Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Anonyymi-ap

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen.

Haluan vain olla lähelläsi, jotta tulet todella nähdyksi, niin kauniina ,upeana ja herkkänä kuin olet. Miten sä rakas ,pystytkin aistimaan mun kaipauksen ja tunteet, niin herkästi.

Pidin taukoa tunteilusta pitkään, koska en halunnut häiritä tai vaivata sinua. Mutta olisin jo valmis kohtaamaan sinut, tekemään sut onnelliseksi ja rakastamaan sua. Se kuormittaa muakin, kun tunne on niin voimakas.

https://open.spotify.com/track/6qajtb9n55lrTgFc19iDqu?si=96fb3ca25c054029

37

943

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ota kaikki nämä sun kirjoitukset ja anna jonkun ulkopuolisen luettavaksi. Mieti sitten uudelleen, jos saisit palautetta mitä voisit tehdä?

• Anonyymi00002

Olisin enemmän kuin valmis, jos kaivattu vain olisi.

• Anonyymi00008

Sitä en tule koskaan olemaan, jos olet oman lapseni ikäinen!

• Anonyymi00003

Rauhoitu ..... nyt ei oo mitään hätää
      Ja kauniisti kirjoitettu mies ❤️‍🔥
      Naiselta ❤️‍🔥

• Anonyymi00004

Niinpä, olisi kevyempi, kun ei olisi tällaisia tunteita…

• Anonyymi00005

Aijai, kirjoita lisää, kun on niin kaunista. Nautin lukemisesta ja haaveilen...

• Anonyymi00006

Olen ylikuormittunut jo pelkästään siitä, kun olet monien vuosien ajan stalkannut minua! Miten voit yhä luulla, että haluaisi tutustua sinuun, niin ei tule koskaan tapahtumaan! Paina kaaliisi se etten voi sietää sinua!!

• Anonyymi00007

Minä en ole koskaan valmis kohtaamaan sinua ja sen sanon sinulle päin naamaa, jotta viimeinkin ymmärtäisit sen etten pidä sinusta ollenkaan!

• Anonyymi00009

Aloittaja kuullostaa kyllä rakkaalta naiseltani, sanojen herkistä tunneliikkeistä ja ojennuksista päätellen. Kirjoitan ja sanon sinulle kauniisti kun olemme yhdessä. Ennenkaikkea katson silmiisi ja kosketan sinua kauniisti ja muistiinpainuvasti.

• Anonyymi00010

Mikä kappale tuossa on?

• Anonyymi00013

Muita enemmän -Johanna Kurkela

• Anonyymi00011

💘💘

• Anonyymi00012

Kuinka kauan olet odottanut?

• Anonyymi00014

Enempi minua stressaa se kun en kuule sinusta yhtään mitään. Olen lähetellyt lauluja sinulle, avautunut tuntemuksistani mutta et vastaa kerrassaan mitään. Tiedät että odotan...❤️

Mn tumma

• Anonyymi00016

Sinäkö sä oot … tiedät minun kaipaavan konkretiaa, läheisyyttä, kosketusta, kaikkien aistien heräämistä eloon kuin kevään ensimmäinen, kaunis kukkanen, joka joutuu aivan liian suuressa etunojassa nauttimaan kevään ensimmäisistä auringonsäteistä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sinäkö sä oot … tiedät minun kaipaavan konkretiaa, läheisyyttä, kosketusta, kaikkien aistien heräämistä eloon kuin kevään ensimmäinen, kaunis kukkanen, joka joutuu aivan liian suuressa etunojassa nauttimaan kevään ensimmäisistä auringonsäteistä.

Sinun pitäisi ilmaista nuo asiat suoraan minulle kun tunne ollut etten merkitse mitään sinulle vaikka kuitenkin tunnen yhteytemme ihan koko ajan ❤️🙏.

Mn tumma

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sinun pitäisi ilmaista nuo asiat suoraan minulle kun tunne ollut etten merkitse mitään sinulle vaikka kuitenkin tunnen yhteytemme ihan koko ajan ❤️🙏.

Mn tumma

Mokasin silloin vuosia sitten pahasti, jotenkin häpeilen sitä edelleen.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No sitä juttua sun ei tarvi häpeillä. Asiastahan on puhuttukin jälkeenpäin ja kaikki on ok :)

• Anonyymi00021

Olen minä usein peukuttanut viesteillesi, mutta oikein muuta en ole kai osannut sulle vastata. Kun luulenpa niin että et ole täällä ikinä ollutkaan, siks ei enää motivoi pitkät vastaukset tai omat ap-kirjoituksetaan..

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No sitä juttua sun ei tarvi häpeillä. Asiastahan on puhuttukin jälkeenpäin ja kaikki on ok :)

Kiitos kun et ole luopunut meistä. Taidan olla sellainen mies, joka uskoo vasta tapahtuneen kun sen näkee ja kokee. Olo on kuin olisin ollut vuosia avaruudessa ja nyt pitäisi oppia maan tavoille. Minulla on myös epäilyksiä, olenko riittävä sinulle, onko minulla tarpeeksi sinulle annettavaa.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Siitä on jokunen vuosi (kolmisen) mutta ei mitään niin pahaa etteikö anteeksi voisi pyytää ja antaa, mutta sen vaadin että laitat suoraan minulle viestiä eikä millekään palstalle ❤️.

Mn tumma

• Anonyymi00034
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ketä sinä olet?! Et ole minä Mn tumma

• Anonyymi00015

Sielumme ovat yhtä🔥+🔥=🔥💫

• Anonyymi00022

En ole ollut varma, olisiko minun turvallista jakaa aikaa ja tilaa kanssasi sillä vaikutat paljon lempeämmältä ja turvallisemmilta ja vähemmän salatulta itsellesi kuin minä itse koen olevani.

• Anonyymi00024

Eihän tutustumisen tarvitse olla mitenkään mihinkään sitovaa. Yhdessä voi keskustella ja antaa elämän kantaa luonnollisesti ja mitään ei pidä pakolla tehdä. Jonkin hyönteisen elämä voi kestää vain muutaman tunnin, mutta eihän se hyönteinen sitä tiedä vaan elää sen elämän mikä on annettu. Samoin mekin voimme ajatella, jokainen hetki on arvokas ja ikimuistoinen.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Eihän tutustumisen tarvitse olla mitenkään mihinkään sitovaa. Yhdessä voi keskustella ja antaa elämän kantaa luonnollisesti ja mitään ei pidä pakolla tehdä. Jonkin hyönteisen elämä voi kestää vain muutaman tunnin, mutta eihän se hyönteinen sitä tiedä vaan elää sen elämän mikä on annettu. Samoin mekin voimme ajatella, jokainen hetki on arvokas ja ikimuistoinen.

Niin kehämäistä, käydä läpi samoja hitaita ilon ja kurjuuden kiertokulkuja yhä uudelleen oppimatta koskaan. Jokainen maailmankaikkeuden oppitunti toistumassa loputtomiin mieleen jäämättä.

• Anonyymi00025

Ehkä kannattaa odottaa vielä 3- 4 vuotta ettei tee hätiköityjä päätöksiä...

• Anonyymi00026

Ikävä kyllä tuollainen ei ole ainakaan minun puolesta mahdollista ja odotukselle on annettu aika selkeästi kenkää.

• Anonyymi00027

Minkä takia? Jos kokee olevan oikea aika, niin miksei sit?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Minkä takia? Jos kokee olevan oikea aika, niin miksei sit?

No varmaan odotuksen vuoksi, tunteethan on luonnotonta ja eivät kuulu ihmiselämään, voi kuule vielä pahasti sattua jos antaa itsensä tuntea.
        Parempi kun on kivikasvoinen ja ei kiinnitä mitään huomiota selviää helpommalla ja kivuttomammin.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

No varmaan odotuksen vuoksi, tunteethan on luonnotonta ja eivät kuulu ihmiselämään, voi kuule vielä pahasti sattua jos antaa itsensä tuntea.
        Parempi kun on kivikasvoinen ja ei kiinnitä mitään huomiota selviää helpommalla ja kivuttomammin.

Onkohan joku ihan hakoteilla tunteista ihmiselämässä. Ainoastaan täällä maailman kauneimmalla planeetallamme voimme kokea huumaavia tunteita. Missään muissa maan ulkopuolisissa planeetoissa ei todellakaan tunteilla, en haluais syntyä jonakin Robotti Robsina. Eiköhän pari kertaa riitä.

• Anonyymi00031

Minä en pidä sinusta, ala jo uskoa se! Senkin häirikkö!

• Anonyymi00032

Älä jaksa jankuttaa, en ole sinua autolla seuraava stalkkeri mies, josta jaksat jauhaa joka ketjussa.

• Anonyymi00035

Varmasti...vanhan kansan viisauden mukaan...joka ei saa tuulessa tulta ei saa pimeässä...nauraa varmaan partaansa näiden kirjoitustensa jäljeen...

• Anonyymi00036

On ikävä todeta näiden juttujen perusteella kirjoittajan näkemys "täydellisestä" yhteen sopimisesta jonkun kanssa? Ja jota pitää kuuluttaa vielä jollain palstalla. Onkohan toinen osapuoli edes halukas tapailuun. Tulee mieleen stalkkaus ja kyttääminen joka on saattanut saada häiriökäytöksen muodon sekä hyväveliverkon puuttumisen asioihin ja ilkivallan lisääntymisen mikä vaikuttaa jo moniin valintoihin työpaikan saannista alkaen jne. . .

• Anonyymi00037

Näinpä, mutta ettekö te kaikki täällä vakituiseen kirjoittajat ole jo eläkkeellä tai jollain "eläkkeellä"?

• Anonyymi00038

Palstavakkarin yksinpuheluketju vaihteeksi. Mene mieikuvitusperheesi luo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 67
      1315
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      612
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe