Onko henkinen minäsi matkalla kadotukseen, vailla mitään toivoa ja ilman uutta mahdollisuutta.
Ei se mitään!
Ikäihmisen lyhyt, kuivankuikea ja loputon elämänpolku on täynnä puunoksia ja männynkäpyjä, jotka pyörivät jalkapohjien alla tehden taivalluksesta mahdollisimman vaikean.
Päästä vangittu mielesi vapaasti liitämään, ilman kieltoja tai rajoituksia.
Huomaat yhden hauskan asian:
Ihminen on loppujen lopuksi oman itsensä vanki, jonka ajatukset kiertävät loputonta kehää, kuin radaltaan eksynyt ballistinen pitkänmatkan ydinohjus.
Hei hulinaa! Elämä on!
Kelluuko sielusi irrallaan ajassa?
8
<50
Vastaukset 8
- tuntematon.t
Kukaan ei tiedä oman sielun kohtaloa siinä tulevassa joka meitä kaikkia kohtaa ajalla.
Itselläni ei ole vaikeuksia, vain joskus ajattelen kuinka olisi jos tein toisin kauan sitten.
Uskon sielujen toisiin ulottuvuksiin, he voivat auttaa eri asioissa. Näytät vakuuttelevan lohtua itsellesi.
Kirjoittele siis itsesi rauhaan.
Satu käpy-lehmistä säilyy ikuisuuteen.
Hulistele kaltereitasi.
Sinä on!
H.- vanhoja.sieluja
Ei täällä ole muita kuin vanhoja sieluja liitelyt on muistoissa, aivosolut harmaantuvat lonkkavika kihtikin vain palstaseura ikäloppujen ja jonninjoutavat lörpöttelyt.
- Tuoksu_sielu_on_seivattu
Jos sielusi kelluu irrallaan wc-pöntössä, niin ei sen välttämättä tarvitse mennä kadotukseen. Kääräise hiha ja poimi se sieltä kokkareitten ja ripulin seasta ja huuhtaise vähän. Ei se haju kokonaan siitä lähde, mutta meneepähän sitten "sävy-sävyyn" muun habituksesi kanssa.
- ihmetouhua
Mikä tuossa aloituksessa sai heti sinut purkamaan katkeruutta?
- hepsankeikku
ihmetouhua kirjoitti:
Mikä tuossa aloituksessa sai heti sinut purkamaan katkeruutta?
Jollain sinisellä on vähän huonompi päivä.
Olen käynyt jo kerran kurkistamassa viimeisen tutkimusmatkani uskomattoman upeita ja kiehtovia maisemia. Kun aika tulee lähden mielelläni. En tiedä, mitä kaikkea on odotettavissa, mutta hyvästelen ilolla nykyiset kuviot ja jatkan matkaani.
Viihdyn täälläkin ja jatkan mielelläni aktiivista eloa niin pitkään kuin se on mahdollista. Elämä tarjoaa monenlaista mukavaa ja välillä haasteitakin. Hyvää jatkoa meille kaikille!- Elämäää---ON----
Sanoit, aloittaja, "elämä on", minä taas sanon: --- elämää on -----
ei pelkkää kitumista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta924022Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4131471Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391157Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä264997Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72953Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s295863Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto24842Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen26772Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan44755Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33741