Ilmast keinutuolikyytii saatavis

kotkiusattu

luppaan keinuttaa kaikkii jotka mun portist sissää asttu tännää kello yksi viiva viis.

34

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heikunkeiku

      mää oon ekkana! :-)
      *hyrisee ja pyrisee*

      • Anculiina

        Määpäs oon ekana, älä yhtään yritä! Senkus siinä hyriset mut mul on terävät kyynärpäät, kuule.


    • höpöhannes

      Miltä tuntuu olla yksinäinen itselleen höpöttävä, idoliaan matkiva? Oletko käynyt lääkärissä? Kannattaisi, voisit vapautua pakkomielteistäsi.

      • kotkiusattu

        Ai kupittaalko muka parantus lukkoje takan?


    • Noinko lujalle ottaa kun aitoo ja alkuperäist sinistä ei hetkeen oo näkyny ?
      Hyvinhän toi häiriköinti yksikseenkin sujuu.

      • kylmätotuus

        Olisiko mitenkään mahdollista, että laittaisit oman musiikki-ja riimialoituksesi, niin meikäläinenkin uskaltautuisi jotain musiikkia linkittämään? Runoilijaksi tai riimittelijäksi minusta ei ole, koska Luoja ei niitä lahjoja minulle suonut.


      • Ihan.sama.kuka
        kylmätotuus kirjoitti:

        Olisiko mitenkään mahdollista, että laittaisit oman musiikki-ja riimialoituksesi, niin meikäläinenkin uskaltautuisi jotain musiikkia linkittämään? Runoilijaksi tai riimittelijäksi minusta ei ole, koska Luoja ei niitä lahjoja minulle suonut.

        Samaa toivosin minäki sil ei viitti mennä tonne musaketjuun kriitikon rakkausjutskia pilaamaan. Lääppiköö siel noit hanakampii muorei.


    • kiitos vain etukäteen keinutuolikyydistä, koti-kiusattu. Vai oletko palsta-kiusattu ? Sen verran olen ehtinyt palstaa vilkaista, että kovat on skabat välistä. Mutta ihan juhlan (=uuden ketjusi) kunniaksi tulen tänne sinisenä..)) Mulle tuo rekatun nimimerkin käyttö on ollut tavallisen hankalaa, mutta en nyt ehdi luetella kaikkia vaikeuksia mitä siinä on ollut.
      Mutta tunnistettavuus on minulle kunnia-asia, siitä tahdon pitää kiinni.
      Kaikkea hyvää sinne länsi-Suomeen. Prosessi, jossa sinäkin olet ollut mukana, on tällä hetkellä hyvässä mallissa...

      • aitooeioo

        Ekkö sä osaa lukee kun ei tää oo sinisen alotus vaan jonku matkijan.


      • aitooeioo kirjoitti:

        Ekkö sä osaa lukee kun ei tää oo sinisen alotus vaan jonku matkijan.

        Kappas vain. Mutta näkyihän tuossa "oikea" koti-kiusattukin olevan paikalla, joten eiköhän viesti mene perille.


    • Heikunkeikku

      Ensteks tuli semmonen JIPPII-tunnelma.
      Alkoi valumaan kaikenmaailman asioita mieleen, josta voisin kirjoittaa.
      Runsain määrin siis. Minkä valitsisin, tuumin siinä aloituksen otsikkoa lukiessa.
      Napsasin aloituksen auki innoissani ja HÄH. Siinä missä ensteks vyöryi asiakasoja sisääni, niin toiseks eli kun hoksasin, ettei tää ookaan koti-kiusatun keinutuoli, niin ne kaikki inspikset valui kauhialla kyydillä veks. Vähäköku tulpan ottais vesialtaan pohjalta pois ja vesi lähtis aukosta vauhdilla rynnimään tyhjyyteen.
      Olipas ajattelematonta valita juuri tuon huonekalun, jota koti-kiusattu on käyttänyt jo monessa aloituksessaan. Onhan niitä valinnanmahdollisuuksia vaikka kuinka paljon.
      Pirttipöydän purskahduksia, täpötäysi pyykkikori, sohvalla jutustelua, jalaat rahilla ja ja ja vaikka mitä aloituksen otsikkoon sopivia. Mutta päätit sitten valita hauskasti keinutuolin. :)
      Aloittaja lupasi keinuttaa kaikkia, jotka astuu aloitukseen sisään kello yks viiva viis. Kello on nyt 15:13.
      Tarvitsen HYVIN onnistunutta keinuttamista, että tästä tuohdunnastani pääsisin paremmille vesille.
      Koti-kiusatulle tahtoisin sanoa, että oon kyllä kovasti kaipaillut sun kivoja aloituksiasi.
      Että etköhän alkaisi sormiasi heiluttelemaan siihen malliin, että ihan aloitusta pukkautuis.

      • ent.siivoojaparka

        Sinulleko ei kelpaa keikuttajaksi muut kuin aito koti-kiusattu tai hunksz?
        Voihan tämänkin ketjun aloittaja olla mies ja hyvinhän tuossa keikuit.


      • kotkiusattu
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sinulleko ei kelpaa keikuttajaksi muut kuin aito koti-kiusattu tai hunksz?
        Voihan tämänkin ketjun aloittaja olla mies ja hyvinhän tuossa keikuit.

        Nii just. Kyl vanhainkoris viimestää kelpaa.


      • askelmerkki
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sinulleko ei kelpaa keikuttajaksi muut kuin aito koti-kiusattu tai hunksz?
        Voihan tämänkin ketjun aloittaja olla mies ja hyvinhän tuossa keikuit.

        Toisilla on vain rima korkeammalla .


      • ent.siivoojaparka
        askelmerkki kirjoitti:

        Toisilla on vain rima korkeammalla .

        Niinhän se. Toisille vain on se nikki tärkeämpi kuin kommentti.
        Ensin ollaan ihan lentoon lähdössä "JIPPII", mutta kun huomataan, että ei se ollutkaan se, joksi ensin luulin, niin tehdään mahalasku "pläts" ja haistatetaan vaikka kommentti pysyy ihan samana, rima vain muuttaa kummallisesti korkeuttaan.


      • keksitäänjotainomaa
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Niinhän se. Toisille vain on se nikki tärkeämpi kuin kommentti.
        Ensin ollaan ihan lentoon lähdössä "JIPPII", mutta kun huomataan, että ei se ollutkaan se, joksi ensin luulin, niin tehdään mahalasku "pläts" ja haistatetaan vaikka kommentti pysyy ihan samana, rima vain muuttaa kummallisesti korkeuttaan.

        Ethän sinäkään pidä jos sun nikkiäs matkitaan ja tän kaltanen alotus on selvää kopiointia.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sinulleko ei kelpaa keikuttajaksi muut kuin aito koti-kiusattu tai hunksz?
        Voihan tämänkin ketjun aloittaja olla mies ja hyvinhän tuossa keikuit.

        Tsemppiä sulle,kyl se siitä .


      • ent.siivoojaparka
        keksitäänjotainomaa kirjoitti:

        Ethän sinäkään pidä jos sun nikkiäs matkitaan ja tän kaltanen alotus on selvää kopiointia.

        Saa tätä nikkiä yrittää matkia, kunhan ei ihan suoraan kopioi, niinkuin koti-kiusattu teki aikoinaan.
        Se on vähän paskimpaa ja ala-arvoista, etenkin jos kirjoittaa sellaista, minkä takana minä (joka tällä nikillä yleensä kirjoitan) en pysty seisomaan.
        Kotkiusatun ja koti-kiusatun nikeissä on huomattava ero. Sen näkee perssilmälläkin sarkahousut jalassa. Turun murretta puhuu aika moni.
        Eipä silti, niin monella eri nikillä kuin koti-kiusattu on kirjoitellut, niin mistäpä sitä tietää varmaksi vaikka aloitus olisikin hänen.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Saa tätä nikkiä yrittää matkia, kunhan ei ihan suoraan kopioi, niinkuin koti-kiusattu teki aikoinaan.
        Se on vähän paskimpaa ja ala-arvoista, etenkin jos kirjoittaa sellaista, minkä takana minä (joka tällä nikillä yleensä kirjoitan) en pysty seisomaan.
        Kotkiusatun ja koti-kiusatun nikeissä on huomattava ero. Sen näkee perssilmälläkin sarkahousut jalassa. Turun murretta puhuu aika moni.
        Eipä silti, niin monella eri nikillä kuin koti-kiusattu on kirjoitellut, niin mistäpä sitä tietää varmaksi vaikka aloitus olisikin hänen.

        Koitappas taas lopettaa toi liiottelu ja kerro myös se miksi ja missä yhteydessä käytin sinun nikkiäsi.
        Muistatko myös sen että minä itse kerroin sinulle mitä tein ,olet todellinen riirankylvääjä


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Koitappas taas lopettaa toi liiottelu ja kerro myös se miksi ja missä yhteydessä käytin sinun nikkiäsi.
        Muistatko myös sen että minä itse kerroin sinulle mitä tein ,olet todellinen riirankylvääjä

        Halusit kyseenalaistaa luotettavuuteni kirjoittamalla ent.siivoojaparkana, mutta siinä vain menetit omasi.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Halusit kyseenalaistaa luotettavuuteni kirjoittamalla ent.siivoojaparkana, mutta siinä vain menetit omasi.

        Ei se niin mennyt vaan kinasimme nikeistä ,esiinnyit perirehellisenä koskaan puskaan menemättömänä kirjoittajana .
        Et suostunut ymmärtämään että musta on koko ajan kenen vaan käytettävissä ja kuka vaan voi kirjoittaa tunnuksellasi .
        Kun sitten todistin väitteeni käyttämällä tunnustasi samalla kertomalla miten väitteeni todistin sait hepulin.
        Kun haluat luetattavuutta niin vain sininen on todistettavasti jonkun omaa ,mä olen tunnistettava musta siivooja voi olla kuka vaan ohikulkija joka haluaa hupsutella .


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Ei se niin mennyt vaan kinasimme nikeistä ,esiinnyit perirehellisenä koskaan puskaan menemättömänä kirjoittajana .
        Et suostunut ymmärtämään että musta on koko ajan kenen vaan käytettävissä ja kuka vaan voi kirjoittaa tunnuksellasi .
        Kun sitten todistin väitteeni käyttämällä tunnustasi samalla kertomalla miten väitteeni todistin sait hepulin.
        Kun haluat luetattavuutta niin vain sininen on todistettavasti jonkun omaa ,mä olen tunnistettava musta siivooja voi olla kuka vaan ohikulkija joka haluaa hupsutella .

        Äläpä höpötä omiasi.
        Pitääkö nostaa se ketju taas kerran esille?
        En ole koskaan väittänyt, ettenkö kirjoittaisi puskasta. Sitä olen korostanut, että puskasta kirjoitan aina vain tällä nikillä, mitä olen käyttänyt jo pari vuotta. Enkä ole koskaan ollut siinä luulossa, etteikö tätä pystyisi käyttämään jokainen (muutkin kuin sinä), joka haluaa olla niin raukkamainen.
        Senhän nyt tietää kaikki ilman sellaisia tekemiäsi lapsellisia kokeilujakin.


      • bessie-
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Äläpä höpötä omiasi.
        Pitääkö nostaa se ketju taas kerran esille?
        En ole koskaan väittänyt, ettenkö kirjoittaisi puskasta. Sitä olen korostanut, että puskasta kirjoitan aina vain tällä nikillä, mitä olen käyttänyt jo pari vuotta. Enkä ole koskaan ollut siinä luulossa, etteikö tätä pystyisi käyttämään jokainen (muutkin kuin sinä), joka haluaa olla niin raukkamainen.
        Senhän nyt tietää kaikki ilman sellaisia tekemiäsi lapsellisia kokeilujakin.

        Mielestäni vakituisesti samalla nimimerkillä kirjoittava ei kirjoita puskasta. Hänhän kirjoittaa omalla nimimerkillään, aina samalla.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Äläpä höpötä omiasi.
        Pitääkö nostaa se ketju taas kerran esille?
        En ole koskaan väittänyt, ettenkö kirjoittaisi puskasta. Sitä olen korostanut, että puskasta kirjoitan aina vain tällä nikillä, mitä olen käyttänyt jo pari vuotta. Enkä ole koskaan ollut siinä luulossa, etteikö tätä pystyisi käyttämään jokainen (muutkin kuin sinä), joka haluaa olla niin raukkamainen.
        Senhän nyt tietää kaikki ilman sellaisia tekemiäsi lapsellisia kokeilujakin.

        Usko siivoojaa , musta on puska


      • bessie-
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Usko siivoojaa , musta on puska

        Ai minä vai?

        Mielestäni vakituisesti samalla nimimerkillä kirjoittava EI KIRJOITA PUSKASTA, uskokoon ja uskotelkoon muut mitä tahansa.


      • Jankunjankunjankun
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Koitappas taas lopettaa toi liiottelu ja kerro myös se miksi ja missä yhteydessä käytin sinun nikkiäsi.
        Muistatko myös sen että minä itse kerroin sinulle mitä tein ,olet todellinen riirankylvääjä

        Jos täällä joku on riidankylväjä kyllä se olet sinä koti-kiusattu. Monta kuukautta olet jo jauhanut sontaa sinisistä ja mustista.


      • Jankunjankunjankun kirjoitti:

        Jos täällä joku on riidankylväjä kyllä se olet sinä koti-kiusattu. Monta kuukautta olet jo jauhanut sontaa sinisistä ja mustista.

        Totuuren puhujat on ennenkin kivitetty .
        Aina kun on niin rohkee et uskaltaa mennä suoriin moitteisiin pitäis olla sen verran rohkeutta et tulis pois puskasta .


      • Sairaan.utelias
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Totuuren puhujat on ennenkin kivitetty .
        Aina kun on niin rohkee et uskaltaa mennä suoriin moitteisiin pitäis olla sen verran rohkeutta et tulis pois puskasta .

        Haista nyt jo paska sen puskasairairautesi kanssa. Sullekko pitäs tulla käsipäivää antaan ja esittäytymään?

        Mitä se sulle kuuluu ketkä täällä kirjottaa?


      • Sairaan.utelias kirjoitti:

        Haista nyt jo paska sen puskasairairautesi kanssa. Sullekko pitäs tulla käsipäivää antaan ja esittäytymään?

        Mitä se sulle kuuluu ketkä täällä kirjottaa?

        En mä muuten olekkaan kiinostunu ,jotenkin vaan kiinostaa se et kenen mielen olen pahottanu.
        Sullakin on kamalan rumaa kielenkäyttöö et varmaan muuten uskaltaiskaan ellet sais puskasta urheasti huurella.


    • Juttua.piisaa

      Ei täällä kyllä mitään riimittelyaloituksia kaivata. Ihan tavalliset jutustelut piisaa oikein hyvin.

      • Heikunkeikku

        "Juttua.piisaa"
        Tänne palstalle mahtuu aloituksia niin paljon, että yhteen kasaan ei mahdu.
        Kuka pakottaa riimittelemään? Vai tarkoititko nykyistä musiikkiketjua. Sinnekin oon rohkeana tyttönä mennyt ilman riimin pätkääkään. Pientä töksähytestä oon saanut riimittelemättömyydestäni niskaani aloittajan taholta, mut mä en oo vaan välittänyt ja sillä siisti:) Riimittelyt kun eivät ollenkaan onnistu mun sormilla. Se on taito, johon en ole koskaan yltänyt. Mutta mitä siitä. Ne jotka eivät kirjoittele riimejä voivat kirjoittaa sitten muulla tavalla. Näin olen asian ajatellut.
        Jos koti-kiusatun keinustoolialoituksia tarkoitit, niin en ole havainnut kertaakaan, että k/k olisi määrännyt tahi pakottanut tahi pyytänyt tahi vaatinut tahi tahi tahi mitään sinne päinkään viittaavaa, että muiden pitäisi jollakin määrätyllä tavalla kirjoittaa. Sehän hänen aloituksissa minua viehättääkin. Se, että niihin voi helposti mennä kirjoittamaan ajatuksiaan ja hän niihin vastailee leppoisan mukavasti.


      • kotkiusattu
        Heikunkeikku kirjoitti:

        "Juttua.piisaa"
        Tänne palstalle mahtuu aloituksia niin paljon, että yhteen kasaan ei mahdu.
        Kuka pakottaa riimittelemään? Vai tarkoititko nykyistä musiikkiketjua. Sinnekin oon rohkeana tyttönä mennyt ilman riimin pätkääkään. Pientä töksähytestä oon saanut riimittelemättömyydestäni niskaani aloittajan taholta, mut mä en oo vaan välittänyt ja sillä siisti:) Riimittelyt kun eivät ollenkaan onnistu mun sormilla. Se on taito, johon en ole koskaan yltänyt. Mutta mitä siitä. Ne jotka eivät kirjoittele riimejä voivat kirjoittaa sitten muulla tavalla. Näin olen asian ajatellut.
        Jos koti-kiusatun keinustoolialoituksia tarkoitit, niin en ole havainnut kertaakaan, että k/k olisi määrännyt tahi pakottanut tahi pyytänyt tahi vaatinut tahi tahi tahi mitään sinne päinkään viittaavaa, että muiden pitäisi jollakin määrätyllä tavalla kirjoittaa. Sehän hänen aloituksissa minua viehättääkin. Se, että niihin voi helposti mennä kirjoittamaan ajatuksiaan ja hän niihin vastailee leppoisan mukavasti.

        Elä elä elä. Sinoot kylätappelia.


    • bessie-

      Työtuolillani voi hieman keinua, mutta se päästää pahan naksahduksen tapaisen kun oikein kunnolla nojaan taaksepäin. Siinä aina vähän säikähtää. Mitä arvelet, onkohan se pikku säikähtäminen haitallista, vai voisiko olla peräti hyödyllistä?

      Olen vähän harkinnut että laitan puhelimen tuolin alle lattialle ja otan sen kameralla videokuvaa samalla kun nojaan, jotta saisin selville missä kohdin ja miksi naksahtaa.
      Sitten korjaan jos osaan/pystyn, tahi jatkan vanhaan malliin ja kenties joskus totun. Takuutakin mahtaa olla jäljellä, mutta se on liian työläs tie.

    • tämäkö-sinun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe