W.i.t.c.h.-lehdistä...

Woltti_90

Moi... Mulla olis myytävänä w.i.t.c.h.-lehtiä. kiinnostuneet voivat kirjoittaa/kysellä tässä tai mailata osoitteeseen w4z44_hotmail.com

24

1735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hay Hay

      Moikka!
      Toi LOL on tosi sika!

      Niin, mitä numeroita sä myyt? Paljonko ne maksais?

      • Woltti_90

        Mulla on melkein kaikki... Hinnasta voidaan sopia.. Lehdet on hyvässä kunnossa [paitsi 15, 12 ja 3, niistä jos oot kiinnostunu ni lähtee halvemmalla...:] Eli voit vaika mailata mulle, ni voidaan sopia hinnoista yms...


      • Hay Hay
        Woltti_90 kirjoitti:

        Mulla on melkein kaikki... Hinnasta voidaan sopia.. Lehdet on hyvässä kunnossa [paitsi 15, 12 ja 3, niistä jos oot kiinnostunu ni lähtee halvemmalla...:] Eli voit vaika mailata mulle, ni voidaan sopia hinnoista yms...

        Sano nyt joku hinta.
        Myisitkö samaan hintaan kuin kaupassa vai?


      • willicatti
        Hay Hay kirjoitti:

        Sano nyt joku hinta.
        Myisitkö samaan hintaan kuin kaupassa vai?

        Mä muutes oon toi woltti.. ..öö.. Halvemmallahan ne on pakko myydä.. :D Vai kuinka.. Hintana on 3-4euroo.. Riippuu monta ostat ja postikulut ei sisälly hintaan...


      • Nerissa
        willicatti kirjoitti:

        Mä muutes oon toi woltti.. ..öö.. Halvemmallahan ne on pakko myydä.. :D Vai kuinka.. Hintana on 3-4euroo.. Riippuu monta ostat ja postikulut ei sisälly hintaan...

        Olisin kiinnostunut numeroista 14 ja 34.
        Sitten jos sulta löytyy Aikakirjoja hyvässä kunnossa, haluaisin ykkösen.

        Haluaisin myydä omia Witch lehtiäni! Kaikki ei hyvässä kunnossa, niistä voin antaa alennusta.
        Julisteet on otettu pois. Minulla on numerot 17, 18, 21, 22, 23, 25, 26, 28, 29, 30, 31, 32, 33.
        Ekstroista 2 ja 4 (nelosesta on se 'ennustuspeli' pois).
        Eli jos kiinnostaa, neuvotellaan hinnasta. Ja minulla ei ole hajuakaan, miten ne lähetetään. Opastusta? Normaaleista lehdet haluaisin myydä
        -50 snt lehden normaalihinnasta eli lehdet maksavat 50snt vähemmän kuin niiden normaalihinta. Jos tilaat yli kolme lehteä, maksan postituskulut.

        Ja muuten, lehtien kansikuvia löytyy osoitteesta
        http://www.perunamaa.net/sarjakuvat/witch/witch2.php
        Sieltä valitset jonkun vuoden ja sitten siellä on sen vuoden kannet. Aikakirjat ja extrat mukaanluettuna.


      • Nerissa
        Nerissa kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut numeroista 14 ja 34.
        Sitten jos sulta löytyy Aikakirjoja hyvässä kunnossa, haluaisin ykkösen.

        Haluaisin myydä omia Witch lehtiäni! Kaikki ei hyvässä kunnossa, niistä voin antaa alennusta.
        Julisteet on otettu pois. Minulla on numerot 17, 18, 21, 22, 23, 25, 26, 28, 29, 30, 31, 32, 33.
        Ekstroista 2 ja 4 (nelosesta on se 'ennustuspeli' pois).
        Eli jos kiinnostaa, neuvotellaan hinnasta. Ja minulla ei ole hajuakaan, miten ne lähetetään. Opastusta? Normaaleista lehdet haluaisin myydä
        -50 snt lehden normaalihinnasta eli lehdet maksavat 50snt vähemmän kuin niiden normaalihinta. Jos tilaat yli kolme lehteä, maksan postituskulut.

        Ja muuten, lehtien kansikuvia löytyy osoitteesta
        http://www.perunamaa.net/sarjakuvat/witch/witch2.php
        Sieltä valitset jonkun vuoden ja sitten siellä on sen vuoden kannet. Aikakirjat ja extrat mukaanluettuna.

        SYÖ SUKKASI! Jos tunnet itsesi niin hirveän aikuiseksi niin jättäisit tuollaiset kommentit väliin. Ja jos me 'noitafanit' olemme niin lapsellisia emmekä tarpeeksi vanhoja sinun keskustelukumppaneiksi niin painu pää kolmantena jalkana ikäistesi seuraan. Tai muuten minä haukun sinut lyttyyn.
        Muahaha! xD


      • Woltti_90
        Nerissa kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut numeroista 14 ja 34.
        Sitten jos sulta löytyy Aikakirjoja hyvässä kunnossa, haluaisin ykkösen.

        Haluaisin myydä omia Witch lehtiäni! Kaikki ei hyvässä kunnossa, niistä voin antaa alennusta.
        Julisteet on otettu pois. Minulla on numerot 17, 18, 21, 22, 23, 25, 26, 28, 29, 30, 31, 32, 33.
        Ekstroista 2 ja 4 (nelosesta on se 'ennustuspeli' pois).
        Eli jos kiinnostaa, neuvotellaan hinnasta. Ja minulla ei ole hajuakaan, miten ne lähetetään. Opastusta? Normaaleista lehdet haluaisin myydä
        -50 snt lehden normaalihinnasta eli lehdet maksavat 50snt vähemmän kuin niiden normaalihinta. Jos tilaat yli kolme lehteä, maksan postituskulut.

        Ja muuten, lehtien kansikuvia löytyy osoitteesta
        http://www.perunamaa.net/sarjakuvat/witch/witch2.php
        Sieltä valitset jonkun vuoden ja sitten siellä on sen vuoden kannet. Aikakirjat ja extrat mukaanluettuna.

        Mulla ei valitettavasti oo enää kumpakaan... :( Sorry.. Ja aika kirjoja en oo ees ostanu..


    • Woltti_90

      Mä oon myymässä lehtiä 3euron kpl- hintaan, Ja postikulut pitää maksaa ite, ne ei sisälly hintaan.. ;] Ja sit vaan ota yhteyttä.. :)

      • Nenatafeis

        Haluan ostaa W.I.T.C.H-lehdet, numerot 1-4, 6, 8, 12, 14, 31 ja 35 hyväkuntoisina. Toivottavasti on vielä jäljellä sulla edes jotain?


      • Woltti_90
        Nenatafeis kirjoitti:

        Haluan ostaa W.I.T.C.H-lehdet, numerot 1-4, 6, 8, 12, 14, 31 ja 35 hyväkuntoisina. Toivottavasti on vielä jäljellä sulla edes jotain?

        Kaikki nuo on.. Kait.. Mailaa mulle osotteeseen [email protected] Jookos..? Niin jutwllaan ja sovitaan..


      • Will10
        Nenatafeis kirjoitti:

        Haluan ostaa W.I.T.C.H-lehdet, numerot 1-4, 6, 8, 12, 14, 31 ja 35 hyväkuntoisina. Toivottavasti on vielä jäljellä sulla edes jotain?

        Hei. Myisin W.i.t.c.h tavaraa. Witch lehdet nro. 29, 31, 44, 47, 49, 51-55 ja w.i.t.c.h Ekstrat: 6, 7 ja 13, jotka maksaisi 2 €/kpl. Myisin myös W.i.t.c.h tarra albumin 50 centillä, sekä Rakkaus kirjan 3 eurolla ja Kultainen feeniks kirjan 4 eurolla. Kaikki witch tarvikkeet ovat uuden veroisia. Tehtäviä ei ole tehty, lehtijä ei ole sotkettu... Myisin myös 4 witch jättijulistetta ja 12 keskikokoista w.i.t.c.h julistetta. Kaikki julisteet ovat tosi hyväsä kunnossa. Möisin ne kaikki eurolla. Jos haluat ostaa jotain, niin kirjoita osoitteeseen: Ljuba Kinnunen, Linnalankatu 5 b 54, 55120 Imatra. P.S. Ostaja maksaa postimaksut.


    • hankku

      moikkelis. voin ostaa maxim hinta 3 euroo kappale. mitkä numerot.

      • Woltti_90

        ....ne tohon ylemmäks jo kirijotella... Vai..? ;)


      • hankku
        Woltti_90 kirjoitti:

        ....ne tohon ylemmäks jo kirijotella... Vai..? ;)

        jos sul on voin ostaa sult lehdet numerot 2,6,7
        sopiiko hinta:2 euroo kappale.


      • Woltti_90
        hankku kirjoitti:

        jos sul on voin ostaa sult lehdet numerot 2,6,7
        sopiiko hinta:2 euroo kappale.

        Mä myyn lehet hintana 3-4 euroo, jos on huonommassa kunnossa ne lähtee jopa halvemmalla. :) Jos oot kiinnostunuu vielä ni meilaa taas... Ok..?


      • hankku
        Woltti_90 kirjoitti:

        Mä myyn lehet hintana 3-4 euroo, jos on huonommassa kunnossa ne lähtee jopa halvemmalla. :) Jos oot kiinnostunuu vielä ni meilaa taas... Ok..?

        siis kappale hintaan vai yhteensä?


      • Woltti_90
        hankku kirjoitti:

        siis kappale hintaan vai yhteensä?

        Juuh.. Siis kappale hintaan tietysti.. :) Mä pääsen nyt harvemmin tänne, ku kotona ei toimi netti.. :/


    • Pomppivaheppa

      Moi!
      Myykö joku nyt vuonna 2014 Witch lehtii, itel on numeroita (ainaki)
      6, 7,8,11,18,24,28,44,46,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,72,75,78.
      En sitte oo 100% varma noist 67, 68 ja 69...
      Haluisin nro: 1 ja 45...♥
      P.S. En myy omii lehtii ;)
      ☺☺☺

      • Hei! Löysin just vinon pinon mun vanhoja witch-lehtiä iskän kämpiltä ja mulla on lähes ne kaikki aikakirjoja löytyy! Jos kiinnostaa laita mulle s-postia [email protected]


    • abcd4

      Lupaava lastenkirja tulossa!
      Käykäähän tykkäämässä, jotta kirja saa paljon tykkäyksiä ja näkee päivänvalon. :)

      "Nyt kaikki kynnelle kykenevät tykkäämään Peikoista, jotta saadaan kerättyä paljon tykkäyksiä ja esikoisteos julkaistua! Suomessa kun ei ole julkaistu vielä yhtäainoaa kunnon kuvakirjaa Peikoista, joten eiköhän nyt ole aika!"

      https://www.facebook.com/peikot

    • Eltsu^

      Oisko kellää enää myyä noita ? mulla ei ole melkein mitää noista paisti taistelu sydämmestä, aikakirjat 2 ja tehtävä menneisyydestä. Ennen ollu melkei noi kaikki muttei enää ja haluaisin lukea noi kaikki alusta loppuun.

      • Eltsu^

        Korjaan kamppailu sydämestä


      • GabiLucina

        Multa löytyis kaikki lehdet jostain 8-35 muistaakseni. Ne ekat lehdet on aikakirjoina. Extralehtiäkin taitaa löytyä pari. Mietin just et raaskiiko myydä mut jos niist sais rahaakin niin hittoako ne tuolla lehtitelineessä nököttää. :D
        Jos jotakuta kiinnostaa niin viestiä tänne: [email protected]


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe