Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

  1. Halpamaista toimintaa

    Useissa ketjuissa joku mukamas kuntavaaliehdokas kirjoittaa asiattomuuksia nimeltä mainiten minut halventavasti Ihmettel
    Lieksa
    47
    609
  2. onnittelut

    onnittelut putous hahmon voitosta Pilvi Hämäläinen ja myös perheesi
    Lieksa
    1
    124
  3. Siun sote ja kela

    Kela tiedotteessaan toteaa,että työttömysskorvaukset ja toimeentulotuet ovat myöhässä ja ohjeistavat kuntia antamaan ehk
    Lieksa
    0
    48
  4. Vaalimainoksia

    Vastatkaa mitä tarkoittaa ja mille puolueelle lause kuuluu. 1.Arjesta se alkaa emme pakene sanojen taa. 2.Turvallinen t
    Lieksa
    56
    527
  5. Työterveyshuolto

    Tänään radiouutiset asiasta kertoi jossa hyvinvointijohtaja asiasta kertoi,että tarvitaan uusi työterveyshuollon tarjoa
    Lieksa
    9
    168
  6. Uimahalli auki sunnuntaina toivomus

    Lieksan lehden toimittaja otti kantaa ,että talvilomaviikoilla varsinkin lieksan uimahalli olisi sunnuntaisin auki. Olen
    Lieksa
    11
    205
  7. Valtuuston kokoustila

    VLieksan kaupunginvaltuusto pitää kulttuurikeskuksen Brahe salissa kokouksia nyt ja se harmittaa Seppo Kiiskistä joka ki
    Lieksa
    36
    444
  8. siun sote keskittää kuljetuspalvelut

    Tänään lehdestä luin että siun sote keskittää alueellamme vammaispalvelulain ja sosiaalihuoltolain kuljetuspalvelut. Jä
    Lieksa
    1
    55
  9. Susikyydit

    Lieksassa kaupunginhallituksen puheenjohtaja lehtitiedon mukaan totesi susikyydeistä koululaisille aiheuttavan ylimääräi
    Lieksa
    83
    1013
  10. Osallistuitko mielenliikkeet tutkimukseen

    Nyt olisi hyvä jos ihmiset osallistuisivat tuohon tutkimukseen. jossa voi sanoa mielipiteensä esim Lieksan palstasta
    Lieksa
    0
    17
  11. safalttikartelli lahjoitusta

    QAikanaan on käyty oikeutta asfalttikartelusta mutta nyt Lieksan kaupunki on aikaisemmanteknisen aikaisemmin käräjäoik
    Pohjois-Karjala
    3
    36
  12. Työttömän harrasteet

    Ompa todella Lieksassa mahdottomat varmaan muuallakin syrjäseudulla jossa palveluja karsitaan- Eli harrastus loppuu sii
    Paikkakunnat
    55
    482
  13. Olisiko hyvä aloittaa kevätsiivous palstalla

    Palstan ylläpitäjälle olisi hyvä laittaa kevätsiivous palstalle töryt pois. Varmaan asiallinen ihminen on nähnyt millais
    Lieksa
    28
    327
  14. Identtiteettivarkaus sivustolla

    Keskustelupalstalla joku henkilö käytti nimeäni joka on selkeästi identtitettivarkaus Minun rekistöröity nimi näkyy sini
    Lieksa
    7
    119
  15. Kuorotoimintaa

    Vihreät niityt konserttitaltiointi voit katsoa youtube
    Lieksa
    55
    489
  16. Ympäristölupahakemus

    Tänään Lieksan lehdessä oli asiasta juttu paalimuovien kierrätyksestä ja siinä oli valtuutettu antanut lausunnon,ettei t
    Lieksa
    81
    43
  17. Vammaisten kohtelu

    Sain kaupungilta kutsun Kuntalaisfoorumiin joka on jälleen Lukion auditoriossa. Vaikka kutsussa ilmoitettiin,että huolt
    Lieksa
    7
    20
  18. Osallistu-Vaikuta-Millainen Lieksa 2030

    Lieksan kaupunki tiedotti tuolla tiedottella tänään lieksan lehdessä. Ilmeisesti edelleen on todella vaikutettu "korvii
    Lieksa
    34
    85
  19. sekava viesti jälleen joillekin

    kriittinen sähköposti lähettäjänä on useampi "kotkan poika" cz(46.167.245.116) muurausjalaatoitus saunalahti asko ja art
    Lieksa
    34
    141
  20. Avustava-lakimies

    Avustava lakimies 22.7.2015 kommentoit asiaa, joten ottaisitko yhteyden samoin rangaistus odottaa nimimerkki Minulla oli
    Lieksa
    0
    33