhonväreitä,ku muistan lapsena ku näin ihan oikeen rotan ulkona.Hyi että ku ne on iljettäviä sen häntänsä kanssa ja se,ku ne menee piiloon jonnekki. :O

Mä saan sit tietty heti kuulla et oon varhais keski-ikäinen ku sanon et noi suomuhännät olis musta inhoi lemmikkei niinku tolle meidän murul. Kait ne pureeki ku tarpeeks suuttuvat... Ainaki juttui oon kuullu. Marsut mä kyl aivan tajuan mut ei noit rottii :(

Höh...kurja tollanen allergiajuttu. :( Mut tosiaan kiva,että voi pitää eläinrakkaana edes jotain lemmikkiä. :)

On todella kurjaa.. :( Mutta onneksi voin edes vähän silitellä naapurien kissoja, kun tykkään niistä edelleen. :) Mutta on tuo meidän koiru kiva kaveri myös, todella seurallinen ja käskee minua ulos joka päivä.. <3

• Kittiechihu kirjoitti:

On todella kurjaa.. :( Mutta onneksi voin edes vähän silitellä naapurien kissoja, kun tykkään niistä edelleen. :) Mutta on tuo meidän koiru kiva kaveri myös, todella seurallinen ja käskee minua ulos joka päivä.. <3

Sanos ny et onkos se sun chihu sellasii pitkäkarvasii vai niit toisii...? Nättei on kyl molemmat :)

• artagnan kirjoitti:

Mä saan sit tietty heti kuulla et oon varhais keski-ikäinen ku sanon et noi suomuhännät olis musta inhoi lemmikkei niinku tolle meidän murul. Kait ne pureeki ku tarpeeks suuttuvat... Ainaki juttui oon kuullu. Marsut mä kyl aivan tajuan mut ei noit rottii :(

Mut ei kai niitten purema kummiskaa mikään vaarallinen ole ja pureehan noi muutki lemmikit vähän väliä. :) Se vaan on että mistä kukakin sitten tykkää.,,niistä makuasioista kun ei voi kiistellä.Tuossa videossa noi oli kyllä ihan sulosia. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Voiii...tuota mä just kaipaan,että saisin koiran jonka kans vois mennä ihan metsäänki kävelemään.Musta on tullu pikkasen semmonen kammonen ku pitäs mennä tosiaanki metsään yksin. :))

• artagnan kirjoitti:

Sanos ny et onkos se sun chihu sellasii pitkäkarvasii vai niit toisii...? Nättei on kyl molemmat :)

Chihuja on lyhyt- ja pitkäkarvaisia. Meidän koiru on lyhytkarvainen. :)

Voiii...tuota mä just kaipaan,että saisin koiran jonka kans vois mennä ihan metsäänki kävelemään.Musta on tullu pikkasen semmonen kammonen ku pitäs mennä tosiaanki metsään yksin. :))

No koirut kyllä viihtyy metsässä. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

No koirut kyllä viihtyy metsässä. :)

Sittenhän meitä oliski kaks jotka siel viihtyy. ;))

Mut ei kai niitten purema kummiskaa mikään vaarallinen ole ja pureehan noi muutki lemmikit vähän väliä. :) Se vaan on että mistä kukakin sitten tykkää.,,niistä makuasioista kun ei voi kiistellä.Tuossa videossa noi oli kyllä ihan sulosia. :)

No mä saan kohta korvillein ku sanoin ton :D Voikos näit viestei poistaa jos on rekattu nimmari ku en sit ainaskaan löytäny et miten...?

• artagnan kirjoitti:

No mä saan kohta korvillein ku sanoin ton :D Voikos näit viestei poistaa jos on rekattu nimmari ku en sit ainaskaan löytäny et miten...?

Ei voi itse poistaa...Sun täytyy nyt vaan ottaa se korvatillikka vastaan...

Kirjotikko sä oikeesti ihan tosissaan tuosta verenmyrkytysjutusta? :)

Mä ku tykkään koirista ja ikinä ei ole ollut ihan ikiomaa,niin mä oon sen päättäny,että otan kyllä viel itelleni koiran.Siitä saa kivan höpöttely-ja lenkkikaverin. :)

Joo-o, se on mun miehen salainen ase... Ja 42 kuulemma hätätilanteessa, hahaha ;DDD Voi olla, että onnistuisin hankkimaan norsunkin helpommin... ;))

• artagnan kirjoitti:

Haista k-a-k-k-a.....

• a-r-i-e-l kirjoitti:

Haista k-a-k-k-a.....

No on ne sit ihanii ja söpöi jos sä sillai sanot muru... <3

• artagnan kirjoitti:

No on ne sit ihanii ja söpöi jos sä sillai sanot muru... <3

Hyvä Ariel!!Sä tiiät miten miehiä käsitellään..;)))

• a-r-i-e-l kirjoitti:

Joo-o, se on mun miehen salainen ase... Ja 42 kuulemma hätätilanteessa, hahaha ;DDD Voi olla, että onnistuisin hankkimaan norsunkin helpommin... ;))

Sun pitää vaatia vielä joku mahottomampi ku rotat,nii johan alkaa nappisilmiä tulemaan.;)

• mikset-hanki
        a-r-i-e-l kirjoitti:

Marsua?

Sun pitää vaatia vielä joku mahottomampi ku rotat,nii johan alkaa nappisilmiä tulemaan.;)

taitais sitte ruveta tapahtumaan ku jäbältä tulis lehemä viikoksi täyshoitoon.. ;D

• temmirauta kirjoitti:

taitais sitte ruveta tapahtumaan ku jäbältä tulis lehemä viikoksi täyshoitoon.. ;D

Hihhii..tuo oli kyllä mainio ehdotus!:))) Kunnon läjät lehmänmiinoja nii johan muuttuu ääni kellossa.;)

• temmirauta kirjoitti:

Eikös lehmät ole aika kilttejä otuksia?

Hihhii..tuo oli kyllä mainio ehdotus!:))) Kunnon läjät lehmänmiinoja nii johan muuttuu ääni kellossa.;)

jep. poreamme joutais hyvinki toimittaa juotto paikan virkaa :D

• temmirauta
        Kittiechihu kirjoitti:

Eikös lehmät ole aika kilttejä otuksia?

no ne on vähä niinku ihmisetki et saman luonteista ei tismalleen kahta löydy.. :)

Hyvä Ariel!!Sä tiiät miten miehiä käsitellään..;)))

Kiitos mun valmentaja ;)) Mutta jos ihan oikeasti tietäisin, niin mulla olisi ollut jo vaikka kuinka kauan niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin superihana vahvan egon omaava Toljanter-rotta, jota voisin silitellä ja pitää mun sylissä iltaisin... ;)) Jeeeee... Katsokaa nyt miten N-I-I-N ihanan s-ö-p-ö-ä... <3

https://www.youtube.com/watch?v=onK-jbOOG7U

• a-r-i-e-l kirjoitti:

Kiitos mun valmentaja ;)) Mutta jos ihan oikeasti tietäisin, niin mulla olisi ollut jo vaikka kuinka kauan niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin superihana vahvan egon omaava Toljanter-rotta, jota voisin silitellä ja pitää mun sylissä iltaisin... ;)) Jeeeee... Katsokaa nyt miten N-I-I-N ihanan s-ö-p-ö-ä... <3

Vitsi sun kaa hupsu...:)))

Tuohan on kaiken lisäksi ihan mun näkönenki, pallit ja kaikki;)

• a-r-i-e-l kirjoitti:

Ooksää kokeillu sitä kyyneleet silmissä-juttua? :)Mä kyllä uskon et ku noiden tippojen kanssa puhut jonkin nätin jutun nii se tepsii..

• ähvätti

Talitintti koitti asettua taloksi, mutta mielestäni hänen paikkansa on luonnossa. Kusee ja paskoo kaikki nurkat, jos sisälle pääsee.
      Ampiaisia oli eräänä kesänä ruokinnassa, tulivat sisälle ja käyttäytyivät uhkaavasti, mikäli Mehukattimehu loppui. Syksyllä nukkuivat tyhjissä mehupurkeissa parvekkeella. Maalla pirun hieno varashälytin oikein kunnon pesä, kunhan oppivat, kuka saa tulla pihaan ja kuka ei.
      Nuorempana oli kaiken maailman ötököitä: kissoja, koiria, hevosia ym. Nyt en ole yksiöön kehdannut tupata ketään, kun ahdastakin on. Periaatteessa kaikki eläimet omilla paikoillaan ovat OK. Kissan kokoinen rotta (maalla oli) sisällä tai viljalaarissa ei ole toivelistalla ensimmäisenä, vaikkakin ne paskat voi siivilöidä jauhoista ja bakteerit kuolevat uunissa. Banaanikärpäsistä en pidä, minähän ne myrkytin.

• Green-RedBubble

Minulla oli "Kashmir-Ellen", söpö-söpö (kissa).
      Vanheni, ja annoin sen paikalliselle grilliyrittäjälle (kantasuomalainen)!
      Ja niin vain kävi, että maistoimme ja haistoimme toisemme jälleen!!!

• annastin7

koirat, puput ja kisulit on kaikki söpöjä :)

• Näin on. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4284
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3426
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3054
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      289
      2038
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1703
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1601
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1543
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe