Muovikierrätys

ällötys

No nyt ne saatanat jo työllistää ihmisiä: http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8927531_fi.htm

Nyt on aivan viimeiset hetket valittaa, että saadaan tämä kaadettua! Kammottavaa, että tulevat tänne ja työllistävät tuolla lailla. Hiljaista pitää olla. Eikä mitään ällöttäviä lapsiperheitä ja kehitystä.

22

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kllllclclllöööö

Ei mitään työpaikkoja tänne! Täällä pitää olla kurjaa kun ei ole työpaikkoja! Maassa maan tavalla!

• samoilla-linjoilla

Minustakin aloittajan lailla Lieksaan tulevat työpaikat ovat erittäin tärkeitä. Aloittaja ilmaisi iloisuutensa työpaikkoihin hieman mutkitellen, mutta hyvä että pitää asiasta.

• vaikka-kauhalla

Aloittajalle voisi kierrättää jostakin hieman lisää järkeä. Lusikalla annettu ei näytä riittävän.

• samsalapim

Mielenkiintoista katsoa löytyykö Lieksasta yhtään työtöntä. Jos ei niin korvauksia ei pitäisi maksaa yhteiskunnan varoista eikä toimeentulotukea. Nyt on työ, jossa ei vaadita ällii eikä koulutusta. Kielitaitokin voi olla mitä vaan!

• kuttaperkkainsinöörit

Kai nyt kaikki muovi- ja kuttaperkkainsinöörit palkataan. Ottavat vuorostaan vetovastuun eli veronmaksajan roolin, kantaen rahnaa kunnalle ja valtiolle.
        Kylläpä taas eilen rakennusviraston uksi leppasi, kun insinöörit insnörskineen pistäytyivät asioimassa, talon rakennus asioissa oletan.

• Manandwork

Talonrakennus asioissa pistäytyyt virastossa.Niin on toimeliasta väkkee jotta.Mitenkähän tuota olisi selevitty kaiken laman kourissa täällä,jos ei olis ollu talouven pelastajia.Kyllä pitää kiitos antaa kunnan viisaille jotta näin nohevia päätöksiä saaneet aikaseksi. PS.Talon rakennus luvissa hiertää vielä se jotta saapiko sokkelin perustuksineen tehä kamelin kakasta vai pitääkö betoniröpöllä valaa.Muuten rungon ym, voi tehä eläimen ulosteesta,siitä on päätetty.

• Varamoottori

On tietysti hyvä että löytyy työllisyyttä muttapitää kuitenkin muistaa se,että ei jää sitten hetkenpäästä aloittajalle kieli kitalakeen.

• siitävaan

No tuossahan mamuille töitä jos ei kantiksille kelpaa. Ei tarvita edes kielitaitoa.

• Varamoottori

Lieksassa tarvitaan uutta työvoimaa todella eläköityneiden tilalle piakkoin ja jos nyt on uskominen kaupunginstratekiaseminaarissa kuultuun selvitykseen niin 500 henkilöä.
        Tilaisuudessa tuli selkeästi esille möskin että pitkäaikaistyöttömiä on paljon jo ikääntyvissä mutta myöskin kahden kympin yli täyttäneissä ,joten velvoitetyöllistämisen keinoja pitää kaupungin löytää.
        Eli hätähuuto tuli kolmannelle sektorille
        Henkilökohtaisesti totean että jokin arkartelupaja ei ole sitä, vaan todella jo lakkautetut työtoimintakeskukset on ainut tie jossa ihminen on arvossaan jos hänellä on jokin työrajoite joka todella huomioidaan ,kuten yleensä työlainsäädännön mukaan pitääkin huomioda
        Todella nyt on tulossa uutta teollisuutta sahalle niin jatkojalostus olisi tarpeen ja varsin hyvin tiedän sen jo ennestään että markkinoita olisi mutta monesti työskentelytilat ovat ahtaat ja myöskin päättäjien ajatusmaailma, eli akat asialla edelleen tietoa ja taitoa puuttuu noissa asioissa kaikella kunnioituksella.

• mikäonkuneitaidotriitä

Minä olen syvästi pettynyt!Eikö varamiehet ja muut ruununraakit saaneet valituksella tätä torpattua?Ei ihme että ovat vilttiketjuun joutuneet.

• varamoottori

Ruununraakkeja on myös Lieksassa useita eli ihan meikeläinenkin on jo vanhuuseläkkeellä viisi vuotta ja edelleen toimin työtehtävissä kohta 70 vuotiaana ja ajatus on kirkas

• ExeukkosiPelikoneella
        varamoottori kirjoitti:

Ruununraakkeja on myös Lieksassa useita eli ihan meikeläinenkin on jo vanhuuseläkkeellä viisi vuotta ja edelleen toimin työtehtävissä kohta 70 vuotiaana ja ajatus on kirkas

Yhtä kirkas kuin mehupullottamosi.

• varamoottori
        ExeukkosiPelikoneella kirjoitti:

Yhtä kirkas kuin mehupullottamosi.

Tuohon sanomaasi ei paljon tarvinnut järkeä käyttää ja mulla ei ole enää ex ukko elossa , koska olen mies enkä sätkynukke ja akka kyllä on maan povessa ja uusi on rinnalla kiahnattavana

• varamoottori
        varamoottori kirjoitti:

Tuohon sanomaasi ei paljon tarvinnut järkeä käyttää ja mulla ei ole enää ex ukko elossa , koska olen mies enkä sätkynukke ja akka kyllä on maan povessa ja uusi on rinnalla kiahnattavana

Eli ex eukkoa ei ole kun kuoli kuten totesin

• nomikäänsheriffi
        varamoottori kirjoitti:

Niihän se sanoi kun löysi miesporukan makuuhuoseesta. Kun tuli töistä kotiin ennen aikojaan. Onkos siihen makariin joku akka erehtynyt kusetettavaksi taas.

• kommentoija

Tohelo vääräshefu taas palstarakkina räksyttämässä. Tyylistä tuon erottaa ja asiasta, kun on mielensä tunkiolta kaapinut pintavisvaa.

• häkämoottori

Lieksa tekisi kaikkein viisaimmin kun ulkoistaisi hommansa, tulisi halvemmaksi!
      Mutta jos aikovat työpaikkoja luoda, niin äkkiä adressia keräämään, että saadaan homma estettyä!

• vedon.nakkasin

Minä lyön vetoa, että useampi hakemus tulee mamuilta kuin kantiksilta noihin työpaikkoihin.

• vilttiketjunukot

Eikä mitään varamiehiä työllistäviä paskapajoja.Täällä on ykköskentän pelinrakentajiakin vailla työtä.Juomapojat pysyköön kirpputoreilla hommissa,töitä tuottaville taloutta nostaville ihmisille eikä kolmannen sektorin puuhastelu paikkoja.

• Jokainen ihminen on yhtä arvokas kuin joku ykköskentän pelinrakentaja.Mutta tiedän kyllä sen,että nyt alkaa pudota mionen ykköskentän miehen työpaikat kun selviää kaikki vikurihommat eli nuo paratiisit joiden kautta niitä pelirahoja on pyöritetty.
        Jokainen työpaikka on mielestäni kunnioitettava ja ihmisarvoa käsittävä joka luo jokaiselle ihmiselle arvon ihmisenä yhteiskunnan rakentamiseen. olemme lähtökohdiltaan erilaisia ja yhtä arvokkaita luojan silmissä.
        Sinänsä on tarpeen luoda työtä ja uskoa myös omiin kykyihin ja siinä on tehtävää näillä seuduilla saada aikaan positiivisuutta kuten tuolla seminaarisssa todettiin.
        Nyt on kuitenkin niin,että kaavoitus määrittelee mitä missäkin tehdään ja myöskin se asia tuli selväksi mielestäni, että päätökset tule tapahtua nopeasti. eli se tarkoittaa sitä,että jahkailuun ei ole aikaa ja päätöksentekojöiden pitää myös tunte mistä päätetään.
        Myöskin selkeästi tuli esille stilaisuudessa ,että kuntalaisia pitää kuulla ja tarpeen on tilaisuudet pari kertaa vuodessa.
        Sinänsä nyt halutaan kuulla myöskin valtuustossa eri järjestöjä ja ensin on vanhusneuvosto ja syksyllä sitten valtuusto kokoontuu esteettömissä tiloissa jolloin vuorossa on vammaisneuvosto nain siis paikalla olleena kuulinMK

• Ohklklcll

"Ykköskentän pelinrakentajaksi" itseään ylistävät ihmiset eivät ole yhtään sen arvokkaampia kuin ne ihmiset joita he haukkuvat "juomapojiksi".

Jos elämän pelimerkit olisi jaettu eri tavalla, ykköskentän pelinrakentajakin voisi yhtä hyvin itse olla se muiden halventama juomapoika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      161
      8398
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      446
      7512
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3590
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3019
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2685
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      37
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe