Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Anonyymi-ap

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse tykästyin sinuun, niin tuntui että sinäkin pitäisit minusta. Palsta sitten ruokki sitä tunnetta.

73

1016

Vastaukset 73

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mistä luulet ettei hän tykkää?

• Anonyymi00002

Luulenpa vaan, kun mitään irl merkkejä kiinnostuksesta ei ole. Muutenkin kun miettii, että miksi menestynyt mies kiinnostuisi mt-kuntoutujasta. Aika epätodennäköistä olisi. Aloittaja

• Anonyymi00018
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Luulenpa vaan, kun mitään irl merkkejä kiinnostuksesta ei ole. Muutenkin kun miettii, että miksi menestynyt mies kiinnostuisi mt-kuntoutujasta. Aika epätodennäköistä olisi. Aloittaja

No kerrohan naisena esiintyvä setä, että minkä alan menestyjiä sitä ollaan? T naiselta

• Anonyymi00035
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hienoa esitystä taas vanhalta punkerolta.

• Anonyymi00003

Nyt lopetat sen...

• Anonyymi00005

Voin lopettaa kuvittelun, mutta palstailua en aio lopettaa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Voin lopettaa kuvittelun, mutta palstailua en aio lopettaa.

Ainut, mihin oot rakastunu, on palsta. Ja todennäköisesti yksikään, y k s i k ä ä n , ihastuksistas ei oo täl palstal ikinä käynykään.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ainut, mihin oot rakastunu, on palsta. Ja todennäköisesti yksikään, y k s i k ä ä n , ihastuksistas ei oo täl palstal ikinä käynykään.

Ihan hukkaan menee nainen sinun karjuminen itseään kehuvalle äijälle. T naiselta

• Anonyymi00004

Ei etene....

• Anonyymi00006
      • Anonyymi00040

• Anonyymi00008

Mestarilla ja mestarilla on eroa.

• Anonyymi00009

Mikä om menestynyt mies, mies joka tehtailee itselleen rahaa vai mies, joka jää naisen sydämeen. Elämä on valintoja.

• Anonyymi00020

No sulla ei varmaan aapeeäijä ole ei henkistä tai materiaalista pääomaa

• Anonyymi00034
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No sulla ei varmaan aapeeäijä ole ei henkistä tai materiaalista pääomaa

Onnea taas ohi ampumisesta.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Onnea taas ohi ampumisesta.

En ammu ohi, meillä Lapissa ollaan säästeliäitä

• Anonyymi00049

Kyllä se raha kuule on tärkeintä eikä tyhjät paskapuheet. Toki joo, niillä tyhjillä puheilla saa akkoja koijattua aikansa. Mutta raha on tärkein, sillä saa kaikkee.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Kyllä se raha kuule on tärkeintä eikä tyhjät paskapuheet. Toki joo, niillä tyhjillä puheilla saa akkoja koijattua aikansa. Mutta raha on tärkein, sillä saa kaikkee.

No sehän on hyvä jos koet että puhelahjoja löytyy apäijä

• Anonyymi00062
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Huomaan, että olet joku "kylmä" mies. Et tiedä elämästä ja tunteista mitään jos sanot et rahalla saa kaiken. Ilmeisesti ostat naisenkin palveluna ja voit olla varma, että et tiedä rakkaudesta mitään. Jos et maksaisi sille naiselle, todennäköisesti hän halveksisi sinua eikä haluaisi olla tietenkään kanssasi ja et olisi hänelle mitään.

• Anonyymi00010

Tykästyin nuorempaan kauniiseen naiseen muutamia aikoja sitten. Ilmeisesti hän ei minuun. Kaikilla palstalaisilla on mielenterveysongelmia. Joillakin enempi, joillakin vähempi. Kaikesta selviää ajan kanssa. m>n

• Anonyymi00024

Mielenterveysongelmia ei olisi, jos projektia ei olisi koskaan aloitettu! Projektin aloittajat voisivat mennä itseensä ja miettiä että mitä tuli tehtyä! Jos olisin saanut jatkaa itselle mieluisassa työpaikassa, olisin kaikkien paskamaisten vuosien sijaan ollut todella onnellinen, kun olisin saanut tehdä töitä minulle rakkaiden työkaverien kanssa! Projektin aloittajat eivät ole millään tavalla hyviä ihmisiä! Hyi olkoon teitä!!

• Anonyymi00052
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mielenterveysongelmia ei olisi, jos projektia ei olisi koskaan aloitettu! Projektin aloittajat voisivat mennä itseensä ja miettiä että mitä tuli tehtyä! Jos olisin saanut jatkaa itselle mieluisassa työpaikassa, olisin kaikkien paskamaisten vuosien sijaan ollut todella onnellinen, kun olisin saanut tehdä töitä minulle rakkaiden työkaverien kanssa! Projektin aloittajat eivät ole millään tavalla hyviä ihmisiä! Hyi olkoon teitä!!

Joko taas? Elämä on valintoja, ihminen torppaa rakkauden. Jolloin elämä suistaa suohon.Rakkaus olisi tuonut erilaisia valintoja. Vaikea uskoa. Ihana märehtiä. Siitähän sinä pidät, valittamisesta. Eikä haluakaan parantua kun saat huomiota sillä. Olen noita vali vali ihmisiä kuunnellut kun ei halua parantua.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Joko taas? Elämä on valintoja, ihminen torppaa rakkauden. Jolloin elämä suistaa suohon.Rakkaus olisi tuonut erilaisia valintoja. Vaikea uskoa. Ihana märehtiä. Siitähän sinä pidät, valittamisesta. Eikä haluakaan parantua kun saat huomiota sillä. Olen noita vali vali ihmisiä kuunnellut kun ei halua parantua.

No mutta pääsitpähän taas apäijälle pätemään hienostuneesti inspehtoori

• Anonyymi00064

Ai kaikilla palstalaisilla mielenterveysongelmia..🤭 No ei todellakaan ole. Monella varmaan on, mutta ei kaikilla.

• Anonyymi00011

Tietysti pidän jos olet eräs nuorempi. Nyt on vaan meneillään muita asioita, joten ei ole ns. varaa ottaa mitään stalkkaus-syytettä. m>n

• Anonyymi00021

Miten sillä, että pitää jostain henkilöstä ja on ihastunut normaalisti, voi saada stalkkaussyytteen?
        Sivu

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Miten sillä, että pitää jostain henkilöstä ja on ihastunut normaalisti, voi saada stalkkaussyytteen?
        Sivu

Sen saa sillä tavalla, jos stalkkaa samaa henkilöä jopa kymmenen vuoden ajan! Sellainen ei ole millään tavalla hyväksyttävää toimintaa keneltäkään koskaan! Oletko jotenkin tyhmä, kun et sitä ymmärrä! Stalkkerit ovat pahoja ihmisiä!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sivu

Vain noin kuudesta kahdeksaan vuotta kiinteetä. Sivusta hohhoijakkaa. T

• Anonyymi00032
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sivu

Tämä juttu, josta aiemmin mainitsin on siinä rajoilla, että yhtään riskiä ei ole nyt varaa ottaa, koska tässä on muitakin asioita, jotka tähän liittyy, vaikka ei tosin suoranaisesti.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sivu

Se oli tarkoitus säikäyttää jos mies ei halua elää normi elämää. En minäkään ole sinua pystynyt näkemään. Sillähän sinä elät. Itsekin kiukuttelet jostain stalkkaamisesta että sairastutti. Se on ",vakavaa, luo esteitä jo sinänsä. Mikä hel...tin saarnasjana puolustajana minun pitää toimia. Kotirauhan rikkoja.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Se oli tarkoitus säikäyttää jos mies ei halua elää normi elämää. En minäkään ole sinua pystynyt näkemään. Sillähän sinä elät. Itsekin kiukuttelet jostain stalkkaamisesta että sairastutti. Se on ",vakavaa, luo esteitä jo sinänsä. Mikä hel...tin saarnasjana puolustajana minun pitää toimia. Kotirauhan rikkoja.

Voi jumalan terrve apäijä

• Anonyymi00061
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Voi jumalan terrve apäijä

Voi Jumalan terve apmummo. -sivu

• Anonyymi00068
        Anonyymi00053 kirjoitti:

En ymmärrä tästä mitään.
        -se kenen kommenttiin vastasit

• Anonyymi00069
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Sen saa sillä tavalla, jos stalkkaa samaa henkilöä jopa kymmenen vuoden ajan! Sellainen ei ole millään tavalla hyväksyttävää toimintaa keneltäkään koskaan! Oletko jotenkin tyhmä, kun et sitä ymmärrä! Stalkkerit ovat pahoja ihmisiä!

Viekää sit säilöön tuo stalkkeri,ei se lopeta,väsyy ton kaa ihan kokonaan!

• Anonyymi00073
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Voi Jumalan terve apmummo. -sivu

Miksi intät tällaista vastaan onko uskottavuus tulevaisuus ja kaikki tässä guben avauksessa kiinni? Onpa kurjaa mikäli näin

• Anonyymi00074
        Anonyymi00068 kirjoitti:

En ymmärrä tästä mitään.
        -se kenen kommenttiin vastasit

No se ei ole aloittajaäijän performaation suhteen kokonaisuudessaan suuri yllätys. T naiselta

• Anonyymi00012

Eihän kaikilla ole samoja sairauksia ja ei ole ikinä haittaa vaikka millaisia ongelmia olisi jos se ei vaan itseä ja muita ratkaisevasti häiritse. Fyysisesti ja henkisesti täysin tervettä ihmistä ei ole olemassakaan, koska aina joku sairaus odottaa ohuen langan päässä starttiaan, jopa elämän ja kuoleman raja on vain hiuksenohut viiva ts. erittäin pienistä muutoksista kiinni.

• Anonyymi00013

tämä on täysin sama kuin "kaikki muutkin juo".

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

tämä on täysin sama kuin "kaikki muutkin juo".

Siis mitä! Kommentoin lähinnä sitä, että jos jotain henkistä tai fyysistä ongelmaa tulee, niin ne on otettava vain vastaan, ei ole muuta vaihtoehtoa. Sensijaan juomista voi mielin määrin oman mielen mukaan säädellä. Miehenä otin kantaa, ettei mikään mielenterveyden ongelma ole mitenkään pääosissa ihmissuhteissa vaan ihan muut asiat ratkaisevat, onnistuuko suhde ja ennenkaikkea jos molemmat välittävät toisistaan, silloin "välitetään" myös kaikista toiseen liittyvistä asioista. Jos ei ole rehellisyyttä, oikeudenmukaisuutta, selkärankaa, epäitsekkyyttä, myötätuntoa, silloin tuskin mikään asia onnistuu ihmis-suhteissa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Siis mitä! Kommentoin lähinnä sitä, että jos jotain henkistä tai fyysistä ongelmaa tulee, niin ne on otettava vain vastaan, ei ole muuta vaihtoehtoa. Sensijaan juomista voi mielin määrin oman mielen mukaan säädellä. Miehenä otin kantaa, ettei mikään mielenterveyden ongelma ole mitenkään pääosissa ihmissuhteissa vaan ihan muut asiat ratkaisevat, onnistuuko suhde ja ennenkaikkea jos molemmat välittävät toisistaan, silloin "välitetään" myös kaikista toiseen liittyvistä asioista. Jos ei ole rehellisyyttä, oikeudenmukaisuutta, selkärankaa, epäitsekkyyttä, myötätuntoa, silloin tuskin mikään asia onnistuu ihmis-suhteissa.

Kyllä kyllå, mutta kommentoin tätä "Fyysisesti ja henkisesti täysin tervettä ihmistä ei ole olemassakaan" eli mielestäni todellakin on henkisesti ainakin, terveitä ihmisiä, vaikka ei valmiita.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kyllä kyllå, mutta kommentoin tätä "Fyysisesti ja henkisesti täysin tervettä ihmistä ei ole olemassakaan" eli mielestäni todellakin on henkisesti ainakin, terveitä ihmisiä, vaikka ei valmiita.

Ajatukseni oli vain korostaa, miten pienet muutokset voivat viedä terveestä sairaaseen, esim. henkisesti mieli liikahtelee "väärään" suuntaan tai vaikka fyysisesti, jollain on vaikka verenpaineen yläpaine 150 ja se aiheuttaa pitemmän päälle vakavia sairauksia, jolloin toisella ihmisellä tuo 150 ei aiheuttaisi mitään, siis nuo sairaudet on monesti niin pienestä kiinni, sitä olen miettinyt usein.

• Anonyymi00022

Tuo on vaan slsiaaliurvaa saa eläkkeen
        Se on hyvä asia potilaan osassa lisäksi työllistää monia.

• Anonyymi00027

Kyse ei ole pelkästään siitä minkälainen joku on, vaan siitä että jos joku ei ole sen tyyppinen mistä nainen pitää. Minä pidän vain lyhyistä tummatukkaisista miehistä ja siksi en halua koskaan tutustua muun tyyppiseen ihmiseen! Ja ikäeroa ei voi olla niin paljon, että hän voisi olla oma lapseni!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ajatukseni oli vain korostaa, miten pienet muutokset voivat viedä terveestä sairaaseen, esim. henkisesti mieli liikahtelee "väärään" suuntaan tai vaikka fyysisesti, jollain on vaikka verenpaineen yläpaine 150 ja se aiheuttaa pitemmän päälle vakavia sairauksia, jolloin toisella ihmisellä tuo 150 ei aiheuttaisi mitään, siis nuo sairaudet on monesti niin pienestä kiinni, sitä olen miettinyt usein.

Projekti on saanut minut voimaan huonosti ja olen ollut ahdistunut ja stressaantunut koko projektin ajan, koska minusta sen toteutus on aivan pielessä! Minua olisi pitänyt kunnioittaa kysymyksillä jo ennen sen aloitusta, liittyen minkä tyyppisistä ja minkä ikäisistä miehistä pidän! Ja se oli todella typerää, että niitä miehiä esiteltiin jopa eri työpaikoilla! Todella ajattelematonta toimintaa! Tuskinpa kukaan haluaisi kokea sitä esitystä yli kymmenen vuoden ajan ja se on täysin väärin, ettei oman lapseni ikäistä ole poistettu projektista pois, koska hänen stalkaammisensa on ollut todella ahdistavaa ja oikeastaan elämäni kamalimmat vuodet olen kokenut juuri hänen takiaan! Eikö kukaan projektin aloittajista ole ymmärtänyt sitä, että juuri hänen takiaan olen voinut henkisesti todella huonosti! EIKÖ MILLÄÄN MENE TEIDÄN PÄÄHÄN SE, KUINKA SUURTA VAHINKOA KAUAN KESTÄNYT STALKKAAMINEN SAA AIKAAN! ON SE NYT HELVETTI ETTETTE YMMÄRRÄ SITÄ! MIKÄ TEIDÄN ÄLYKKYYSOSAMÄÄRÄNNE, KUN ETTE OLE SITÄ VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNEET!

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Projekti on saanut minut voimaan huonosti ja olen ollut ahdistunut ja stressaantunut koko projektin ajan, koska minusta sen toteutus on aivan pielessä! Minua olisi pitänyt kunnioittaa kysymyksillä jo ennen sen aloitusta, liittyen minkä tyyppisistä ja minkä ikäisistä miehistä pidän! Ja se oli todella typerää, että niitä miehiä esiteltiin jopa eri työpaikoilla! Todella ajattelematonta toimintaa! Tuskinpa kukaan haluaisi kokea sitä esitystä yli kymmenen vuoden ajan ja se on täysin väärin, ettei oman lapseni ikäistä ole poistettu projektista pois, koska hänen stalkaammisensa on ollut todella ahdistavaa ja oikeastaan elämäni kamalimmat vuodet olen kokenut juuri hänen takiaan! Eikö kukaan projektin aloittajista ole ymmärtänyt sitä, että juuri hänen takiaan olen voinut henkisesti todella huonosti! EIKÖ MILLÄÄN MENE TEIDÄN PÄÄHÄN SE, KUINKA SUURTA VAHINKOA KAUAN KESTÄNYT STALKKAAMINEN SAA AIKAAN! ON SE NYT HELVETTI ETTETTE YMMÄRRÄ SITÄ! MIKÄ TEIDÄN ÄLYKKYYSOSAMÄÄRÄNNE, KUN ETTE OLE SITÄ VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNEET!

OSAATTEKO YHTÄÄN EDES HÄVETÄ SITÄ, MITEN KAUHEAAN TILANTEESEEN MINUT ASETITTE PROJEKTIN TAKIA VUOSIEN AJAKSI! OLETTEKO KOSKAAN MIETTINEET SITÄ, MILTÄ TEISTÄ OLISI TUNTUNUT OLLA STALKKERIN UHRI YLI KYMMENEN VUODEN AJAN! JOS ETTE OLE NIIN MIETTIKÄÄ NYT!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Menikö gubbe hermot kun tulin spoilaamaan aloituksesi? Kokeile vaikka temgesicciä

• Anonyymi00060
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kyse ei ole pelkästään siitä minkälainen joku on, vaan siitä että jos joku ei ole sen tyyppinen mistä nainen pitää. Minä pidän vain lyhyistä tummatukkaisista miehistä ja siksi en halua koskaan tutustua muun tyyppiseen ihmiseen! Ja ikäeroa ei voi olla niin paljon, että hän voisi olla oma lapseni!

Väsyttävää tekstiä.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Väsyttävää tekstiä.

Varsinkin kun mies näitä itse itsestään suoltaa. Huomaa ettei ole saanut mitään mitä on tavoitellut. On kun joku Norman Bates Psykosta.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Väsyttävää tekstiä.

Joo no jätä samalla höökillä aapeeäijän avaukset kans väliin, sillä siitä särystä pläski pääsee. T naiselta maalajalle

• Anonyymi00023

Minä en ole koskaan ajatellut sellaista mahdollisuutta, että häirikkö pitäisi minusta, enkä minä ole koskaan pitänyt häiriköstä! Hän on vienyt minulta monia hyviä vuosia!

• Anonyymi00026

Aina gubbe eli aapeeäijä tarpeellinen lisäys euron teatteriisi

• Anonyymi00033

Kuka kenestä

• Anonyymi00038

Tiedätkö mies, että minulla on jo valmiiksi hyvin negatiivinen käsitys itsestäni ja olen myös aivan hajalla. Mutta se ei saa minua kiinnostumaan sinusta. Siitä huolimatta et saa minua millään tavalla manipuloitua kanssasi yhtään mihinkään. Minun mieli ei vaan toimi niin. :)

• Anonyymi00039

Kun mies ei susta kerran välitä, niin ihan turhaan pyytelet anteeksi.

• Anonyymi00042

Todellakin. Ja koko tämä(kin) aloitus on taas taattua laatua, arkkitehteinä kukas muu kuin gubbe, "projekti" ja T....

• Anonyymi00045

Mistä miehestä sinä pulleroinen selostat aapeeäijälle henkilötasolla ja onko sulla siihen hänen suostumus? Tuskin

• Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Todellakin. Ja koko tämä(kin) aloitus on taas taattua laatua, arkkitehteinä kukas muu kuin gubbe, "projekti" ja T....

Miten tämä nimikirjain liittyisi guben aloitukseen, ylikarismaattinen populisti?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Miten tämä nimikirjain liittyisi guben aloitukseen, ylikarismaattinen populisti?

Pakkomielteisten henkilöimä kirjain

• Anonyymi00056
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Pakkomielteisten henkilöimä kirjain

Joo, tiedetään. Ihan on kuulkaa ihmiset normaalia elää esim jo kymmenettä vuotta sillä tavalla, että jokainen guben huuhaaaloitus on henkilöitävissä ja täytyy henkilöidä yhteen ihmiseen. Ei yhtään mielenvikaista. T naiselta

• Anonyymi00071
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Joo, tiedetään. Ihan on kuulkaa ihmiset normaalia elää esim jo kymmenettä vuotta sillä tavalla, että jokainen guben huuhaaaloitus on henkilöitävissä ja täytyy henkilöidä yhteen ihmiseen. Ei yhtään mielenvikaista. T naiselta

Huomio-ei mitään niin helmeä välttämättä, vaan kompulsiivisten psy koottisia pakkoajatuksia

• Anonyymi00043

Lol.

• Anonyymi00047

Oot euron clout chaser myöhässä guben avauksen suhteen. Oispa isäskin ollut. T

• Anonyymi00050

En kyllä kuvitellut mitään tuollaista. Jos totta puhutaan.

• Anonyymi00051

Mitäs sitten?

• Anonyymi00054

Sä et mitään muuta kuin pelleilly se on tässä se vika

• Anonyymi00055

Helpottaako aapeeäijä kun saat täällä temmeltää ja vähän rosessoida? T naiselta

• Anonyymi00065
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Helpottaako aapeeäijä kun saat täällä temmeltää ja vähän rosessoida? T naiselta

Ap-äijä on kuin "savolainen torilla". Jos kukaan ei hänen kanssaan keskustele ja huomioi häntä, hänpä alkaa jutteleen sitten itselleen, tyyliin: "Minulle kelpaa vain noin 60v, tummatukkainen, lyhyt mies!" 😄

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Ap-äijä on kuin "savolainen torilla". Jos kukaan ei hänen kanssaan keskustele ja huomioi häntä, hänpä alkaa jutteleen sitten itselleen, tyyliin: "Minulle kelpaa vain noin 60v, tummatukkainen, lyhyt mies!" 😄

Ja arvelen asian olevan itselleen puhelua, koska ei kukaan looginen ihminen voi nähdä tuollaista pelkästään ulkonäön kombinaatiota erityisen kiinnostavana, siksi epäilen vahvasti et juttelee itselleen.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Jep ja propagandistit yrittää tarttua ns hetkeen varsinkin jos itse aloitus on jo naurettu moneen kertaan alas. T naiselta

• Anonyymi00067

On kovin inhimillistä odottaa vastavuoroista tunnetta, pitämältään taholta. Että olisi itsekin ihailtu kaikessa yksinkertaisuudessaan.

• Anonyymi00075

Mutta minähän pidän sinusta lähestyt vain rohkeammin. Olit vain niin ujon oloinen niin annoin sinulle tilaa. Mies naiselle

• Anonyymi00076
      UUSI

Entisessä palveluspaikassasi olit kaikista PARHAIN. Sitten sää vain vaihdoit maisemaa..
      Sun entinen naapurisi kuvaili sinua. Kertoi sinun muuttaneen Kouvolaan.

Se on liian isopaikka lähtee talo talolta etsimään sua.

OK. Aliarvioin itseäni netissä. Kun oikeasti - Mikä olisi parempaa kuin tutustua Sinuun vaaka-asennossa!

. van der c.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe